manga_preview
Boruto TBV 07

Dávid a Goliáš

Dávid a Goliáš

Povodne som chcel na túto misiu kresliť "Dámu s hranostajom" od da Vinciho, ale z toho z rôznych dôvodov zišlo a hľadal som si iný námet.
Zaujal ma pri tom David a Goliáš do Daniela da Volterru, ktorého zaujímavosťou je, že má dve verzie, ktoré zobrazujú daný výjav z dvoch strán.
Plánoval som do opakovacej misie v rámci súbojov nakresliť aj tú druhú, aby boli vedľa seba, ale pri cca 95%-om dokončení sa mi akosi nepáči, takže to nechám tak ... Tak teď ti nevím...

Dvojobraz je vystavený v Louvri: https://thexenophilelife.com/paris-for-art-lovers/119-2/

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.0, Hlasů: 1

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2021-12-23 21:35 | Ninja už: 3853 dní, Příspěvků: 7435 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Je zvláštní, že tolik lidí ispirovala na začátku Dáma s hranostajem. Docela by mě zajímalo, jak moc známý je ten obraz mezi laickou veřejností, protože já sama jsem se o něm dozvěděla až někde na střední ve třeťáku v hodinách dějin umění. Každopádně zvolils moc zajímavou alternativu. Dvojobraz je super námět Smiling, škoda, že jsi to nezvládl dotáhnout. Je to hezká kresba a s těžkou kompozicí. A docela je osvěžující, že se tam nevyskytuje žádná vnadná baba Laughing out loud Sticking out tongue...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Tlačka
Vložil Tlačka, Čt, 2021-12-02 17:56 | Ninja už: 5130 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Tsunadin poskok

Líbí se mi, jak je to bez vybarvení pořádně surové Smiling a i ty pózy obou postav Smiling

Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Čt, 2021-12-02 00:26 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Paráda Smiling U této mise je právě vhod pokud jsi obrázek adaptoval co nejpřesněji, takže uznání je jasné, Tedy mohl jsi to udělat ještě přesněji, třeba olejem... Sticking out tongue Ale i jako tužkokresba je pěkný. Vybral sis dost vhodné dílo a povedlo se ti. A věřím, že ses i něčemu přiučil, protože pozice obou postav nejsou vůbec jednoduché.
Uznáno znovu.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.