manga_preview
Boruto TBV 09

Itachi Mundi

Itachi Mundi

Salvator Mundi od Leonarda da Vinciho na mě tak hezky pomrkával, že jsem neodolala. Vzala jsem do ruky pastelky po nějakých dvaceti letech a vyšlo z toho toto A koukej co umím! Blik, blik, blik, blik... vypněte ten blinkr.. Itachi si vůbec není podobný a celkově je to divné, tak si říkám, či bych se neměla stydět Whááá ale doufám, že mise byla splněna Ja to nebyl
Yukiko

Výsledek

++++++++--
Skóre: 8.8, Hlasů: 4

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-12-05 05:32 | Ninja už: 4190 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Milá Yukiko, promiň, že komentuji až teď, i když stejně asi s vyhodnocením počkám na Noledu, co by měla mít čas až o víkendu.

Vybrala sis těžkou předlohu. Těžkou proto, že na ní „moc není“, ale to, co na ní je, je (či spíše původně bylo) namalováno precizně. Když je toho na obrázku víc, je snazší ho parafrázovat, i když se nějaký prvek nepovede. Ovšem chápu, proč ti Kristovo gesto na obraze přišlo vhodné k narutovské předělávce. Protože mise má člověku pomoci, aby se něčemu přiučil, přidávám pár postřehů. Leonardův obraz má dobře vyváženou kompozici. Myslím, že kdybys posunula celý výjev trochu dolů, aby bylo více místa nad hlavou a méně pod rukama, vypadal by tvůj obrázek podobněji a zároveň i celkově lépe. Taky když se třeba podíváš na „žehnající“ ruku, můžeš si všimnout, že na originále, kde sahá pod bradu, působí celé gesto klidně, zatímco u tebe, kde je ruka výš, působí aspoň na mě dramaticky. Dokonce i když to gesto napodobím, tak s výše postavenou rukou mám „akčnější“ pocit. To není samozřejmě chyba, ale zmiňuji to proto, abych tě navedla na přemýšlení o obrazu v trochu jiných souvislostech, než jen jak zvládáš kresbu po technické stránce. Jinak ruce jsou fajn, obličej taky, ale celkově mi přijde, že je na obrázku „málo práce“. Přijde mi, že kdybys třeba vybarvila pozadí, tak přestože je na originále jednolité, tak to přispěje k dojmu, že je obraz „propracovaný“ a zároveň bude zřetelnější podobnost s originálem. A nebylo by to pro tebe těžké.

Doufám, že jsem tě tímto výlevem nějak neodradila nebo neznejistila (aspoň ne tak, aby to nespravily komentáře od Digital Shamana). Zatím to vidím tak, že obrázek bych uznala, když ho ještě trochu vylepšíš, a pozadí mi při současném stavu obrázku a tvé pokročilosti přijde jako nejsnazší možnost. Pokud máš na papíře nad hlavou více místa, než je vidět na fotce, zkus to příště i nafotit tak, aby byl obličej blíže středu fotky.

Co myslíš ty, Noledo?

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-12-05 21:35 | Ninja už: 3880 dní, Příspěvků: 7446 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Hm, snažím se to vždy hodnotit z více úhlů pohledu, protože každý z vás k tomu zadání přistupuje trochu jinak. Někdo přemýšlí nad stejnu technikou a snaží se třeba maximálně věrně napodobovat celý obraz, někdo vidí hlavní souvztažnost v obsahu, někdo to posouvá ještě dál a hledá nový význam plynoucí ze syntézy obojího. U tebe mám pocit, že jsi dala na první dojem z pozice Krista na obraze, že jsi uvažovala, co bys mohla dosadit místo sféry (ta koule, co drží v ruce).
Zkouším se zamyslet, proč zrovna Itachi vs. Kristus, a proč zrovna bolest (krev na tváři) a boj (plamenná technika), když Kristus hlásá mír, klid a možná předkládá člověku trochu tajemných otázek, jak to má Leonardo ve zvyku Smiling. Moc mi to k sobě zrovna nesedí, škoda, že jsi se třeba nad tímto víc nezamyslela, pak bychom mohli přimhouřit oko nad tou málo propracovanou malbou. No, je to tak na hraně uznání, asi bych se přiklonila k Poštolce, abys dodělala aspoň to pozadí, aby to víc parafrázovalo původní obraz. Já bych tu předlohu z tvého podání určitě nepoznala, což je škoda. Ale věřím, že se to dá ještě zlepšit, možná bych překreslila i ty šaty víc v duchu renesanční předlohy, myslím, že by to ještě šlo...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, St, 2020-12-30 00:27 | Ninja už: 5161 dní, Příspěvků: 1634 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Ja by som sa k tomuto rada vyjadrila v "krátkosti" iba. Kristus pôvodne drží krištáľovú guľu no a vzhľadom k tomu že sme v Naruto svete mi v prípade Itachiho(ako Uchiha) príde tá ohnivá guľa celkom fajn. Leo ten obraz nakreslil tak že Kristus dáva požehnanie(aj keď si nemyslím že Itachi má v pláne dať požehnanie, možno ťuknutie do čela Laughing out loud ) a zároveň je záchrancom sveta(možno) a tiež vládca mieru( Tak teď ti nevím... ) No v každom prípade mi tam Itachi sedí...nechcem tým povedať že zachránil svet(ale to ani Kristus, ale skôr to utrpenie ktoré mu svet spôsobil zobral na seba všetko(vtedy niesol ťarchu) a to isté Kristus hlásil mier, lásku a nakoniec sa proti nemu otočil/i vlastní(myslím tým tu zradu lebo nedokázali zniesť že niekto má väčšiu moc než oni.....závisť Tak teď ti nevím... ? ) a u Itachiho to bolo viac menej rovnako(keby išiel proti klanu určite by mu nefandili a otočili by sa mu chrbtom ale keby neurobil čo urobil tak by sa možno stalo horšie(než "len" vyvraždenie vlastného klanu)....ja by som si tam vedela predstaviť napr. aj Nagata...chceli mier ale zažili bolesť(a je jedno či to bol Itachi, Nagato alebo Kristus) nie som žiadny odborník ale mne osobne to príde tak že ako sa na to človek díva(uhol pohľadu)...ako si napísala niekto premýšľa nad tým aby sa to po technickej stránke podobalo čo najviac originálu iný sa na to díva z iného uhla(myslím tým čo obraz samotný sa snaží povedať) a potom to už len nejako vsadiť do daného deja/sveta...ale to je len môj názor Smiling Ale súhlasím s tým že sa s obrázkom mohlo trošku viac "pohrať" možno keby mal iné šaty netvrdím že musí mať šaty s čias renesancie ale niečo "obyčajnejšie" na Narutovský svet Smiling (mne by stačilo len nejaké tričko s dlhým rukávom) ale to som ja.
Ale ako hovorím nie som žiadny odborník ani nič je to len tak ako to mne príde(žeby uhol pohľadu) Tak teď ti nevím...

PS: som fakt skorá v komentovaní Laughing out loud po mesiaci od pridania Laughing out loud ....

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2020-11-30 21:08 | Ninja už: 5191 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No, neviem, ako sa k poňatiu diela vyjadria vypisovateľky misie, ale za mňa jeden postreh:
Ten pokus o tieňovanie pozdĺž okrajov postavy (najvýraznejšie od hlavy smerom k ruke) vyvoláva optický dojem, akoby bol obrázok dvojvrstvový, čiže nakreslený Itachy vystrihnutý a položený na ďalší papier. Čo je síce zaujímavé obzvlášť v prípade tej zdvihnutej ruky, správne by však malo byť tieňovanie výlučne vo vnútri postavy, nie mimo nej. Tee-hee Teda nie, že by nejaké náznaky tieňovania neboli aj vo vnútri postavy, no sú nesmelé a strácajú sa v záplave šedej farby.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Yukiko Satoru
Vložil Yukiko Satoru, Út, 2020-12-01 01:12 | Ninja už: 1246 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Pěstitel rýže

Já neumím kreslit a stínovat už vůbec ne. Z mé strany jde spíše o pokus a popravdě je to tak hrozný, že jsem to v první chvíli chtěla vzdát. Tohle stínování jsem volila tak, protože jsem chtěla, aby to vypadalo, že je stín za ním. No nepovedlo se bohužel Cry

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Út, 2020-12-01 14:09 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Z toho si nič nerob. Na niekoho kto tvrdí, že nevie kresliť, je to podľa mňa férový obrázok. Skús kresliť viac a možno zistíš, že vlastne kresliť vieš.

Obrázek uživatele Yukiko Satoru
Vložil Yukiko Satoru, Út, 2020-12-01 17:26 | Ninja už: 1246 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc děkuji za povzbuzení. Zahřálo to u srdce. Možná příště ještě něco zkusím Úpa boží!!!

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Út, 2020-12-01 18:34 | Ninja už: 5381 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Nie je za čo. Kreslenie má v prvom rade pobaviť autora a v druhom rade ostatných. Je to z veľkej časti o skúšaní a veľkej kope nepodarených pokusov, kým sa nakoniec niečo na 100 % podarí. Ak ťa to baví, neprestávaj. To platí pre všetky činnosti a všetkých.