manga_preview
Boruto TBV 09

Hrdina Konohy (4)-Hidanova kosa

"Zlepšil ses, jseš naplněn vztekem.", usmál se Itachi.
"Dnes tě konečně zabiju!", vykřikl Sasuke.
"myslíš?", zeptal se Itachi a prudce se otočil přičemž odstrčil Sasukeovu katanu, teprve na poslední chvíli Sasuke uviděl lesknoucí se čepel kunaie a uskočil.
Stejně dokázal Itachi rozseknout bílou tuniku. Itachi přihmouřil oči a sasuke se nepřítomně podíval do dáli a oči mu zbledli. Pak ale máchl rukou a oči mu zčervenali ještě víc než obvykle. Udělal několik pečetí, přiložil ruku k ústům a vykřikl: " katon Housenka no Jutsu." a z jeho úst vystřelila velká ohnivá koule.
Itachi uskočil a objevil se vedle Kisameho.
"Peine, Konan, je připraven.", řekl.
"Dobrá, Hidane, chyť ho.", poručil Hidanovi Pein a odešel i s modrovlasou ženou.
Hidan vyskočil směrem k sasukemu plnou rychlostí. To se už ale ozval narutův hlas a Hidan se otočil směrem k Narutovi. Letělo k němu víc než 10 hmotných klonů a pak ho všichni praštili, vrazil do jednoho velkého stromu. vyskočil ze stromu a uviděl jak Narutův klon vytváří v narutově ruce rotujíci kouli.
Hidan si ho přestal všímat a skočil zase na sasukeho. Kosou máchl po Sasukemu, který byl překvapený, že nešel po Narutovi. Tu se před Hidanem proletěla oranžová šmouha, do které se zasekla jeho kosa a zastavila ho. Byl to Naruto s probodnutým hrudníkem. Otevřel oči ještě víc tou bolestí a rotující koule v jeho ruce začala pomalu mizet. Za Hidanovým uchem se ukázala další oranžová šmouha. Hidana trefil rasengan do hlavy zepředu i zezadu do zad. Jeho vnitřnosti, části těla, kosti a krev vystříkla všude kolem.
Narutův klon zmizel a Naruto se pomalu otočil k Sasukemu se smutným výrazem.
"Proč naruto?", zeptal se sasuke ještě překvapen. "Proč?", zeptal se znovu.
"Protože jseš můj nejlepší přítel a jsi pro mne jako můj bratr. Protože jsem slíbil, že tě přivedu zpátky i kdybych ti měl zlomit všechny kosti v těle!", skoro už křičel v těle a začal padat.
Višchni se na padajícího naruta dívali úplně překvapení a nic nedělali.
"NARUTO!", vykřikla Sakura a začala sebíhat ze stromů, odkud na Hidana vyskočil Naruto. Běžela směrem k němu ale to už jí předběhl Sasuke. Chytl Naruta a zmizel v dáli. Sakura po sasukem ještě hulákala ale pak to vzdala. padla únavou k zemi a začala tam vzlykat... pak usnula...

"Sasuke...", zavzdychal Naruto.
"Nehýbej se...", řekl Sasuke a namířil si to do bývalého, Orochimarova sídla.
"Ahhhhhhh..."

"TenTen! Neji! Lee!", vykřikl známý hlas Maito Gaie poté co Akatsuki odešli. Hned u ostatních dosedli Maito Gai, Kakashi sensei, Sarutobi Asuma, Ino, Shikamaru, Chouji, Yamato, Shizune, její tým, Yamato a nakonec i bábi Tsunade
"Co se stalo?"
"Byl tu Sasuke, Akatasuki, Naruto byl zraněn a Sakura zmizela v lesích a...", rozhlédl se Rock lee.
"Písečný tým a Aimi zmizeli, nevidím je...", řekla Hinata i když použila Byakugan."
"Hm... Yamato, zavolejte Anbu, Kurenai, Asumo, Gaii, vete své tými do skryté písečné, Shizune a její tým, jděte a najděte všechny špiony co tu budou. Já půjdu s Kakashim najít Sakuru, Naruta a Sasu...", nedomluvila Tsunade, protože jí do řeči skočil hlas z horních větví.
"A co máme dělat my?", všichni se podívali za hlasem a uviděli písečný tým, Aimi a další písečné ninji.
"Vy se rozdělíte do skupin a pomůžete nám se vším co můžete.", usmála se Godaime.

4.869565
Průměr: 4.9 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 22:38 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

kawai

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 14:59 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele rew
Vložil rew, Pá, 2008-12-05 10:13 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

jak si tak znovu čtu co jsem napsal za blbost, tak mne napadá, že housenka no jutsu není jedna velká ohnivá koule ale více malých...

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, So, 2008-02-09 18:42 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Hmm. dobré...

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Viky4164
Vložil Viky4164, Čt, 2008-01-24 15:53 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

nadhera kdy bude další díl

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2008-01-19 17:46 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

goood a at je dalsi dil jeste lepsi nez tento Smiling

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, So, 2008-01-19 17:30 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

good