manga_preview
Boruto TBV 11

Naruto: 4. Znovu Jinchuuriki

4.díl se jmenuje Znovu Jinchuuriki

Kakashi seděl na židli a snažil se neusnout.Bohužel nespal celý den a noc,takže mu to dělalo problémy.Najednou uviděl,že mladík na posteli vedle něho otevřel oko(tož druhé neměl,tak jenom jedno).Mladík se na něj podíval a vzápětí si začal ohmatávat obličej.
"To snad ne!Kde mám masku??",začal ječet.
"To bude v pořádku...tvoje maska zůstala u mě doma.Tsunade-sama ti vzkazuje,že s vámi do toho boje půjdem.",sdělil mu Kakashi.
"Uhm...kdy se můžu vrátit??"
"Až zítra.Nevěděli jsme,co s tebou je."
Mladík sebou cukl,jakoby si na něco vzpomněl."Aha.Já to potom řeknu Šéfovi."
Kakashi se na něj upřeně zadíval a pak se zeptal:"To je vše,co mi řekneš Obito??"
Mladík vykulil oči a pak se zadíval do země jakoby usilovně přemýšlel.Potom se podíval na Kakashiho.
"Promiň,ale já o tom nemůžu mluvit.",řekl sklesle.
"Takže jsi....",pronesl napůl překvapeně a napůl vítězoslavně Kakashi.
"Vysvětlovat to by bylo na dlouho.Nepochopil bys to Kakashi.A kdybych ti to řekl,tak by jsi mě hnal jako štvanou zvěř.Přece jsi byl vždycky na ty řády a předpisy."
"Svět se mění Obito.Potom co jsi....co jsme si mysleli,že jsi umřel,jsem změnil názor,vzal si tě jako svůj vzor."
Obita to překvapilo."Já a tvůj vzor??Tomu nevěřím.Přece jenom máme každý svou hlavu tak proč by jsi měnil své nazory kvůli mně??..."
"To co jsi udělal bylo opravdu hrdinské",řekl Kakashi."Nikdy bych to v té době pro vás neudělal...nechal bych vás zabít.Až po tom,co se stalo jsem si uvědomil jak moc jsem se mýlil.",sklonil smutně hlavu.
"Kakashi.Co se stalo s Rin?",zeptal se Obito.
"Já nevím...asi umřela v boji proti Kyuubimu,ale stoprocentně jistý si tím nejsem.
"Aha",Obitovi se leskly oči,jakoby chtěl začít brečet,ale pak se přemohl.
"Kakashi...musím ti něco říct.Jestli Akatsuki vyhraje,Pain bude dál sbírat Bijuu a pak zničí svět,ale proč ti neřeknu.Ochraňujte toho chlapce Jinchuuriki.Postarám se o to,aby vám byl vrácen.
"Obito...díky."
Potom Kakashi odešel,aby si Obito mohl odpočinout.Místo něj šli do místnosti na hlídku Anbu.

-

Naruto seděl v koutě a přemýšlel.Přemýšlel o Painovi,o Akatsuki,o Kyuubim a hlavně o Sasukem.Chtěl s nm tolik bojovat.Bohužel je nadmíru jasné,že si Sasuke vybere za protivníka svého bratra.
"Héééj",zařval někdo a tím mu přerušil vír myšlenek.
"Co chcete??",zaječel Naruto.
"Vylez!",zněla odpověď.
"Trochu úcty ne?!",osopil se na něj Naruto.
"Vylez smrade,jdeme za Šéfem.Jestli hned nepůjdeš tak nestihnu prima kšeft za velký prachy!",ječel ten člověk.
Naruto vstal a šel ke dveřím.Stál tam Kakuzu,kterému den předtím poslintal plášť(trapás).
"No jo už jdu"
Šli jakousi chodbou a pak došli do místnosti s křesly.V jednom seděl Pain a ve druhém Zetsu...Naruto nevěděl,kdo to je.
"Tak Naruto a teď nám ukaž,jak dokážeš přeměnit svou chakru na Kyuubiho.",zněl rozkaz."
"Jinak,tohle je Zetsu",Pain ukázal na muže s černobílým tělem a jakoby listem kolem hlavy.
"Dej se do toho."
Naruto si je nechtěl znepřátelit a proto se soustředil...kolem něj se objevila modrá chakra.Pak se začal soustředit.Sasuke je idiot,co si hraje na velkého mstitele aa nebere ohled na přátele.Pain,který nebere ohled vůbec na nikoho.Boj s Orochimarem...Naruto se soustředil na svůj vztek.Vtom se jeho chakra začala barvit na orandžovo.Oči mu zčervenaly a panenky se proměnily v úzké štěrbiny.Narostly mu 2 špičáky a drápy místo nehtů.
"Vynikající...a jak rychle",pochvaloval si Zetsu.
"Bude to největší zbraň.",dodal Pain."Škoda,že se neví kde je Yamata no Orochi.Byli by skvělý pár."
"Taky si myslím",pozanmenal něčí hlas chladně.
"Ty??Co tu chceš???Jo aha ty jsi Kazekage..."
"Ano jsem.Shinobi z Písečné dorazili."
"To je vynikající.Trochu mě ale zarazilo...co jsi to říkal,že si myslíš??
"Myslím,že Kyuubi no Youkou a Yamata no Orochi budou skvělý pár.",řekl Kazekage.
"Budou??,zeptal se Pain."Ty v sobě nemáš démona.
"Mýlíš se.Já jsem Yamata no Orochi.Jsem znovu Jinchuuriki.",řekl chladně.
"Neuvěřitelné",zašepal kdosi.
Naruto však lapal překvapeně po dechu."Ga...Gaaro!!!"

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Čt, 2019-01-10 19:35 | Ninja už: 3226 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Mise 3S: Kakashi po několikati letech přiznal Obitovi, že jeho vzor, je pravě on. Tak to je úžásné, nebo ne? Myslím si, že Obito musel být šťastný jako blecha další 2 týdny, haha Laughing out loud A to že Naruto poslintal Kakuzovi jeho plášť? Bomba Laughing out loud Laughing out loud ale..pěknej trapas, ale z toho si nesmí nikdo nic dělat Smiling

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Pá, 2010-10-22 18:11 | Ninja už: 5086 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

super ultra mega good dílek !!! =D

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Po, 2007-12-31 23:19 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

máš to mocinky moc pěkný, jenom jsem nikden nenašla trojku

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Út, 2008-01-01 13:37 | Ninja už: 6068 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Shocked ale jó je tam ... Smiling

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Po, 2007-12-31 22:54 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud!!!!!!

Looosers.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Po, 2007-12-31 22:52 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Laughing out loudSticking out tongue

Looosers.

Obrázek uživatele Lan
Vložil Lan, Po, 2007-12-31 22:52 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 156 | Autor je: Prostý občan

Chi chi!!Smiling

Looosers.