Mise s názvem pohroma 5. část
Konohamaru se pomalu probudil a uslyšel kolem spoustu zvuků. „Hele už se probral,“ konstatovala TenTen a vrátila s k plánům pevnosti, které jim Kankuro právě ukazoval. „Paráda, nemůžeš ho něčím zaměstnat?“ ozval se Naruto. Kankuro se ďábelsky zašklebil. „To víš, že jo. Práce je tu tolik...“
Konohamaru nadával na Naruta, TenTen, ale hlavně na toho všiváckýho Kankura. Poslal ho totiž pomoct několika dalším ninjům, kteří nosili vodu z nedalekého potoku. Já vnuk třetího Hokage tady přece nebudu makat jako otrok, pomyslel si a přehlédl kámen, o který se v příští vteřině přerazil.
„A dost! Když mě tu nechtějí, tak si vyjdu na menší průzkum. Každopádně je to lepší než tu dělat tohle,“ konstatoval, naštvaně kopl do jednoho vylitého vědra a s novým nadšením zmizel mezi stromy.
„Myslím, že byste se měli vrátit zpátky do Konohy,“ konstatoval Kankuro. „Blázníš? Tady se schyluje k boji! Přece neutečem jak zbabělý psi!!!“ rozčiloval se Naruto. „Jo má pravdu,“ přidal se lee, který se těšil, že se zase bude moct předvést. Sai to sledoval s čirým nezájmem a TenTen se už dávno vzdala jakýhkoliv pokusů zchladit nadšení těch dvou bláznů.
„Ne,“ protestoval Kankuro. „Tohle je záležitost Písečné vesnice...“ „Právě proto! Vždyť jsme přece spojenci!“ skočil mu do řeči Naruto. „Jo, ale...“ „Ale co? Vy jste nám taky přispěchali pokaždé na pomoc a neptali jste se jak moc to bude nebezpečné! Prostě tu zůstaneme a basta!“ přidal se Lee. Kankuro zuřil. „Tak poslouchej ty jedno obrovské obočí...!“ „Kankuro-san!“ přerušil jeho výbuch vzteku jeden z jeho podřízených. „co je?“ vyštěkl Kankuro. „Mám tu naléhavou zprávu. A myslím, že bude zajímat hlavně vaše přátele z Konohy!“
„COŽŽŽŽŽŽEEE?????“ vykřikl nevěřícně Naruto. „Je to tak, jeden z našich mužů ho sledoval, když dezertoval. Je jisté, že vašeho malého přítele zajala nepřátelská jednotka průzkumných ninjů.“ Kankuro zbledl a ani ostatní z Konohy na tom nebyli lépe. Vzali sem Konohamara bez vědomí Hokage. Dokonce i Naruto věděl, že tohle je to nejhorší, co je mohlo potkat.
„Hmmm vy dva máte neuvěřitelnou kliku,“ konstatovala TenTen a pomalu se zvedla. Upřely se na ní tři páry udivených očí. Sai si povzdechl. „TenTen chtěla říci, že teď je to i naše záležitost. Takže nemáme jinou volbu než zůstat a bojovat.“
Nastalo deset vteřin ticha, než to dva kýžené mozky zpracovaly, co to znamená. Ozval se nadšený jásot Leeho, který se těšil, že se bude moct někomu namlátit. Zato Naruto se tvářil vážněji než obvykle. Cítil se zodpovědný za Konohamara a začal na něj hlasitě nadávat. Poznámky TenTen, že on byl naprosto stejný, nebral v potaz.
Kankuro rezignoval. „Tak jo. Zůstaňte tu když musíte, ale běda, jak se dostanete do nějakýho průšvihu!“ Naruto se usmál tím svým typickým úsměvem. „My a problémy??? Nikdy!!“ Myslím, že teď by se hravě vyrovnal vietnamským prodavačům, když tvrdí, že to co prodávají je to kvalitní.
Takže plán byl pokud možno nepozorovaně vtrhnout do pevnosti, zmlátit pár ninjů, osvobodit Konohamaru a konečně získat zpátky ty svitky se zakázanými technikami, co odnesl onen zrádce z Písečné. Útok byl naplánován na úsvit příštího dne.
Lee toho využil, aby oslňoval TenTen svými plány na boj. TA ovšem neměla zájem a taky mu to hned jemně nanačila. Lee s brekem utekl a šel si vytahovat kunaie ze zadnice.
Sai si něco čmáral do bloku a mistrně odpálkoval TenTen, která chtěla využít úplňku ke svých zvráceným touhám. Kankuro to s nezájmem sledovat a nemohl pochopit, jak může být Konoha silnější vesnice než ta jeho. Jediný, kdo se moc nebavil byl Naruto.
Pořád měl trochu výčitky za to, co se stalo Konohamarovi. Nakonec se ale rozhodl, že ho prostě zachrání a pak ho zabije. S tímto uspokojivým rozhodnutím si šel lehnout. Sai a Lee, který musel celou noc spát na břiše, ho brzy následovali.
Druhý den se všichni připravili na útok. Popravdě byli dost klidní na to, že se chystali na největší základnu zvučných ninjů v zemi Větru. Všichni věděli, co mají dělat a byli pevně odhodlaní Kazekageho nezklamat. Byli rozděleni do skupin po dvou. Naruto a Sai, se kterým nikdo jiný nechtěl být, Lee a TenTen, přestože se k ní Lee neodvažovat moc přiblížit, protože jeho zadek mu stále připomínal, že si s TenTen není radno zahrávat, a konečně Kankuro a jedna z jeho podřízených, po které Naruto okatě pokukoval.
Ostatní ninjové se rozdělili do větších úderných skupin, které měli provádět frontální útok, zatímco se těchto šest ninjů pokusí dostat dovnitř jednou z nepoužívaných starých podzemních šachet, o jejichž existenci věděli díky Gaarovým informacím.
Teď už nebyla cesta zpátky. A i kdyby, jen málokdo by se po ní vydal. Tito ninjové byli odhodláni jít za svým úkolem i za cenu života. Byli to praví shinobi. A s prvními paprsky slunce vyrazili z úkrytů a běželi vstříc svému osudu.
To be continued
Pro velký úspěch u jedné mé dobré kamarádky, která ani Naruta nesleduje (přesto si tohle chtěla přečíst), jsem byla donucena začít uvaovat o dopsání tohoto "veledíla". Vím, že je to po skoro roce a půl poměrně brzo, ale vypadá to, že se do toho vážně pustím... tak mi držte palce, ať to dobře opadne...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
pěkné jen by to chtělo víc přímé řeči
to je velmi pekne a pokracko?
Nič sa ti nedarí? Nič ti nejde? Ľahni si na diaľnicu, ono ťa to prejde!!!!
jéééééééééé to je pěkný nemužeš to dopsat ? byla by škoda to tu nechat jen tak ležet
Doufám že to časem vážně dopíšeš
Quilibet fortunae suae faber
The Sealed Kunai - nejlepší dokončena Naruto FF
To je ale logika Nakonec se ale rozhodl, že ho prostě zachrání a pak ho zabije.
http://147.32.8.168/?q=node/92665
http://147.32.8.168/?q=node/92913
<a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>
Tak to fakt nevim páč už si ani sama nepamatuju o čem to bylo ale uvidíme jakej by byl eventuální zájem
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
Byla by fakt škora, kdibis to nedopsala do úplnýho konce! Mě osobně se ten příběh líbí.
Tak já to zkusím přečíst (abych byla zase v obraze) a uvidím jestli ještě k tomu napíšu pokráčko
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
Super tesim sa na pokracovanie dufam ze bude skoro:-)
Ty, Luchia, Kedy mieniš dopísať?
NYOHOHOHOO~
Já ti ani nevím tak nějak poslední dobou nemám moc čas a už ani inspiraci, ale moožná se na to někdy vrhnu uvidíme, ale tak nějak to zatím neplánuju...
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
Luchio, napiš prosím pokráčko!
Takže práve pre toto mám tvoj FanKlub v podpise !
P.S:Nerozpisujem koment lebo pracujem na jedno véľkóm FF projekte:-D.Viac neprezradím.
stop trollin man!
Zas tak by som to nepreháňala Lebo ich pripravíme na niečo typu "to najlepšie čo kedy bolo napísané" a potom príde veľké sklamanie, xD
Tak uz vim, ktereho partnera si myslela
Uz se tesim na poradnou bitku. Nejlepsi bude az Naruto osvobodi KOnohamara a pak ho sejme osobne pokud to tam bude
pekne, pekne:)) pokračko )
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.
Skvělí. Konohamaru se projevil jako prvotřídní pitomec...
Jujha, krásna poviedka, ale tá dlhá čakacia doba!
Moooc pěkný...ale že ti to trvalo xD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Njn měla jsem menší depresi a v tom se fakt nedá psát...
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
to je fakt no...ale ted si už z depky určitě venku a vesele můžeš psát dál xDD
“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”
Mno venku už jsem.. ale ona zas nějaká přijde mno teď možná nbudu mít čas kvůli škole.. ale pár řádek pro vás sesmolím..
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
Docela divne, ze je tu tak malo komentu... je to divne a nezpravedlive. Tak skvela povidka si zaslouzi vetsi uctu...
Můj rytíři v bílé zbroji.. zachraňuješ mě..
Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná
Bájo! Jop to byl příběh. Pokráčko bude určitě mazéc.