manga_preview
Boruto TBV 09

Spojení a probuzení - část první

Tým Kakashi stojí v kanceláři Tsunade, která se je chystá poslat na misi, když tam najednou vletí Shizune a celá udýchaná říká "Hokáge-sama, tohle právě poslal náš špeh u Akatsuki." "Má...," chystal se něco říct Naruto, ale pátá Hokáge ho zarazila. Pomalu četla a začínaly se jí dělat vrásky na čele. Najednou vyhrkne. "To ne. Tohle ne. To se nesmí stát…..Shizune ať jsou všichni ninjové v pohotovosti. Ale napřed mi přiveď Hinatu Hyuugu." Shizune přikývla a hokáge se sesunula do křesla. "Máme špeha u Akatsuki?" dokončil svojí otázku Naruto. Místo odpovědi se Tsunade ještě víc zamračila.

Za pět minut dorazila a tak se Tsunade pustila do vysvětlování "Tahle mise je velice, velice důležitá. Je to S-Rank." "S-Rank???!!!" vyjekli všichni najednou, Tsunade přikývla. "A proč dáváte tak důležitou misi nám?" zeptala se Hinata. "Protože tahle mise se týká klanu Hyuuga a Uchiha……. Jediné co vám zatím můžu říct je, že sem musíte přivést Sasuke, aby on a tady Hinata někoho velice důležitého probudili. Takže, přiveďte sem Sasukeho!!! HNED!!!" Přikývli. U dveří se Sakura zastavila. "A proč myslíte, že s námi pude až ho najdeme," zeptala se. Jestli ho najdeme, prohnalo se jí přitom hlavou. "Protože ten někdo má v sobě krev Uchihů a že tam nejspíš bude i jeho bratr." Sakura přikývla na znamení, že chápe. Došli si tedy pro věci a za pět minut se setkali u brány do Konohy. Nadechli se a vyrazili.

Šli mlčky. Po chvíli se Naruto zeptal. "Kakashi-sensei jak ho najdeme?" "Nevím, budeme muset procházet krajinu. Bohužel nám Hokage-sama neřekla kolik na to máme času." Naruto na to neřekl nic, jenom sklonil hlavu a ponořil se do svých myšlenek.

Až do večera šli mlčky. Při západu slunce řekl Kakashi, že se utáboří. Přikývli, když si sedli a začali jíst. Za okamžik se Sakura zeptala "A co Pakkun?" Kakashi zavrtěl hlavou. "Musel by mít nějakou stopu. Bez ní nikoho nenajde." Zamumlala něco ve smyslu, že chápe a pak prohodila, že se půjde projít. Ostatní přikývli a tak vyrazila. Šla asi pět minut a došla k horkým pramenům. Už se chystala svlíc, když i všimla někoho za velkým kamenem, co stál uprostřed. Skočila na něj, vytřeštila oči a vykoktala "Sa…Sa…Sasuke??" Podíval se na ni pozvedl obočí opatrně se zeptal "Sakuro?" ta vykřikla a spadla z kamene do vody. Sasuke k ní přišel, zacpal pusu a řekl ať nekřičí. Sakuře se zkřivil obličej zlostí a dala mu takovou pěstí, že odlítl na druhý konec pramenů. Právě v tom okamžiku tam přišli ostatní, kteří slyšeli její křik. Vyjeveně koukali a pak všichni až na Kakashiho, který se jen lehounce usmíval pod masku, vypukli v smích a Sasuke zrudnul jako rajče.

"Hej, nezapomněli jste na misi?" Všichni se na něj podívali a přestali se smát, i když se nepřestali usmívat. Sakura ještě stále naštvaně došla k nim.
"Takže Sasuke...," začal vysvětlovat Kakashi "....Máme tě přivéct do Konohy, abyste Ty a Hinata probudili jednu osobu. " "A proč bych to jako měl dělat?" v Sasuke hlase by slyšet lehký posměch. "Protože ta osoba má v sobě krev Uchiha klanu a nejspíš tam bude i tvůj bratr." Ozvala se Hinata. Chvíli se na ně koukal, pak sklopil zrak a zase se na ně podíval. "Fajn, kdy vyrážíme?"

http://www.konoha.cz/?q=node/16476 2.část

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Krista
Vložil Krista, Po, 2007-12-10 22:43 | Ninja už: 6257 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

Ahoj chtela bych se zeptat kdy tady bude dalsi dil ??? Diky za odpoved =)=)=)=)=)=)=)=)=)

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Po, 2007-12-10 22:47 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

Sry, pracuje se... nevím kdy to dodělám, protože poslední dobou mám honičku a když si konečně sednu před počítač tak do toho čumím a nemůžu s tím hnout. fak, fakt sry.....pokusím se ho sem dát co nejdřív.

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Út, 2007-12-04 22:59 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

Gmomenasai ale, zítra (5.12.) to sem hodit nemůžu, dodělala bych to zítra ale musím dělat sestřenici anděla. GOMEN

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Út, 2007-12-04 21:21 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Všetko čo som chcela napísať, ti už povedali, tak len: súhlasím so všetými predchádzajúcimi komentármi Smiling

Obrázek uživatele Koty
Vložil Koty, Út, 2007-12-04 22:41 | Ninja už: 6059 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

ehm....fakt vám moc děkuji....vůbec jsem nečekla že se bude tolik líbit .....jinak na pokračování se už pracuje. pokud mi do toho nic nevleze tak ho sem hodím do středy.

Koty's anime, manga, reviews, recommendations, blogs and lists at Anime-PlanetAnime-Planet.com - anime | manga | reviews

Obrázek uživatele Reiko Yuuri
Vložil Reiko Yuuri, Pá, 2007-11-30 16:59 | Ninja už: 6048 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Prostý občan

Bylo to dobrý....Smiling

Obrázek uživatele Krista
Vložil Krista, Pá, 2007-11-30 16:57 | Ninja už: 6257 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

To se me mocinky libilo ... je to mazec .. uz se nemuzu dockat na dalsi dil doufam ze tu bude co nejdriv =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, Pá, 2007-11-30 12:15 | Ninja už: 6026 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

Uplne fantastický! Na pokračku se snad pracuje...,ne? Šíleně se těším...
Dattebayo! A jsem zvědavá, jak to s Uchiwy dopadne...

Obrázek uživatele Uchihova
Vložil Uchihova, Pá, 2007-11-30 11:50 | Ninja už: 6011 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Skveli,kdy bude pokracovani???
Uchihová