manga_preview
Boruto TBV 08

Děkuju

Takže tohle je moje první povídka, co mám tady zveřejněnou a záoven je i první, co jsem psala o Narutovi :-)Takže doufám, že se vám bude líbit a budu ráda za každý komentář :-)

„Narutoo!!“ ozvalo se Hinatino volání. Naruto se ani neohlédl a šel dál se sklopenou hlavou.
Nikdo si ho tady nevšímal, nikdo ho neměl rád, nikdo ho nemiloval. Tak proč by on měl mít někoho rád? Je tady vůbec za potřebí? Všichni se ho jen bojí kvůli démonovi, kterého má uvnitř sebe. Ale copak on za to může?
Snažil se nikoho kolem sebe nevnímat. Na všechny se chtěl vykašlat. Šel jako tělo bez duše. Trápilo ho to, ale nemohl nic dělat.
Posadil se ke stromu a hlavu si o něj opřel. Zavřel oči a přemýšlel. Za chvíli mu něco zastínilo slunce. Nechtěl otevírat oči, aby se podíval na příčinu toho, ale jen zabručel.
„Nikoho nepotřebuju.“ Řekl to spíš jen tak pro sebe, protože pochyboval, že by za ním někdo přišel.
„Tak promiň.já..já zase půjdu,“ ozval se jemný stydlivý hlas. Naruto otevřel oči.
„Hinato??“ podivil se.
„Co tady děláš?“ zeptal se.
„No..já..chtěla…chtěla jsem si s tebou popo…popovídat. Teda jestli..jestli tě neotravuju,“ řekla stydlivě Hinata. Naruto zase svou hlavu opřel o strom. „Nikoho nepotřebuju. Běž pryč,“ řekl.
Hinatu to překvapilo a zamrzelo. Chtěla nějak Narutovi pomoct. Vídala ho jen málokdy. Pokaždé byl smutný a sám. Věděla, že se ho každý straní. Chtěla to změnit. Ona chtěla být tou první co k němu přijde. Chtěla být ta první co mu pomůže. Chtěla, aby ji Naruto miloval, protože ona milovala jeho. Ale copak mohla něco dokázat se svou stydlivostí?
Se sklopenou hlavou se otočila a pomalu odcházela. Věděla, že ji Naruto nezastaví. Měl svou hlavu a nikdy nebral svá slova zpět.
Hinata se pomalu loudala po cestě. Byla smutná. Bylo jí Naruta tolik líto. Nikdo se s ním nebavil. Je snad možné, aby takový kluk byl pořád sám???
Hinata se rozplakala. Proč musí být tak stydlivá? Mohla by mu klidně pomoct. Koukla na nebe a zavřela oči.
„Ne!“ vykřikla.
„Už nebudu ta stydlivá Hinata!“ zakřičela.
„Budu silná! A pomůžu Narutovi! Je mi jedno co si o něm kdo myslí! Já ho miluju!“ zakřičela z plných plic. Otočila se a rozběhla se zpátky k Narutovi. Pořád tam seděl se zavřenýma očima. Beze slova ho popadla za ruku a vytáhla za nohy.
„Co se děje?“ vykulil oči Naruto.
„Pojď. Něco ti chci ukázat,“ zašeptala Hinata.
„Co se děje? Proč šeptáš?“ divil se Naruto a taky šeptal. Hinata se jen zasmála.

***

Nechal se od ní vést. Byl rád, že aspoň někdo si tady na něho udělal čas. Měl by Hinatě nějak poděkovat. Sice ještě nevěděl kam ho vede, ale byl si jistý, že někam, kde to má Hinata ráda.
Vedla ho za ruku a byla krok před ním. Naruto ji ze zadu pozoroval. Hinata na sobě měla jen tričko bez bundy a Narutovi se tak naskytl pohled na její boky. A štíhlou postavu.
Byla moc krásná. Naruto si toho všiml, až teď. Také se mu v hlavě začaly odehrávat okamžiky ve kterých byl poblíž Hinaty. Byla tak stydlivá, že se s ním snad nikdy nedala do řeči.
Najednou se ale Narutovi v hlavě objevil okamžik, kdy s ním Hinata mluvila a on si jí ani nevšiml. A pak další a další. Naruto si uvědomil, že ON byl ten, kdo si jí nevšímal, že ona se snažila. Naruto měl vždy ve svých očích jen Sakuru, která si zase nevšímala jeho. Teda né aspoň tak, jak on by chtěl.
Tolik se zabral do přemýšlení nad Hinatou, že si ani nevšiml, že se zastavila. Naruto se postavil vedle ní a kouknul na ni. Hinata sklopila oči. „To…to je ono,“ řekla tiše a ukázala před sebe. Naruto pohlédl dopředu a před sebou uviděl sráz. Nahnul se a kouknul dolů. Bylo tam moře a za ním na obzoru zapadalo slunce.
„Vždycky se to tak nádherně zbarví do červena,“ řekla Hinata.
„Mám to tu ráda, je tady klid a můžu v klidu přemýšlet,“ podívala se na Naruta. Ten jí pohled opětoval.
„Je to tu vážně hezké,“ přikývl Hinatě. Hinata sklopila hlavu.
„Chtěla jsem ti to ukázat, kdyby ses někdy cítil sám a tak. Tak můžeš přijít sem. Uklidní tě to,“ řekla. Naruto jí jemně zvedl za bradu a kouknul jí do očí. Chtěl jí za to všechno poděkovat. Byl rád i za takové chvíle, kdy s někým mohl být. A né pořád sám. Samota ho tížila celý život.
Pomalu se naklonil k Hinatině hlavě a pořád jí koukal do očí. Hinatě těkaly oči a nevěděla kam se má dívat. Naruto ji pohladil palcem po bradě a Hinata na něho konečně upřela svůj pohled. Naruto si opřel svoje čelo o to její a pohladil ji po tváři. Hinata svoje ruce pomalu sunula Narutovi na krk. Když si je kolem něho omotala, Naruto lehce otřel svoje rty o ty její. Hinata pomalu otevřela ústa a Naruto toho využil. Líbali se asi pět minut, pak to Naruto ukončil, aby mohli vůbec dýchat.
„Naruto..“ šeptla Hinata. Naruto jí jen položil prst na rty a usmál se na ni. „To bylo jako děkuju,“ řekl po chvíli. Hinata se usmála, ale pak jí úsměv povadl.
„Copak?“ zeptal se Naruto.
„Víš...“ Hinata se nadechla. Teď vezme všechnu svou odvahu a Narutovi to řekne.
„Miluju tě. Od první chvíle co jsem tě spatřila. Vždycky jsem se na tebe jen dívala. Tajně tě obdivovala. Ale teď už nechci. Nechci se jen dívat. Chci tě mít, Naruto,“ řekla Hinata a dívala se Narutovi do očí.
„Hinato..“ řekl Naruto překvapeně. Nevěděl co by na to měl říct. Vždycky měl nějakou odpověď, ale teď mu slova došla. Hinata to vyřešila za něj. Naklonila se k němu a znovu ho políbila. Naruto ji chytl za boky a přitáhl si ji k sobě. Když se přestali líbat kouknul jí do očí a řekl.
„Už tě nepustím. Si jenom moje a nikomu tě nedám,“ Hinata vypadala překvapeně, ale pak se začala smát a skočila Narutovi kolem krku.
„Teď budeme pořád spolu. A tomu věřte!“ zakřičel Naruto.

4.9863
Průměr: 5 (73 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2018-02-01 00:12 | Ninja už: 2341 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Nádhera!!!!

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Út, 2010-07-13 23:16 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

Tak, na první povídku to nebylo špatné
Ale za prvné, bylo to krátké, za druhé, padli si oba do náruče moc brzo-měla si to víc protáhnout.
Třeba když by jí chtěl políbit tak by najednou uhla..nebo by si tam spolu chvilku povídali a Hinata takhle o něm zjistila něco nového a on o ní taky. Máš mnoho možností s tím něco udělat a propracovat to, tak proč toho nevyužijít? Eye-wink
Nápad na povídku se mi líbil, ikdyž takovýhle příběh je už trošku ohraný...a pár NaruHina ...Smiling
Zpracování bylo také fajn, ale fakt, příště na to mysli Eye-wink
Jen si dej pozor, přímá řeč se dává na samostatný řádek..ta si měla asi jednu nebo dvě věty připojené k textu...
A malý dotaz: Jak Naruto věděl, že ta dívka co se s ním vždy snažila mluvit a on ji jen hnusně odbyl, jak se jmenuje?
Také by mě zajímalo, že když jí u toho stromu řekl ať jde pryč. Tak ona šla pomalu, po ulici...jak se tedy mohla podívat na sebe a zavřít oči?
Leda že by byla u sebe doma a dívala se do zrcadla, jinak mě nic nenapadá Laughing out loud
A ty věty v kurzíře..to bys mohla napsat jakože si to myslí Hinata..že si to říká ona v duchu Eye-wink
Ale já ti nechci radit
Povídka byla krásná :n:

Obrázek uživatele Haya
Vložil Haya, Čt, 2010-08-12 18:51 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Děkuji za názor i kritiku Smiling ale předělávat to nebudu Smiling přece jen je to moje první povídka a je napsaná tak, jak je Smiling
A abych odpověděla na tvé otázky, Naruto Hinatu přeci zná dlouho Smiling a tak prostě zná i její jméno Smiling a nedívala se na Sebe ale na Nebe Smiling

Obrázek uživatele Aoi.Neko-čááán
Vložil Aoi.Neko-čááán, Čt, 2010-08-12 18:56 | Ninja už: 5210 dní, Příspěvků: 2628 | Autor je: Prostý občan

Jop, vlastně máš pravdu..je to první FFka tak je lepší ji nechat takovou jáka je Eye-wink
Aháááá, jo jo fajn..já jsem to myslela jako tak, že ji nezná Laughing out loud
Dívala se na Ne-nebe? Jo, tak už chápu Laughing out loud

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Út, 2010-07-13 22:54 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

Jak to Hinata ze sebe vychrlila Laughing out loud Ten konec byl moc krásný.

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Ne, 2009-08-23 20:14 | Ninja už: 5394 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Krásne dielko... samota je niekedy zavádzajúca, chúďa Naruto, chúďa Hinata... Smiling Krásne si ich prepojila... krásna romantická jednorázovka, taká ukľudňujúca, jednoduchá, milá Smiling Za 5 Smiling

Obrázek uživatele Bang_Bang
Vložil Bang_Bang, Po, 2009-02-16 15:14 | Ninja už: 5639 dní, Příspěvků: 464 | Autor je: Prostý občan

To bylo krásný!

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Po, 2009-02-16 14:15 | Ninja už: 19829 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Romantickéé.. krásny koniéééc Smiling Milujem takéto jednorázovky xD

Obrázek uživatele tune-yarder
Vložil tune-yarder, Po, 2009-01-19 00:40 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

nadhera ... proste super ff

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Pá, 2008-10-24 00:01 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Vážně tohle bylo hezký

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., St, 2008-09-24 09:08 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

pěkný Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Út, 2008-06-24 12:49 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

peknyyyyyyyyyyy pis dal:)

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Út, 2008-06-24 12:26 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

je to fajn...5bodov...preco vsetci pisu ze je to fajn ale davali nizsie bodovanie....sak toto su komentare a ne komplimenty vlastne aj to Laughing out loud

Obrázek uživatele Romiiišek-chan
Vložil Romiiišek-chan, St, 2008-06-04 14:32 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

todle bylo oopravdu krasne Smiling

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, Ne, 2008-06-01 08:48 | Ninja už: 5974 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Ten příběh se mi líííbíí Laughing out loud

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Út, 2008-05-13 18:42 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

SUUper Laughing out loud par naru-hina mam rad takze mas 5 hvezdicek:)


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-04-19 20:20 | Ninja už: 6027 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to bolo pekné, také milučké xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-04-19 20:18 | Ninja už: 19829 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

moc hezuckyyyyyyyyyyyy Smiling

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-04-17 16:33 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Jéé, to je álé romantika XD Moc hezký.

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Mikoto
Vložil Mikoto, Po, 2008-03-31 17:21 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Opravdu opravdu kráááááááásnééééééé

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-03-29 17:45 | Ninja už: 5986 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

To se mi líbí! Ještě to tam dát!

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Pá, 2008-03-21 23:54 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

Moc se mi to líbí, jsem strašnej příznivec povídek HinaNaru!!!!

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2008-03-21 19:19 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

To je úúúúúúúúžasný.Já zbožňuju tyhle romantický příběhy,sem hold romantickej tip a určitě nejsem jediná Smiling Koukněte se na tohle je to moje povídka.Je v ní samozřejmě také romantika,i něco víc Smiling

http://www.konoha.cz/?q=node/21001 1.část
http://www.konoha.cz/?q=node/21630 2.část
http://www.konoha.cz/?q=node/22132 3.část
http://www.konoha.cz/?q=node/22557 4.část
http://www.konoha.cz/?q=node/22782 5.část
http://www.konoha.cz/?q=node/22923 6.část

A postupně budou i další části Smiling

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Čt, 2008-03-20 17:51 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

bylo to pěkný, budeš psát pokračování?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2009-02-16 14:17 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hezký...romantický... co dodat? Smiling