manga_preview
Boruto TBV 09

Hrdina Konohy (5)-Uchiha Obito, Akatsuki se rozpouští

Tsunade i Kakashi zbystřili svou pozornost. Tsunade dopadla na větev stromu, ze které se odrazila zpátky dozadu s kunaiem. Kakashi se rychle ohnal svojí rukou s Chidori.
Člen ANBU jen tak tak uhnul a omluvil se za neohlášení a začal podávat zprávy.
"Kazkage Gaara poslal zprávu, že tými Asuma, Kurenai a Gai nedorazili do vesnice. Kapitán Yamato na cestě sem z Konohy objevil útržky oblečení některého z Akatsuki, Shizune-sama našla stopy krve a jeden kunai směrem k Zvučné vesnici."
"Dobrá, vraťte se ke kapitánu Yamato, najděte tými Gai,Kurenai a Asuma a bezpečně doveďte do písečné! Shizune ať hlídkuje v okolí. Kakashi, pojď, jdeme směrem k Zvučné...", řekla Tsunade a rychle s Kakashim opustila člena ANBU.

Neji se zastavil.
"Co je Neji?", zeptal se Maito Gai a Hinata dopadla vedle Nejiho i s Byakuganem.
"Neodbočili jsme?", zeptala se Hinata. Maito i Lee pozvedli svá hustá obočí.
"Proč?", zetpal se Lee.
"myslím, že vidím Naruta."
"Cože?!", vyjekli všichni naráza ale to už se kolem nich seskupil Shizunin tým.
"Tak tady jste!"

Tsunade zahlédla červenou skvrnu a hned se zastavila. Kakashi ji následoval. Sakura ležela na zemi, celá špinavá. Tsunade k ní seskočila a použila léčivé jutsu na vyléčení všech modřin a malých trhlin od ruůzných větví a trnů v lese.
Zaschlela svist vzduchu a zavolala Kakshiho, nebyl vedle ní. Zahlédla k ní seskakujícího Deidaru s ústy plnými výbušných pavouků. Vyskočila ale předběhl ji Kakashi s CHidorim, který se znedadání objevil. Vrazil hlučné modré blesky do Deidary, který až nepřirozeně otevřel oči. Pak se přeměnil na roťatý kus kmene. Za se bou uslyšeli hlasitý výsměch. Otočili se.
"Hokage a jounin, aby nevěděli, že i Akatsuki umí Kawarimi no Jutsu?", rozesmál se Deidara.
Kakashi i Tsunade zaútočili naráz. Deidara uskočil oběma útokům ale tu ho něco udeřilo do hlavy a objevila se před ním Sakura.

"Itachi?"
"Ano Kisame?"
"Ten Sasuke, něco se s tebou děje. Jsi v pohodě?"
"Ano jsem."
"radši to řeknu Peinovi.", řekl Kisame a začal odcházet.
"Ne nedělej to!", zařval Itachi ale Kisame pokračoval. Itachi vyběhl s kunaiem ale Kisame uhnul a praštil Itachiho do zad. Vytáhl svůj meč a chystal se Itachiho probodnout. Tu ho obalila ohnivá vlna a on se proměnil v popel. Za ním stál Tobi.
"Vstávej.", řekl Itachimu ale ten jen pevněji sevřel svůj kunai. Tobi mu zopakoval svá slova a Itachi vstal. Oba dva se rozeběhli ven ze sídla Akatsuki.

"Naruto...", ozval se táhlý hlas devítiocassé lišky.
"Nech mě být."
"NARUTO!"
"Nech mne být!", vykřikl Naruto...
Naruto se probudil. Byl vvečer a ležel u ohně. Vedle něj seděl Sasuke a vedle něj had.
"Sasuke?"
"Odpočívej."
"Kde je Sakura?", zeptal se Naruto ale Sasuke mlčel.
Vedle nich se objevili itachi a Tobi. Sasuke i Naruto vstali.
"Tobi, jak jsi je našel?", zeptal se Itachi.
"Snadno."
"Itachi, Akatsuki.", zavrčeli Sasuke a Naruto.
"Myslím, že je na čase přestat hrát tu směšnou hru.",uchechtl se Tobi a vztáhl ruku ke své masce. Itachi si nikdy nevšiml, že Tobi má sharingan. Tobi si sundal svoji masku. Jedno oko měl obvázané a v druhém měl sharingan. Sasuke i Itachi se zarazili a hlasitě vydechli.
"Kdo jsi?", zeptali se Itachi i Sasuke zároveň.
"Kdysi mne nazývali Uchiha Obito...", usmál se.

4.9
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 22:41 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

pěkné, ale Obito, no nevadí je to jen FF

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 15:04 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, So, 2008-02-09 18:45 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Hezké, ale možná by to bylo ještě lepší, kdybys ten děj tolik neuspěchávál a trochu to natáhl... vymyělený to máš ale jinak skvěle.

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Mikoto
Vložil Mikoto, Čt, 2008-01-31 17:27 | Ninja už: 5977 dní, Příspěvků: 124 | Autor je: Prostý občan

další, další, další........

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-01-31 09:09 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

peeeeeeeekne , už sa neviem dočkať ďalšej časti:)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.