manga_preview
Boruto TBV 13

Není úniku (kap.03)

Není úniku (kap.03)

Zatím co na ni většina hloupě zírala , tak si hrábla do vlasů a hodila s nimi.Otočila se a přišla k nejbližšímu stromu o který se opřela a posadila se .Přišel za ní Kakashi , kouknul na ní a povídá“ hele oni si vystačí i beze mě zatím bych se ti mohl věnovat „..pousměje se .“ No …třeba jo „ začervená se „ a co chcete dělat?“ …proboha co to dělám jsem tu den a už vyjíždím po jejich senseiovi no skvělí .Kakashi přišel blíž k ní „ hele vstávej a ukaž mi ,jak házíš kunaie a shurikeny .Pomalu a nejistě vstala a koukla mu do „oka“ „ no dobře, jak myslíš“ vytáhla s brašny kunai a hodila ji do stromu,kde se zabodl.“ No dobře a teď hoď další kunai do stejného místa ,kde jsi hodila ten první.“ Napřáhne se, hodí, a kunai se zabodne asi deset centimetrů od daného bodu. Kakashi jen vzdychne a sklopí hlavu ,ale hned jí zase zvedne a přicupitá k Natano . „ Tak hele musíš to držet pevně,ale nedoumej nad cílem moc dlouho nebo netrefíš vůbec ,prostě jen zaměř a hoď“.Uběhly asi čtyři dny a Natano dělala úžasné pokroky až nad tím začal rozum stát .Kakashi jen pozoroval jak se jeho nová „žačka“ rychle učí a stává se z ní profík. „ Taková blbost, nikdo se přece nemůže učit tak rychle“ řekne Sasuke svým obvyklým tónem a koukne na Natano . Ta si jeho pohledu všimla a jelikož při svých pokrocích získávala na sebevědomí pohled mu oplatila.
Kakashi sebou trhnul.Ten pohled....je stejný, podobný jako Sasukeho.Náhle si vzpomněl.Jasně, že tu holku už viděl!,,To není možné..."vydechl.Všichni se na něj podívali.,,Ty...ty jsi..."ukázal na Natano.,,Ne!Neříkejte to!"vykřikla a vrhla se k němu.,,Prosím!Neříkejte to!Udělám cokoliv, klidně hned odejdu ale neprozrazujte mě!"prosila.,,Co?Kdo to je?"nechápala Sakura.Naruto se Sasukem taky vrhli na Kakashiho tázavý pohled.Podíval se na ně a potom na Natano, na které bylo vidět, že je s nervama na dně.,,Prosím...jdou po mě.Čím méně lidí to ví, tím líp."špitla.
.,,Jak jste tak křičeli, vypadlo mi to."škytnul vesele.,,To určitě."utrousil Naruto.Kakashi to ignoroval.Natano se ohromně ulevilo.,,Ale ty si se mnou promluvíš.Hned."dodal a než by někdo stačil zakročit chytil ji za paži a oba zmizeli.Když se Natano vzpamatovala, stáli na mostku nad řekou.Kakashi ji pustil jako by pevně věřil, že neuteče a opřel se o zábradlí.Zůstala stát uprostřed a čekala, co z něj vyleze.,,Tak a teď mi všechno řekni."vyzval ji.Vzdychla.,,Ještě jsem to nikomu neřekla..."šptila.Ale teď cítila, že už je načase.Přešla na opačnou stranu mostu a taky se opřela o zábradlí.Hleděla do vody, jak pod ní proplouvají spadlé lístky a kdesi v hloubce malé rybky.,,Když jsem je našla mrtvé, utekla jsem.Ani přesně newím co se stalo ,prostě jsem se vzbudila někde v lese a vzpomínky se mi začaly mihnout před očima.“ Řekla a sklopila hlavu.“ Říkaly ,že…že jsem „výjimečná“ , mám noční můry o tom že jdu chodbou a mluvím tam s někým.Potom jsem v nějakém akváriu ,ale to něco za chvíli praskne a já dopluji do rukou toho muže. Nevím co se to děje.“ „Hmm, myslím , že ten někdo byl Orochimaru , určitě patříš k jeho pokusům.“ Natano se zarazí a trhne sebou. Vtu chvíli i Kakashi . .,,Kakashi-sensei!"ozvalo se.Když se ohlédli, spatřili, že k nim běží Sakura.,,Kakashi-sensei!"vydechla.,,Co se děje?Pověz!"vyzval ji.,,Hlídky v lese - poslaly zprávu - nedaleko spatřili Orochimara s Kabutem!Zřejmě míří sem!"vydechla.Kakashi se zamračil.,,Orochimaru?Ne!Ne, musím pryč!Říkala jsem vám to!Říkala!"vykřikla nešťastně Natano.,,Klid.Nic se ti nestane."klidnil ji.,,O co tu jde?"nechápala Sakura.,,To až později.Pojďte!"vyzval je Kakashi, chytil obě za paže a rozběhli se pryč.
Někdo jim ale zkřížil cestu.Kakashi náhle zastavil a teď si už i Sakura s Natano všimly osoby v kápi, která jim stála v cestě.,,Ne!"vyjekla Natano plačtivě a pevně se chytila Kakashiho za vestu.,,Neboj!Jen klid!"řekla Sakura a přešla k ní, zatímco Kakashi zamračeně pozoroval návštěvníka.,,Kde máš pána?"zasyčel.Dotyčný se jakoby uchichtnul a sundal kapuci.Poznali Kabuta.,,Kde myslíte?"zeptal se.V tu chvíli Kakashi popadnul Natano kolem pasu, uskočil doprava a Sakura doleva.Na místo, kde ještě před vteřinkou stáli vrazil obrovský had.Jeho tlama zcvakla naprázdno.,,Jsi rychlý....Kakashi."promluvil slizký hlas.V tu ránu had zmizel a na jeho místě se objevil muž s dlouhými, čenými vlasy.Kakashi položil Natano a zamračeně se na něj zadíval.,,Co tady děláš?"usykl, i když předem znal odpověď.,,Nic nemusí být.Vydej mi ji a já odejdu.Dá se to vyřešit v klidu."ukázal na Natano. .,,Proč Natano?Co s ním máš společného?"nechápala Sakura.Hned ale musela vyblokovat Kabutův úder.Náhle Kabuta někdo odrazil, ten odletěl a narazil na strom.Před Sakurou stál Naruto a oddychoval.Orochimaru se ušklíbnul, vytáhnul meč a švihnul jím napravo.Jeho meč se zarazil o meč někoho jiného a v tu ránu se tam objevil Sasuke.Křížil svůj meč s tím Orochimarovým a v očích měl sharingan.,,Doufal jsem, že tohle už je za námi..."vzdychnul a podval se na něj.,,Rád tě zase vidím Sasuke."usmál se a ukázal dlouhý, rozeklaný jazyk.,,Já tebe ne.Tady nemáš co dělat, běž si po svém."odsekl.,,Ale ne, obávám se, že tady mám co dělat.A tebe by to zřejmě mělo taky zajímat."zašeptal.,,Mě?Proč mě?Nezajímáš mě!"vykřikl.Orochimaru zmizel a objevil se za ním.Sasuke z neznámého, nepochopitelného důvodu nezaregistroval.Zřejmě nebyl ve formě.Orochimaru se objevil za ním a napřáhnul meč.
Orochimarův meč dopadnul, ale ne na Sasukeho.Tak rychle, že si toho ani Kakashi nevšimnul se objevila za Sasukem a Orochimarův meč se jí zasekl do ruky, kterou si dala před obličej.Orochimaru ji vztekle odhodil.Narazila do stromu a upadla na zem.,,Natano!Sakra proč jsi to udělala?!"vykřikla Sakura.,,Pamatuješ...jak jsi se mě ptala na přijímení?"špitla.Zvedla hlavu a vlasy, které měla před obličejem jí sjely na stranu.Sakura, stejně jako Naruto se Sasukem strnuli a nebyli se schopni pohnout.,,Tak teď už ho znáš."dodala Natano.,,To ne...to není možné!"lekla se Sakura.,,Neuvěřitelné..."zašeptal ohromeně Naruto.Sasukemu se málem podlomila kolena.Zíral na tu dívku svýma udivenýma, rudýma očima, a ona ho pozorovala svými. K údivu všech se na sebe dívaly dva naprosto stejné páry očí jedné krve.Dvě rudé zornice s černými kapkami uvnitř.Oči sharinganu.,,Co...co to...?"koktala Sakura.,,Jak jsi to udělala?!"vykřikl Sasuke.,,Nijak.Nemusela jsem.Mám to v krvi."zašeptala.,,To ne!To zas ne!Nesnaž se mi něco tak hloupého namluvit!Ty NEJSI Uchiha!Uchihové jsou mrtví!Všichni!"křičel.

Příští díl nese název : Tajemství odhaleno..jak to půjde dál a jaké budou reakce? To vše se dozvíte v příští kapitolce *-* Vaše Natano.

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Šakran Hatake
Vložil Šakran Hatake, Ne, 2008-03-02 00:52 | Ninja už: 6119 dní, Příspěvků: 199 | Autor je: Prostý občan

Prsotě úžasný.Tohle nemá chybu a do toho takové odhalení.No musím jenom smeknout.

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Ne, 2008-03-02 14:02 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Arigaté ...ale stále se nechytám ...ti nejsem ani po paty tak co kecáš Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Čt, 2008-02-28 22:48 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Moc se mi to líbí píšeš suprově

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Út, 2008-02-26 21:17 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

prosim ...kdy bude dalsi kapitolka?? Eye-wink

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, St, 2008-02-27 13:29 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Brzy o prázdkách se mi do toho nějak nechtělo Laughing out loud

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Naruttto
Vložil Naruttto, Út, 2008-02-26 14:08 | Ninja už: 6099 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

a konecne sem se k tomu dostal a nelituji je to uplne peckovni jde ti to je to skvele:)

Obrázek uživatele Erian
Vložil Erian, Ne, 2008-02-24 17:38 | Ninja už: 6092 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

hej super ...fakt Smiling ...ted jak je tam aj orochik a kabuto ...no proste pohoda nejvetsi ...jen tak dal Eye-wink

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Po, 2008-02-18 15:53 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

Lidički gomen ale musela jsem změnit přezdívku ..*.*

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes