manga_preview
Boruto TBV 09

Honba za Hidanem kap.2

„Hmm zajímavé ještě jsem vás tady nikdy neviděl „ hrabe se ve vlasech Kotetsu a obě si nás přeměřuje.Obě jsme koukaly na dva shinoby stojící před námi až jsme se konečně zmohli na větu.
„ Ehm no víte my jsme … my….jsme ..“ koktala „Kaeda“ když stále kmitala očima sem a tam po Kotetsovi a Izumovi .Ukazováčkem mě ďubla do ramena , abych jí snad pomohla s touhle ehm velice zajímavou situací ,jelikož ti dva před námi se začali přibližovat.
„ Nechoďte blíž..nebo..nebo vás já a moje partnerka budeme muset zlikvidovat!“nesnesitelně řve a popadne do ruky cosik co vypadá jako kus trnitého kusu větve.Napřáhne jej před sebe a výhružně s ním začne šachrovat kolem sebe .

Oba hoši se na ni koukaly jako na svatý obrázek , jen si udělaly kroužek u čela a ve vteřině byla zamnou a Kaedou .
„Eh tohle koťátka nečekaly co?..“ zašeptá mi do ucha Izumo a vytahuje jeden ze svých kunaiů , načež mi ho přikládá ke krku . Je ledový a také mohu cítit jeho ostrost jelikož už cítím jemný šrám , který se udělal na mém krku .
„ Auu …co kdybys mě třeba pustil ty …ty..!!“ řve na Kotetsua v tuhle chvílí pekelně rudá Kaeda , která chudákovi Kotetsovi celou váhou šlápla na nohu. Se slzičkami v očích se odebral ke stromu a opřel se o něj.
„ Seš normální?...áuu zatraceně to bolelo..“ kvičí a drží se za levou nohu.
„ Vážně ..ah gomen gomenasai já sem nechtěla je mi to líto prosím odpusť“ říká Kaeda a s těmito slovy přicupitá k „poraněnému“ Kotetsovi.
Co to sakra dělá , vždyť jí držel kunai u krku …ach jo ..krucinál tohle bude určitě jenom sen musím se nějak probudit ..ehm...ale jak musím si dát facku nebo..hmm..že bych si to užila i když je to sen?..zkusím nějak vyprovokovat Izuma.
„ Hele nechtěl by jsi třeba ten kunai z mého krku už odložit, není to zrovinka příjemný „ promluvím na Izuma , který stále stojí z kunaiem u mého krku zamnou.
„ Určitě „ pronese a kunai vážně odloží jakoby věřil že nikam neutečem nebo jim nějak neublížíme ( no newím jestli bychom to zvládly ) .
„ Dobře zeptám se ještě jednou „ koukne na mě Izumo „ co tady děláte a odkud jste?“
„ No proč si kazit chvilku bez nějakého souboje či bolesti. Nechcete si třeba nějak povyrazit?“ ptám se a koukám na něj s tím nejsladším pohledem jaký vůbec umím .
„ Ehm neodbíháš nějak od tématu?“ ptá se mě a začíná se červenat .
„ Ale vůbec ne , jen jsem myslela že budete mít zájem .“ usmívám se na stále červenějšího Izumu.
„ Ale ano to není tak zlej nápad „ řekne Kaeda a pohladí Kotetsua po noze.“Tadyhle tě to bolí že?“ koukne na něj s touhle otázkou. Protože už jí taky došlo co mám v plánu začala to sladce péct semnou. *.*
„ Hai , ale bolí mě to také tady.“ Řekne Kotetsu a ukáže na líčko .Kaeda se ušklíbne a políbí ho na líčko. „ A ještě tady „ a ukáže na druhé líčko . Opět se usměje a políbí i to druhé.
Izumo na to jen kouká a usmívá se . Příjdu k němu a věnuji mu polibek na rty .Vyvalí na mě oči , ale hned je zavře chytí mě kolem pasu , opře o strom a už to začíná. Chvilkami kdy jsem protáčela hlavou v zájmu polibku všimla jsem si že u vedlejšího stromu se taky začínalo něco dít .
Když už se mi to začínalo líbit uvědomila jsem si co je vlastně v plánu a udělala jsem asi největší chybu co jsem mohla .Zatím co on si hrál z mým jazykem a jeho ruce se neodvratně posouvaly směr jih , hrábla jsem mu do brašny kde má kunaie , ale potom sem cítila že se jeho rty začínají přesouvat na mé bohužel nejslabší místo na „KRK“ . To né to nesmí jinak je všechno v pr**** .Co by se stalo kdybych tomu dala ještě chvilku ?.Pomyslím si , když jeho ruka směřuje na stehno. Nééé to néé , rychle něco udělééj , Natano ty trubko udělej něco.!!
Zničehonic ucítím jak se jeho ruka a jazyk zastavily . A sesouvá se dolů.
„ Ah zlatíčko arigaté .“ řeknu rozesmáté Kaedě , která mě právě zachránila před průserem (jako to dělá už od školky ).
„ No není za co , já jsem s tím byla hned hotová jen sem se dívala co budeš dělat .Ale když jsem si všimla že jde na tvé slabé místo zasáhla jsem .“řekne a směle na mě vyplázne jazyk.
Potom jsme si obě vzaly brašny a ochranné čelenky se znakem listové od těch dvou co ležely na zemi , aby nikdo nic nepoznal . Z oné osudné brašny jsme vytáhly kunaie a vyčkaly na stromě až půjde někdo jehož oblečení se nám může hodit. *.*

Pokračování by Kaeda n_n.

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Greencz
Vložil Greencz, Pá, 2008-03-07 00:01 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

JDU NA DALSI TOHLE JE SUPER:)

Obrázek uživatele Naruttto
Vložil Naruttto, Út, 2008-02-26 13:57 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

ooooooo co dotat jako obvykle superpovidka jen tak dal proste super:)Sticking out tongue

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2008-02-26 14:02 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Laughing out loud aaach Laughing out loud četl sis vůbec jedničku ?Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Irmicka
Vložil Irmicka, Po, 2008-02-25 20:34 | Ninja už: 6195 dní, Příspěvků: 290 | Autor je: Prostý občan

To je prostě skvělý! Už se těším na daší!

Nothing is True and Everything is Permitted.
Bublina a zombie jsou krásná slova.

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, Po, 2008-02-25 04:25 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No teda, koukám jste to pěkně rozjely Eye-wink, se nezdáte! Nemusely jste je hned sejmout, chtělo by to nějaké další pikantnosti Laughing out loud. A koho to přepadnete kvůli hadrům? Prosím, prosím, ať je to Ino, s tou byste si užily Smiling.

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2008-02-25 17:58 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Ha ha Laughing out loud asi bys mi nevěřila ale už jsme o tom uvažovaly:-D ale ty její velice úžasné fialové hadry nikdo nechce:-D a pak jsme přemýšleli o Hinátě..jenže většina lidiček jí má rádo tak ji chudáka nebudeme takhle ponižovat Laughing out loud...no uvidime co napadne Kaedu n_n

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Yori
Vložil Yori, Ne, 2008-02-24 17:44 | Ninja už: 6112 dní, Příspěvků: 595 | Autor je: Prostý občan

Ty kámo, co sis dal?! dalšííí Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-02-24 16:06 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ha ha, super:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.