manga_preview
Boruto TBV 09

Sasuke se změnil 02

Tak, a je tady pokráčko příběhu s ne moc dobrým názvem Sasuke se změnil...
Doufám že se vám to bude líbit a aspoň kousek si přečtete.

Asi 5 km od Konohy se tým Kakashi prodírá temným lesem.
"Achjoooooo, nevíte někdo kolik je hodin?? Zívne si Naruto. "Ty blbe, je
teprve deset hodin a ty-" "Sakuro, měli by jsme si už někde odpočinout." Řekne ospalým hlasem Sasuke.
"Tak jak chcete mládeži, utáboříme se tady!" " Sensei, t-to SNAD NEMYSLÍTE VÁŽNĚ!!! PROČ ZROVNA NA SKLÁDCE!?" Začne do ticha vřískat Sakura.
"No, víš Sakuro, tak za prvé, musíme někde sehnat nějaké jídlo, a za druhé-
lidé netřídí odpad a tak do odpaďáků vyhazujou všechno možný, z toho vyplývá že by jsme tady mohly najít nějakou televizi." "A proč televizi??" Zeptá se senseie Naruto.
"Protože.... no víte... MUSÍM VIDĚT ZÁZNAM DNEŠNÍHO VEČERNÍČKU!!!!! DÁVAJÍ TAM
PATA A MATA A ONI DNESKA BUDOU ZPÍVAT V X-FAKTORU!"
"Pro Krystovy střeva, vy a večerníček??? NE, utáboříme se na tamté mýtině." Rozhodl Sasuke se kterým všichni až na plačícího Kakasiho souhlasili.
Až na onu mýtinu dorazili, svalili se do trávy a pozorovaly noční oblohu. To super ticho přerušil až Naruto.
"Heleďte sensei, můžu se vás na něco zeptat??" "Hmm... no jasně"
"Víte už dlouho jsem neviděl Asumu, nevíte co se s ním stalo když mu Kurenai dala Kopačky??" "ÁÁÁÁÁÁch jo, tak dobře, Tsun... ehm pátá pozvala všechny chunniny a joniny nad 19 let na oslavu něčeho na Krétu. Byli jsme tam týden a Asuma tam byl s Kurenai zrovna na dovolené, tak se k nám připojili. První večer pátá uspořádala zahajovací večírek. Mě bylo strašně blbě, protože jsem chytnul průjem, tak jserm celej den strávil na záchodě.
Večer jsem se na ten večírek chtěl mrknout... Po chvýli jsem usoudil že je tam nuda, tak jsem si šel lehnout a četl jsem si. Asi kolem půlnoci se mi zachtělo se jít osprchovat. Vykoukl jsem z pokoje a došlo mi že už jsou všichni zlití a totálně na mol. Ebisu, Iruka, Kotosou a Izumou se plahočili po hotelu a zpívali Kdož sů boží bojovníci shinobi, partička Gaie a spol všechno kolem rozbíjeli a hledali trafiku s toaletním papírem. Ti ostatní včetně páté leželi ožralí váleli po podlaze, No prostě hrůza. Vrátil sem se do pokoje, vzal si ručník, šampón, balzám na vlasy, kondicionér, sérum pro suché konečky vlasů, ochranou masku na vlasy, sprchovej gel, kulmu s natáčkama, hydratační tělové mléko a noční krém pro zjemění pleti. Jak sem si to zabalil, vyrazil jsem do sprch. Až jsem tam došel, vybalil si všechny věci, vlezl jsem do sprchy a začal si zpívat.
Ale najednou do těch sociálek vešla Kurenai a já blbec jsem si neuvědomilo že na mě asi tak 10 minut zírá."
To už Sasuke, Naruto ani Sakura nevydrželi a mezi nohama to měli celý promáčený. Teda až na Sakuru, která se přiznala že nosí plínky proti inkontinenci.
Ti tři se pořád smáli, až do té doby než začal Kakashi kolem sebe prskat:
"VY DEBILOVÉ!!! JEŠTĚ SEM TO NEDOKONČIL JASNÝ!!?
TAK DRŽTE HUBU A POSLOUCHEJTE!!"
Všichni okamžitě zmlkli a poslouchali dál.
"... Tak si dokážete představit ten trapas, no a jak sme tam jeden na druhýho zírali, a pak Kurenai fakt drsně zrudla a tryskem se řítila pryč. Tohle nikdo krom Kakasiho nevydržel a všichni začali propadat šílenství smíchu. Až se všichni uklidnily Kakashi pokračoval dál.
"Další ráno u snídaně si sedla zrovna VEDLE MĚ a celou dobu se culila jak měsíček na hnoji. Až odcházela na pokoj hodila mi do jídla malej papírek a na něm bylo: Můžeš se semnou sejít dneska kolem šesté večer?? Jestli jo, napiš SMS na číslo ...... . Čekám na odpověď.
Mno, tak jsem jí napsal jakože jako jo. V daném čase jsme se sešli. Jak jsme tam seděli řekla mi že to co v té sprše viděla, že na to nikdy nezapomene a mimochodem že to bylo lepší než Asuma. Pak jsme kecali vo takových blbostech
a jak jsme všechno dořešily, servala se mě moji super masku a dalami fááákt drsnýho francla.
Do posledního dne na Krétě jsem ji nikde neviděl. Ještě ten den se všichni probírali z opice ale Iruka byl už schopnej mluvit, tak se přiznal že prej s Ebisu, Kotesu a Izumou vyměnili cedulky na pánských a dámských sprchách a že až jsem tam vešel dali je zase zpátky. Hned jak jsem je všechny našel a svázal je, hodil jsem je do popelnice. Tam hnily až do konce zájezdu.
Zbytek týdne probíhal celkem v klidu, až na poslední den kdy pátá oznámila
že se jde na nuduistickou pláž. Já tam naštěstí nemusel protože mě chytnul průjem a schodou okolností Kurenai začala zvracet. Tak jsme zůstali v celým hotelu sami (krom personálu).
Najednou mě zase TO chytlo a běžel jsem směrem k záchodu ale v tom někdo zaklepal. Zkoušl jsem to zadržet, tak jsem si sedl na roh postele a řekl VSTUPTE.
Ve dveřích nestál nikdo jiný než................... hotelová služba jestli nechci manikůru, pedikůru a X-dalších věcí. Řekl jsem že nemám zájem a jak se zabouchly dveře cupital jsem na záchod ale bylo pozdě takže obsah mích střev byl no ehm... víte kde. Všechno jsem vypral a zavolal na 1188 aby mi okamžitě zavolali někoho s bries one touch a 3 osvěžovača vzduchu. Najednou se ozvalo hlasité bušení, tak jsem se šel podívat kdo to je a koho nevidím.... KURENAI!!!
Ta ženská se na mě okamžitě vrhla a než jsem cokoli mohl udělat, už jsem ležel nahej a přivázanej k posteli a ona mě no ehm... jak to jen říct..."
"ZN-...." "Buď ticho Naruto, já a Sasuke to chcem slyšet do konce!"
"......Myslím že vám to .......

Řekne jim Kakashi co se stalo nebo ne?? Mno to bude v dalším díle.
PS: Kdyby tam byli hrubky jako třeba i/y atd. tak se omlouvám, češtinu fakt moc v oblibě nemám. A taky vynechaný písmena, blbne mi klávesnice.. Zatim papa Laughing out loud

4.789475
Průměr: 4.8 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tlouie
Vložil Tlouie, So, 2008-04-26 19:21 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 123 | Autor je: Prostý občan

Jako to nééé, já se tu tlemím sama u compu jak magor xD xD Prej pro Krystovy střeva xD xD Nebo že zavolám 1188 aby mi přivezli bries one touch xD Já nemůžu, fakt ... xD xD

Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, St, 2008-04-09 14:43 | Ninja už: 5907 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

To nemá chybu !!!! nejvíc se mi líbilo : Ebisu, Iruka, Kotosou a Izumou se plahočili po hotelu a zpívali Kdož sů boží bojovníci shinobi, partička Gaie a spol všechno kolem rozbíjeli a hledali trafiku s toaletním papírem. Ti ostatní včetně páté leželi ožralí váleli po podlaze. !!!!! To je supeerr

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Pá, 2008-04-04 15:43 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

jestli tam byly chyby nevím, byla jsem totiž tak ponořená do děje, že ještě sledovat jestli tam chybu máš nebo ne, bych stejně nezvládla

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Po, 2008-03-10 19:50 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Ne, 2008-03-09 18:20 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

jj, diky moocinky za komenty, ale 3 díl pošlu Prasatkoj budto zitra nebo v utery, ale budu se snazit dat to sem zitra...

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-03-08 23:00 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Nevím co říct... snad jen ...Rychle pokráčo.
PS:Pat a mat v X-Factoru jsou supr!Smiling

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, So, 2008-03-08 22:59 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Cožeee?? Kakashi si dává kondicionér,kůru na konečky vlasů a tělové mléko?? tak to lol Laughing out loud a ten průjem mě dostal xDDD

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-03-08 15:09 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

jj ja to vim,ted mam mensi krizy ptz zadny vtipny hlasky me nenapadaj, a pro normalnipsani moc nadana nejsem...

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele S.n.i.p.e.r
Vložil S.n.i.p.e.r, So, 2008-03-08 14:20 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

no... první díly byl lepší,ale tenzhle nebyl vůbec špatnej