manga_preview
Boruto TBV 09

Kroniky Vzduchu: Díl 7 - Démon ze Skryté Mlžné

Team 7 se vezl na lodi v husté mlze, se svým klientem.
„Ta mlha je příliš hustá! Není skoro nic vidět!“ stěžovala si Sakura.
Naruto seděl na přídi a snažil se něco poznat po čuchu.
Jaden seděl za ním a měl zavřené oči.
Vezl je převozník a pádloval, měli vypnutý motor, aby si jich nevšimli nepřátelé.
„Není tu daleko k mostu. Brzo budeme v kraji Vln.“ Řekl tiše převozník.
Jaden otevřel oči a zadíval se doprava nahoru předně.
V mlze se tam objevil obrovský nedostavěný most.
Skupina na lodi se na něj zadívala.
„Páni! Ten most je obrovský!“ obdivoval most Naruto.
„Přestaň tu tak řvát! Proč myslíš, že jedeme s vypnutým motorem?!“ Napomenul ho převozník.
„Pane Tazuno.“ Oslovil Tazunu Kakashi.
„Chtěl bych se vás na něco zeptat. Než dorazíme pevnině.“ Řekl.
Tazuna mlčel.
„Jste pronásledován. A Já musím vědět proč….Jestli mi to neřeknete…bude náš úkol skončen hned, jak vás vysadíme na břehu.“ Řekl nekompromisně Kakashi.
„Dobrá. Zdá se, že nemám na výběr. A také chci, aby jste se dozvěděli pravdu.“ Řekl vážně Tazuna.
„Máte pravdu. Za touhle misí stojí opravdu víc než jsem ze začátku řekl.“
„Muž co po mě jde je malí, ale vrhá dlouhý a nebezpečný stín.“ Začal Tazuna.
„Co tím myslíte? Vysvětlete mi to! Kdo je to?“ zeptal se ho Kakashi.
„Znáte ho, nebo jste jeho jméno už alespoň slyšel. Je to jeden z nejbohatších mužů na světě….Jeho jméno je Gatou.“ Řekl ponuře Tazuna.
„Ten Gatou?! Je jedním z největších obchodníků. Každý ho zná!“ vytřeštil oči Kakashi.
„Co? Kdo? Toho neznám.“ Řekl tupě Naruto.
„To se nedivím.“ Prohodil k němu suše Jaden.
„Hej!“ rozčiloval se Naruto.
„Je jedním z nejmocnějších podnikatelů světa, le za oponou se skrývá něco jiného.“
„Obchoduje s kradeným zbožím a štve své obchodní partnery bezohledně proti sobě.“ Vysvětlil Tazuna.
„Tak zabírá celé země najímá kriminální bandy.“
„Nezná soucit.“ Řekl Tazuna temně.
„Asi před rokem, se začal Gatou zajímat o Kraj Vln. S jeho obrovským majetkem se mu brzo podařilo přivlastnit si náš přepravní a lodní systém.“
„Každý, kdo se mu postavil do cesty náhle zmyzel.“
„Muž který kontroluje na ostrově lodní dopravu, kontroluje všechno! Jeho moc je neomezená!“
„A je tu jenom jedna věc, které se bojí. Je to velký most!“ řekl Tazuna.
„Když bude dokončen, budeme spojeni s pevninou a jeho moc končí okamžitě!“
Tazuna se zamyslel : „A já jsem stavitel mostu!“ řekl vážně.

„Aha, takže to znamená že stojíte cestě jeho záměrům co?“ řekla Sakura.
„Ano, a také to znamená, že naši útočníci pracovali pro Gatoua.“ Dodal Sasuke.
„Ale jedna věc mi není jasná. Když jste věděl, že na nás budou útočit nebezpeční ninjouvé, proč jste nám to neřekl?!“ řekl rozčíleně Kakashi.
Tazuna posmutněl : „Protože Kraj Vln je velmi malí a chudý kraj. Ani výše postavení občané nemají žádné bohatství.“
„A normální lidé, co tento most staví si zaplatit misi typu A nebo B nemůžou už vůbec. To je příliš drahé.“
„Jestli tuto misi ukončíte hned potom, co mě vysadíte, žádný most nebude, Zajmou mě ještě dřív, než dorazím domů. Ale to by vás nemělo zajímat, to nic. Samozřejmě bude můj malí vnuk velmi smutný a bude hrozně plakat. A moje dcera bude obviňovat ninji ze Skryté Listové, že její otec zmizel a ona ho musí celí život oplakávat.“
Skupina měl čím dál rozpačitější pohled.
„Ale co, to vše není váš problém.“ Řekl nakonec.
Jaden se zatvářil kysele : „Páni! To jste mohl říct rovnou že nás do smrti proklejete, když vám nepomůžeme!“
Team 7 se na sebe podíval.
Kakashi se podrbal na čele a nakonec řekl : „No, asi nemáme jinou možnost. Budeme vás i dále doprovázet.“
„Ó, jak milé, mnohokrát děkuji!“ řekl Tazuna s neutrálním výrazem a v duchu se usmál.

Člun plul dál podél mostu, potichu bez motoru.
„Brzo jsme na břehu.“ Oznámil potichu převozník.
„Doposud si nás asi nikdo nevšiml.“ Řekl převozník.
„Dobrá práce.“ Poděkoval mu Tazuna.
Člun vplul do jednoho tunelu, postaveném na břehu pro loď.
Nějakou chvíli pluli tunelem a když vypluli na světlo, mlha byla pryč a před nimi se rozprostřelo nádherné jezero, obestavěné domy.
Naruto otevřel pusu úžasem.
Jaden se rozhlédl do dálky nadýchl se zhluboka čerstvého vzduchu.
Převozník je vysadil na dřevěnou podlahu před jedním domem.
„Tady vás musím opustit.“ Rozloučil se.
„Děkuji ti. Byl jsi nám velkou pomocí.“ Poděkoval mu Tazuna.
Převozník otočil loďku a zapnul motor a odjel.
„Tak, dostaňte mě domů, zdravého a e celého jestli to jde.“ Řekl Tazuna Teamu.
„Jistě. Pojďte za námi.“ Vyzval ho Kakashi a vydali se na cestu.

Skupina šla zase menším lesem.
Příště už nám nepošlou chuuniny, ale jouniny. Nebezpečné elitní ninji. Povzdechl si Kakashi.
Teď už to asi nebude tak jednoduché. Přemýšlel Jaden a rozhlédl se po okolí.
Na chvíli zavřel oči, a zase otevřel.
Naruto se Sasukem e zatím ve předu snažili být oba první.
Jaden šel za nimi. Podíval se na ně a povzdechl si.
Naruto najednou vyběhl do předu, začal se divoce rozhlížet a hodil najednou kunai do křoví o kus dál.
„Pozor!“ řekl.
Sakura a Tazuna se pěkně lekli.
„Proč házíš kunaie po králících Naruto?“ zeptal se Naruta jakoby nic Jaden.
„To se dalo čekat! To bylo tak prohlédnutelný Naruto!“ začala se rozčilovat Sakura.
„Jakej Králík?“ divil se Naruto.
„Tenhle králík!“ řekl Jaden a ukázal na bílého králíka u stromu, který byl ještě omráčený z toho, jak mu přistál kunai přímo nad hlavou.
„Podívej co jsi udělal Naruto! Málem jsi zabyl roztomilého králíčka!“ nadávala Sakura Narutovi.
Naruto se začal králíkovy omlouvat.
To je zimní králík, má bílou srst. Byl nejspíš chován uvnitř a to znamená že měl být použit pro přemisťovací techniku! Přemýšlel Kakashi obhlížel krajinu kolem nich pohledem.
Na větvi o kus dál seděla postava s obrovským mečem na zádech a s obvazy zakrytou tváří kromě očí.
Není divu, že ten úkol Démoní Bratři nezvládli, ten tým vede jounin, co ovládá trojitý Sharingan a zkopíroval tisíce technik. Přemýšlel Zabuza Momochi.
Najednou se vymrštil a byl pryč.
Kakashi se prudce otočil : „Pozor!“ zakřičel na skupinu za ním.
Ze stromu opodál k nim letěl ten obrovský meč a točil se jako vrtule.
Proletěl jen tak tak nad hlavami skupiny a zasekl se do stromu o kus dál.
Na jeho rukojeti přistál Zabuza.
To je přeci…! Podíval se na Zabuzu Kakashi.
Tady je moje šance dokázat, že jsem lepší než Jaden a Sasuke, a já jí využiji! Odhodlal se Naruto.
„Podívejme se, jestli pak tohle není Zabuza Momochi. Gauner ze Skryté Mlžné.
Naruto už chtěl zaútočit na Zabuzu, když ho Jaden zadržel s rukou s dýkou.
„Co děláš?! Uhni Jadene! Já taky dokážu bojovat!“ rozčiloval se Naruto.
„Tohle není náš boj Naruto, my musíme chránit Tazunu!“ řekl mu přísně Jaden.
„Ale- “ Chtěl dál protestovat Naruto ale zarazil ho Kakashi : „Jaden má pravdu Naruto tohle není obyčejný ninja, stáhněte se a chraňte Tazunu jasné?“ řekl Kakashi nekompromisně.
„Hmm, jasné!“ podvolil se nakonec Naruto a přestal se s Jaden přetahovat.
Jestli je on náš nepřítel, budu tohle potřebovat! Přemýšlel Kakashi a chytl pásku co mu zakrývala levé oko.
„Kakashi, vládce Sharinganu že?“ řekl Zabuza.
Cože?! Kakashi má taky Sharingan? Ale vždyť to není Uchiha?! Divil se Jaden.
Sharingan? Co to je? Přemýšlel ohromeně Naruto.
„Dělejte lidi! Obraná pozice! Chraňte stavitele mostu, ale držte se z toho boje ven.“ zavelel Kakashi.
Team 7 se rozmístil do obraných pozic kolem Tazuny.
Jadenu už pevně svíral obě dýky v rukou, v obraně útočném stylu.
„Musíte teď dokázat jak je váš teamwork dobrý ve skutečnosti!“ vybídl je Kakashi.
Kakashi si vytáhl pásku na levém oku nahoru a otevřel ho…bylo červené a mělo kolem panenky 3 černé tečky.
Naruto na něj jenom ohromeně zíral.
„Jsem připraven!“ řekl odhodlaně Kakashi.
„Á jak to vypadá tak uvidím Sharingan v akci!“ řekl klidně Zabuza.
„Sharingan, Sharingan! Může mi někdo říct co to?“ ptal se nervózně Naruto.
Sasuke mu to vysvětlil.
„Ty jsi na to kápnul chlapče, ale zapomněl jsi na to rozhodující! Sharinganem techniku nepřítele nejen zkopíruješ ale i zanalyzuješ do nejmenšího detailu.“ Dodal Zabuza.
Na palouk se začala zatahovat mlha.
„A co se tebe týče jounine, tak bojový oddíl, co je tu schovaný v mlze má rozkaz tě okamžitě zajmout! Muž co zkopíroval víc jak tisíc technik stojí dost vysoko na našem seznamu. Kakashi, kopírovací ninja!“ řekl Zabuza.
„Páni to je cool!“ radoval se Nruto že mají tak slavného senseie.
„Tak Kakashi, a teď mi předáš toho starého muže.“
Čtveřice se zamračila a připravila se k boji.
„Jestli to znamená, že tě musím nejdříve porazit Kakashi, tak ať se tak stane.“ Řekl Zabuza.
Vytáhl meč ze stromu a byl pryč.
Akorát se zavlnila hladina jezera opodál.
„Támhle je…a stojí na vodě!“ řekl Jaden.
Zabuza tam opravdu stál na vodě a měl jednu ruku zdviženou do vzduchu a druhou měl naznačenou pečeť soustředění.
Kolem něj vířila voda.
„Technika krytí mlhou!“ řekl a mlha kolem ještě zhoustla.
Sakra! Kde je? Rozhlížel se nervózně Jaden.
Kdybych tak uměl lépe ovládat Větrné Oko, dokázal bych ho ve vzduchu vycítit, ale teď… Zamračil se.
„Kdo je to sensei?“Ptala se zděšeně Sakura.
„Je to Zabuza Momochi, vůdce bojové skupiny, skryté v mlze a mistr tichého útoku.“
„Proč tichého?“ ptal se Naruto.
„Jak už název říká, stane se to bleskurychle…bez varování…beze zvuku.“ Řekl temně Kakashi.
„Sharingan nedokáže tohle Jutsu kompletně neutralizovat, takže držte svojí obranu!“ řekl týmu Kakashi.
„Jasně!“ řekl pevně Jaden a soustředil se na Větrnou chakru.

„Ta mlha stále sytější!“ divil se Naruto.
„Není divu. Tohle je kraj Vln, tady je mlha každou chvíli.
Mlha ještě zhoustla a čtveřici se Kakashi vytratil z pohledu.
„Jsme sami!“ lekla se Sakura.
„Mohl bych se pokusit tu mlhu trochu rozehnat, ale oslabilo by to jedno místo v naší obraně, musím se na to soustředit!“ navrhl Jaden.
„Zkus to Jadene! Bude lepší, když uvidíme.“ Řekl mu Sasuke.
„Ok!“ souhlasil Jaden a soustředil se.
Mlha kolem nich se začala rozjasňovat. Už zase před sebou viděli Kakashiho.
„Fajn, víc to asi nepůjde, sorry.“ Řekl zadýchaně Jaden.
Cože?! Jak to ten kluk udělal?! Oslabil moje jutsu! Divil se Zabuza, který to pozoroval ze stromu o kus dál.
Teď vážně! Pomyslel si Zabuza.
„Osm bodů.“ Ozvalo se z mlhy.
„Co to bylo?“Lekla se Sakura.
„Hrdlo, páteř, plíce, játra, krční žíla, klíční kost, ledviny a srdce.“
„Který z těchto bodů si vyberu hmm?“ řekl temně Zabuza.
Jaden sebou škubl a sevřel pevněji dýky.
Sasuke se začal třást…strachy.
„Sasuke! Uklidni se! Budu tě chránit svým životem, vás včechny! Nedovolím, aby se mému týmu něco stalo!“ řekl Kakashi povzbudivě.
Sasuke se trochu uklidnil.
„Věř mi!“ pokusil se o úsměv Kakashi.
„Já bych si tím nebyl tak jistý.“ Řekl Zabuza a objevil se uprostřed čtveřice.
„Je po všem.“ Řekl a chtěl máchnout svým obrovským mečem.
Kakashi se otočil na patě a byl v mžiku před Zabuzou a propích ho kunaiem.
„Áááh!“ vyhrkl Zabuza.
Ale z jeho rány začala téct místo krve voda.
Za Kakashim se objevil další Zabuza.
Ten první se rozplynul ve vodu. Ten pravý Zabuza švihl svým mečem a rozťal Kakashiho vpůli.
Ale ten se také proměnil ve vodu.
„Co?!“ divil se Zabuza.
Kakashi před tím zkopíroval Zabuzovu techniku vodních klonů, když jí použil k útoku na čtveřici.
Praví Kakashi teď stál za Zabuzou a přiložil mu kunai ke krku.
„Ani hnout!“ Přikázal mu, „Je po všem.“ Řekl.
Naruto se konečně vzpamatoval : „Páni!“
Sakuře se ulevilo.
„Je po všem?“ řekl v klidu Zabuza.
Kakashi se trochu podivil.
„Neporazíš mě svými iluzemi Kakashi.“ Pokračoval Zabuza.
„Tím si buď jistý. Ale jsi dobrý, upoutal jsi mou pozornost tím že jsi nechal svého klona mluvit jako tebe ,, Budu tě chránit svým životem, vás včechny! Nedovolím, aby se mému týmu něco stalo!“. “
„Ale ten pravý Kakashi využil mlhy a skrytě sledoval mé pohyby.“
„Jak jinak.“ Řekl nakonec.
„Mě tak snadno neporazíš!“ ozvalo se za Kakashim.
Za ním stál další Zabuza.
Kakashi podřízl tomu prvnímu hrdlo a on se zase rozplynul na vodu.
„To byl další klon!“ zaječel Naruto.
Zabuza za Kakashim opět švihl svým mečem, ale Kakashi se na štěstí stihl skrčit a Zabuzův meč se neškodně zaryl do země.
Ale Zabuza neváhal, opřel se o meč a odkopl Kakashiho směrem k jezeru.
Teď! Pomyslel si, vytáhl meč ze země a opět na něj zaútočil.
Ale musel se zastavit, protože byly na zemi před ním poházené kovové bodliny.
„Jak idiotské!“ řekl Zabuza a skočil do jezera.
„Sensei!“ zakřičel za Kakashim Naruto.

Kakashi vyplaval na hladinu.
„Co je to stou vodou? Je těžká.“ Přemýšlel, protože se mu dost špatně hýbalo.
Za ním se objevil Zabuza.
„Idiote! Technika vodního vězení!“ řekl Zabuza a udělal několik pečetí.
Kakashi se překvapeně otočil.
Zabuza ho zavřel do jakési vodní kopule.
„Tak Kakashi, vyřídím tě později, nejdřív se postarám o ty prcky. Technika vodních klonů!“řekl Zabuza a naznačil rukou pečeť soustředění.
Nečekal jsem že je tak silný! Divil se Kakashi.
Před skupinou se z vody vynořil vodní klon Zabuzy.
Naruto ztuhl.
„Vy čtyři máte čelenky, jakoby jste mysleli, že jste ninjové.“ Řekl klon.
„Ale ninja si může říkat jen někdo, kdo vyvázl z mnoha situací, kde byla smrt nebo život. Takže někdo, kdo je v mém seznamu.“
Klon použil techniku krytí mlhou a zmizel.
Zase zmizel! Lekl se Naruto.
A hned na to schytal ránu pěstí od toho klona a upadla mu čelenka.
„Jste jen děti!“ řekl hrozivě Zabuza.
„Všichni! Vezměte Tazunu a zmizte! Nemůže se hýbat, dokud mě má chyceného v jeho vodním vězení!“
„A také by neměl moct používat svého klona, když se od něj vzdálíte.“
Utéct?! To nemůže myslet vážně! Když utečem, stejně nás dříve nebo později chytí a pak nás zabije, až nebudeme potřeba. Přemýšlel Sasuke.
Takže jestli chceme přežít, musíme tě zachránit!
Podíval se na Jadena. Ten mo pohled opětoval a mrkl na něj.
Jaden zasunul dýky, udělal několik pečetí a řekl : „Technika Prašného Větru!“.
Kolem začal vířit vítr, smíchaný s pískem.
„Co to-?“ podivil se klon Zabuzy.
Sasuke se na něj rozeběhl a vrhl po něm několik shurikenů.
Klon je odrazil mečem.
Sasuke vyskočil do vzduchu a zaútočil na něj ze shora.
„Moc snadné!“ řekl klon a chytl Sasukeho pod krkem.
Teď! Pomyslel si Jaden, vytáhl dýky a vrhl se do útoku.
Klon nebyl kvůli Jadenově technice prašného větru dost rychlí na to, aby jeho útok vykryl. Jaden mu zabodl obě dýky do hrudi.
„Sakra!“ zaklel klon a rozplynul se ve vodu.
Sasuke dopadl na zem a zhluboka se nadechoval.
„Jsi v pořádku?“ zeptal se ho Jaden.
„Jasně! Řekl Sasuke a hodil pohledem na Naruta.
„Jdeš?“ řekl a pousmál se.
Naruto byl ztuhlý strachy, ale když se opřel o zraněnou ruku, bolest mu pročistila mysl.
Ne! Teď jsem ninja! Dokážu to! Dodal si kuráž.
„Jdu!“ zavolal na něj odhodlaně.
„Ty počkej u Tazuny Sakuro ok?“ zavolal Jaden na Sakuru.
„Emm, ok!“ řekl vážně Sakura a zrudla. Jadene!
„Jste si nějak jistí, ale máte šanci na vítězství?“ řekl Zabuza.
„Co to děláte?! Řekl jsem vám, aby jste se sebrali a utekli!“ zavolal na ně rozčíleně Kakashi.
„Naší misí je chránit Tazunu!“
Jaden se ohlédl na Tazunu.
„No, já nepotřebuju přežít ať to stojí, co to stojí, takže si klidně bojujte!“ řekl Tazuna s úsměvem.
Jaden se také usmál : „Fajn. Kluci? Mam nápad!“ řekl.
Zabuza se rozesmál : „Vy se nikdy nepoučíte co? Když jsem já byl ve vašem věku, tak jsem už prolil litry krve.“ Řekl vražedně Zabuza.
Kakashi pohlédl na Zabuzu.
„Před dávnými časy, se Skrytý Mlžné říkalo Skrytá Krvavá Mlžná. Kvůli podmínce, která byla v závěrečném testu pro ninju.“ Řekl čtveřici.
„Takže znáš náš závěrečný test.“ Řekl mu Zabuza.
„Co to bylo za test?“ ptal se Naruto.
Zabuza se zasmál.
„Studenti se mezi sebou pozabíjejí!“ řekl Zabuza v klidu.
Ve čtyřce hrklo!
To je strašné… Pomyslela si Sakura.
„Ale před několika lety měla Skrytá Mlžná projít reformou, o jejímž uplatnění rozhodlo monstrum, které se tam objevilo.“ Řekl Kakashi.
„Monstrum?“ divil se Jaden.
„Malí chlapec, co se ještě neměl stát ninjou, pozabíjel víc jak 100 kandidátů, co jimi stát měli.“
Zabuza mlčel.
„To byla zábava!“ řekl zvrhle.
Tým se zděsil, když Zabuza opět upřel svůj pohled na ně.
Zabuza vytvořil dalšího klona.
Klon vystřelil do předu a odhodil Sasukeho ránou loktem do břicha.
Když Sasuke dopadl, ještě mu opět vrazil loket do břicha. Sasuke vyhrkl krev a svíjel se na zemi.
Klon na něho stoupl nohou a sáhl na záda pro svůj meč.
„Zemři!“

5
Průměr: 5 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-31 16:49 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

sduper, jdu dál, třeba by se mohl vzchopit naruto a pouzit bunsin a tim zachránit sasuke ale taky to muze udelat jaden, no sak uvidm

Obrázek uživatele -Nobody-
Vložil -Nobody-, St, 2009-06-03 10:49 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

nechci nic rikat ale asi neprestanu nwm nejak me to pripoutalo .D
Moooc dobry dil

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, St, 2009-06-03 15:53 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

Připoutalo? ^^ Supeeer XD jo a mockrát diky za tenhle koment a i ostatní, za který sem nepoděkoval hned pod tim dílem XD


Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2009-01-11 22:30 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Momochi Zabuza je cool!! Je to docela frajer Laughing out loud !! Mám docela rád psychopatický masový zabijáky!!! Laughing out loud Kecám jen vtípkuju Laughing out loud!!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, Ne, 2008-11-30 11:57 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Super, super Jadenáči xD


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Ne, 2008-11-30 17:11 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

díky díky la(*leju* vodu z kýblu)jo XDD


Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, St, 2008-10-29 02:39 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

já z toho začnu brzo určitě blbnout a v normální manze budu hledat, kde je jaden XD

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Dogcum
Vložil Dogcum, Čt, 2008-07-10 19:27 | Ninja už: 5925 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Počkej,když je to skoro stejný jako Anime?

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-03-22 22:08 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

zajímavé

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2008-03-18 17:38 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Je to zajimave a uz tedka si muzem vsimnout posunu udalosti Laughing out loud

Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Út, 2008-03-18 19:05 | Ninja už: 5940 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

pekny...