manga_preview
Boruto TBV 09

FanFiction-SakuraxSasuke

Takže, takhle povídka bude krátká a podle mě smutná. Nevím, jestli umím psát smutné příběhy, tak kdybyste byli tak hodní a napsali mi to, co si o tom myslíte.

Leželi spolu v posteli. Byl vzhůru a hladil svou milovanou po ruce. Jeho prsteníček narazil na prsten, který ji dal. Pousmál se a zašeptal:

"Jednou si tě vezmu. Z lásky a ne proto, že bych musel." Usmála se a otočila se čelem k němu.

"Já vím," zašeptala a políbila ho.

"Nechci, abys šla na tu misi, Sakuro. Bojím se o tebe."

"Nemusíš se bát. Nic se mi nestane. Je to jenom výzvědná mise."

"Půjdu s tebou."

"Víš, že nesmíš. Kakashi říkal, že na tu misi můžu jen já."

"Miluji tě."

"Já vím. A já tebe."

Opět se spolu pomilovali. Kdyby Sasuke věděl, že to bude naposledy...

Ráno se probudil a Sakura už tam nebyla. Věděl, že tu nebude možná celý den, týden... Už teď se mu po ní stýskalo. Neměl náladu na Naruta, který mu snad nikdy neodpustí, že si vybral právě Sakuru. Ale vždyť on má Hinatu! Tak proč nám už nedá pokoj?!

"Sasuke! Sasuke!" Ale ne, to mi ještě scházelo. Běžela za ním Ino.

"Co chceš?" řekl tím svým povýšeným hlasem.

"Kde je Sakura?"

"Na misi."

"Výborně a nechtěl bys někam zajít?"

"Ani ne. Omluv mě, musím na trénink. Sám."

"Ale, Sasuke!" Jenže on už byl dávno pryč. Už dávno se naučil zmizet, jako to dělal Kakashi. Celý den trénoval, jen aby zahnal strach o Sakuru. Není přece žádný padavka! On nemá strach! Ale když se o někoho bojím, tak to přece neznamená, že jsem srab.

"Sasuke! Pojď honem! Sakura se vrátila!" Za ním se objevil Kakashi a nevypadal spokojeně. Sasuke dostal ještě vetší strach. Rozeběhl se do jejich domu. V domě byla tma.

"Sakuro?"zavolal nejistým hlasem.

"Pojď nahoru!"to nebyl hlas Sakury. To byla Tsunade. Ale ne! Něco se jí stalo! Vyběhl nahoru. V posteli ležela Sakura. Opatrně k ní přistoupil. Vypadala klidně. Jen tiše oddechovala.

"Co se stalo?"zeptal se šeptem

"Dala jsem jí uspávací lék. Sasuke, otrávili ji." Hrůzou zkoprněl. Ona a....umřít? Ne, to ne. Vyléčí ji. Určitě.

"Nemohu ji vyléčit, Sasuke. Jed je příliš silný."

"Ne, to ne... Jak dlouho ještě..."

"Dávám jí tak dva maximálně tři dny. Víc ne."

"Můžu s ní být..."

"Jistě." Všichni odešli. Osaměli. Sasuke se v slzách zhroutil na postel. Plakal a plakal. Nemohl přestat. Byl naštvaný. Na Kakashiho,na Tsunade a hlavně na sebe. Na sebe, že ji tam nechal jít. Na sebe, že teď tu leží a brečí. Najednou ucítil na hlavě její ruku. Zvedl hlavu. Byla tak bledá! Krví podlité oči. Sasuke bodlo u srdce. Ne, teď brečet nesmí. Musí být silný. Kvůli ní.

"Sakuro..." mdle se usmála. Pohladil ji po tváři, ale nemohl jí úsměv oplatit. Její oči říkali, že chce své poslední dny strávit právě s ním.Sklonil hlavu. Když se na ní potom opět podíval, už spala. Sasuke vstal. Musí splnit svůj slib. Ano! Vyběhl ven a začal shánět vše potřebné. Zítra ráno. Jistě. Stane se to zítra ráno. Vrátil se unavený domů. Lehl si do své postele a snažil se usnout. Ale jak mohl spát, když jeho jediná láska umírá? Nemohl se dočkat rána. Co když už neotevře oči? Ne! Na to nesmí myslet. Určitě je otevře! Nevzdala by se tak snadno! Sasuke měl plán. A měl v plánu ten plán uskutečnit. Celý. Od začátku až do úplného konce. Ráno, když Sakura otevřela oči, dívala se na faráře(Nevím, jak jinak ho nazvat). Rozhlédla se kolem. Byli tu Hinata, Naruto, farář, Tsunade, Kakashi a Sasuke. Usmála se. Chtěl splnit svůj slib. Sasuke kývl a farář začal. Sasuke vzal svou milovanou za ruku a pevně ji stiskl. Moc nevnímala, co farář říkal, ale věděla,co má říci ona.

"Ano, beru," zašeptali oba dva.

"Vyměňte si snubní prstýnky." Farář neměl daleko k slzám. Sasuke Sakuře navlékl. Pak jí políbil. Kývl na ostatní a ti odešli. Sasuke věděl, že Sakuře už moc času nezbývá. Věděl, že tohle bylo její poslední ráno.

"Miluji tě, Sasuke. A nikdy nepřestanu."zašeptala ze všech sil.

"Já vím. Miluji tě, Sakuro a nikdy nepřestanu. Usmála se. Její poslední úsměv. Poté zavřela oči. Naposledy vydýchla. Sasukemu vyrazili slzy. Věděl, co má teď udělat. I kdyby to byla chyba, udělá to. Vytáhl svůj kunai nůž a jednou ranou si probodl srdce. Padl mrtvý vedle své manželky. Za celou dobu, jí nepustil ruku. I teď, když se jeho svaly uvolnili, držel její ruku. Byli manželé méně než pět minut.

Kakashi stál před domem. Něco není v pořádku. Něco v Sasukeho chování nebylo v pořádku. Vrátil se do pokoje. Nejdříve zaťukal a když otevřel dveře, našel to, čeho se obával. Sklonil hlavu, otočil se a odešel.

Za několik dní, byl pohřeb. Udělali speciální hrob a speciální rakev. jejich ruce nikdo nikdy nerozpojil. Manželé Sakura a Sasuke Uchiha.

4.5625
Průměr: 4.6 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kaitlin Ellor
Vložil Kaitlin Ellor, Čt, 2013-05-23 16:16 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Jo jo... po několika letech když si to po sobě člověk čte, tak padá na zem a stydí se za své pubertální výlevy Laughing out loud

Obrázek uživatele Mangetsu-sama
Vložil Mangetsu-sama, Út, 2010-11-16 22:22 | Ninja už: 5271 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

nádhera........!

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, So, 2009-08-22 20:37 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

súhlasím s nižšie uvedeným, Sakusasu nemám rada.... už som túto poviedku čítala raz, a nápad aj spracovanie sa mi páčil... Bolo to pekné Smiling

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Čt, 2009-07-23 11:02 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Uh, nenávidím ten pár, nenávidím ten pár xD.. Ale poviedka napísaná pekne Smiling

Obrázek uživatele Kaitlin Ellor
Vložil Kaitlin Ellor, St, 2008-08-27 23:37 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Děkuju všem za komentáře.... Málokdy se stává, že moje příběhy jsou okomentované.... Opravdu děkuji i za názor, že je příběh nudný- každý má svůj názor na věc....

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Pá, 2008-04-04 20:19 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

božeee ludiaaa netrápte ma takýmito vecamiii ja sa nedokážem udržať...... fakt mi tecu slzy .......... ale len a chvilku Smiling

Obrázek uživatele Motofoko
Vložil Motofoko, Ne, 2008-03-16 17:23 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 930 | Autor je: Prostý občan

Mňa tento štýl nijak zvlášť nebere...

Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-03-15 14:45 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tak jestli tohle není smutné tak já sem blondýna!!! (a to si pište že nejsem! já mám černý vlasy cheč xD)

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, So, 2008-03-15 13:48 | Ninja už: 5921 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

smutňoučké...vytopila jsem barák

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Ne, 2008-02-24 13:32 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Smutný, moooooooc smutny, chudak Sakura i sASÍK... Abych se přiznala trochu sem si pobrečela...

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Orashi
Vložil Orashi, St, 2008-02-13 16:02 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

to bylo...fňuk...tak dojemné...fňuk Laughing out loud

Obrázek uživatele Milovník slepic
Vložil Milovník slepic, St, 2008-02-13 15:39 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

nnůůddááá

Obrázek uživatele Milovník slepic
Vložil Milovník slepic, St, 2008-02-13 15:41 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

sranda dobre

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, St, 2008-02-13 15:38 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

pekneeeeeee Smiling tie posledne dve vety boli ale uuuplne naaadherneee Laughing out loud

Obrázek uživatele Katana
Vložil Katana, So, 2008-02-09 22:12 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

celkom ok az na to ze je to vrlmi smutne aaallle dobre

Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com

Ninja!

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, So, 2008-02-09 16:49 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Ted jsem na zmenu brecala smutkem....super!

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, Út, 2008-02-05 15:19 | Ninja už: 5951 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

krásné malom som sa rozplakala Shocked smutné .... krásne si to napisal

Obrázek uživatele Motofoko
Vložil Motofoko, Čt, 2008-01-31 13:57 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 930 | Autor je: Prostý občan

mne to moc nehovorí...Príbeh divný...No,možno inak,ale ja som nenašiel pointu toho príbehu.

Sorry, boys and girls, verím, že máte humor pre zmysel...

Obrázek uživatele Kaitlin Ellor
Vložil Kaitlin Ellor, St, 2008-08-27 23:35 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

no, možná to bude tím, že žádnou pointu nemá... Smutná nálada a vzpomínka na Naruto anime a příběh byl na světě... psala jsem ho při matice.... možná proto nemá žádnou pointu...

Obrázek uživatele Ryuuka
Vložil Ryuuka, St, 2008-01-30 21:38 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 757 | Autor je: Prostý občan

jo dobrý...smutný ale hezký

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, So, 2008-01-26 21:41 | Ninja už: 6044 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

nevím, někde jsem to už viděla... ale samozřejmě jak smutné, tak i pěkné Eye-wink

Obrázek uživatele Taka Tanaka
Vložil Taka Tanaka, So, 2008-01-26 21:33 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 700 | Autor je: Prostý občan

Dobry no trochu smutny ale dobry

Moje motto: „Jenom tři slova v srdci měj miluj, věř a odpouštěj!“
Co tvrdím? „Že, ty nejlepší FA kreslí Poník a to mi nikdo nerozmluví!!!“
Moje jednorázovka Didarovo dilema http://147.32.8.168/?q=node/63364


Můj blog XD
andyna

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, So, 2008-01-26 21:26 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

to bolo smutne chuda sakura ale nemozem si pomoct od toho ze mozme to akokolvek chciet tak ty dvaja sa nevezmu, mozno ani nedaju dohromady. ale ta poviedka bola pekna ;-(

Obrázek uživatele Mikoto
Vložil Mikoto, So, 2008-01-26 20:52 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

Já už jsem tuhle povídku četla na nějakém blogu......

Obrázek uživatele Kaitlin Ellor
Vložil Kaitlin Ellor, St, 2008-08-27 23:33 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

jo...dala jsem to ksobě na blog, ale byla bych ráda, kdyby to byl opravdu ten můj... ellorkaitlin.blog.cz

Obrázek uživatele Chuck Norris
Vložil Chuck Norris, Čt, 2008-01-24 16:07 | Ninja už: 5959 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Gaara im vyrobil piesočnú rakev...Smiling

Obrázek uživatele Hikaru-chan
Vložil Hikaru-chan, So, 2008-01-26 21:40 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

To mi hneď zlepšilo náladu. Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Čt, 2008-01-24 16:01 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

To bolo krááááásne!!!!!! Strašne smutné a strašne krásne...Píšeš úžasne, naozaj.