manga_preview
Boruto TBV 08

Gaarova Matka

Gaarova Matka

Ahojte, dúfam, že do tretice všetko dobre, a že môj príspevok už nepokazí hlavnú stránku konohy... Tohle nedávám ešte raz sa ospravedlňujem a ďakujem každému, kto to riešil Z lásky a teraz už vkladám môj pôvodný text:

Opäť sa teda pripájam do ďalšej misie, a opäť je to „nesúťažne“, čiže bez bodov nakoľko si chcem nechať svoju hodnosť Laughing out loud

Keď bola táto misia vyhlásená, už som na konohu pravidelne nechodila a zmeškala som ju. Hneď ako som sa o nej však dozvedela mi napadlo urobiť niečo na tento obraz – Matka od Mikuláša Galandy(môžte si tu o ňom aj niečo prečítať). Bol to veľmi významný slovenský maliar zo začiatku 20. storočia, o ktorom sa učíme na školách. Vybrala som si ho preto, lebo tento obraz mi veľmi silno utkvel v pamäti už od strednej keď som ho prvý krát videla. Veľmi ma dojíma to gesto - akým spôsobom matka drží svoje dieťa, tie jemné ružové odtiene, tá jednoduchosť, fakt, že nemajú tváre a predsa je to tak silno emotívne.

Spojenie s Narutom mi tiež napadlo veľmi rýchlo, a to zobraziť Gaaru a jeho matku Karuru. Ide o príbeh, ktorý ma počas všetkých tých rokov čo som sledovala toto anime vždy dostával do sĺz. Najväčšie vyvrcholenie celej tejto dejovej linky bol moment keď sa počas vojny Gaara od svojho otca dozvedel, že to čo mu Yashamaru kedysi povedal bola lož, a že jeho matka Gaaru skutočne milovala. Dokonca aj teraz, keď som si tú časť mangy znova prečítala som mala slzy v očiach ... Myslím si, že oba tieto momenty – obraz Matka a Gaarov príbeh majú v sebe niečo rovnaké – a to je práve matkina láska.

Pre vašu zaujímavosť pridávam opäť link na môj postup práce.

Na záver ďakujem za túto nádhernú misiu a dúfam, že sa vám môj obrázok bude páčiť Gaara HeHe

Výsledek

+++++++++-
Skóre: 9.6, Hlasů: 7

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Pá, 2021-11-05 16:09 | Ninja už: 4704 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Kontrast realistického písku (jak o něm píše noleda) a symbolistní malby mně osobně přijde úplně super, čímž se nechci vymezovat vůči noledě, já rozumím umění jako koza petrželi Laughing out loud, jenom že na mě konkrétně to, že jde trochu o stylový mix, působí dobře, mám dojem, jako by to dílko mělo vrstvy, že ta symbolistní část je svého druhu zviditelnění jejich vztahu (duchovní skutečnosti), který se materializuje v něčem hutném a skutečném (písku - zemi)... Působí to na mě opravdu bohatě a myslím, že všechno to trápení v procesu tvorby stálo za to. Smiling

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Ne, 2021-11-07 12:23 | Ninja už: 5021 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Určite to nie je žiadne vymedzovanie sa proti niekomu, jednoducho máš iné skúsenosti a iný pohľad na vec, čo je prirodzené Smiling Naozaj krásne si našla zmysel v tejto štýlovej nezhode, tak aby to malo logiku Laughing out loud! Ono, ja som aj v mojom popise spomínala niečo s abstraktnou reprezentáciou ich vzťahu a reality, ale až takto do dokonalosti som to nepremyslela a určite nevedela dať do slov Laughing out loud Takže ti veľmi ďakujem za tento rozbor a za pochvalu a som rada, že sa ti to páči! Z lásky

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, Čt, 2021-11-04 23:47 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

Nechávala jsem si čas na okomentování, protože tohle se mě velmi dotklo. V mnoha ohledech. V první řadě tedy námětem, protože matka s dítětem a vazba mezi nimi je jedna z nejsilnějších věcí na světě a stává se i formálním symbolem pro jiné věci. Ten předlohový obraz má neskutečnou sílu v jednoduchosti i v barevnosti, kdy růžová světlá barva evokuje lásku, mír, radost. Tys ho převedla do barevnosti více realistické, a je otázka, zda to není převedeno jenom napůl, zda jsi to neměla uchopit úplně realisticky (myslím v těch barvách). Ono se to pak trochu bije - člověk, jak je zvyklý vnímat náboženské obrazy, tak hledá za těmi barvami symboliku, tu ale úplně nenachází, tak zase přemýšlí, zdali je to barevné reálně jako v Narutovi a mate ho ta holá ruka bez rukávu a ta růžová, kde to zase vypadá, jako bys zachovala kus z předlohy. Aspoň tak to na mě působí. Další věc, která mě mate, je ten kontrast superrealistického písku vs. plochá symbolistní malba jako na předloze. V tom je nějaký záměr? Kdyby ne, tak by asi bylo stylově lepší udělat ten písek také placatý a neprokreslený, nevystínovaný.
Nápad to takto propojit s Gaarou je ovšem skvělý a hodně tleskám i za tu postnutou cestu výroby. Je vidět, že jsi tvorbou už nadprůměrně políbená, a přesto tě technická stránka dostala do kolen Smiling. Je to jasné - míchat takto odlišné techniky je velmi obtížné a dost neprofesionální k dílku, protože i z hlediska stability a dlouhodobé životnosti to není dobré. Pobavilo mě, jak si dílo samo řeklo v průběhu práce o jednotnost a kompaktnost. Výsledek je moc pěkný, pro mě dost i tím, že nutí k zamyšlení v mnoha úrovních Kakashi YES Díky za něj a víc takových!

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Ne, 2021-11-07 12:17 | Ninja už: 5021 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ja som aj tak v kútiku duše dúfala, že napíšeš komentár, pretože ťa vnímam ako veľmi skúsenú umelkyňu a chcela som vidieť tvoj názor Smiling

Som rada, že to v tebe vyvolalo nejakú emóciu, to bol určite môj zámer, pretože väzba matka-dieťa je pre mňa tiež veľmi silná téma. Čo už ale môj zámer nebol, je že to na teba pôsobí tak rozbito. Farebne som sa určite snažila napodobniť predlohu, preto sú tam tie ružové a červené odtiene, no čo sa týka ich vlasov a Karurinho šálu, asi to naozaj kazí ten dojem. Priznávam, že to asi nebolo práve najšťastnejšie riešenie, je to tam však len z toho dôvodu, aby bolo poznať o aké postavy z Naruta ide, čo je niekedy ťažké spraviť v takomto minimalistickom štýle. (takisto určite urobilo aj svoje, že som to robila inou technikou, predsa len tie olejové farby pôsobia oveľa jemnejšie než ja som schopná vytvoriť a ja som aj na škole známa tým, že mám veľmi grafický rukopis v maľbe Laughing out loud teraz som už na grafike Mrk)
Najprv ma tiež prekvapilo, že si myslíš, že tento piesok je super-realistický, pretože on najprv naozaj vznikal tak že to boli len ploché tvary a tieňovanie som dodala opäť len preto, aby bolo poznať, že sa jedná o piesok... to som asi podcenila vnímanie diváka, a že si to divák dokáže domyslieť a tak som to teda prehnala Laughing out loud. A to sa mi ten piesok vôbec nezdal reálny, ale teraz s odstupom času to už aj vďaka tebe vidím. Takže zámer v kontraste piesku a postáv nebol Sad.

Som rada, že sa ti to prepojenie s narutovskou tématikou napriek všetkému páči a súhlasím, techniku som si mala dôslednejšie premyslieť, najhoršie na tom bolo, že som mala jeden víkend dostatočne voľný kedy som mohla toto dielko spraviť a ja som si ako naschvál polovicu svojich umeleckých pomôcok zabudla na ubytovaní v inom meste Hehe..., tak som pracovala s tým čo som mala doma a tak to aj dopadlo Laughing out loud.

Ja ďakujem tebe za takýto krásny komentár, určite si tie chybičky budem brať k srdcu, aby som sa im nabudúce mohla vyhnúť Z lásky A veľmi rada, by som urobila ďalšie diela, len treba si nájsť čas a hlavne vymyslieť aké Shocked

PS: skúsila som ten piesok narýchlo aspoň v PC upraviť, myslíš, že to takto teraz funguje lepšie? https://i.imgur.com/6gyIVos.jpg

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele Aldrig
Vložil Aldrig, Čt, 2021-11-04 16:21 | Ninja už: 5021 dní, Příspěvků: 406 | Autor je: Kankurova kosmetička

Ďakujem všetkým za také krásne slová Smiling naozaj ma to potešilo... nad tým pieskom som ozaj trošku dumala, bála som sa či to bude jasné čo to je, tak ma teší, že sa vám páči Laughing out loud

strigga: presne toto je ten pocit, ktorý som chcela zachytiť, tak som veľmi rada, že ti to ten obrázok evokuje Smiling

Talking to myself
Crying out loud
Only I can hear me
I'm stuck inside a cloud

ikonku mám od https://doodlingleluke.tumblr.com

Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Po, 2021-11-01 11:53 | Ninja už: 4945 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

To je nádherný. A naprosto dokonale vystihující, připomíná mi to všechny ty momenty, u kterých si i totálně vyšťavená máma řekne, že to celý stojí za to < 3

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Ayame-Senpai
Vložil Ayame-Senpai, Po, 2021-11-01 01:18 | Ninja už: 5155 dní, Příspěvků: 1627 | Autor je: Zatvrzelý šprt

Nemám už k tomuto čo povedať keďže Poštolka aj Suiken to vystihli úplne presne. Je to naozaj krásny obrázok Z lásky Smiling

•Naruto prišiel si do môjho života ako príbeh, ale odišiel ako legenda!•

Obrázek uživatele suiken
Vložil suiken, So, 2021-10-30 18:28 | Ninja už: 3940 dní, Příspěvků: 2754 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ako aj Poštolke, tak aj mne sa páči ten piesok Kakashi YES mal by som veľký problém napodobniť niečo také v počítači a nie to ešte na papier. Fakt pôsobivé

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2021-10-27 17:10 | Ninja už: 4184 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Milá Aldrig, to je nádherný obraz Smiling Myslím, že sis vybrala skvělou předlohu, navíc jsi vystihla, co v ní bylo působivé, a skombinovala s narutovskými reáliemi tak, že mi přijdou, jako by tam patřily od počátku a mistr Galanda je naopak vynechal Laughing out loud Ten písek je naprosto parádní! A Karura s Gaaruškou slaďoučká. Díky moc za přidání a za (neoficiální) účast.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.