manga_preview
Boruto TBV 11

Naruto: 2. Otázka

Jo pozměnila jsem název:)...jmenuje se Otázka bo mě nic nenapadlo.

-

Naruto se vyhříval u vodopádu a těšil se krásnému počasí.Najednou si všiml, že se k němu blíží postava.Vstal. Byla to Sakura. Měla na sobě sexy zelené bikiny.
„Ahoj Naruto“,řekla a usmála se na něj.
„Uch…ehm…Sakura-chan“,vysoukal ze sebe, začervenal se a snažil se nedívat na horní díl jejích plavek (nebo spíš nad tím, co měla pod tím xD).
„Jak se dneska máš?“,zeptala se ho.
„Hmm de to.Co tu děláš??“
„Víš…ehm přišla jsem za tebou.Něco jsem ti přišla říct.“,řekla a svůdně na něho mrkla.
„Ahá… o co de??
Sakura se zadívala do země..“Mno víš ty..já….Sasuke tu není…“
„Nerozumím“
„Mno uplynulo hodně od té doby co je Sasuke pryč.Tak jsem si říkala, že by jsme mohli být spolu…hmm??
Naruto oněměl…že by se jeho představy konečně měli vyplnit??Zasnil se…třeba mu navrhne aby jí dal pusu.Ne,to určo neudělá…
Najednou si Sakura stoupla až k němu a zeptala se ho:“Dáš mi pusu??“
Narutovi se zdálo, že se zastavil čas…zavřel oči a pomalu se přibližoval k Sakuře.Jejich rty se spojily.Naruto si to vychutnával,jak nejvíc mohl.Cháchá ,přece jenom je dobře, že pitomeček Sasuke utekl k tomu hadímu magorovi.
„Sakura-chan“,vzdychl.
Takhle tam stáli v objetí asi 10minut (Naruto furt vzdychal a štěstí,že mu Sakura nečuměla na plavky xD).
„Sakura-chan“
Vtom mu někdo zařval do ucha.
„VSTÁÁÁÁVEJ!!!!!“
„Co?...co je“.Naruto otevřel oči….před ním stál týpek v černém plášti s červenými mráčky (ahá Akatsuki,svitlo mu..)měl zahalenou tvář, ale šly mu vidět oči…byly divné…bělmo bylo černé a duhovka zelená (nebo jaké ty oči má já nvm:)).Měl čelenku se znakem vesnice ukryté ve vodopádu.
„Jak co je.Vstávat budeš!Už tě tu budim asi 10minut,ale ty né,ty se vzbudíš jak se ti zachce…tak takhle to nebude je ti to jasný??“,řekl naštvaně ten typan.
„No jó….aby jsi se nepo…..!“
„Jak nepo…hele to,že jsem tě za boha nemoh vzbudit a že jsi furt vykřikoval jméno Sakura-chan (Naruto zrudl jak rajče),to ještě přežiju,ale že jsi mi POSLINTAL polovinu pláště,tak za to tě jednou zabiju…je ti to JASNÝ??Hmmm…měli by mi za to zaplatit…to je újma na zdraví!
„Kakuzu,nech ho…můžeš už odejít.“,ozval se nějaký hlas.Hlas,který znal Naruto ze včerejšího dne,kdy mu řekl,že mu přijde dát otázku.
„Přišel jste mi dát tu otázku že?!“
„Ano…doufám,že se rozhodneš správně..“
Do místnosti vešel muž vyšší postavy.Měl hnědozrzavé rozčepýřené vlasy a na čele čelenku se 4 rovnými čárkami(vesnice ukrytá v dešti).Po stranách nosu měl piercingy….ty měl i 2 pod rtem a v uších. Nejpodivnější však byly jeho oči.Ještě divnější než měl ten Kakuzu.Duhovky měly barvu jeho vlasů a panenky měly taktéž stejnou barvu.Byly však orámovány černým kroužkem…tak byla orámovaná i duhovka a kousíček za ní byl další kroužek a za ním další,takže to vypadalo jak terč.Kdo to asi je…,pomyslel si Naruto.
„Tak co bude s tou otázkou?“,zeptal se.
„Hele nějaký nedočkavý ne?No dobře…víš nejdřív jsme ti chtěli vzít Kyuubiho,ale přece jenom se bojím,že by se něco mohlo stát...a ty si s ním prý výborně rozumíš…takže jsme si říkali,že ho v tobě necháme zapečetěného dokud s námi budeš bojovat a pak t…..
„BOJOVAT??S VÁMI???NIKDY!!!...nikdy nebudu proti Konoze bojovat na straně zla!“,zařval Naruto.
„Kdo tady mluví o Konoze???Kdybych chtěl,tak si zotročím celý svět a ne jenom nějakou pitomou Konohu…na to bohužel není dost síly.A nemůžu říct,že by jsi bojoval na straně zla.
„Jakto??Proti komu chcete bojovat??
„S Orochimarem“,odpověděl.

Kakashi napjatě sledoval okno…
Najednou uslyšel klepání na dveře.Pomalu vstal a radši vytáhl kunai pro případ, že by tam byl někdo, koho neočekává.Otevřel.Za dveřmi nikdo nebyl.Kakashi radši vykoukl do chodby jestli tam není nějaké překvápko a pak se rychle otočil pro případ,že by za ním někdo stál.
Stál.Laughing out loud Stál tam muž v černém plášti z červenými obláčky….měl černé vlasy a přes obličej masku oranžové barvy s otvorem na pravém oku.
„Kdo jsi?“zeptal se Kakashi.
„Já jsem Tobi“,odpověděl návštěvník, „posílá mě za tebou šéf.“
„Proč si nepřijde sám?“
„Jak to mám vědět??Já s ním nespím.“
„Hele nech si ty vtipy.Máte Naruta že ano.
„Naruto…??Jó to je ten blonďák…máme,právě proto jsem tu.Vrátíme vám ho,ale v případě,že s Akatsuki půjdeš spolu s dalšími ninji z Konohy do boje s Orochimarem.“,řekl.
„Cože??boj s Orochimarem??Proč??“Kakashi to nechápal.Vždyť to býval jeden z nich.
„No trochu jsme se s ním nepohodli.Usmyslel si,že bude taky sbírat Bijuu a že porazí svět.Je to blbeček.a má odporný jazyk bléé.“,návštěvník začal naznačovat pantomimou zvracení(což vypadá divně když máte masku xD).
Magor,říkal si v duchu Kakashi,když už se tam ten Tobi málem se svým úžasným hereckým talentem plazil po zemi.
Najednou se začal dusit.Jelikož mu nešlo vidět pod masku,tak Kakashi nevěděl,jestli to hraje.
Chvíli se svíjel na zemi a něco nesrozumitelně křičel a jediné co Kakashi poznal bylo „Nééé!!!!“
Pak se pokusil vstát,ale dopadl na všechny čtyři a házel sebou jako by se do něj něco vsávalo. „ÁÁÁÁÁÁÁÁááááá!!!“,zakřičel a prudce hodil hlavou, až mu z obličeje odletěla maska do rohu místnosti.Potom bezvládně padl k zemi,Kakashi k němu přiskočil,aby zjistil, zda žije.Žil.Otočil ho obličejem k sobě.Byl to muž asi v jeho věku…měl pěkně tvarovaný obličej,takový jemný.Co však Kakashiho zarazilo,bylo jeho levé oko.Nebo spíš nebylo.Neměl ho.Jen jizva setrvala jako důkaz něčeho,co poznamenalo jeho život.Jizva,kterou měl také Kakashi.Jizva,která mu připomínala přítele,který za své přátelé položil život.
Kakashi ohromeně odstoupil…
“to je….“

4.8125
Průměr: 4.8 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jaroslaw
Vložil Jaroslaw, Čt, 2019-01-10 19:07 | Ninja už: 3224 dní, Příspěvků: 237 | Autor je: Editor fóra, Účastník Irukova doučování

Mise 3S: Myslím si, že tohle musel být Narutův ten nejlepší sen, který mohl kdy mít. Laughing out loud Muselo být pěkné překvápko pro Naruta, jak se vzbudil..hned na něj začal řvát Kakuzu, že chce bojovat..haha Laughing out loud A ten konec, jak tam přišel Tobi? No nemůžu Laughing out loud

„Já pevně věřím, že nejlepším okamžikem každého člověka - jeho největším naplněním vším, co je mu drahé - je ten okamžik, kdy nechal konat své srdce dobrou věc a leží vyčerpán na bitevním poli - vítězně.“

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Pá, 2010-10-22 18:03 | Ninja už: 5084 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

mno tak: super povídka a já jsu na další Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2008-03-30 12:56 | Ninja už: 6246 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

těším se na pokráčko

Obrázek uživatele Ten nejmensi
Vložil Ten nejmensi, Po, 2008-02-25 19:15 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud sem nemohl docist ten konec Laughing out loud s tim tobim a tak Laughing out loud este ted se smeju Laughing out loud Laughing out loud xD

Mé povídky:

Jak se to vše vyvine Zde

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Čt, 2007-12-20 18:27 | Ninja už: 6079 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

páni....
sry, stratila jsem se na cestě životem......Sticking out tongue

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, St, 2007-12-19 16:37 | Ninja už: 6074 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

SKVELI!!!SUPER!!!tesim se na pokracko a doufam,ze me nesklames,a ze to bude brzo!!!Smiling
Uchihová

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, St, 2007-12-19 19:34 | Ninja už: 6066 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

Mno mám dosti debilní učitele takže dneska a zítra se ještě budu muset učit Sad ale o weeku to tu bude stopro Smiling