manga_preview
Boruto TBV 10

Nové postavy: 9.Díl Další dva dny

Když se Kakashi vzbudil přišel si Safiru zkontrolovat,aby zjistil jestli se její stav nezlepšil."Výborně,Sasuke,zvládl jsi se o Safiru postarat na jedničku".Pochválil Sasukeho Kakashi,ale jeho to moc nepotěšilo.Přiblížila se desátá hodina a Safiřin stav se stále neměnil,Sasuke už to nevydržel a po tváři mu začali téct slzy.Právě v tu chvílí tam přišla Sakura,sedla si k Sasukemu a objala ho."Nebreč Sasuke,To bude dobrý Safira se z toho dostane,je silná uvidíš,že se z toho dostane."Sasuke však zavrtěl hlavou a odpověděl:"Ne,nemyslím si,že se z toho dostane,ale přál bych si pravý opak."Pak se stalo něco,co nikdo nečekal.Safira stiskla Sasukemu ruku.Sasuke se podíval na Sakuru."Viděla jsem to"ujistila ho Sakura.Došla ihned pro Kakashiho,s ním přišly i Nanami a Naruto.Kakashi znovu Safiru vyšetřil a pak se s úsměvem otočil k ostatním:" Není sice ještě úplně v pořádku,ale její stav se zlepšil.Tohle byla dobrá zpráva,že tě chytla za ruku Sasuke, a proto jí dávám další dva dny.Myslím,že zítra už by měla být vzhůru,ale potřebuje speciální lék,který je k dostání jen ve vesničce ukryté za vodopádem nedaleko odsud."Všichni se na něj dívali s otevřenou pusou.Pak odešli na oběd,kromě Sasuke ten seděl dál u Safiry."Teď buď silná"zašeptal a pak jí lehce políbil na tvář.Potom přišli ostatní a Kakashi se vrátil k tématu:"Tak kdo dojde pro lék?"zeptal se."Já bych šla"řekla Nanami odvážně."Já půjdu s ní" a mrkla na Naruta."Tak dobře,půjdete vy tři.Naruto,Sakura a Nanami"řekl Kakashi a pak jim dal instrukce a doporučení na lék,aby jim ho dali."Děkuju"zavolal za nimi Sasuke,protože si odcházeli lehnou.Zítra chtěli vyrazit brzy ráno,aby se co nejdřív vrátily a Safiře pomohli.Sasuke ještě jednou lehce políbil Safiru na tvář"dobrou noc"zašeptal a s její rukou ve své usnul.Ráno v pět hodin si Nanami,Sakura a Naruto připravily věci do batohu a vyrazily na cestu.Šli potichu jako myšky,protože Sasuke i Kakashi ještě spali...

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie: