manga_preview
Boruto TBV 11

Sakuřin problém 09 : Konečně svoji

Už ani nevím kdy jsme se Sasukem poznali a teď se s ním beru. Zvláštní mraziví pocit mě nabádal k útěku a podle mě to byl docela slušnej nápad. Obrátila jsem se ke dveřím..v nich stál Lee. Tak teď už nezdrhnu. Polkla jsem a uličkou se vydala k Kakashimu který nás oddával.

Koutkem oka jsem pozorovala hosty. Tsunade brečela, Naruto jedl Ramen, Hinata omdlela, Shikamaru se líbal s Temari. Jak jsem pozorovala hosty, nabourala jsem do Kakashiho. Kakashi si nepřítomě něco zabrblal a pokýval hlavou a začal odříkávat nudný proslov.
"Berete si zde přítomnou Sakuru Haruno za svou právoplatnou manželku?"zeptal se
"jistě"řekl Sasuke
"a vy berete si Sasukeho Uchihu za svého právoplatného manžela?"

Vyschlo mi v puse. Myšlenky táhly pryč. Nedokázala jsem ze sebe vydat ani hlásku. Hlavou mi vířilo jedno slovo. Ano.Ano.Ano. Strašně jsem se třásla. Udělala jsem ruční pečeť a soustředila chakru do pusy abych byla schopna odpovědět.
"no?"
"ANO BERU"zakřičela jsem na celý sál.
"fajn tak tak neječ, nemůžu číst"postěžoval si Kakashi.Sasuke ho spražil pohledem.
"můžete políbit nevěstu"broukl nepřítomně Kakashi "jste oficiálně svoji".

Do očí se mi nahrnuly slzy, chtělo se mi brečet a pak se smát a pak znovu brečet.
Po půl hodině když už jsem nebyla ani trochu střízlivá jsem odpochodovala na toaletu. V okně seděl Itachi a čekal na mě"jdeme" řekla a chytl mě za zápěstí. Protože jsem se motala a nebyla sto soustředit chakru šlo mu to docela dobře. Jen kdyby tam nevběhla Tenten.....

4.333335
Průměr: 4.3 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2017-08-02 20:26 | Ninja už: 4991 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Mišule aj ja mám taký pocit, že táto poviedka je mi až moc povedomá,ale už si neviem vybaviť odkiaľ.Je veľká škoda,že si neopísala, aké mala šaty Sakura a prečo sa opila, keď má malé bábo a kde je vlastne potomok Sasukeho a Sakury?

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Po, 2010-09-06 15:14 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já už jsem to někdy někde četla je mi to strašně moc povědomé

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, So, 2007-12-22 20:27 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

no teda kraaaaaaaaaaaaaaasny!fakt tesim se na pokracko Laughing out loud
Uchihová

Obrázek uživatele Teny
Vložil Teny, So, 2007-12-22 12:54 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

Kačko je to pořád hezčí obdivuju tě a těšim se na další příběh