Aishiteru 4
Nohy ho nesly směrem k domu rodiny Hyuuga a hlavu mu zaplnily myšlenky. Hinata je hodná, když si o něj dělá starost. Nikdy by to do ní neřekl. Vždy si myslel, že je Hinata jenom stydlivá a málomluvná holka, která se vždy drží stranou. Teď jí viděl z trochu jiného úhlu. Je taky starostlivá. Ta Shikamarova metoda o všímání si lidí je docela zajímavá. Možná by to mohl zkusit.
Zabočil do ulice, ve které stojí velký dům Hyuugů, do kterého měl namířeno. Dříve, než stačil zaklepat, otevřely se dveře a praštily ho do obličeje. „ M…moc se omlouvám,“ špitl omluvně dívčí hlas. „ Naruto? “ zeptala se překvapeně Hinata a nevěřícně se dívala na Naruta. „C..co tu děláš? Už tě pustili z nemocnice?“ její tváře zrůžověly a srdce se jí prudce rozbušilo. Co jen mohl dělat u dveří jejího domu? „Heh. Pustili mě dneska ráno. Potkal jsem Nejiho a ten mi řekl, že se za mnou chystáš. Myslel jsem, že bych ti mohl ušetřit cestu a přijít za tebou. Musíš se přece připravit na misi,“ usmál se Naruto a dal si ruce za hlavu. Všiml si, že Hinatiny tváře tmavnou tak rychle, že za chvíli dosáhnou odstínu temně rudé barvy. Nastalo ticho. Hinata upřeně sledovala zaprášenou cestu a Naruto se zájmem pozoroval kolemjdoucí lidi. „Mám teď ještě dost času… Co kdyby… Co kdyby jsme se prošli?“ Hinata udělala první krok a přerušila tu nekonečně dlouhou chvíli ticha. „Proč ne?“ souhlasil Naruto a společně vyrazily směrem k parku.
V její přítomnosti cítil zvláštní pocit bezstarostnosti, který si dřív neuvědomoval. I Hinata se cítila uvolněněji, než kdykoli před tím v Narutově společnosti. Dokonce se přestala červenat, i když stále cítila mírné napětí. Vnímala každý jeho pohyb, každý usměv i slovo. Už dlouho čekala na chvíli, kdy si s ní bude o samotě povídat a usmívat se na ní. Byla do něho zamilovaná už dlouho. Může k ní někdy cítit to samé?
Konečně došli na louku, která byla krásně rozkvetlá, jak už to na jaře bývá. Naruto se zastavil a zhluboka se nadechl čerstvého vzduchu. Hinata si klekla do trávy a začala trhat barevnou kytici. Naruto se na ní podíval a chvilku jí se zájmem pozoroval. Její tmavé vlasy se třpytily v slunečním světle a na světlé tváři se objevil usměv. Nemusela se na něj dívat, aby si všimla jeho pohledu. Právě teď jí Naruto sledoval, tím si byla jistá. Vyvolávalo to v ní spoustu pocitů. Připadala si nejistě, ale zároveň šťastně, protože jí konečně věnoval pozornost.
Naruto nejdřív nevěděl, co má dělat, ale potom si sedl do trávy vedle Hinaty. Pomalu si začínal uvědomovat, že cítí něco víc, než jen přátelství. Hinatu měl vždycky svým způsobem rád, ale teď v ní neviděl kamarádku. Viděl v ní moc hezkou dívku, která tu teď byla vedle něho a trhala květiny. Vždy si myslel, že je zamilovaný do Sakury. Teď ale seděl vedle Hinaty a měl zvláštní pocit u srdce. Nic takového se mu nestalo ani v přítomnosti Sakury. Začervenal se a Hinata taky. Podívali se na sebe a chvíli si hleděli přímo do očí. Oba dva ale rychle uhnuli pohledem. Čas utíkal rychle a Hinata si uvědomila, že za chvíli začíná její mise.
„Měla bych už jít,“ ozvala se a Naruto se na ní podíval. Byli spolu tak dlouho? „Co.. Co kdybychom se sešli po tvojí misi?“ zeptal se Naruto a svojí otázkou vyrazil Hinatě dech. Nejen, že tu jsou spolu v tak krásný den, ale dokonce se s ní chce setkat i příště. Narutova otázka jí zamotala hlavu, ale snažila se na sobě nedat nic znát. „D…dobře,“ odpověděla mu po dlouhé pauze.
Otočila se a rychle odešla. Naruto tu zůstal sám. Myšlenky vířily v jeho hlavě a on nevěděl co s tím. Jeho pohled upoutala malá kytice, kterou tu před chvílí natrhala Hinata. Usmál se a vzal jí do rukou. Jemně jí stiskl a zvedl se. Už se nemohl dočkat, až jí znovu uvidí.
Kapitola věnována všem fanouškům páru Naruto x Hinata a taky všem, kteří rádi čtou můj příběh:-)
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Mise L4: Páni, nádhera, já nemám slov, dle mého názoru zatím nejhezčí díl. Konečně Narutovi začíná docházet, že k němu Hinata něco cítí a on k ní taky nechová jen kamarádství. Mám radost, že se to dalo trochu do pohybu, miluju pár Naruto x Hinata. Jen tak dál, už se nemůžu dočkat, až si přečtu další díl.
To vizera na vinikajucu sériu:)
super, velmi pekne... xoxo
uz dlho som necital poviedku cisto o vztahoch + je tam moj najoblubenejsi par teda naruhina .......... fakt skoda ze sa neda dat viac ako 5* ako to citam tak prestavam chapat tomu ako sa mi mohli pacit bojove poviedky ... aj ked cisto bojove som nikdy nemal rad ale ...... ma to proste nieco .... nieco uzastne ...+ k tejto poviedke sa genialne hodi incubus - aqueous transmission ....
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit.
Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!
92% teenagerů poslouchá hiphop. Jestli patříš k zbylým 8%, přidej si tohle do podpisu
Deožákš ttoo períčatť ??? len 55% ľduí dážoke. Nohemol som ueirvť že som nmáornle rzomeul tmou,čo som čaítl.Na Cmabrigde Uinervtisy zsiilti,že nzelážeí na tom v aokm prdoaí sú psíenmá v sovle,hanlve aby pvré a pseolndé bloo na srpváonm meitse.peroč?perožte ľduksý moozk nčetía kždaé psíenmo smasoatňte,ale sovle ako cleé. nueevireťnľé, čo? ak to dkožeáš períčatť,tak si to daj na porifl.
ÚŽASNÉ!!!!!!! *viac zo seba nedokáže dostať*
NaruHina 4ever. Mazec! Romantika, romantika... xD
What Personality Problem Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Who is Your Naruto Date?Hosted By theOtaku.com: Anime
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
Jsem fanda:
uzasne konecne si to uvedomil
mno asi takto.. shrnu to jedním slovem... skvěléé
:-OOOOOO no já teda zírám!!! a vím jak to dopadne heč ae du číst dááááááál
Yuumei - více spoluautorská FF xD určo se mrkněte ;-)
Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD
Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!
Aneb POMELO vždy výtězí
Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD
super už se těším na další díly 5 bodu
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!
wau, absoluuutne geniaalne,,,,Naru/Hina 4ever:D:D
Rukia x Kaien
Soul x Maka
Shuichi x Eiri
Naruto x Hinata
Chidori x Sousuke
Ed x Winry
Toushirou- Taichou
Eiri Yuki
Maličká Nel
Death the Kid to Soul Eater to Black Star
the rest....is coming soon ;)
Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí berú ohľad len na seba
Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí kašlú na smútok priateľa
Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí pri prvej možnosti sklamú
Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí iným srdcia lámu
Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí kľudne city rania
Ďakujem všetkým ľuďom, ktorí nemajú zľutovania
Ďakujem, že priateľom bolesť spôsobíte
Ďakujem, veď jasné, vy to tak nemyslíte
Ďakujem, za to že ste takí sviniari
Ďakujem, raz aj vy padnete na riť
A ja vás len vysmejem, veď to vám patrí!
Green Day
Rozhodne jedna z najlepších a moja najobľúbenejšia kapela
oficiálna stránka
Kto by chcel, tak odkazy na videá
Song of the Century (video)
21st Century Breakdown video
Know Your Enemy (video)
!Viva la Gloria! (video)
Before the Lobotomy (video)
Christian's Inferno (video)
Last Night on Earth (video) - povinne! :-D
East Jesus Nowhere (video)
Peacemaker (video)
Last of the American Girls (video)
Murder City (video) - skvelá
?Viva la Gloria? (Little Girl) (video)
Restless Heart Syndrome (video)- povinná 2 :-)
Horseshoes and Handgrenades (video)
The Static Age (video)
21 Guns (video)
American Eulogy /A. Mass Hysteria, B. Modern World/ (video)
See the Light (video)
Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.
Jo, a Zaki rulez
Higurashi no Naku Koro ni,
pravdepodobnenajlepšie anime, aké som kedy videlaTěm dvoum to přeju a jestli se to tak nestane v pravém narutovi tak tu je aspon tvuj pribeh! Hezký příběh!!!
Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.
Make your own banner at MyBannerMaker.com!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´
´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´¶¶¶ ´´´¶¶¶´´´
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´ ´´ ¶¶¶ ´´´´¶¶¶´´´
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´´´¶¶¶´´´
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ¶¶¶¶´´´´´¶¶¶´´´´
´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´
´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´
Ať žije pár HinaNaru!!! Suprová povídka!
hele mě se to moc nelíbí když spolu začali chodit tak rychle co se stane Hinatě při té misi ale možná se dočtu jdu dál číst další díly
hinata x naruto forever!!!
bOmBa !!!
Super s 80metrovým S
Tak to sem ja pises super
Nikdo neumře jako panic nebo pana, život postupně vyj**e s každým.
Nikdo se mě ptal jestli se chci narodit, tak mi nikdo nebude říkat jak mám žít.
je to u-zas-ne!
no newym co na to říct.Snad jen to že to byl uuuuužasnýý příběh!!
Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com
body { padding:0px; border:none; background:none; margin: 2px; background-color:#4a4b4a; color:#ffffff; } body,td,th { font-family:Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; }
www.wow-clan-tmn-f.wbs.cz
www.wow-clan.wbs.cz
Super pecka.Nádhernej příběh.
To je.....já nevim co napsat....úžasný,skvělý,famózní....ještě bych mohla pokračovat dál....Jo a do páru NaruHina si se strefila (no teda aspon pro mě)
FAMOZNI SUPR MEGA UŽASNI!!!!!!!!! pis dal mas na to!