Mise pro feudálního pána 6
Tak po dni. Sem se rozhodl to dopsat a je to takovej speciál je docela dlouhý.
Mezitím co Neji vyznával své city TenTen, venku pod stromem seděli Naruto a Hinata a líbali se. Po chvíli se odtrhli a Naruto se zamyslel, Hinata si toho všimla a ptá se ho „Nad čím přemyslíš Naru.“ „Ale jak jsme byli v tom dole, si najednou zaútočila a to my pomohlo.“ Hinata se začervenala, ale povídá „No já jsem byla vzhůru už dýl, ale těsně předtím jsem nějak vycítila, že si blízko, a tak jsem to riskla.“ Naruto na ni koukal s otevřenou pusou a v tom uslyšeli výkřik.
Jelikož byli Neji s TenTen v obětí, tak ji Neji chytil a vyskočil s ní v naruči z okna. Doběhli k místu vzruchu, těsně po nich dorazili Naruto s Hinatou v náručích. A díval se na postavu v plášti,jelikož měl někoho přehozenýho přes záda, a tu co byla za ní, v tý poznal Kakashiho. Ten na ně zakřičel „Naruto, Neji, TenTen, Hinato chyťte ho, ale pozor je to Kabuto a osoba co drží je dcera feudílního pána Rin.“ Po Narutovi zbyla akorát šmouha a už stál před Kabutem těsně následován Nejim s Hinatou a TenTen to vše pozorovala z větší dálky, připravena kdykoli po Kabotovi hodil kunai.
Naruto se na Kabuta usmál a povídá „Hmm takže přeci jen nebyl Mizuky sám.“ Kabuto sebou trhl, když zaslechl Mizukyho jméno a odpověděl „Ten tupec nedokázal, ani poznat že neunesl pravou dceru, tak jsem se toho ujmul sám. A děkuji, že se si ho zbavil. aspoň to nemusím dělat já osobně.“ Naruto se ušklíbl „Si nějak věříš, že odtud odejde živý.“ „Ano, Naruto ja odtud živý odejdu, jelikož mám tudle osobu.“ Ale Naruto s ostatními se začal smát, protože jim ukazoval slaměnýho panáka. Naruto mu povídá dál „Hmm koukám, že bez toho vašemo hadího vůdce jste k ničemu.“ „Naruto to si neměl řikat.“ a po telě se Kabutovi rozšířila prokletá pečeť. „Tadle je jedno y posledních co udělal.“ povídal dál Kabuto. „Hmm Mizukymu nepomohl, ani její druhý stupeň myslíš, že budeš lepší.“ usmívá se Naruto.
Chvíli nikdo nic neříkal, a pak promluvil Kabuto „Naruto pojďme do lesa, ať nezničíme tento krásný hrad nezničím.“ oba se vyadjí z hradu přes hradby. Ostatní se na ně dívají, vedle nich se objeví Kakashi „No tak děcka podťte za nimi nebo se nám ztratí.“ A všichni vyrazili, po chvíli dohnali Naruta s Kabutem, stáli na nějaké menší louce.
Kakashi se otočil na Hinatu a ptá se jí „Hinato, co se stalo v tom dole, jak tam na hradě povídal Naruto.“ „No včera večer mě unesli, Naruto se hnal za mnou, nevím proč, ale věděla jsem to. Potom v tom dole jsem zase ucítila jeho přítomnost a zaútoúčila a po chvíli se tam objevil Naruto a začal bojovat s Mizukym, a pak se tam objevili Neji s TenTen. No těsně po tom co přisli, Naruto použil Katon: Goukakyuu no Jutsu a byl obrovský“ Při těchto slovech Kakashi vykulil oči, ale Hinata si toho nevšímala a povídala dál „No a pak Mizukyho zabil pomocí Oodama Rasengan.“ dokončila Hinata. V tom ucítili hrozivou chakru a všichni věděli co se děje, aniž by se podívali.
Mezitím začal boj mezi Narutem a Kabutem Kabuto vyvolal nějkaého hada a Naruto vyvolal Gamakichiho, za dobu co jsme ho neviděli dost vyrost, po chvíli Kabuto byl bez summona a byl trochu popálen od Katon: Gamayuu Endan, s tím zmizel i Gamakichi, jelikož už neměl chakru. Naruto se díval na Kabuta a viděl, jak se mu prokletá pečeť rozšiřuje po těle a věděl, že teď to bude o dost těžší. Začli nanovo, ale pouze taijutsu, Naruto dostal pár ran, ale ty se mu skoro hned zahojili, vypadalo to že se Kyuubi činil. Ale pak dostal Naruto plný zásah Kabutovým útokem a začal vykašlávat krev, a byl čím dál víc naštvaný, oči mu zrudli zranění zahojila, jako by ani nebyla a z jeho těla vyvstávala červená chakra a formovala se do podoby lišky s jedním ocasem.
V tom se na okraji louky objevili ostatní a uviděli tu hrůzu, v tu chvíli Naruto vyrost další ocas a Kakashi si řekl, že když se objeví třetí, tak to zastáví. Ale Naruto se pustil do Kabuta s takovou vervou, že Kabuto jenom stíhal uhýbat a to byl rád, jelikož kam dal Naruto ránu objevil se menší kráter. Naruto se trochu naštval a vyrost mu další ocas, Hinata která už viděla Naruto co měl čtyři ocasi se skoro zhroutila, ale chytla ji TenTen.
Kakashimu bylo jasný, že už musí jednat a vyrazil, otočil se na Nejiho a křikl „Dej na ně pozor a držte se dál od Naruta!!!!“ Neji to nechápal, ale Kakashiho poslechl, jěstě Neji zahlídl, jak si Kakashi nadzvedá masku, aby mohl použít Sharingan. Pak udělal pár pečetí a se slovy „Byakugan“, se mu kolem očí objevili vystouplé žíly. To samé udělala Hinata a oba pozorovali situaci. Oba viděli tři lidi, kteří stáli, tak deset metrů od sebe, dvě z nich k sobě stáli čelem a u obou byla větší aktivita chakry, i když z jednoho z nich, a to z Naruta, by se dalo říct, že přímo proudila do okolí. Třetí osoba, Kakashi, se snažil dostat k Narutovi, ale byl odhozen vlnou chakry a narazil do stromu, kde na chvíli ztratil vědomí. Po pěti minutách cítil, že je v okolí hodně Kyuubiho chakry a zašel k ostatním.
Během doby co byl Kakashi v bezvědomí, se Naruto vrhla na Kabuta znovu tentokrát Kabuto měl jěště větší problémy s uhýbáním, párkrát ho Naruto dokonce škrábl, ale se Kabutovi jinak se nic važnějšího nestalo. A v tom se Narutovi objevil i čtvrtý ocas, Hinata radši vypla Byakugan něchtěla to znovu vidět, jak se Naruto mění na malého Kyuubiho a v tom sebou trhli těsně vedle nich se objevil Kakashi a ptal se Nejiho co se ději, ale ten nedokázal nic říci byl ohromen, jenom řekl „Hinato, podívej se.“ Hinata si aktivovala Byakugan a také jenom koukala a povídá Kakashimu „Kakashi, nevíte od kdy se Naruto dokáže ovládat při čtyřech ocasech.“ Kakashi otavřel pusu, kdyby neměl masku, vypadal by komicky. „Hmm možná to bude tím, jak se změnil, díky tobě Hinato.“
Teď měl Naruto v bojji jasnou převahu, okolo něj se začali objevovat koule z červené a z modré chakry a začali se zpojovat do jedné velké koule, ta se potom zmenšila na velikost Rasenganu, který ale nebyl modrý, ba naopak červený. Naruto se podíval na Kabuta, usmál se a rozběhl se k němu, jenomže v tom jako by zmizel a pak se objevil těsně pod Kabutem a vykřikl už skoro Kyuubiho hlasem „KYUUBI RASENGAN“. Kabuto dostal přímý zasáh do hrudi, tak se objevila díra a Naruto teď měj ruku prostrčenou skrz Kabutovo těla, tlaková vlna vylámala plno stromů, no plno spíš Naruto udělal novou cestu.
V tom se u něj objevil Kakashi a přilepil mu na čelo papírek na čelo a Kyuubiho chakra se ztáhla zpět a Naruto omdlel, chytila ho Hinata, které tekli po tvářích slzy radosti, protože nedokázala představit, jak bez kapitána Yamata Naruta zastaví, byla tak štastná, že mu dala pusu, i když věděla, že je v bezvědomí, ale Naruto jí pusu opětoval, no spíš se tam začili líbat. To nevydržela TenTen a vrhla se Nejimu kolem krku a šeptala mu do ucha „Já myslela, že se zase promění na malého Kyuubiho, strašně sem se bála.“ měla slzy na krajíčku Neji jí odpověděl „No každopadně, už je to dobrý.“ a začli se taky líbat.
Kakashi, který je pozoroval se pousmál, vytahl svoji knížku a začal si číst a trochu poodešel, zakryl oko se Sharinganem a nechal mladé o samotě, rozdělla ohen, opřel se o strom a začetl se.
Po chvíli k němu přisli TenTen s Nejim, Kakashi odložil knížku a optal se jich „Jak jste se vy dva dali dohromad?“ slova se ujal Neji „No vlastně se mi TenTen líbila už dřív, ale já jsem jí to nikdy nedokázal říct a dnes se mě Naruto zeptal jestli se mi líbí, já mu řekl, že jo. No chvíli přemyšlel popadl a dovedl k pokoji, kde byli holky zaklepal, vešel dovnitř popadl Hinatu a odešel, no a pak se to stalo, bylo to těsně před útokem.“ TenTen, která seděla vedle Nejiho hlavu na jeho rameni a rukou mu hladila hruď pod kimonem trochu zčervenala. Kakashi se usmál „No kdo by to řekl, ale Naruto se nám změnil. O tom čtvrtém ocasu, no řekl bych že to dokázal, díky Hinatě, která ho změnila.“
V tom přišli i Naruto s Hinatou. Naruto byl unavený na chvíli se odmlčel a zavřel oči. Uvnitř Naruta před branou velké klece. „Hej Kyuubi.“ řekl Naruto. Kyuubi otevřel oči a povídá „No co si přeješ Naruto.“ „Jak to, že jsem se při objevení čtvrtého ocasu nezměnil?“ „No protože, máš dost síly, díky té Hinatě a to, jako by mě potlačilo a počítám, že to bude napořád.“ Naruto mu řekl „Víš možná, kdyby si tehdá nezaútočil na Konohu mohli jsme být přátelé.“ Kyuubi, který to nečekal jenom řekl „No víš, Naruto možná máš pravdu, ale já se dost změnil a to díky tobě a tvému odhodlání.“ „Hele Kyuubi mohl by si mi dát trochu chakry, cítím se trochu malátný po tom boji.“ „No jistě.“ s úsměvem odpověděl Kyuubi.
U ohniště se Kakashi zarazil, jelikož ucítil jak se zase objevila Kyuubiho chakra, docela velké množství až Kakashiho zamrazilo v zádech, ale jenom na chvíli, vypadalo to že si ostatní ničeho nevšiml, a jak se náhle objevila, taky zmizela. „Naruto, ty si teďka mluvil s Kyuubim?“ otázal se ho Kakashi s úplným klidem. „Jak to víte sensei?“ „No teď si tu chvíli seděl bez nhutí a před chvíli se ucítil trochu jeho chakry.“ odpovídá Kakashi. „Jo tak no ptal jsem se ho ohledně těch ocasů a říkal, že to asi bude napořád a daroval mi trochu svojí chakry.“ usmál se Naruto. Kakashi se na něj podíval a řekl „Trochu, kdyby tu byla o chvíli dýl, tak jsem od hlavy k patě zpocenej.“ Naruto se zasmál, zvedl se a řekl „Měli by jsme zajít na hrad prospat se a vyrazit domů.“
Došli na hrad vysvětlili, že už dceru feudálního pána nebudou unášet a šli si lehnout. Kakashi dostal svůj pokoj a zbytek šel, jako předchozí den do stejných pokojů, tentokrát ale Naruto s Hinatou do jendoho a Neji s TenTen do druhého.
Další den ráno posnídali a vydali se na cestu do Konohy. Tam dorazilai před západem slunce, všichni si to zamířili ke kanceláři HoKage. Odnést zprávy o misích, a povědět Tsunade-sama oc se stalo. Ta když jí pověděli o tom, že se Naruto změnil a na ně podívala, jelikož Naruta za ruku držela Hinata.
Konec. Budu psát volný pokračko. S názvem „Fakta o minulosti“, akorát si to musim ještě promyslet.
Uplne Super len tak dalej
Skvělej konec,jen pokračuj
Famózní!Ohromný! Už se těšim na pokráčko.
zacnu psat jenom co nainstaluju office 2007
super nadhera fantastycke uz se tsim na pokracko
náááádhera a na to pokráčko se moc těším!!!
ale prvni koment mam aspon neco ne?
jo aspon neco
dik a prvni nejsi prvni to cetla mlada
Ha jsem prvni je to naprostá senzace