manga_preview
Boruto TBV 10

Nové postavy: 1. Bonusový Díl Jak to bylo se Safirou než se dostala do Kakashiho týmu aneb Začátek

Safira žila ve velkém a prostorném domě se svou matkou Kim.O otci nic nevěděla,až jednoho dne,když jí bylo dvanáct přišla za matkou a zeptala se:"Mami,kdo je můj otec a proč vlastně s námi nežije?"Kim nejdříve nechtěla své dceři nic říct,ale pak se rozhodla,že jí řekne celou pravdu.Posadila se přímo proti ní."Víš,Safiro tvůj otec je Kakashi Hatake a není s námi,protože jsem se s ním rozešla.Hned jak sem zjistila,že jsem těhotná.Kakashi byl o dva roky mladší než já,myslela jsem si,že by mě stejně opustil,kdybych mu řekla,že jsem těhotná.Tak jsem mu to ulehčila a rozešla jsem se s ním já"brečela a chtěla se tím Safiře omluvit,ale nepomohlo to."Měla jsi mu to radši říct,třeba by mně,nás chtěl"vykřikla Safira a s pláčem utekla k jezírku.Potom už s matku nepromluvila.Přišli třinácté narozeniny a snimi vstoupil do Safiřina života nový objev.Bratr(tedy spíš bratranec) její dlouholeté kamarádky Hinaty,Neji.Jednou když byla Hinata se Safirou v parku,zeptala se jí:"Co říkáš na Nejiho,myslím,že se mu líbíš."Safira se na ní podívala:"No není špatnej,celkem se milíbí"řekla a pak se začali obě smát.A pak to šlo všechno strašně rychle.Začala chodit s Nejima myslela si,že má vyhráno,měla kluka,senzační kámošku a....a...matku,která jí lhala.Mýlila se.První týden,kdy spolu chodily byl naprosto normální,zvykali si na sebe.Avšak když spolu chodily už rok a pořád se nic nedělo byla Safira zklamaná.Jednou byl Neji u ní doma až do pozdního večera a tak Safira navrhla:"Neji nechceš zůstat přes noc,mohli bysme si u mně v pokoji popovídat."Neji však jen zavrtěl hlavou:"Ne,ale díky" a radší odešel domů.Safira to s ním vydržela dva roky,ale už takhle nemohla dál.Jednoho dne když byla s Nejim venku řekl:"Končím!"Neji se na ní podíval:"Ne,zkus to se mnou ještě prosím..."prosil jí,ale Safira se nedala oblomit.Bylo jí patnáct a její matka umírala na vážnou nemoc.Jednoho dne si jí k sobě zavolala:"Safiro,jestli můžeš,odpusť mi to,prosím"Safira jí chytla za ruku"Mamiodpouštím Ti řekla a bylo to,to poslední co udělala.Její matka naposled vydechla a umřela.Safira se dlouho nemohla vzpamatovat,nemohla uvěřit tomu,že je její matka mrtvá.Dlouho plakala než se rozhodla,že udělá změnu.Vydala se k lordu Hokkagemu a poprosila ho jestli by pro ní nenašel v nějakém týmu místo."Promyslím si to a pak Ti dám vědět"řekl.A skutečně druhého dne večer jí přišel dopis...

(návaznost na 2.díl)

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-04-16 14:47 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

To je super! Nevedela som že Kakashi má dcéru.

NYOHOHOHOO~