manga_preview
Boruto TBV 09

Nové postavy: 4.Díl Ranní hra

Ráno ještě všichni spali,když se Safira vzbudila.Napřed se divila co dělá na posteli,protože si pamatovla jen,že si povídá se Sasukem na okně a pak nejspíš usla.Podívala se vedle Sasuke tam ležel a spal.Pak jí to došlo Sasuke jí přenesl na postel a pak nejspíš usl.Usmála se a šla se obléknout.Když už byla oblečená zašla si do kuchyni pro snídani.Vzala si misku jahod do pokoje kde si sedla na okno.Sasuke se probudil a okamžitě se rozhlížel kde je Saf.Když jí viděl v sedět na okně,uklidnil se.Sedla si k němu na postel a dala mu jahodu do pusy."Odkud máš jahody,snad jsi je pro mně nešla sbírat do lesa?"podivil se Sasuke."Šla"odpověděla Safira a začala se smát."vážně"řekl překvapeně Sasuke."Ne,přinesla je má chůva,já sem jí sice řekla,že se o sebe dokážu postarat ,ale neposlouchala mně.A tak sem chodí a nosí mi jídlo,neboj pro ostatní jsou tam připravené taky"řekla a věnovala mu kouzelný úsměv.Než to dořekla Sasuke už byl oblečený a připravený na trénink.Safiru však okamžitě něco napadlo."Mám nápad,zahrajem si hru,jako ve školce,bereš"?zeptala se Sasukeho."No...můžeme to zkusit.odvětil Sasuke a čekal na co ho Safira naláká.Safira ho vzala za ruku a dovedla doprostřed zahrady,teda spíše sadu a tam se zastavila a dál mluvila."Tak jsme tu,žádné používání Chakry jen darů od přirody,dokážeš-li mně chytit čeká tě malá odměna"řekla Safira."No...podle toho jaká bude odměna,bych možná mohl souhlasit,potřebuju přeci motivaci ne?"a usmál se na Safiru."Dobře,takže když vyhraju já půjdeme trénovat do lesa,když vyhraješ ty můžeš mně políbit"řekl pro motivaci Safira.Sasuke jen kývl na souhlas.Safira už na nic nečekala a utíkala pryč.Sasuke jí nechal běžet a přemýšlela jak jí chyti a pak ho to napadlo,Safira totiž běžela podél stromů až k tomu rozložitému dubu.Běžel přesně opačně.Chytl Safiru kolem pasu akorát když probíhala kolem toho rozložitého dubu.Užuž se mu chtěla znova utéct,když řekl:"Počkej,počkej a co moje odměna?"Safira se opřela o ten rozložitý dub a odpověděla:"Tady je,můžeš mně teda políbit"a zůstala klidně stát.Sasuke se opřel o strom,nadklonil se nad ní a políbil jí.Ač to nechtěla tak protahovat,nebránila se ,líbilo se jí to.Nebyli tam ovšem sami,všechno to viděl za stromem ukrytý Neji.Všichni už byli vzhůru,Safira to věděla,protože je viděla v kuchyni a obýváku.Když se od sebe odtrhli,Safira Nejiho uviděla jak jde k domu."Ale ne,to se nemělo stát,Neji nás neměl vidět"zašeptal Safira."Ty k němu pořád ještě něco cítíš,že jo?"řekl posmutněle Sasuke a bylo mu to líto."Ne,ne o to nejde,ale já sem to chtěla udržet v tajnosti než si ujasním co cítím k TOBĚ"zašeptala potichu Safira,ale Sasuke to slyšel a byl moc šťastný tak ne Gaara,ale on je ten ke komu něco cítí."Tak jo,doufám,že nikdo jiný nás neviděl,donesu oběd a půjdeme pak do altánku,jo?"řekl pak Safira.Sasuke jen přikývl.Vydali se tedy mlčky ke dveřím do kuchyně.Sasuke zůstal stát:"Počkám venku"řekl.Safira jen kývla a otevřela dveře...

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Kategorie: