manga_preview
Boruto TBV 10

Nové postavy: 3.Díl Noční rozhovor

Sasuke pomalu došel ke dveřím pracovny a zaklepal.Safira se nejprve lekla,neboť si myslela,že všichni spí,ale pak přeci jen řekla:"Dále".Otevřeli se dveře a dovnitř napřed nakoukl a pak teprve vešel Sasuke."Proč ještě nespíš?Nevzbudila jsem Tě"strachovala se zbytečně Safira."Ne nevzbudila,já nemůžu spát"prozradil jí Sasuke."A nechtěl bys jít se mnou na chvíli do bazénu a pak se projít,taky nemůžu spát."řekla Saf."Já.."zaváhal Sasuke a neměl daleko k tomu začít se červenat."Promiň byl to ode mně hloupý nápad"posmutněla Saf,ale nedala to na sobě znát."Ne,ne nebyl to špatný nápad,půjdu rád"rozhodl se konečně Sasuke a tím Safiře zlepšil náladu."Tak pojď k nám do pokoje,musím si vzít plavky"usmála se Saf a už držela Sasukeho za ruku a vedla ho do jejíjho pokoje.Jen co přišli zaběhla za korálkový závěs se převléknout a když vyšla měla na sobě jen župan.(pod ním samozřejmě plavky:D)"Páni",vydech vduchu Sasuke,"nemůžu tomu uvěřit.Tahle holka se líbí a Gaarovi a myslím,že on se jí taky dost líbí a z Nejim už dokonce chodila,třeba se k němu chce vrátit,ale teď je tu se mnou a má na sobě jen plavky"myslel si Sasuke a přitom se díval jak si Safira sundala župan a vlezla si do bazénu.Sundal si teda oblečení a vlezl si do bazénu za ní.Safira se mezitím jedno kolečko zaplavala a pak si sedla na schody,kde seděl i Sasuke."Saf",začal nejistě,"můžu se tě na něco zeptat?"dořekl váhavě Sasuke."Jasně,o co jde"řekla jen tak Safira."Já...jen sem chtěl vědět jestli ještě dáš Nejimu šanci a nebo jestli už se Ti líbí někdo jiný"řekl ale bál se,byla to celkem soukromá otázka."Víš Sasuke....",nevěděla jak začít a hlavně kde,"chodila sem s Nejim dva roky ,ale on mi strašně ublížil,nehodlám mu dát další šanci"řekla Safira a posunula se tak aby byla přímo naproti Sasukemu."Nepůjdem se projít,začína mi být zima"řekla Safira a už byla z bazénu venku a brala si župan."Jasně jdeme"odvětil Sasuke a už byl taky venku.Safira ho chytla za ruku"Pojď něco Ti ukážu"a vedla ho někam směrem k lesu.Po deseti minutách cesty došli na nádherné místo kde bylo jezírko,osvětlené měsícem a žbluňkal tam vodopád,byl malý."Tak jsme tu,chodila jsem se sem schovávat když sem byla malá,před mamkou ona mně pak skoro celý den hledala o tomhle místě totiž nevěděla"řekla Safira a hleděla do jezírka v kterém se teď odrážel měsíc a hvězdy.Sasuke vzal Saf za ruku,nevadilo jí to a tak se tam chvilku dívali do jezírka spolu."Já se tak ospalá,nepůjdem už domů?"zívla Safira.Sasuke přikývl.Když došli domů převlěkla se do pyžama a už už si chtěla vlézt do postele když viděla Sasuke jak sedí na okně."Pojď si lehnout Sasuke já stejně ač sem ospalá asi neusnu tak se ještě mrknu do pracovny.""Ne,ne,nechoď prosím"zašeptal Sasuke,ale Safira to moc dobře slyšela.Usmála se a odpověděla:"Tak dobře nepudu nikam,zůstanu tu s tebou".Popošla blíž k oknu a pak si sedla na parapet kde už seděl Sasuke.Vzala si do ruky polštář a začala si se Sasukem povídat.Pak byli chvilku potichu a zase se dívali na hvězdy.Potom už byla Safira vážně tak unavená že usla na tom parapetu tak jí Sasuke vzal a odnesl na postel a ochranitelsky si lehl k ní a také usnul.

5
Průměr: 5 (3 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, St, 2008-04-16 14:57 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Good...

NYOHOHOHOO~