manga_preview
Boruto TBV 09

Preco si musel................3

Ja vem som hnusna trvalo mi to a je to kratke ale som rada ze som vipotila aspon toto. Tak nech sa vam to paci tretia cast mojej FF Preco si musel!

Sakura sa ráno zobudila a takmer dostala infarkt.- cez brucho mala prehodenú
Sasukeho ruku. Čo najopatrnejšie sa spod nej vytiahla, na jej obrovské šťastie Sasuke spal ako zabitý. Rýchlo vbehla do kúpeľne a pustila ľadovú vodu. Par krát si ňou ošpliechala tvar. Potom si začala spomínať na včerajší večer a vlastne celu noc. Nemohla pochopiť, zasa mu len tak ľahko poddala . Cele tie roky premáhania a zabúdania boli zmetené v par sekundách. Lenže ako to teraz vysvetli? Bude musieť íst za Tsunade . Nedokáže ho strážiť. Nie tak aby sa medzi nimi nič neprihodilo. Musia to zveriť niekomu inému. Ani si neuvedomila, že to povedala nahlas. Ešte stále stala v kúpeľni pred zrkadlom. Keď zdvihla hlavu tak zbadala Sasukeho odraz tesne za tým svojim. „Ty sa chceš vzdať tej úlohy?“ opýtal a bolo vidieť že je vykoľajený. Tušila prečo ale neodpovedala. „Áno Sasuke chcem sa vzdať úlohy, ktorú nie som schopná podstivo vyplniť. Nedokázala by som ta poprípade zabiť keby to bolo nutne. To je pre celu Konohu príliš veľké nebezpečenstvo.“ Hlboko vo vnútri dusila plač, nechcela sa od neho znova odlúčiť ale nemohla byt taká sebecká. Vedela, že svoj čin oľutuje ale keby sa rozhodol znova utiecť mala pravo a vlastne povinnosť zabiť ho- lenže teraz by to nedokázala. Čo si to nahovára- ona by ho nedokázala zabiť nikdy. Ani na tej misii by nebola schopná ten kunaj zabodnúť do jeho krku. Plač dusila ďalej v sebe. Nedokázala sa ďalej pozerať do tých tmavých očí tak sa pretlačila von a začala si hľadať veci aby mohla zajst k Tsunade. Sasuke sa na ňu po celí ten čas pozeral zo zvláštnym výrazom na tvári. „Prečo by si ma mala zbíjať? Zdá sa ti, že by som niekam utekal?“ jeho hlas znel smutne. Bol veľmi rad, že práve ona ho môže strážiť. Keby to mal byt napríklad Naruto tak by sa dožadoval niekoho normálneho. Lenže jej sa vzdať nechcel. Kým on takto premýšľal tak Sakura už dávno zmizla. Dom bol dôkladne zamknutý. Nesnažil sa utiecť. Sedel v obývačke a pozeral do prázdna. Asi po pol hodine začul ako sa odomykajú dvere. Sakura sa tvárila naštvane. Netušil čo jej preletelo cez nos tak radšej ticho sedel. Sakura vošla dnu a keď zatresla dvere tak sa skoro rozbilo okno. „Eh, Sakura? Si v poriadku? Vyzeráš.....“ nestihol dopovedať lebo Sakura Podišla o kúsok blizsie. Chvíľku na neho pozerala a potom potichu prehovorila: „Mam ti odkázať, že si môžeš vybrať čí ostaneš u mňa alebo pôjdeš k Ino.“ Tvárila sa strašne najedovane. Vedel, že radšej bude riskovať jeho útek ako by mal ist k jej najlepšej kamarátke. „Čo by si chcela ty?“ opýtal sa. Nechcel jej prekážať ale on sám nechcel odist. Sakura na neho pozrela ako vyoraná mys. „N-no ja........“ zrazu mu strašne pripomínala Hinatu. Nejako sa nevedela rozhodnúť. Jej vnútorný hlas kričal veci ako : No ja by som ta najradšej ubozkavala k smrti!, lenže jej rozumnejšia stránka sa ozvala nejako takto : Keď ta Ino tak veľmi chce nech si ta nechá ja radšej budem brániť Konohu. Nevedela sa rozhodnúť ktorú svoju časť ma poslúchnuť. Lenže ak tam bude ešte chvíľu stáť tak to bude ešte horšie. Oh bože čo len ma robiť čo? „Je to tvoje rozhodnutie. Tvoj život a tvoj osud.“ Povedala nakoniec úplné pokojným hlasom. Zase dokázala ovládať svoje emócie. Ešte chvíľu na neho pozerala a potom sa otočila na opätku a odišla. Nevydržala by v dome tak zamkla dvere a vybrala sa do lesa. Netušila kam kráča ale dúfala, že čo najdalej od sveta, ktorý ju tak veľmi zraňoval. Asi po troch hodinách chôdze sa ocitla hlboko v lese. Nevedela kde je ani ako sa tam dostala čí dokonca to naj dolezitejsie- ako sa dostať s5! Tak začala blúdiť lenže to bolo ešte horšie.

Sasuke medzi tým sedel u Sakury doma a čakal. Keď sa začalo stmievať a ona stále nechodila tak sa mu do hlavy votrel malý chrobáčik a z každou pribudajucou hodinou sa zväčšoval a zväčšoval. Netušil ani kam išla takže nebol vôbec dobrý nápad teraz utiecť. Navyše nepochyboval o tom, že Sakura ho zamkla. Tak mohol len bezmocne sedieť na gaučí a čumieť do prázdna kým sa nevráti.

Lenže Sakura sa nevracala. Teda ona sa o to snažila ale nemohla najst cestu. Ktorýmkoľvek smerom sa vydala skončila na tom istom mieste. Začínalo ju to štvať tak do každého tretieho stromu vyryla značku. Lenže keď 4 krát prišla na tu istú pustu luku a nemala potuchy ako tak to vzdala a proste si ľahla na trávu. Po veľmi krátkej chvíli zaspala.......

5
Průměr: 5 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-31 11:42 | Ninja už: 4936 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Sakura si nám vyliala srdiečko, veľm pekné. Aj uvedomenie si, že svoju misiu by nesplnila na sto percent, ak by s ním ešte dlhšie ostala. Síce Sakura dala Sasukemu na výber, že buď ostane u nej, alebo pôjde k Ino, ale prečo ho potom, keď odchádzala z doma zamkla? Ak chcel ísž napokon k Ino, ako to mohol urobiť, ak bol zamknutý? Ako taktiež asi by sa tam nedostal, keďže okolie domu strážia Sakurine klony. A takiež ľuujem Sakuru, že blúdi v lese, až ma napadá, či nie je uväznená v nejakom genjutsu.

Obrázek uživatele SakuraUchiha
Vložil SakuraUchiha, Čt, 2008-09-25 17:47 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

je to peknee Laughing out loud ako kazdy diel co si napisala

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Čt, 2008-06-26 02:09 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

Musím říct, že i tento díl byl velmi pěknoučký. Ah... no chvilkama sem to vážně prožívala. Líbí se mi když je něco do detailu popsané, je to tak mnohem záživnější, ale má to jednu nevíhodu: že u toho strašně rychle letí čas Eye-wink A zase to je jedině dobře, protože pak aspon poznt, že to opravdu stálo za to Eye-wink

Obrázek uživatele Anellis
Vložil Anellis, Po, 2008-05-05 14:29 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

velmi dobre... len nech je cim skor pokracovanie Sticking out tongue

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-06-14 14:04 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

posnazim sa len chyba inspiracia

Obrázek uživatele Asarin
Vložil Asarin, Čt, 2008-04-24 10:35 | Ninja už: 5981 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

ahojky je to moc skvely ale bude to mit pokracovani???

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Pá, 2008-04-25 14:46 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

jj bude len nevim kedy mam pokazeny pocitac a mam moznost na net len v kniznici abo skole a tam sa pisat neda takzte sa veeeeeeeelmi ospravedlnujem

Obrázek uživatele Bamboo
Vložil Bamboo, Čt, 2008-03-06 21:39 | Ninja už: 5923 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

super seiuska moj nazor poznas haha Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-03-05 19:28 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

chúďa Sakura, takto blúdiť:)) ...super príbeh:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele rafee
Vložil rafee, Út, 2008-03-04 20:34 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

toto sa mi velmi páči... chcela by som ti niečo navrhnúť,ale nechcem sa ti do toho miešať,každo pádne chválim... je to super.4akala som ale trochu viac vzrúša.kedy nad tým rozmýšlaš?
poradím ti rob to vždy pred spaním... vtey si aj ja načerpávam nápady do mojej knihy....

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Čt, 2008-03-06 16:31 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

vacsinou ked sa nudim alebo pocuvam hudbu! vtedy mam celkom fajn napady a aku knmihu hmmm? co si mi to chcela navrhnut???

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Po, 2008-03-03 15:56 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

jeeeej Laughing out loud je to fakt peknuckee Laughing out loud chvaaalim chvaaalim Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, Ne, 2008-03-02 22:22 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

no moc pěkné

Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, Ne, 2008-03-02 21:09 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

sasuke by dvere mohol rozbiť Laughing out loud ale neva.Zase si to napísala na 1 Eye-wink

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, Ne, 2008-03-02 21:43 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

dikes ale ja necem aby sakure ponicil dom potom by sa mu mohlo daco stat keby sa sakura vratila

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Čt, 2008-03-06 17:48 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

este by ho nebodaj chudaka zmlatila Laughing out loud