manga_preview
Boruto TBV 09

Čierny drak časť 6: Rasengan VS.....

" Rasengan !"
Zanel výkrik za chrbtami našich priaťelov. Všetci sa otočili a videli, ako vo zduchu letí postava s výraznou modrou guľou v ruke ktorú mal vpredu.
- Nieje to? - Sakura si premeriavala modrú guľu v dalni útočníka.
-To je ..... - Shino sa pozrel na guľu a vyzeral prekvapene.
- Rasengan? - Dubos pozrel na modrú rotujúcu čakru. Rýchlym pohybom buchol dlaňami do ľudí stojacich okolo neho, takže ich to odhodilo asi pol metra od neho. Rýchlo pravou rukou siahol za chrbát a vyškočil naproti protivníkovi, predtým ako sa zrazili stihol vytiahnuť katanu a vraziť proti rasenganu plnou silou až bolo vidieť iskry.
"Bastard" zahučal mladík s rasenganom a bolo viditeľné že slabne, tak uskočil aby ho katana nezasiahla. Dubos dopadol na zem asi 5m od mladíka, prevyšoval ho asi o 20 cm. Obidvaja stáli oproti sebe Dubos so spustenou katanou až k zemi a chalpec s obranným postojom s kunaiom v ruke. Dubos zasekol katanu do zeme a začal rychlo vytvárať päčaťe.
"Katon: Goukakyuu no Jutsu"
Vykríkla postava na čistinke co prerušilo ticho nad všetkými sa zjavil obrovský oblak ohňa a ožiaril všetkych naokolo. Oproti Dubosovi stál blonďavý mladík
v čierno-oranžovej kombinéze a so symbolom Konohy na čele.
"Naruto-kun?" Spýtala s štvorica za Dubosom naraz. Naruto sa pozrel za ľudí za svojím oponentom a uvidel svojich priaťelov ktorých doteraz považoval za neprieteľov. Vedľa Sakury vyskočil vysoký ninja s maskou cez tvár a jazvou cez jedno oko ktoré malo inú farbu ako druhé.
"Kakashi-sensei" povedali Sakura a Lee naraz.
"Myslel som si, že sú to shinobi z Konohy, ale vás som nečakal pravdu povediac," povedal Kakashi s úplným kľudom a pomaly si stiahol pásku cez oko.
"Kakashi-sensei, vy ste vedeli že sú to priatelia ?" spýtal sa Naruto ktorého táto informácia prekvapila najviac zo všetkých.
"Hmmmmm a čo tu vlastne robíte? " pozrel sa Kakashi na skupinku, jeho pohľad ostal na Dubosovi ktorí si odložil katanu a prehodil plásť cez ruky, takže bolo vidieť len plášť.
"Á, Dubos-san, kedže vy ste tu to zanmená…" Pozrel na Dubosa a na ostatnych.
"Nie,Kakashi-san toto je normálna misia. A vy Kakashi-san čo tu robíte tiež ste na misii ? "
"Áno normálna misia mali sme vypátrť jedno zmiznutie. No neďaleko je bezpečné miesto ak tam sa môžeme porozpávať."
Všetci sa zaradovali a pomaly sa vydali na cestu.Naruto stale nechápal čo sa deje okolo neho, bol posledný kým sa spamätával.
"Sakura-chan ja som nechcel!" nakoniec zakričal za Sakurou ktorá šla popri Kakashim.
Asi za 20 minút dorazili do priestrannej budovy. Mala len jedno poschodie, avšak bola veľmi priestranná takže všetci si sadli a urobili pohodlie okrem Dubosa ktorý sa snažil rozdúchať oheň. Naruto opisoval Sakure svoje dobrodružstvo, ktoré bolo veľmi napínave ale krátke.
Kakashi sa posadil do stredu miestnosti.
"Mohli by ste si vedľa mňa sadnuť všetci ?" Všetci sa postavili a posadali okolo Kakashiho.
"Keď mohli by ste mi ozrejmiť o čo ide ?" spýtal sa Kakashi.
"No áno, mohli.... " Skaura-chan prosím vysvetlite cely náš príbeh," povedal Dubos a jedným okom na ňu pozrel. Sakura vyrozprávala celý priebeh misie aj jej komplikácie doteraz.
"Hmmmm a ako sa na to pozerám, mali by sme sa pohnúť," povedal Dubos a vykúkol cez okno von.
"No ale my ideme s vami, že Kakashi-sensei ?" vyhŕkol zo seba Naruto ktorý bol nadšený z pomyslenia na zložitú misiu.
"No ja niesom proti," povedal Kakashi ktorému sa misia tiež pozdávala.
"No ja s tím nesúhlasím...." povedal Dubos chladne a bez záujmu. "Kakasi-san proti vám nič nemám avšak nemôžem zobrať genina na takúto misiu."
Toto bolo to, čo Naruto nemal počuť ale Dubosovi to vobec nevadilo že ho Naruto počul. Kakashi zavrel oči a zhlboka sa nadýchol.
"Dubos-san naozaj vám verím že v Naruta neveríte ale je naozaj viac ako obyčajný genin."
"No presne tak povedztemu Kakashi-sensei." -Tento magor mi nezabráni ísť na vynikajúcu misiu. Ale Kakashi je na mojej strane.- Naruto víťazoslávny smiech chel potlačiť, ale nedalo sa, vybuchol.
"Hmm Kakashi-san vám verím, ale dáme si jednu skúšku!" povedal Dubos a postavil sa. Dubos prešiel do prostried miestnosti a pozrel sa okolo seba. Zrazu vyhodil svoj plášť do výšky chytil ho, zmotal do klbka a hodil do rohu miestnosti.
"Keď ma raz zasiahneš možeš ísť snami," ako toto dopovedal Naruto vyskočil na obidve nohy a preskočil k nemu. Boli od seba vzdialený asi 3-4 metre ako predtým v lese ale teraz si videli z očí do očí.
"Bastard dostaneš lekciu že si ma podceňoval!" Dubos zas mal svoj nezaujatý pohľad a Narutove reči sa ho nejako nedotkli, skorej ako by ich nepočul.
"Skončil si ?" po pár sekundách sa ho opýtal Dubos. Naruto potláčal hnev už veľmi dlho.
Kunai mu vyletel spod rukáva do ruky a Naruto vyskočil do výšky. Dubos sa ani nepohol a pozoroval mesiac cez okno.

http://www.konoha.cz/?q=node/16692 siedmi diel nech sa pači

4.94737
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Misaki-hime
Vložil Misaki-hime, St, 2016-07-06 13:12 | Ninja už: 3218 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise L : Jéééj , Naruto ! Tak teď to začíná být zábavné. O co , že to bude jako s rolničkama. Upřímě , jak tam byl ten Katon , tak jsem si i myslela , že by to mohl být Sasuke xD Ale ten je asi ještě u Akatsuki Smiling

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤Sasuke-kun❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Út, 2008-12-23 13:17 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

uuuuplne super!!

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, St, 2008-12-24 01:01 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

dakujem Laughing out loud

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Po, 2008-08-18 19:40 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Už začínam byť vážne závislák, a to som chcela prestať byť návyková Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-03-15 01:46 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

Kakashi vyskočil z křoví, až jsem se lekla. Laughing out loud Těším se na souboj, Naruto do toho! Anebo bych spíš měla nadržovat Dubosovi? Ten chlap je mi čím dál víc sympatický... Eye-wink Záludné...

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, So, 2007-12-15 01:57 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

novýýý díl!!!!

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Čt, 2007-12-13 17:00 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

hm ja sa budem snazit aby zajtra tu bol

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele Liss.Shan
Vložil Liss.Shan, Čt, 2007-12-13 16:13 | Ninja už: 6019 dní, Příspěvků: 327 | Autor je: Prostý občan

napiš další díl!!!!Prosííííím

sry, stratila jsem se na cestě životem......Sticking out tongue

Obrázek uživatele Gomenosai
Vložil Gomenosai, Čt, 2007-12-13 15:04 | Ninja už: 6022 dní, Příspěvků: 257 | Autor je: Prostý občan

ja to vedel ze to bude Naruto a myslite ze se Naruto trefi ja si myslim ze ne a potom je bude sledovat

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, Čt, 2007-12-13 14:59 | Ninja už: 6006 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

hmm já jsem řikala že to bude Naruto...je to móc dobrý Smiling

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, St, 2007-12-12 21:58 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

novy diel v piatok dam dalsi apson dufam takze uzi te si

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, St, 2007-12-12 23:01 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

Teším sa na nový diel..Ale skontroluj si chyby..Pri tejto kapitole som mal chuť kvôli chybám prestať čítať:)
Našťastie som to nespravil ale tie chyby a preklepy dosť kazia obsah textu a jeho kvalitu.

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..

Obrázek uživatele skauter1
Vložil skauter1, Čt, 2007-12-13 08:20 | Ninja už: 6179 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Prostý občan

uz by to malo byt do 1dna vzdy opravim a dam opravit svoj texttak pepac ale teraz uz je opraveny

Moja poviedka čierny drak dakujem za komenty : http://konoha.cz/?q=node/29165

[img]http://***/images/myplayercard/295491.jpg[/img]

Obrázek uživatele samovrah
Vložil samovrah, Čt, 2007-12-13 18:51 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 345 | Autor je: Prostý občan

V pohode šéfe:)

-----------
Nech vám všetkým najklíčkatejší požehná
http://www.bramboranstvi.mysteria.cz/uvod.html
A nemám rád vianoce..