manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story 3 díl- vítězové a poražení

V minulým díle:Narutova výhra,smrt Tsunade,začátek boje Sai vs. Ebisu.

Sai vytáhl svitek a namaloval zvířata ktére potom pomocí svého jutsu oživil.
Na Ebisa nyní běžely tři inkoustový lvi ale pro něj to nebyla překážka a několika ůdery je zníčil. Potom doběhl až k Saiovi a probodl ho svým kunaiem.
Ale místo krve z něj začal tést inkoust. Ebisu si poupravil brýle jak to dělává . Ze země se objevil Sai a probodl svého soka svým mečíkem. Sai znejistěl a Ebisu zmizel v kouři. Byl to klon, opravdovdový byl schovaný v zemi. Vynořil se za Saiem který jeho utok odrazil a odhodil ho pět metrů daleko.

Zmizel, zase to byl jen klon. Další se vynořil v zemi z druhé strany kde byla kaluž inkoustu. Sekl po soupeři kunaiem ale třen se obratně ůtoku vyhl a kopl Ebisa do břicha. Další klon. Saie už to nebavilo ale jak jinak se stát hokagem než tohle protrpět. Kolem Saie se vynořilo několik Ebisu. S nepříliš velkou elegancí Saie sekli do ramena. Sai je všechny prosekl mečíkem, všichni krom jednoho zmizeli.

"Když nevyhraju já, nevyhraješ ty!" Zařval Ebisu a posléze hodil na zem uspaváci kouřovou bombu. Oba dva spadli k zemi a spali. Běželo k nim několik lékařských ninjů a mezitím se rada dohadovala kdo vyhrál.
"A vítězem a novým Hokagem je Naruto Uzumaki! "Řekla nézrovna mladá babka z rady.
Naruto nevnímal protože si hrál s mravenci.
"A vítězem a novým Hokagem je Naruto Uzumaki!"Zařvala babka znovu a hlasitěji.Naruto se otočil a podíval se směrem na střed arény.
"Kdo vyhrál ?"zeptal seNaruto nechápal situaci když oba dva tam ležely.
"Ty jsi nový Hokage Naruto" Řekla sakura tak nahlas že Naruto se zázrakem udržel na židly.
"Vážně, to je skvělý"Radoval se."Ja jsem toho mravence naučil stoupnout si nohy."
Babce už docházela trpělivost."Naruto-Sama vy jste nový Hokage"
Nereagoval. Potom se podívaly na mravence který se snažil udělat ruční znamení.
"Mravenčí Hokage" Poznamenal někdo.
Naruto se otočil a stoupl si.
"Takže já jsem hokage?"
"Ano..."Sasuke promluvil.
"Zítra se dostavte a před všemi lidmi se z vás stane Hokage a tady si vemte tento papír kde jsou instrukce Hokageho." Řekla babka a se zbytkem rady odešla. Všichni Narutovi pogratulovaly a potom odešly domů.

Hinata vařila oběd a Naruto si četl téměř nekončicí seznam poviností a starostí jako budocí Hokage. Když zrovna šel na záchod byly u Minata otevřený dveře do pokoje. Pohled do pokoje Naruta odrovnal. Byl tam nepořádek. Naruto tam vešel a rozhédl se po Minatovi. Nikde ho neviděl tak odešel zpátky do kuchyně.
"JAk si dlouho nebyla v Minatově pokoji?" Zeptal se Hinaty.
"Nevim nepočítám to,tři nebo čtyři roky to budou."Odpověděla a nasekala nějakou zeleninu.
"A kde je Minato, v jeho pokoji jsem ho neviděl?"
"Byokogan!"Hinata se porozhlédla po domě." Je ve svém pokoji."
Naruto zmizel a objevil se v pokoji ale Minato nikde.

4.88372
Průměr: 4.9 (43 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele PCoky
Vložil PCoky, Út, 2012-09-18 23:24 | Ninja už: 4293 dní, Příspěvků: 168 | Autor je: Prostý občan

to je blb ten naruto
"Ja jsem toho mravence naučil stoupnout si na nohy."

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2010-07-08 23:37 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak to bylo boží, Naruto nezklame.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-06-12 14:45 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Siasca-chan
Vložil Siasca-chan, Po, 2009-01-12 19:09 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

to je byakugan a nie byokogan ci ako.. ale poveadka LOL skvela!!

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Po, 2008-06-09 12:48 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Hrát si s mravencemaXD. To bylo skvělý=)!

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, St, 2008-02-06 23:47 | Ninja už: 5992 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Jaj to je cool.Nemůžu se dočkat pokráčka!

Obrázek uživatele Motofoko
Vložil Motofoko, Ne, 2008-02-03 12:53 | Ninja už: 5934 dní, Příspěvků: 930 | Autor je: Prostý občan

môže byť...

Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...

Obrázek uživatele Hinata-Hyuga
Vložil Hinata-Hyuga, Ne, 2008-02-03 12:50 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

To s těma mravencema je pěkný,chudák Shino oni ho podváděj Laughing out loud(Shino si spíš rozumí s broukama ale to neřešte Sticking out tongue ).A že Hinata nebyla v pokoji svého syna tak čtyři roky....lol úžasně vymyšlený.