manga_preview
Boruto TBV 09

Hrdina Konohy (2)

Druhý díl Hrdina Konohy. Shippuuden podle mne. Několik epizod po 40-41.

"Godaime sama, proč nemohu jít já a můj tým?", zeptala se Shizune a bábi Tsunade jí hned skočila do řeči. "Protože se jedná o Uchihu Sasukeho. Naruto udělá vše, aby Sasukeho přivedl zpět, je pro něj jako bratr."
Zatímco se Shinzune a Tsunade hádali, u východu z KOnohy už stáli Neji, Lee, Tenten, Hinata, Kiba, Shino, Sakura a Aimi, kteří čekali na Uzumaki Naruta. V dálce už viděli tu oranžovou šmouhu propletajíc se mezi davem lidí. Aniž by zastavil, proběhl Naruto kolem nich směrem do lesa se slovy: "Tak na co čekáme?" a Rock Lee nastavil vesele pěst: "To vypadá na super trénink!" Poté se všichni rozeběhli za narutem.
Někdy odpoledne se zastavil a odpočinuli. Zrovna jedli a Akamaru zavrčel. Kiba vzhlédl, aniž by si něčeho všimli, kolem nich se seskupili zvuční ninjové, a před nimi stál... Yakushi Kabuto. Byli jich desítky, nemohli utéct.
"A... Uzumaki Naruto. Zase se potkávámel.", řekl Kabuto a Naruto zkřivil tvář.
Tu z korun stromů vyletěli dřevěné postavy, vítr jenž smetl ze stromů pár nepřátelských ninjů a několik z nich se nechalo uvěznit v písku. Ninjové z Konohy využili zmatených nepřátelů a vrhli se do boje.
Naruto se vrhl na Kabuta, kolem něj se objevila červená Chakra, švihl rukou pop Kabutově hlavě ale ten jen tak tak uhnul. Stejně se mu ale zamlžili brýle kvůli horkému vzduchu kolem Narutovi ruky.
Rock Lee s rukama za zády kopal do všech ninjů, kteří na něj útočili, Neji použil hmat 128 úderů, TenTen na všechny posala desítky zbraní, Hinata použila jemnou pěst, Kiba s Akamarem použil dvojtý vlčí tesák, Shino použil techniku ničitelského brouka, Sakura všechny mlátila svou pěstí do všeho co našla a Aimi využívala své Kunaie a Shurikeny.
Naruto chytil Kabuta pod krkem a narostl mu druhý chakrový ocas.
"KDE JE SASUKE?!" zařval na Kabuta ale ten se jen dál provokativně usmíval.
"Už nemáš šanci jak ho zachránit, už..."
"KDE JE SASUKE!"
"už nemáš žádnou šanci..."
"DRŽ TLAMU!", vykřikl Naruto a praštil ho do ksichtu. Chtěl ho praštit ještě jednou ale pak honěco škráblo přes záda, objevil se tam inkoustový tygr. Chtěl se po něm vrhnout ale potom už tygra obalil písek a ozvalo se "Sabaku Kyuu (pouštní rakev)!" a přes písek se převalil inkoust. Naruto vzhlédl a uviděl Saie, ten už odlétal. Obrátil se zpátky ke Kabutovi a ani si nevšiml, že mu narostl další 2 ocasy. Napřáhl se a... praštil. Kabuto se zavrtal do země a měl úplně rozmordovanou tvář. Odvrátil se a na čelo mu dopadl nějaký papírek. Uklidnil se a těžce oddychoval. Pak na stromě uviděl písečou pětici. Temari se svým vějířem, Kankuroua s Karasuem, Kuoariho a Uprostřed mezi nimi, nýnějšího Kazekageho.
Naruto a Aimi společně vydechli: "Sabaku no Gaara (Písečný Gaara, Gaara the sand)..."

4.612905
Průměr: 4.6 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-06-27 22:31 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

dobrý jen by to chtělo víc propracovat

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2009-01-17 14:51 | Ninja už: 6188 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

dobrý díl

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Ne, 2008-06-01 19:38 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

GOOD

Obrázek uživatele Luchia_Uzumaki
Vložil Luchia_Uzumaki, So, 2008-02-09 18:37 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 326 | Autor je: Prostý občan

Super! Hezky dal Kabutovi prřez tlamu!! Naruto je nej! Laughing out loud

Pokud máte chuť tak klikněte na tenhle odkaz... budu vám vděčná Naruto

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Po, 2008-01-14 19:58 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Keby si s nimi nechal ísť ešte aj Shikamara, tak naozaj nemám čo dodať. Napísané je to perfektne.

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, So, 2008-01-12 19:59 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Budu se opakovat po kolegovi ale jinak to nejde GOOOOOOOOOOOOOD

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, So, 2008-01-12 19:15 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

good