manga_preview
Boruto TBV 13

Hina-Naru 3: Na Hraniciach 2/2

Tu je dvojka Smiling

,,Ahh...“ vzdychol Kyuubi. ,,Stavím sa, že to nevieš.“ ,,Čo neviem?“ nechápal Naruto. ,,Cestovať so Svetlom, predsa! Ale to nevadí. Chyť sa ma.“ Naruto absolútne nechápal, no chytil sa. V tom okamžiku sa odlepil od zeme a mal pocit, že lieta. Okolo bolo jasné svetlo, úplne ho oslepilo. ,,Kde sme?“ Zakričal Naruto dopredu na Kyuubiho. ,,Ideme na prvé miesto, kde by mohla byť!“ Zakričal naňho Kyuubi. Leteli asi 10 minút, ale Narutovi to pripadalo ako hodina. Konečne zastavili. Naruto spadol na zem, lebo pristátie ho trochu odhodilo. Keď sa postavil, porozhliadol sa. Zrejme boli v jaskyni, ale táto bola perfektne osvetlená. Bola slabunkomodrá a sem- tam fialová. Videl aj množstvo ľudí čakajúcich v zástupe. ,,Čo tu robia všetci tí ľudia?“ spýtal sa. ,,Toto je Prvá hranica. Sú štyri a každá predstavuje jeden živel. Táto jaskyňa predstavuje vodu. Vidíš tie jazierká a rieky? Je to kúzelná voda. Títo ľudia tu prechádzajú kontrolou. Každý sa musí očistiť a skontrolovať predtým, než pôjde do neba. V tejto vode sa umýva, aby šli ľudia do neba čistí.“ ,,A kde je Hinata?“ zmenil tému Naruto. ,,A čo ja viem? Môže byť na hocijakej Hranici. Už je na tebe, či si ju nájdeš.“ dopovedal, ľahol si a sledoval Naruta čo spraví. Neostávalo mu nič iné ako hľadať. ,,Hinata! Hinata! Hin... !“ ,,To ti nepomôže. Neodpovie ti. Na Hraniciach ľudia nemôžu rozprávať aj keby chceli.“ Naruto mal Kyuubiho ,,chytrých rečičiek,, plné zuby. Nevedel síce, odkiaľ to všetko vie, ale ani mu na tom nezáležalo a čo bolo horšie, nemohol pochybovať, lebo mal vo všetkom pravdu. Nuž sa len pustil do hľadania (znovu). V tomto množstve ľudí (duší) sa mu hľadalo mimoriadne ťažko. Prirodzene, nikde ju nevidel, ale vedel, že tu musí byť. Ani nevnímal, ako sa jedna duša po druhej potápajú do jazierok a následne miznú. Usúdil, že Svetlom cestujú na ďalšiu Hranicu. Keď tam hľadal pár hodín, Kyuubi za ním ospalo zakričal: ,, Už ju nenájdeš! Toto je presne taký čas aby sa stihli vystriedať všetci ľudia! Hinata už musí byť ďalej.“ Naruto sa so sklonenou hlavou a rukami pozdĺž tela vracal k jeho ,,nečakanému spoločníkovi,, . Bez váhania sa ho dotkol a bol pripravený na cestu. Odlepil sa od zeme a znova mal pocit, že lieta a svetlo ho opäť oslepilo. Pristáli, ale teraz nespadol, lebo sa pevne držal Kyuubiho. Tentokrát neboli v jaskyni, ale na otvorenom priestranstve. Naruto sa ani nemusel pýtať Kyuubiho, hneď vedel, že toto je Hranica Vzduchu. Strašne tam fúkalo xD. Nebol to však obyčajný priehľadný vietor. Bol tmavý, taký šedý a miestami čierny. Líška postrehla jeho nechápavý výraz. ,,To sú hriechy. Vietor všetky odfúkne. Tieto Hranice sú na to, aby kompletne preverili dušu, či je hodna ísť do neba. Niektoré hriechy sa ale odfúknuť nedajú, zastanú navždy prilepené k ľudskej duši. Áno, povedal som ľudskej. Na mne niesú žiadne.“ Naruta trochu štvalo, že Kyuubi necíti žiadnu ľútosť za všetkými, ktorých zabil. ,,A ako to, že tu môžeme byť?“ spýtal sa odrazu. ,,To je dobrá otázka. Toto miesto je totiž určené len pre duše, ktoré by mali šancu ísť do neba. Ty tu ale môžeš byť, lebo si so mnou.“ Tak toto mu Naruto neveril. Veď sú aj silnejšie bytosti ako je on. No nebude mu oponovať, pretože Kyuubi by sa to určite snažil vyvrátiť a on nemá čas na hádky, musí hľadať Hinatu. Konečne si všimol, že na tejto Hranici to asi nepôjde, lebo tu bol strašný vietor, a tie hriechy ešte do toho... Vlastne nič nevidel, len obrysy pohybujúcich sa duší. ,,Kyuubi? Vidíš niekde Hinatu?“ ,,A ako by som v tejto víchrici mohol?!“ Naruto si myslel, že Kyuubi ho prekvapí schopnosťou vidieť skryté veci, podobne ako Byakugan. To mu zas pripomenulo Hinatu... Po chvíli sa démon ozval: ,,Tak čo mieniš robiť?“ opýtal sa to s tou najväčšou pochybnosťou v hlase akú len mohol nazbierať. ,,Týýý!“ Naruto na to prišiel. Chcel ho zdržať, vedel, že tu nič nenájde. Kyuubi určite chcel, aby bolo potom neskoro... ,,Čo zas ja? Stále sa na niečo sťažuješ!“ ,,Ale veď... !“ toto nemalo zmysel, tak len povedal: ,,Poďme na ďalšiu Hranicu. Tu nič nenájdeme.“ Chytil sa Kyuubiho zlatej srsti a znova mal ten známi pocit, že lieta.

Venovania:
sorafay
Nexiska
Haruko Hime

4.82857
Průměr: 4.8 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Čt, 2011-06-09 17:43 | Ninja už: 4872 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Další, další, další pls.

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Myslbek
Vložil Myslbek, Út, 2010-07-13 15:54 | Ninja už: 5233 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

perfekt!!! jeno mjednéa výtka

jinak za 5 a putuje to do oblíbených Eye-wink

Ať si myslíte, že něco dokážete, nebo nedokážete, pokaždé máte pravdu...
- Henry Ford

…hodina se skloubila s hodinou…
…a ráno zmizelo v plášti večera…
…protože nastal čas pro další den…
…ten dlouhý, slunečný den…
…kdy se nechtěně rozhodlo úplně všechno…
… a pak, po pár měsících…
…se rány otevřely znova…
…aby se mohly v průběhu let znovu zacelit…
…i přes to po nich vždycky zůstanou jizvy…
…a ty se nikdy nezahojí.

Hlupáčku...
story by Kimm-chan

Obrázek uživatele Linnaj
Vložil Linnaj, Pá, 2008-11-28 21:06 | Ninja už: 5795 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

pokračko pls

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, Čt, 2008-08-07 19:44 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

pokračovanie plís

Obrázek uživatele Eli-chan
Vložil Eli-chan, Po, 2008-06-30 11:50 | Ninja už: 5939 dní, Příspěvků: 443 | Autor je: Recepční v lázních

Honem...

Člověk ani nestačí mrknout a najednou dospěje. A s věkem přichází zkušenosti, ale i mnohem složitější mise. Proto po mnoha letech tak vřele uvítám návrat domů, do Konohy. Kde i z budoucího právníka může být skvělý shinobi nebo alespoň kritik vašich povídek.

Naruto, děkuji Ti za vše. Z lásky

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-06-27 09:29 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

pokráčkoooooooooo!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-03-13 17:40 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Iwi čo s tím pokračovaním?Smiling)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele fdgfdgvc
Vložil fdgfdgvc, Čt, 2008-03-13 17:55 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Teraz som mala veľa povinností, nejmä môj nový blog, ale mám dobrú správu, asi polovička je hotová a viem ako to skončí, len musím natlačiť niečo do toho kým to skončím takže možno 2 diely.... no a kedy dopíšeš Linn? No nie dopísať, ale skôr kedy dáš ďalšiu časť? Napísala som ti na blog

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-03-15 20:03 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no teraz kým som bola v škole tak som napísala na papier ďalšiu časť a aj pokračovanie k náčelníkovi:) akurát to prepisujem do wordu, ale popri tom čítam mangu, takže mi to ide veľmi pomaly, sa ospravedlňujem:)
tak už sa na to tvoje teším:)
som ti odpísala na tvojom, aj na mojom:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-02-26 08:47 | Ninja už: 6193 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pekne iwi:))) som rada, že som si to stihla prečítať, než idem preč:)) už sa teším na ďalšie:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Sabaku no_Gaara
Vložil Sabaku no_Gaara, Út, 2008-02-26 08:37 | Ninja už: 6150 dní, Příspěvků: 119 | Autor je: Prostý občan

tesim sa na pokracko Eye-wink

Obrázek uživatele fdgfdgvc
Vložil fdgfdgvc, Út, 2008-02-26 09:08 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

Dikes to pokračko už je spolovičky napísané Eye-wink