manga_preview
Boruto TBV 09

Nové postavy: 12.Díl - Tanec,to je rytmus hudby v těle(Dance,It is rhythm music in body)

Když došli k Yoshovi,domů posedali si všichni kam se dalo a Nanami začala Yoshovi vyprávět co se stalo od té chvíle kdy zmizela v jezírku."No.....hrozně sem se bál,když jsi v tom jezírku zmizela."Safira se otočila na Sasukeho,který seděl za ní a držel jí kolem pasu,mrkla na něj a potom se usmála na Nanami.Veděli obě o čem je řeč."No.. a tak sem se přes to jezírko dostala k Safiře,která mi pomohla a dovedla mě sem,a to odkud zná Jakamaru by Ti asi měla říct sama"řekla Nanami a kývla na Safiru.Yosh se na ní otočil a čekal.Safira pohladila Jakamaru po hlavě a začala vyprávět:"Když se Jakamaru narodil,společně se evým bratrem Akamaru,dali je oba do košíku a nechali lidi,aby si je někdo vzal k sobě.V té době sem byla ještě malá holka,když sem kolem toho košíku prošla a spatřila ho hned jsem si ho oblíbila a on mě,nosila sem mu každý den dobrůtky,ale domů sem si ho vzít nemohla.Pak jsem byla smrtelně zraněná a nikdo mi už nemohl pomoci,ale Jakamaru to dokázal.Dal mi půlku své duše a tím mě zachránil.Prožívali jsme spolu pěkné chvíle,ale pak mi zemřela matka a já odsud musela odejít"dořekla Saf."Takže jste jak nejlepší kamarádi?"zeptal se Yosh."No byli jsme,ale nevím jestli to platí i teď!řekla posmutněle Safira.Jakamaru štěkl na souhlas a Saf se opět usmála."Safiro nenašla bys pro nás místo ve svém domě,chtěla bych jít s tebou a vzít s sebou i Yoshe a Jakamaru pokud budou chtít."zeptal se náhle Nanami.Yosh jen přikývl.Safira se podívala na ostatní a pak se zamyslela."Vzhledem k tomu,že jsem Jakamaru slíbila,že už ho neopustím tak ano"řekla Saf a usmála se.Sasuke jí políbil a bylo mu jedno,že tam ostatní jsou.Sakura,Naruto a Kakashi byli podezřele zticha.Pak ovšem Nanami dostala nápad:"Safiro,co kdybys nám zatancovala,ale jen jestli se na to cítíš"řekla."Proč bych se necítila,akorát je škoda,že tu není i Hinata.Chtěli byste tanec ve stylu ohně,země,vzduchu a nebo vody?"zeptala se ještě Saf."Já bych brala vodu"řekla poprvé za dlouhou dobu Sakura."Já souhlasím"řekl Kakashi."Tak dobře,tanec styl voda,ale bylo by lepší jít ve,vážně"dodala když se na ní Yosh,Nanami,Kakahi,Sasuke,Naruto nechápavě podívali,jediná Sakura věděla o co jde.Na Safiřino přání tedy vyšli ven,chlapci si posedali na trávu,holky před ně a Kakashi se posadil na lavičku.Saf podala Nam a Sakuře svůj přehrávač a vysvětlila jim co mají dělat a šla se připravit.Pak na ně mrkla a oni pustili hudbu.Safira tančila do rytmů hudby,rychle,pomalu,ale kouzelně.V jednom rytmu kdy dělala otočku,udělala nepatrné znamení ruky a vytvořila vodní srdíčko.Potom,když se zvednutou nohou dělala otočku,udělala další znamení,ale tentokrát jí z ruky vyletěla vodní holubička.A tak to šlo až do konce písničky.Na konci se Saf uklonila,všichnio jí zatleskali"Jak jsi to dokzal?"zeptala se najednou Nam."Víš,tanec to je vlastně rytmus,který musíš cítit"řekla Safira."Můžu si to zkusit?"poprosila Nanami."Jasně,pustím Ti malinko pomalejší písničku,aby sis to vyzkoušela"souhlasila Safira.S Nanami si to šla zkusit i Sakura.Saf jim pustila jednu pomalejší písničku,aby se na ně podívala.Sice tančily to ano,ale postrádalo to určitý rytmus."Holky,skutečně chcete tančit jako já?"zeptala se Saf."Já bych strašně moc chtěla"řekla Sakura se zasněným pohledem a Nanami přikývla."Dobře,tek až se vrátíme ke mě domů,naučím vás základy a pak i měsíční tanec na posíleí duch"odpověděla s ůsměvem Saf.Pak vstala a došla si pro spacák.Najenou Yosh vykřikl:"Počkej,co blbneš,spíte všichni vevnitř ne?"divil se."Ne,díky já budu spát venku pod hvězdama"odpověděla Saf.Sasuke přikývl:"Souhlasím se Safirou,spíme venku"potvrdil,ale Saf s sebou vzala jen jedne velký spacák,to nanami nechápala."Počkat,vy dva spíte venku?Vždyť si přinesla jen jeden spacák"nechápavě se zeptala Nam."No vždyť jeden stačí.Sasuke a já v něm spíme spolu.Stejně bychom ve dvou spacácích spali těsně vedle sebe"odpověděla Safira a zasmála se.Pak si lehla do spacáku a Sasuke k ní,ostatní se taky odebrali pro spacáky,rozhodli se,že zůstanou venku.Lehli si tak,že měli hlavy u sebe a vytvořili tím hvězdu,pak všichni usli...

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie: