Aishiteru 9- Poslední díl
„Heh! Neměl jsi machrovat,“ usmál se Naruto a unaveně si sedl na pařez.
„Naruto!“ Zakřičela Hinata a rozběhla se k němu. I Neji se chystal za Narutem, ale Sakura ho zadržela a naznačila mu, aby je nechal o samotě. „Tak mi teda vyrazíme zpět ke Konoze. Rychle nás dožeňte,“ zasmála se Sakura , chytila Nejiho a oba dva se rychle vypařily.
Naruto a Hinata tu zůstali sami. Oba dva se začervenali a uhýbali pohledem jeden druhému. Jako první se ozval Naruto: „Jsem rád, že jsme tě našli včas.“ Hinata přišla blíž, Naruto jí chytil za ruku a jemně jí přinutil posadit se vedle něho. Její tep se zrychlil a ona nevěděla, co má dělat. Naruto se na ní otočil a pozorně si jí prohlížel. Vypadala tak roztomile, když se červenala a nervózně se kousala do rtů. Právě její růžové a plné rty upoutaly jeho pozornost. Otočila se na něj a chtěla mu poděkovat, ale jakmile se otočila, Naruto jí jemně a krátce políbil.
Překvapeně se na něj podívala, ale polibek jakoby jí dodal sebevědomí a odvahu. Naruto se chystal vymyslet omluvu pro to, co právě udělal, ale Hinata se ho nechystala seřvat. Pomalu se k němu přiblížila a tentokrát ho políbila ona. Polibek byl dlouhý a zahnal všechno zlé. Nevnímali dvě mrtvoly ve své blízkosti a nevšimli si ani toho, že se vyjasnilo. Sluneční paprsky ozářily krajinu a probudily jí k životu. Lesem se hrdě procházeli jeleni a ve větvích stromů sladce zpívali ptáčci. Až teď se od sebe odtrhli a jeden na druhého se usmáli.
„Tenkrát na louce mi došlo, že jsem do tebe zamilovaný. O téhle chvíli jsem snil každou vteřinu od té doby, co jsi odešla na misi,“ přiznal se Naruto Hinatě. Ta se na něho vážně zadívala. „Naruto… Miluju tě od té doby, co jsem tě poprvé spatřila a o téhle chvíli jsem snila každou vteřinu už několik let,“ usmála se Hinata a Narutovi toho hodně došlo. Nikdy si toho moc nevšímal, ale Hinata byla vždy někde poblíž. Proč si toho nevšiml dřív?
„Teď by jsi měl jít do nemocnice. Jsi zraněný a krvácíš,“ připomněla mu Hinata. Naruto si stoupl a podal Hinatě ruku.
Do Konohy došli společně a celou cestu se drželi za ruce. Naruto teď musel do nemocnice, ale věděl, že má zbytek života na to, aby vynahradil Hinatě ty roky své slepoty. Jeho životní přání už nebylo stát se Hokage, ale být až do smrti s Hinatou.
Tak tohle byl poslední díl Aishiteru:-)
Chtěla bych poděkovat všem za hezké pochvaly a taky za to, že jste to vydrželi číst až do konce.
Přemýšlela jsem o tom, že bych napsala ještě jeden příběh, ale zatím si to musím promyslet...
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L4: Co, on už je konec? Poslední díl by mohl být trochu delší, ale to je jen můj názor. Na druhou stranu jsem ráda, že Naruto a Hinata konečně skončili spolu. Zakončila jsi opravdu, pěkně, jsem ráda, že to mělo šťastný konec. Možná bys mohla napsat další sérii, která na to trochu navazuje, ale zase jiný pár, pokud už jsi něco takového napsala.
Nádherný konec, nadhra poviedka dávam Max bodov
Je to fakt nádherný!
To se mi líbilo Úžasné!
úžasné boží krásne proste nemá chybu
Still better lovestory than twilight.
Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!
božífakt perfektní naruhina 4everpáááni! fakt krasa! vsetky kapitoli!!!!omg, naozaj uzasny koniec! kiezby to tak bolo aj v anime... pises uzasne romanticke pribehy. xoxo
Kawai!!!! fakt nádhera
Nice!!! pochvala autorovi!!
boze to je uzastny ja to zeru !!!!! chtelo by to dalsi pokracko !!!!NARUHINA 4-EVER
velka skoda ze posledny ... ale nejake pokracovanie by sa hodilo .... velmi sa mi nepaci ze az na oci sa tu kyuubi vobec neprejavil ... ale naruhina to proste vsetko vynahradzuje
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
Krása, chcelo by to pokračovanie!!!!!!!!!!!
Heh, samé krásné komenty, no tak co třeba trochu té kritiky? ^^
Na začátek takovou obvyklou věc - krátké díly, není to zápor, ne u všech. Ale já osobně to nemám zrovna ráda Ale to není tak úplně "špatně", jenom prostě... no, třeba to nějak pochopíš
Potom Boje, no... chápu tě Ty se prostě nedají psát xD A Tobě se to podařžilo vcelku dobře. Dalo by se říct "v rámci možností". Takže myslím, že ty boje nejsou nějak hrozné (i když lépe by se taky daly napsat )
A nakonec největší výtka - Někdy se může přímá řeč napsat na nový řádek, ale tady jsem dostkrát viděla, že to nebylo zrovna nejlepší. Často - hlavně na začátku - jsem se totálně ztrácela v tom, kdo to mluví.
Ale dohromady to je docela fajn. Nemám ráda NarutHino, ale nějak to přežiju xD
Mimochodem, jenom jsem chtěla napsat něco i k záporům povídky, páč tady nikdy nic takového nevidím, a nevím, jestli to bylo napsáno někdy dřív, páč si nečtu komenty
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
prosím jěšte jeden díl to je tak nadherný
Užasné, Naruto bol vždy zahladený do Sakury, ale konečne by sa mu mali otvoriť oči. Napíš ešte veľa FF na pár NaruHina.
já chci pokráčko NaruHina 4ever !!
te je uplně překrásná povidka
kawaii
tak tohle byla fakt super povídka.....njn jak jinak naruto s hin k sobě prostě sedí co?:D:D:D
Já chci pokráčkooooooo!!!!! Proč není pokráčkooo????!xD Já vím že se ti asi nechce alefakt by bylo dobré nějaké udělat protože moc pěkně píšeš
What Personality Problem Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jsem fanda:
nadherne
very nice, moc se mi ta povidka libila.
Very Nice, moc se mi povidka libila
já ty tvoje FF fakt žeru nemužu si pomoct
moc pěkný krásně by se na to nevazovalo novou serii
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
fakt PERFECT!!
Užasný příběh, konečně jeden z Naru-Hina příběhů co skončil šťastně
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
ale to je přece tajný, najdete a zároveň i přihlásit se můžete u TsuchiKim, nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme.
paráda je to super nechceš nepsat pokračování ?
Moje FF knížka-*klik
A na konec můj FC
Založilo mi ho moje Nej. zlatíčko Amy-chan.
Arigato!
a teda pišeš druhu seriu alebo uz je