manga_preview
Boruto TBV 07

Naruto vs. Království zla Kapitola 1.

Tma, chlad, strach, bezmoc, nenávist, touha po moci, tak těmito slovy by se dalo popsat království daleko vzdálené od pěti hlavních ninjovských národů. V tomto království vládne krutý tyran Xeres, který svých cílů doshuje pomocí zastrašovaní, vydírání a obrovských krveprolití. Království Thedien si snaží podrobit okolní svět. Okolní země byly rozdrceny a poté ovládnuty. V sídle Xerese se projednával další tah v této krvavé partii, která byla rozehrána.

"Dare, jak musíme dál postupovat?" ozval se krutý a chladný hlas Xerese.

"Můj pane, právě teď nám stojí v cestě země, které vládnou shinobi." odpověděl mladý velitel armád.

"Shinobi?"

"Ano můj pane, jsou to silní protivníci, používají zvláštní techniky boje." vysvětlil Dare.

"Silní protivníci? To je, ale jedno naší síle se nic nevyrovná." místností se ozval mrazivý smích.

KONOHA o nějaký čas později:

Naruto právě skončil se svým dnešním tréninkem a odpočíval ve větvích stromů. Užíval si krásný letní den, který byl jako stvořený pro odpočinek. Zrovna uvažoval jestli si dá tři nebo čtyři porce Ichiraku ramenu, když ho vyrušil pro něj známý hlas.

"Naruto-kun"

Naruto otevřel nejprve jedno oko, poté i to druhé a pohlédl z výšky na narušitele jeho klidu.

"Hináto? Co potřebuješ?" zeptal se a upřeně na ni pohlédl.

Hináta pod jeho pohledem zčervenala a rozkoktala se.

"N..Naruto-kun volá n..n..nás Hokage-sama" vykoktala ze sebe stále červená Hináta.

"Dobře hned tam budu, jen se skočím převléknout, jsem celkem zpocený po tréninku. Tak běž zatím napřed" usmál se na ni.

Hináta po tomto úsměvu dostala barvu rajčete a odcupitala pryč.

Naruto seskočil ze stromu a vydal se loudavým krokem k sobě domů. Po pár minutách dorazil tam kam měl namířeno. Vydal se do koupelny, svlékl ze sebe své černooranžové oblečení, které teď používal jen na trénink. Vlezl pod sprchu a nechal aby mu voda zmáčela teď, už celkem vypracované tělo. Bylo mu již sedmnáct, stal se chunninem, a hodně zesílil. Už to nebyl ten stále podceňovaný malý týpek, teď každý věděl že to je silný shinobi, který se svou silou může rovnat většině ninjů z Vesnice. Na to že to je chunnin, by byl celkem rovnoceným soupeřem pro kde jakého jounina.

Po pár minutách vylezl ze sprchy, přešel ke skříni a začal se oblékat. Jak už bylo řečeno své černooranžové něco, jen zdaleka připomínající oblečení používal jen na tréninky.

Vzal si lehké černé plátěné kalhoty a černý trikot bez rukávů. Od kotníků až do půlky holení si obvázal obvazy, totéž učinil i s pravým stehnem. Na ruce si natáhl provizorní rukávy začínající od zápěstí a končící u lokte. Na pravé stehno si připl pouzdro na šurikeny a pozdro na kunaie a svitky si jako obvykle připl nad pravou híždi. Nasadil si holení chrániče a poté také chrániče na jeho provizorní rukávy, ochranou čelenku listové a jako poslední si na záda připl své pouzdro s katanou.

Někomu by se mohlo zdát, že se Naruto hodně změnil a také že to je pravda. Stal se zněj celkem klidný člověk, který nejprve myslí a poté teprvé jedná.

(Nevěříte????? Věřte!!!!!)

Ale přeze všechno to byl stále usměvavý, laskavý člověk, který by za vou vesnici a přátele kdykoli položil život.

Poté co se oblékl se vydal k Hokagemu. Po pěti minutách dorazil před její kancelář. Zaklepal a čekal, po vyzvání vstoupil.

V místnosti kromě Tsunade byli Hináta, Lee a Gai-sensei.

"Naruto jsem ráda že jsi konečně dorazil, ale máš zpoždění" vyčetla mu Tsunade.

"Omlouvám se Hokage-sama." omluvil se Naruto.

"Ta ženská se snad nikdy nezmění" pomyslel si Naruto.
"Ten kluk se snad nikdy nezmění, v tomhle směru na něj měl Kakashi špatný vliv" pomyslela si Tsunade.

"Tak, když už jste tady všichni, tak vám vysvětlím vaší misi" řekla Tsunade a dala se do vysvětlování.

"Nějaké dotazy?" zeptala se Tsunade poté co dokončila svůj výklad o misi.

Nikdo neměl žádné otázky, tak se rozešli pro své věci. Naruto si rychle zbali vše co pořeboval. Vyrazit měli až za necelou hodinu, tak vyrazil k Ichiraku na pozdní oběd. Cestou potkal Hinátu, která měla už také vše připravené.

"Hináto, kam jdeš?" zeptal se jí.

"Naruto-kun jdu na místo srazu." odpověděla.

"No ale tam máme být až za třičtvrtě hodiny. Snad tam nechceš takovou dobu čekat?"

"Lee-kun a Gai-sensei tam už jistě budou." odpověděla.

"No přece by jsi tam nechtěla být s těma dvěma šílenci?" zasmál se Naruto

"Co kdybych tě pozval na ramen? Co říkáš?" zeptal se poté co se mu podařilo nabrat dech.

"Dobře, N..Naruto-kun." vykoktala teď už červená Hináta.

Po cestě a i u jídla si povídali, po chvilce Hináta přestala i koktat, ale svého červenání se zbavit nedokázala.

Naruto si až teď uvědomil jak je je pěkná a uvědomil si že se sní cítí dobře. Deset minut předtím než měli vyrazit, Naruto zaplatil a vydali se na místo setkání.

Když tam dorazili, tak Lee a Gai-sensei právě dokončovali tisící klik.

"Naruto, kdyby jsi přišel dřív tak jsi si mohl s námi zatrénovat" řekl Gai

"To nevadí Gai-sensei." řekl Naruto.

"Trénink je důležitý. Nejen že vypotíš všenchny škodlivé látky, ale také trénuješ svou postavu, výdrž a ducha. A pak při tréninku člověk vypadá fakt cool" řekl Gai zvedl ruku s nataženým palcem a usmál se tak že si Naruto musel zakrýt oči aby neoslepl.

"Gai-sensei, vy jste tak úžasný, to si musím zapsat." křikl dojatě Lee

"Ó Lee ty jsi tak skvělý, dokonalý a prostě cool student" vykřikl Gai a z očí mu vyhrkly slzy.

"Gai-sensei!" vykřikl teď už brečící Lee

"Lee!" Gai už také naplno brečel.

"Gai-sensei!"

"Lee!"

Rozeběhli se k sobě.

"Gai-sensei!"

"Lee!"

Už byli jen kousek od sebe.

"Gai-sensei, Lee" zařvali oba najednou ve vzájemném obětí.

Nauto se na to díval se značnou nechutí, naklonil se k Hinátě a pošeptal jí:
"Tak tohle to už vážně není normální. To jsou ale cvoci."

"Tak tohle zase bude mise." pomyslel si Naruto a pak už vyrazili.

4.8
Průměr: 4.8 (35 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele KawaiKaeru
Vložil KawaiKaeru, Ne, 2013-05-26 19:09 | Ninja už: 3962 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Pěstitel rýže

Zajímavý příběh Eye-wink A ten konec Laughing out loud Povedéné Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-06-09 09:55 | Ninja už: 6153 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

začíná to dobře

Obrázek uživatele Svata sensei
Vložil Svata sensei, Po, 2008-08-25 16:30 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Moc Výborná serie povídek !!!!

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, So, 2007-11-24 00:06 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

Přidal jsem další dvě kapitoly, teď už jen čekat až je admin schválí. Dřív jsem dát nemohl páč mi nešel net. Fakt SORRY

Obrázek uživatele Owee-kun
Vložil Owee-kun, Čt, 2007-11-22 19:52 | Ninja už: 6105 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

me se ten konec libi nejvic Laughing out loud ...ale urcite to bude zajimavy i tak Eye-wink

Obrázek uživatele akimiski
Vložil akimiski, Čt, 2007-11-22 18:27 | Ninja už: 6132 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

super...ale trochu si me nastval...s tim narutem jako chuuninem...se docela zhorsil...ale jinak fakt good, jen tak dal...

Obrázek uživatele Skecam
Vložil Skecam, Čt, 2007-11-22 17:39 | Ninja už: 5971 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

Kdy bude dalsi dil????

Obrázek uživatele es
Vložil es, St, 2007-11-21 20:46 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Super Laughing out loud vždy můžu spadnout ze židle, když začnou Lee a Gai prečet a padat si do obětí. Ty jsi to vystihl skvěle. No ale teď kvůli tobě mám velkou bouli na hlavě- už si asi na tu židli ty opěrky našroubuju Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, St, 2007-11-21 14:58 | Ninja už: 6009 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Vravíš, že sa voláš Lord Revan. Ja si to preložím do slovenčiny, takže si pán. A nie pán Revan(môžeš byť aj to ak sa ti to páči=D),ale pán Spisovateľ. S veľkým S. Ten humor bol perfektný, na tej správnej hranici si skončil a neboj, nik by si to nemohol pomýliť s komédiou. Je to fakt super. Pokračuj!!!

Obrázek uživatele Nek-ross
Vložil Nek-ross, St, 2007-11-21 14:37 | Ninja už: 6177 dní, Příspěvků: 332 | Autor je: Prostý občan

Hmm mám dojem, že se tu líhne další spisovatel Eye-wink Fakt moc pěkný Eye-wink těším se na další kapitolu a mymochodem, ten tvůj Naruto (jak jsi ho popsal) je fakt sexi (osobní klukovský názor Laughing out loud)

Laughing out loud DATTEBAYO Laughing out loud

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, Čt, 2007-11-22 19:09 | Ninja už: 5996 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

souhlasí i muj holcicici nazor...akorat, doufam, ze Hinata cervenanim neexploduje!

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Út, 2007-11-20 21:41 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jo jen tak mimochodem, dalsi kapitolu pridam zitra a budu se snazit pridavat jednu deně

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, Pá, 2007-11-23 15:08 | Ninja už: 6169 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

Nejak ses zasek

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Út, 2007-11-20 21:30 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jj Dara popisu ale az pozdeji az se objevi na scene

Obrázek uživatele Hinata-kiki
Vložil Hinata-kiki, Út, 2007-11-20 21:21 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

ja si myslim ze humor tam proste bejt musi a az to pujde k horsimu tak by se mel pomalu ztracet

Obrázek uživatele Tajwa
Vložil Tajwa, Út, 2007-11-20 21:15 | Ninja už: 6169 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

Ha! No tys z Naruta udělal pořádně sexi týpka a těším se na pokračování
Ps : Malej dotaz..Jak vypadá ten Dare popíšeš ho někdy ???Prosím:)

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Út, 2007-11-20 21:05 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

jj chápu jak to myslíš............. já to tak píšu, protože když si vylosvim její jméno tak mi to tak jak ty říkáš nejde dobře přes jazyk.............síla zvyku Laughing out loud

Obrázek uživatele valimir
Vložil valimir, Út, 2007-11-20 21:00 | Ninja už: 5987 dní, Příspěvků: 27 | Autor je: Prostý občan

neber to jako kritiku ale číst hináta mi zní hůře než prostě hinata. Nezdálo se mi, že by v seriálu nějak její jmeno prodlužovali.o)

jinak je to dobré, rád sem si tím zkrátil chvilku nudy:o)

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Út, 2007-11-20 20:57 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

dikes jj co byl naruto bez humoru.......

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Út, 2007-11-20 20:53 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

No zacina to dobre jen doufam ze budes takto ppokracovat i nadale a nejaky ten japonsky humor neuskodi ne??Laughing out loud

Obrázek uživatele Lord Revan
Vložil Lord Revan, Po, 2007-11-19 21:39 | Ninja už: 6012 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

No není to nic moc. Dál budu pokračovat podle vašich názorů v komentářích.
Tahle povídka by neměla být komedie jak se z konce této kapitoly může zdát. Ale tohle jsem si prostě nemohl odpustit.

Tak pistě jestli se vám tahle kapitola líbí a jestli má vůbec cenu pokračovat.

Jo a za chyby se předem omlouvám, jestli tam nějaké najdete dejte vědět. Laughing out loud