Čierny drak časť 9 :Chlapec
Naruto kráčal posledný, bol ešte troška vyradený že musel použiť tak veľa čakry. Prvý šiel Dubos, sám, a za ním Lee so Shinom, ďalej nasledovali Sakura s Kakashim a ako poslední šli Hinata a Naruto.
"Hmm Naruto?" precedila Hinata medzi zuby tak potichu, že ju Naruto ledva počul.
"Čo?" Naruto s nechápavým výrazom na ňu pozeral.
"No vieš ......hmmm no...... je skvelé že ideš s nami." Hinata sa ani nepozrela na Naruta ktorý ju ledva počul.
"No, diq Hinata-chan ," povedal Naruto, ktorého zaujalo že Hinata sa stále chová veľmi čudne keď je nablízku.
-ešte ju to neprešlo, čo - Usmial sa na ňu a prebehol k inej téme. Celý deň pochodovali bez problémov, až sa Dubos zastavil a oznámil že zachvílku prejdu na hranice s Iwagakure no Sato a že je treba preskúmať terén, takže sa vráti za pár hodín. Všetci sa rozložili pod bralom a začali jesť. Shino, ktorí bol fascinovaný chrobákmi stál pri stromoch a pozoroval ich. Skaura odložila misku s jedlom a oprela sa o kolená.
“Kakashi-sensei? Možem sa vás opýtať?” povedala Sakura po chvíli
“Áno, keď budem vedieť odpovedať rád ti odpoviem.” povedal Kakashi a usmial sa na ňu.
“No, je to o kapitánovi Dubosovi, kto to vlastne je ??” na Sakure bolo vidieť že táto otázka ju veľmi zaujíma.
“Hmmmmm........ kto je kapitán Dubos ?..............je to lovec ninjov z Konohy.”
“Áno to ste hovori,l ale prečo je taký ako je? My sme sa stretli už s pár lovcami nikdo nebol taký chladný ako on dokonca ani Sai aj ten sa prejavoval aspoň nejako aspoň urážal, alebo dačo hovoril.”
“ No poviem vám čo viem,kapitán Dubos je vychovaný od útleho veku na zabíjanie a bez rodičov, viete, jeho mama zomrela krátko po jeho narodení a jeho otec tiež člen ANBU ale nie zdaleka taký úspešný ako Dubos zomrel keď mal 4 roky.Vtedy sa ho ujal kapitán lovcov Kawabara-sama, už ako 5 ročný chodil s ním na misie a to atentánické. Kawabara-sama bol veľmi konzervatívny, neznášal ma keď som pôsobil v ANBU lebo jeho myšlienky a štíl plnenia misií som odsudzoval a on odsuzoval moje štýly, ja som vždy dával prednosť plneniem úloh mierovou cestou a ochrany mojich spolubojovníkov ale on by pre misiu obetoval všetkých aj všetko. A nikoho neúznával, okrem Hokageho taktiež ako Dubos, ale ten uznáva ešte pár ľudí. Keď som Dubosa prvý krát uvidel, ja som mal vtedy 18 a on mal okolo 10 rokov. Dovtedy som si myslel že je to obyčajný chlapec, ale keď som ho uvidela pozrel som sa mu do očí, som sa musel zaprieť aby som sa neodvrátil, v tých očiach som videl niečo strašné ako oči beštie ktorá trpí každú chvľlu keď žije, ale je ho vlastnosti vtedy boli porovnateľné s chuninmi ba dokonca jouninmi. Nebol nikdy vychovávaný ako dieťa ale ako stroj na zabíjanie a preto mi ho bolo veľmi lúto. Keď dosiahol 12 rokov stal sa kapitánom v ANBU a keď mal 18 prevzal misto prvého lovca shinobi v Konohe.” dopovedal Kakashi so smutným hlasom.
“ A ten Kawabara, on mu to predal to miesto ?” Leeho otázka bola presne tá, čo čakal Kakashi.
“No viete Kawabara spolu z Dubosom dostali misiu zabiä jedneho utečeného ninju detaili neviem, ale viem že Kawabara nestačil na jeho obeť a zomrel a ľudia hovoria že Dubos sa ani moc nesnažil aby ho zabil.” Nikdo už nejdol a pozeral na Kakashiho ktorý dokončil rozprávanie.
“Toto myslíte važne Kakashi-sensei? Neverím že ste sa ho bál ako chlapca..ved vy ste lege...”
“Naruto kapitán Dubos má úžasné schopnosti a ja som jounin ale on je naozaj mocnejší ako ja Naruto.” Kakashi pozrel na Naruta ktorí sedel prekvapený so zaťatými pesťami.
“Je to všetko čo si chcela Sakura ?”Otočil sa na Sakuru ktorá bola stale mimo z predošlého rozpávania.
“Ďakujem všetko.”
“No poďme spať aby sme zajtra mohli prísť až k vrchom Tilas. Dobrú noc.”
10 časť http://www.konoha.cz/?q=node/17525
Mise L :Sugoiiiii!! ( neviem písať japonsky ani slovensky xD ) No , ten Dubos se mi docela zdá jako Itachi , ale takový..zlejší. Ale i přes to , že je to ''stroj na zabíjení'' si myslím , že tu je fajn týpek a už se těším na pokráčko:)
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
Skvelo píšeš, a ja ťa fakticky obdivujem za tvoju dávku spisovateľského talentu
Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD
No, promiň, ale zase bych si do tvého stylu malinko rýpla.
"No, diq Hinata-chan ,"... Nepoužívej, prosím, přepisy jako diq, taxi, nvm nebo jiné zkratky. V seriózním textu to nemá co dělat.
-ešte ju to neprešlo, čo - Usmial sa na ňu a prebehol k inej téme. Věta by nikdy neměla začínat pomlčkou, viděla bych to spíš takhle: Ešte ju to neprešlo, usmial sa...
Ale jinak příběh pokračuje skvěle, já jsem si myslela, že Dubos neměl zrovna jednoduchej život...
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
keby ze si vseimnes ja oznacujem co hovoria s v mysli teda co si ludia myslia oznacujem ako - Mal by som tam ist - koniec a vies ze co si clovek mysli
Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165
[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]
Já jsem si všimla, ale prostě mi to na začátku řádku přijde divný a navíc jsi napsal malé písmeno na začátku věty -eště ju to neprešlo... Jen je to podle mě zbytečné, v životě jsem nikde neviděla, že by to tímhle způsobem někdo odlišoval... A to jsem toho taky hodně přečetla. Já nakritizuju, jen vyjadřuju svůj názor, o který jsi mě ostatně žádal.
~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie
pridal som uz aj 11tu cast
Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165
[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]
musite sa prasatkovi postazovat
Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165
[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]
Kdyže tu bude, kdy, kdy? Už slintám nedočkavostí
napisal som 10cast dteraz prave som ju dopisal
Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165
[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]
Ale to jsem ráda
Paráda :)Tesím na pokračko
Juchůůů....super...chci další díl