manga_preview
Boruto TBV 08

Hadí bůh

Hadí bůh

Ou jé, pár večerů mi to teda zabralo, ale zdařilo se Laughing out loud. Jak mi bylo vnuknuto v komentářích, zvolila jsem jako předlohu sošku Hadí bohyně z Knóssu, což je úžasná záležitost. Mínojská kultura, Kréta, civilizace navazující na starověký Egypt a předznamenávající antiku. Kdysi jsem sochala v životní velikosti chlapce - kúrose a byl to velký sochařský zážitek!
Volba padla na Ora, protože ho mám jako postavu ráda, protože není smyšlená, ale převzatá Kishim z japonské mytologie. Bohyně s hady z Knóssu představuje podobně starý kult, ovšem nejde zde o boj šlechtice s obřím zlým hadem, ale hadi symbolizovali obnovu života, mělo by jít pravděpodobně o bohyni Země. Takže souvztažnosti by tam mohly být skryté a i velice pozitivní, hluboké. A v neposlední řadě vypadá docela cool s tím hromovým postojem a výrazem vládce celého světa Laughing out loud. Fakt to měli dobře vymyšlené - ty výhružně rozpřažené ruce a v pevně sevřené pěsti nástoje moci či symboly moci přírody. Je v tom klid i skrytá hrozba a zároveň přímost a velkolepá neměnnost až člověka mrazí. Úžasná soška Smiling.
Je to taková halapaš v sochařském přístupu - něco jsem převzala, něco si upravila a vnesla do toho trochu víc naturalismu, než bylo záhodno, ale co už. Mužské tělo svádí Sticking out tongue. Doma se ptali, co že je to za hybrid a táta řešil, že neudělat jí prsa byl skutečně velký hřích Laughing out loud.
Původní dílo je glazovaná keramika, já to mám (zatím) jenom v modelíně Smiling. Jediné, s čím nejsem spokojená, je ta koruna/čepice. Asi je malá či co, nějak mi tam neladí, bez ní vypadá líp Tak teď ti nevím....

Výsledek

++++++++++
Skóre: 10.0, Hlasů: 14

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2020-12-31 19:55 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Ivanitko: Díky, chtěla jsem se co nejvíc přiblížit předloze, ale doma na polici mu tu "čepici" sundám Sticking out tongue. Ganesha by byla super, ale to už bych si vyrobila formičku, a ty ruce namnožila jednodušeji, než je všechny modelovat Eye-wink. Bohužel víc té hlíny nemám, na Ora padla všechna, čili jakmile ji budu potřebovat, sošku musím zase zničit.
Nika: Děkuju Smiling. No, na modelování se musí zvolit hlavně správný materiál ve vztahu k velikosti dílka. Pokud modeluješ malou figurku jako třeba já (výška je cca 20 cm), nepůjde ti to z klasické sochařské hlíny, ani z keramické, protože jsou hodně měkké a nedrží tvar. Chce to buď vosk, nebo třeba tuhle speciální hlínu, co jsem sehnala ze Škodovky - modelují z ní tam nové modely aut Smiling. Po ohřátí změkne, po zchlazení se dá i brousit a pilovat, ale smrdí po síře a není to zrovna zdravá záležitost. Ovšem nenechala bych se odradit. Modelování je víceméně kresba. Koukáš se na model před sebou, a tím si pomalu otáčíš a neustále ladíš obrys, čili linii, čili vlastně kreslíš Smiling.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Čt, 2020-12-31 22:00 | Ninja už: 1671 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Určite sa v tejto téme budem viacej vŕtať, keďže je to prekrásna forma umenia, ktorú by bola škoda len tak obísť Smiling

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Čt, 2020-12-31 20:09 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

ja som videl na youtube ľudí čo používali "monster clay". Vraj je to super vec..

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2020-12-31 20:40 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Jo, to vypadá podobně a navíc bez jedovaté síry. Ovšem ta cena Smiling. Ve Škoda auto vždycky vymodelují novej model SUV a pak ten model rozřežou a hlínu prodají/dají uměleckým školám. Určitě se dá i koupit za zlomek ceny než předchozí. A když si neoblizuješ prsty při práci, tak je to víceméně bezpečné Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Nika
Vložil Nika, Čt, 2020-12-31 18:34 | Ninja už: 1671 dní, Příspěvků: 311 | Autor je: Recepční v lázních

Pri pozretí takého diela mňa niekedy až mrazí čo všetko dokáže ľudská šikovnosť. Úprimne tie detaily, či už tvár, hruď, korunka..sú krásne spracované. Dlhšiu dobu sa pohrávam s myšlienkou, že by som niečo podobné skúsila, ale vždy ma odradí ten fakt že vlastne ani neviem ako na to XD. Lebo už len vymodelovať tvár musí dať fakt zabrať..No čo dodať. Keby sa šikovnosť rozdávala tak by som určite stála v tvojej rade ^-^

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Út, 2020-12-29 09:41 | Ninja už: 4213 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Ty bláho, tak to je hustý, jak to máš krásné hladký a jemně vyvedené detaily a hlavně ten výraz obličeje! Táta je praktik Laughing out loud Taková Gáneša by z něho taky mohla být. Ty jo, Hashiramovo jutsu, jak má těch tisíc rukou, to by byla výzva. Rozhodně i tohle je výzva sama o sobě, protože jsi hezky vyvedla postavu, že Orouš je rozpoznatelný n první pohled. Myslím, že bez té čepičky vypadá líp, protože je taková vtipná a víc mi přijde mužnější a démoničtejší.

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2020-12-28 22:25 | Ninja už: 2683 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Veľmi krásna práca, noledi Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Milujem starovek, aj som sa dosť ním zaoberala. Oro je skvelý výber, však aj jeho filozofiu a životný postoj si presne vystihla Kakashi YES Tatíkova pripomienka nebola vôbec od veci, však u Ora ani poriadne nevieme, čo je pri toľkých vteleniach Orochimaru ^.^ Pustila som fantáziu na špacír a porátala tie akože volány/kruhy, je ich sedem ako čakier. Tá kobra na hlave, by mohla symbolizovať aj anténu alebo spojenie s energiami vesmíru. Tak to oni aj v podstate ponímali. Nohavice nosili Skýti a tí, ktorí jazdili na koňoch, v boji boli výhodnejšie. Aj Kelti a iní "barbari." Ja napríklad nohavice nemám rada, pohodlnejšia je tóga a podobný háv. No, každý si vidíme svoje, ale tak to má byť, v každom prípade je to paráda, vďaka Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-12-29 01:40 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Upřímně - nějak do hloubky jsem to nestudovala, kobra na koruně mi evokuje faraony, jinak je to vetšinou převzaté, aniž bych si zjišťovala, co co přesně znamená. Víc mě (opět) vtáhla sochařina samotná, svaly, postoj, vystihnout ten klid a přitom napětí. To je to, co mě na tom sochání lidí baví Smiling a přestávám pak vnímat cokoli dalšího (bohužel) Bad.
Nemáš ráda nohavice? Hm, já bych se zase zabila v hábitu, jaký má Oro Laughing out loud. Velmi nepraktický.
Díky za milý komentář, potěšil!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Po, 2020-12-28 21:04 | Ninja už: 5159 dní, Příspěvků: 1628 | Autor je: Zatvrzelý šprt

to vyzerá skvelo Smiling klobúk dole... Smiling Smiling

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-12-29 01:41 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, Po, 2020-12-28 20:09 | Ninja už: 3944 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

vyzerá to vážne skvele Smiling Vyzerá to čisto a tak uhladene..profesionálne Smiling Je vidieť, že si fakt dobrá v tom čo robíš no. Dobrá práca.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-12-29 01:47 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Je to docela malá soška a dalo dost práce dostat tam ty detaily. A je to uhlazené jako je čistě uhlazená předloha. V keramice to vypadá dobře. Ale osobně mám raději rozevlátější rukopis, kde si člověk musí leccos domyslet Smiling. Děkuju, moc jsem toho ještě v životě nevysochala, hlavně na volné věci nemám vůbec čas. Takže tohle bylo přínosné cvičení Smiling. A je tam hodně chyb, dělala jsem to víc po paměti, než podle anatomických knih a podobných pořádných podkladů.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Ne, 2020-12-27 23:24 | Ninja už: 5378 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Veľmi dobrá sochárina, precízna, súmerná.

Sukne začali byť považované za čisto ženské oblečenie až niekedy začiatkom 19. storočia. Ten postoj na starovekých sochách mal pripomínať symbol života (ankh) a zvieratá symbolizovali totem rodu, z ktorého sa božstvo/rod odvodzovalo. Dnes to historici nazvali symbol.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Po, 2020-12-28 12:16 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Jejda, kontroverze u ostatních diváků jsem způsobit nechtěla. Promiň, jestli ti to přišlo necitlivé, Shamane! Napsala jsem Noledce první bezprostřední dojem s doufáním, že se známe natolik, že to unese.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Po, 2020-12-28 13:10 | Ninja už: 5378 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

To boli len fakty z historie. Vela ludi ich nepozna, tak mi to prislo ako vhodna zaujimavost. Mna sa nedotkne ani kampan unicefu nasledovana disney a titanikom, macatami a steniatkami.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Po, 2020-12-28 12:23 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Klííd Smiling, bezprostřední reakce jsou ty nejcennější. Podle nich se pozná, kde zhruba se nalézá pravda. Já z toho mám taky smíšené pocity, ale nedokážu říct, jak to vlastně působí, jsem v tom příliš ponořená. Rozhodně jsem to netvořila prvoplánově humorně. To ale neznamená, že to tak nemůže působit na jiné Eye-wink.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2020-12-27 22:21 | Ninja už: 4187 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Nepřestáváš mě udivovat Laughing out loud Ráda bych pronesla něco moudrého, poetického a oceňujícího, ale řehtám se tu jako zlechtané děcko. Precizně vysochané mužné torzo zasazené do ženské sukně s volány. K tomu smrtelně vážně se tvářící obličej komiksové postavy. Navrch klobouček jak z maškarního bálu. A dva kroutící se hadi, kteří nejspíš vůbec nechápou, co se to kolem nich děje.
Ach, Noleďuli, obávám se, že kdybych se takhle chechtala před tebou, tak mi tu modelínu mrštíš na hlavu. Ale výtvarně je to zpracované naprosto dokonale, všechna čest!

Edit: Fakt se na mě nezlob, čtu si tvůj rozbor a snažím se představit si, že je to opravdu zpodobnění nějakého božstva vyjadřující majestátnost a sílu přírody a snad se mi to časem podaří. I to androgynní pojetí by se k takové představě mohlo hodit. Vymodelovala jsi to báječně!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Út, 2020-12-29 02:00 | Ninja už: 3878 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Díky Eye-wink. Kdyby mi to někdo hotové ukázal jako tobě, asi bych reagovala úplně stejně. Jak jsem psala, s maškarním kloboučkem naprosto souhlasím.
Přemýšlím, že bych si to zaformovala (když už mi to dalo takovou práci) a udělala si pár kopií třeba zrovna do keramiky. Ovšem otázka, zda se v peci hadi příliš neupečou Puzzled. Abych pak místo Hadího boha nevytáhla připaženou flamencovou tanečnici se třemi visícími zdechlinami Laughing out loud...

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE