manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto vs. Království zla Kapitola 2.

Naruto a ostatní, vyrazili na svou misi, měli se vydat do jedné horské vesnice a ochránit ji před bandity, kteří jí napadali. Odpoledne čtvrtého dne dorazili do vesnice, naproti jim šel muž ve středních letech.

" Dobrý den, jsem Mishimo, vůdce této vesnice." představil se muž.

" Dobrý, já jsem Naruto, tohle jsou Gai-sensei, Lee a Hinata." chopil se představování Naruto.

" Prosím pojďte semnou, ukážu vám kde budete ubytováni po dobu strávenou zde." řekl Mishimo a vydal se na cestu.

Dovedl je před malý dům, když vešli dozvěděli se, že mají jen dva pokoje po dvou. Pokoje byly rozděleny tak, že v jednom pokoji byl Gai a Lee a v druhém Naruto s Hinatou. Poté co se ubytovali, tak se všichi sešli v " obývacím pokoji ", kde už na ně čekal Mishimo.

" Jaká je tedy situace? " zeptal se Gai.

" Tato lokalita byla ceklem klidná, ale asi před měsícem sem přišli ti bandité. Říkají si rodina Jinorogo, většinou to jsou jen obyčejní zločinci, ale je tam i někol ninjů. Nikdo neví kde se ukrývají, ani kolik jich vlastně je." zakončil své objasňování Mishimo.

" Takže to je asi takhle, neznáme sílu ani počet nepřátel a nevíme kde se skrývají." shrnul to Gai.

" To se mi vůbec nelíbí." ozval se Naruto.

" To ani mě." přitakal Gai.

" Musíme vymyslet nějaký plán." vložila se do rozhovoru Hinata

Na chvíli nastalo ticho, jak všichni usilovně přemýšleli. Toto ticho bylo přerušeno až Leem, který doposud mlčel.

" Už vím jak začít. Naruto-kun pamatuješ na tu misi řed několika lety. Byli jsme na ní mi dva spolu s Nejim a TenTen. Tam se to vývíjelo nějak podobně." řekl Lee.

" Myslíš to samý co já?" zeptal se Naruto.

" Já myslím, že jo." přisvědčil Lee

" Jo to by jsme pro začátek mohli udělat."

" Ale potom budeme muset vymyslet co dál."

" A zdrží je to alespoň na chvíli?" zeptal se Naruto.

" V to doufám." odpověděl Lee

" Nechci vás rušit, ale mohli by jste nám říct o čem se to tady bavíte?" Gai už to nevydržel a přerušil jejich rozhovor.

" Oh, promiňte Gai-sensei." omluvil se Lee

" Mluvíme o tom, že kolem vesnice postavíme dřevěnou zeď." řekl Naruto a usmál se.

" Ale to bude trvat strašně dlouho a mi na to nemáme lidi." ozval se Mishimo

" Zvládneme to, ale musíme začít už teď. A lidí nám stačí jen málo, o zbytek se postarám já." řekl Naruto

" Pane Mishimo vezměte Hinatu do nemocnice, pomůže vám se zraněnými, donesli jsme ty nejlepší léky a mastičky z Listové. A potom nám pošlete alespoň pět lidí víc nebudeme potřebovat. Jdu omrknout terén." s tím Naruto vyšel ven.

Asi po půl hodině, měli vše naplánované a Hinata pomáhala v nemocnici se zraněnými. Ke zbytku týmu přišel Mishimo s pěti uroslými chlapy.

" Tak tady vám vedu tu pomoc, jak jste žádali, ale stejně nevím jak to chcete dokázat tak rychle." řekl Mishimo,

" Takhle." řekl Naruto a usmál se.

Uděl pečeť a klidným hlasem řekl " Taju Kage Bunshin No Jutsu".

Kolem něj se objvilo několik desítek klonů, ti hned uchopili nářadí a pustili se do práce.

" Vidíte, takle nám to nebude trvat dlouho." řekl Naruto a pustil se do práce spolu s Leem a Gaiem.

Mishimo a pomocníci na to nejdřív koukali s vykulenýma očima, ale pak se pět svaloušů také zapojilo a Mishimo se šel věnovat své práci.

Pracovali až pozdě do večera, kolem půlnoci to zabalili, že se zítra v devět hodin sejdou a budou pokračovat. Když Naruto dorazil na pokoj, Hinata už spala. Potichu vešel do koupelny a osprchoval se. Lehnul si a po chvíli usnul.

Takhle to šlo tři dny v kuse, po třech dnech usilovné práce měli konečně hotovo. Po zbytek dne už jen odpočívali.

Další den se tým sešel, aby se mohli dohodnout co dál. Shodli se na tom, že se porozhlédnou po okolí a zkusí zjistit úkryt a počet nepřátel. Po několika dnech to vzdali, prože nemohli nic najít.

Další den těsně po setmění, měla hlídku Hinata, vše vypadalo klidně, ale najednou vše utichlo. Hinatě to nepřišlo normální, porozhlédla se po okolí pomocí Byakuganu. To co spatřila se jí vůbec nelíbylo. Chtěla se co nejrychleji vydat pro ostatní, ale když se otočila tak za ní stál Naruto.

" Naruto-kun, jsou tady, připravují se na útok." řekla a bylo znát, že má trochu strach z toho co přijde.

" Já vím, byl jsem na menším průzkumu a narazil jsem na jednu menší skupinu. Tak jsem je poslelal na onen svě, nenápadně jsem se vracel a po cestě jsem položil pár pastí. Hinato běž pro Gai-senseie a Leeho a dej vědět vesničanům, ale tak aby neudělali rozruch nepřítel nemusí vědět že o něm víme." řekl Naruto a Hinata se vydala pro ostatní.

Po chvíli se celý tým sešel spolu se všemi boje schopnými vesničany. Rozmístili se na určené pozice a čekali. Nemuseli čekat dlouho po pár minutách se ozvaly rány křik banditů, to jak narazili na Narutovi pasti. Ale i tak se jich k hradbám dostalo dost. Snažili se prolomit bránu a mezitím je vesničané bombardovali šípy.

Po nějaké době se banditům podařilo prolomit bránu a nahrnuli se dovnitř.

Naruto po chvíli ztratil přehled o ostatních a plně se soustředil na boj.

Vyřítilo se na něj několik nepřátel. " Kage Bunshin No Jutsu" křikl a kolem něj se oběvilo pět klonů. Někteří si připravili katany a jiní do každé ruky kunai. Po nějaké době byli všichni nepřátelé zranění nebo mrtví.

Naruto s úlevou zjisti že se jeho přátelům nic vážného nestalo, měli jen několik drobných zraní i on sám mě pár oděrek.

Všichni si mylsleli že je konec, ale najednou se ozval hlas.

"Nepočítali jsme s takovým odporem, ale teď do jednoho zemřete." řekl neznámý.

Naruto se otočil za hlasem a spatřil................................

4.875
Průměr: 4.9 (24 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 11:06 | Ninja už: 6180 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super pokráčko

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, So, 2008-01-26 13:53 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Hej tak to je cool!!

Obrázek uživatele Mina neko
Vložil Mina neko, So, 2008-01-05 17:01 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 139 | Autor je: Prostý občan

tenhle díl je vážně hezký .. xD

Obrázek uživatele Orashi
Vložil Orashi, St, 2008-01-02 01:14 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 113 | Autor je: Prostý občan

ááá! jestli to bude Orochimaru nebo Sasuke, tak z tebe vymlátim duši! xDDD Laughing out loud

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Pá, 2007-11-23 01:27 | Ninja už: 6039 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

omlouvám se že jsem tak dlouho nic nepřidal. Nemohl jsem páč mi spadnul net a jde až teď. tahle kapitola se vám může zdát nudná, ale já si myslim že to nemusí být jen samá akce a tak chci to trochu rozvést...........................a pak já jsm hrozně zlej člověk tak chci aby jste byli na prášky z toho jak to všechno půjde dál, jak se to bude vyvíjet atd Laughing out loud