manga_preview
Boruto TBV 08

Hokage VII

Hokage VII

Moje Parafráze na parafrázi od Francise Bacona, obraz Innocent X. Původní obraz byl parafráze na Velazquezův obraz Papež Inocent.
Chtěla jsem svoji parafrázi pojmout více komiksově...

Obraz: https://www.google.com/search?q=innocent+x+francis+bacon&sxsrf=ALeKk01-T...

Výsledek

+++++++---
Skóre: 7.8, Hlasů: 4

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele noleda
Vložil noleda, So, 2020-12-05 20:50 | Ninja už: 3874 dní, Příspěvků: 7444 | Autor je: Editor všeho, Editor obrázků, Samuraj

I já se omlouvám za prodlevu, byla jsem náhle zase zahrnuta prací.
Ale k obrázku - hned, jak jsem to viděla, říkám si - ej, Bacon Laughing out loud. Zrovna nad tímto obrazem jsem přemýšlela, že ho dám do hlavičky mise jako odstrašující příklad, jak někteří i slavní umělci "parazitují" na práci svých slavnějších kolegů. Ale celé toto vnímání moderního umění je velmi ovlivněno mým pracovním zaměřením, a proto není zcela objektivní, mnozí by jistě nesouhlasili. Nicméně ty jsi vzala jako předlohu pojetí Bacona, a ne už Velazqueze. Vlastně je zajímavé, že jsi převedla něco, co už jednou někdo parafrázoval. Vzhledem k tomu, že jsem to hned poznala, tak bych to uznala, není to právě nejznámější obraz, ale byl součástí přednášek dějin umění - čili uznávaný je. Jak říká Poštolka, obrázek samotný je docela propracovaný, a ta parafráze na Narutovo zoufalství je super, i když jsi parafrázovala jen grimasu a posed, a ne celý obraz Smiling. Za mě je to dostatečně vypovídající.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA

KURZÍK KRESBY

NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, So, 2020-12-05 21:00 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Supr, jdu uznat a omlouvám se Hokagemu7 za prodlevu. Pokud jsi to jakožto odbornice poznala na první pohled, není asi třeba nad tím dumat dál.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Ne, 2020-11-29 08:50 | Ninja už: 4208 dní, Příspěvků: 2118 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

Ten výraz naprosto sedl Laughing out loud Laughing out loud Rozhodně zajímavý nápad na zpracování a volná inspirace tímto dílem.

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, Ne, 2020-11-29 01:24 | Ninja už: 4183 dní, Příspěvků: 5842 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Díky za fajnový příspěvek! Dovedu si naživo představit, jak Narutovi z toho papírování už hrabe Laughing out loud Kresba je to pěkná, líbí se mi, jak je obrázek zaplněný a Narutův výraz se povedl. Jako samostatný obraz bych ho hodnotila hodně vysoko, ale teď v misi jde i o vztah obrázku s „předlohou“. Vidím, že sis z ní vzala právě ten šílený výraz, sedící polohu hlavní postavy a vertikální linie. Je to asi to hlavní, čím se dá na předloze inspirovat, protože její expresivita spočívá právě v tom výrazu. Na druhou stranu, původní obrázek se hodně liší svojí abstraktností a neobvyklou, zjednodušenou barevnou paletou. Proto bych ještě před vyhodnocením raději počkala na Noledu, jestli bude mít dojem, že to, co sis z předlohy vzala, je to zásadní. Omlouvám se tudíž předem za prodlevu.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Digital Shaman
Vložil Digital Shaman, Čt, 2020-12-03 19:43 | Ninja už: 5374 dní, Příspěvků: 143 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Ja si myslím, že áno, lebo aj bez googlenia presne viem ktorý obraz to mal byť.