manga_preview
Boruto TBV 07

699 + 3. Časť: Dlho očakávané stretnutie

„Ale, ale!" povzdychol si Orochimaru, keď zbadal trojicu týmu z Konohy prechádzať sa po jeho úkryte. „Začína to byť celkom zábavné! Žeby sa môj úkryt stal obľúbenou dovolenkovou destináciou Konohy? Čo tu robíte?!"
„Hľadáme Sasukeho Uchihu," zasmial sa.
„Čo budem mať z toho, keď vám to poviem?" Sakura sa chcela zo zatuchnutých, špinavých chodieb dostať čo najskôr preč.
„Nerád to hovorím, ale si pod prísahou a celá tvoja skýš spadá pod Konohu. Dostal si milosť len vďaka tomu, že sa za teba prihovoril Sasuke-kun a Tsunade. Nemôžeš veľmi vyskakovať," pripomenul mu Shikamaru.
Orochimaru sa len zasmial: „Ty si rečník Hokageho, že? ... Tak dobre! Poviem vám to, ale len preto, že vás mám už plné zuby! Neohlásite sa a prechádzate sa tu, ako by vám to tu patrilo! Nie je to dlho, čo ste sa so Sasukem minuli. Šiel smerom do hmlistej skrytej vesnice. Sú to tak dve hodiny. Teraz odíďte a pozdravte Konohu..."
Sakura nečakala ani sekundu a rozbehla sa smerom k východu. Keď sa konečne zhlboka nadýchla čerstvého vzduchu, Shikamaru a Lee začnú mať o ňu obavy.
„Niečo nie je v poriadku!"
„Sakura-chan, znova sa necítiš dobre? Takto, ale nemôžeme pokračovať!"
„Navrhujem, aby sme sa vrátili do Konohy. Tieto závraty sú neobvyklé, nie je to normálne."
Sakura sa zasmiala: „Chlapci, nebuďte padavky. Pre nedostatok vody a dvom závratom, predsa nezruším celú misiu," chlapci sa na seba pozreli, „Meškáme, musíme pridať," rozbehla sa napred.

***

Sakura spomínala, na to, ako došla prvý večer do Sasukeho domu. Keďže matka naliehala, musela ju vziať so sebou. Vošli do domu.
„Sakura..." chladne ju privítal Sasuke, ktorý sedel za stolom v jedálni a oproti nemu jej otec.
Úplne zmeravela: „Otec, čo tu robíš?"
„Ten chlapec je jednoducho perfektný. Súhlasí so všetkým! Páči sa mi, dobrý výber, Sakura,“ tej bolo hneď jasné, že ak Sasuke nič nevraví, neznamená to, že s danou vecou súhlasí.
„Dobrý večer, Sasuke-kun," zasmiala sa Mebuki, Sakurina mama.
Sasuke vyzeral dosť podráždene, naopak Kizashi bol dobre naladený, so saké pred sebou.
„To nemyslíš vážne, Kizashi! Pred večerou?!" vynadala manželovi. Sakura ukladala na stôl pripravenú večeru. Venovala Sasukemu ospravedlňujúci úsmev. Mebuki ju doslova drgla, aby sa posadila k Sasukemu. Zahanbená sedela a pozerala na mamu, ktorá v jednom kuse niečo rozprávala.
„No, nie je to milé, taká rodinná večera? Sasuke si už isto nespomína, na takéto posedenia. Sakura, neseď len tak, naber Sasukemu večeru!" napomínala ju mama.
"Nešikanuj ju stále, Mebuki! Sakura vie, čo ma robiť. Veď je po ockovi!" rozosmial sa na plné hrdlo.
„Mlč, prosím ťa!“ štuchla do neho. Sakura si skryla tvár do rúk a Sasuke nechápavo zízal pred seba.
„Musíme prekonzultovať svadbu," začala Mebuki a naberala Sasukemu na tanier ryžu a plody mora. Ten len zmetene pozrie na Sakuru, ale tá len červená so zvesenou hlavou pozerala do stola. „Neviem teda, chlapče, či si si dobre vybral. Sakura je dosť neporiadna, vždy za ňou treba upratovať, veď pozri, aj teraz ťa musím obsluhovať ja. Neviem, kde som vo výchove urobila chybu,“ pozre na svoju dcéru, ktorá takmer nedýcha, „Sakura, všetky tvoje vlasy bude mať Sasuke v tanieri. Správaj sa slušne!" nadýchla sa. „Napísala som už priebežný zoznam hostí. Svadba musí byť veľkolepá. Máme veľa priateľov. Sasuke-kun, môžeš si do zoznamu zapísať aj svojich známych, koho budeš chcieť," Sasuke sa nestihol ani nadýchnuť a nie to ešte niečo povedať.
Mebuki pokračovala v monológu: „Sakura po svadbe prestane chodiť na misie, veď určite plánujete veľkú rodinu, keďže si posledný z klanu,“ Sakura dvihla hlavu zo stola. Na čele jej ostal červený odtlačok zo stola. Venovala mame prísny pohľad.
„To už by aj hádam stačilo!“ okríkla ju. „Môžeš ma urážať koľko len chceš, ale jeho urážať nebudeš! Mama, prosím, choď domov!“ Mebuki sa urazila.
„Ako sa to so mnou rozprávaš, Sakura!“
„Trvám na tom!“ postavila sa a naznačila matke, aby opustila dom. Skľúčene pozrela na svojho otca. Ten sa postaví, usmeje, zovrie ju v náruči a ide za svojou manželkou.
Po menšom cirkuse, o pár minút, zostali Sasuke a Sakura samy v celom dome. On zostal sedieť pri tanieri, ktorého sa ani nestihol dotknúť.
„Viem, čo si myslíš, Sasuke-kun. Mňa to tak veľmi mrzí,“ slzy sa jej kotúľali po tvári.
Večer mal byť dokonalý. Len on a ona. Konečne. Po dlhej dobe.
„Tušila som, že to tak dopadne, ale naliehala na mňa mama, že ťa chce spoznať a nevedela som ju prehovoriť. Určite si si to rozmyslel. Tak, ja pôjdem,...“
„Sakura...“ rukou si podopieral bradu, „tvoji rodičia sú otravní, to je pravda, ale stále sú to tvoji rodičia. Svoj názor nezmením pre ukecanú matku,“ povedal pomaly, „predpokladal som, že sa podobná situácia stane.“
Neverila vlastným ušiam. Chce, aby ostala? Aj po tých trápnych rečiach jej matky. Nakoniec sa spoločne navečerali.

***

Na ceste k východnej skrýši Orochimara a zároveň do hmlistej skrytej vesnice, už na x-tej zastávke odpočívali Sasuke a jeho sprievod.
V duchu si vyčítal: „Prečo som s týmto súhlasil?“
„To nie je možné, znova si musíš oddýchnuť? Si ako chodiaca geriatria!“ vrieskala na Suigetsua Karin, pritom sa v duchu vytešovala, že o to viac času strávi po Sasukeho boku.
„Dochádza nám voda,“ sťažoval sa Suigetsu, „tamto vidím nejakú dedinku.“
„Nech ťa to ani nenapadne, žiadna ďalšia prestávka nebude!“ hrešila ho Karin, no ten ju ignoroval.
„Šéfko, určite by nám bodla zastávka v nejakej miestnej hospode.“
„Bez vás by som bol už na mieste,“ hneval sa.
Juugo sa rozprával s vtáčikmi. Bol úplne pokojný. Ten bol šťastím bez seba, že mohol byť na prechádzke v lese.
„Prisahám, že sa pri vás cítim ako na výlete s deckami z akadémie. Žiadna dedinka! Musíme vyraziť. Cítim, že nás niekto sleduje,“ podráždene sa pozrel za seba smerom ku Konohe.

***

Ráno sa Sasuke vybral ku Kakashimu. Mal ho pred všetkými členmi polície a ANBU menovať za veliteľa. Keď spoločne vstúpili do ANBU arény, kde sa konali všetky tréningy a výcviky, všetci stáli rád radom ako vojaci. Mohlo tam byť šesťsto ľudí. V radoch stáli aj joninovia, takže Sasuke zahliadol pár známych osôb, spolužiakov. Ozývalo sa šuškanie. Niektorých Sasukeho prítomnosť prekvapila.
Kakashi si povzdychol: „Aby bolo jasné, takého zhromaždenia neznášam. Preto túto funkciu milerád zverím tebe.“
Prešiel k mikrofónu: „Viem, že som si mal pripraviť nejaký ten prejav, ale myslím, že rovnako ako ja, ani vy nie ste zvedaví na sentimentálne reči,“ pár ľudí sa zachechtalo.
„Typický Kakashi-sensei,“ ozýval sa šepot z radu joninov.
„Dôvod, prečo som zvolal toto zhromaždenie, je jasný. Bývalý veliteľ Hizuna Hyuga odchádza do dôchodku. Keďže sa mu dnes narodila vnučka, pochopiteľne, nemohol dnes prísť a rozlúčiť sa. Takže veľký potlesk pre tohto veľkého človeka,“ po celej aréne sa ozýval búrlivý potlesk, „takže mi prináleží zvoliť nového veliteľa vojenskej polície a ANBU. Tak bez akýchkoľvek omáčok, vám chcem predstaviť človeka, ktorého veľmi dobre poznáte. Predstavujem vám Sasuke Uchihu, nového veliteľa ANBU a vojenskej polície Konohy,“ ozval sa rovnako búrlivý potlesk a piskot, „verím, že to všetci prežijeme,“ zachechtal sa do mikrofónu.
Sasuke podišiel ku mikrofónu: „Pre začiatok vám len oznámim, čo od vás očakávam. Neplánujem sa učiť systém bývalého veliteľa. Takže si budete musieť zvyknúť na nejakú tu inováciu,“ v aréne sa ozýval Sasukeho hlas, „dozajtra rána očakávam na stole zoznam podveliteľov podľa nasledujúceho rozdelenia. Ako inak, bude sa jednať o klany. Každý klan si zvolí veliteľa. Nebudem debatovať so šesť stovkami ľudí. Predídeme tak nepríjemnostiam. A ešte jedna vec čo sa týka joninov. Tak ako sa konajú chuninské skúšky, budú aj joninské,“ ozvalo sa šuškanie, ktoré Sasuke ignoroval, „neplánujem vám brať tituly. Táto inovačná metóda sa bude týkať budúcich joninov. Ako budú joninské skúšky vyzerať preberiem s Hokage a partiou joninov. Tak, myslím, že som povedal všetko. Nebudem vás oberať o čas. Rozchod!“ ozval sa opäť potlesk a následne všetci začali opúšťať arénu.
Sasuke sa otočil ku Kakashimu: „Joninské skúšky? Máš vôbec predstavu, koľko také skúšky stoja Konohu?“
„Nezáujem,“ arogantne dokončil, „predídeme tak neschopným joninom,“ kráčal na odchod.
„Sasuke, vieš o tom, že nie si jonin?“
„Hej, viem! Som sanin.“

***

Sasuke začínal byť opatrný. Pred pár hodinami cítil chakru troch ľudí, smerujúcu z Konohy a teraz cíti ďalšiu skupinu ľudí: „Buďte v strehu, niekto nás sleduje.“
„Sasuke, začínaš sa opakovať,“ pobavene poznamenal Suigetsu.
„Karin? Vieš zistiť, kde sa presne nachádzajú?“ prikývla.
„Slečna teraz nezaspí lebo sa cíti užitočná.“ Karin podišla k Suigetsu-ovi a zdrapila ho pod krk.
„Skús dnes zaspať TY,“ zdôraznila, „a oddelím ti tu tvoju špinavú hlavu od zvyšku tvojho slizkého tela.“
„Karin, ešte dnes!“ uzemnil ju Sasuke.
Spravila pečať: „Sasuke, mám problém zamerať ich chakru. Ako keby bola rozptýlená po okolí.“
Sasuke bol na pozore: „Myslel som si, že len ja mám problém zamerať ich.“
Karin sa strhla a otvorila oči: „Blíži sa to! Je to obrovské!“ vtom sa objavil čierny elektrizujúci mrak.
„Ku mne!“ všetci priskočili ku Sasukemu a okolo nich sa objavilo Sasano.
„Čo to je?“ stresovala Karin.
„Nejaká elektrická búrka?“ konštatoval Juugo.
„Povedal by som, že sme v pekných s**čkách! Prečo som nezostal v úkryte?!“ Sasukeho začínal poriadne rozčuľovať.
Keď sa mrak vyparil, pred nimi sa zjavili šiesti vysoký muži v modrých plášťoch.
„Zdarec!“ zasmial sa jeden z nich. „Obávané Sasano, takže dneska máme šťastný deň. Máme tú česť poznať veľkého Sasukeho Uchihu,“ poklonil sa, na čo sa chlapi vzadu zasmiali.
Sasuke stiahol sasano. Prezrel pohľadom všetkých šiestich.
„Kto ste?“ pýtala sa ich Karin.
„Sme členova klanu Denki (slovensky elektrina), ja som vedúci skupiny, Yuuza Denki,“ vyzeral najmenšie zo všetkých, mal sivé vlasy a bledú tvár.
„O tých som nikdy nepočula.“
„To bude asi tým, že si hlúpa,“ nadýchol sa, „naša skrytá vesnica sa nachádza východne od hmlistej.“
„Takže piráti,“ zapískal si Suigetsu, „nu-da!“
„Poviem to takto, slovo pirát nemám rád.“
„Čo chcete?“ spýtal sa Sasuke.
„No, ako som povedal, dnes máme celkom šťastný deň, pretože hľadáme práve teba,“ ukázal na neho ukazovákom, „náš šefík má s tebou veľké plány.“
Sasuke sa zasmial: „Dobre, viac nemusíš hovoriť,“ bleskovo sa k nemu rozbehol s katanou v ruke.
Na týchto mi snáď bude stačiť obyčajné taijutsu, pomyslel si. Ozval sa škripot jeho katany, keď ju zablokoval Yuuza svojim plechovým pancierom na ruke, "to nie je možné, ... jedine, žeby bol vyrobený z rovnakej ocele, ako moja katana," naštvane premýšľal Sasuke.
Karin blokovala útok jedného z klanu Denki a Yuugo prebudil svoje šialené JA. Šialene vyvreskoval a trhal všetko, čo bolo okolo neho. Jedného prepichol svojim kolom na ruke.
„Dobre, Halk, hlavne nezabudni, s kým si!“ vrieskala na neho Karin.
Suigetsu sa vyhýbal útokov šermiarov a predvádzal im svoj obrovský meč a neodpustil si spomenúť zaujímavú a dlhú históriu svojho meča.
Sasuke zablokoval Yuuzovi ruky, odrazil sa od jeho kolena a nohou ho trafil do tváre. Yuuza trafil hlavou do zeme, no dokázal to ustáť a rozbehol sa na útok. Sasuke aktivoval chidori a vrhol sa oproti. Vtom niečo ružové preletelo pred Sasukeho zrakom a ozval sa neskutočný rachot.

„To nemyslíš vážne! Čo tu, do pekla, robíš?!“ vynadal Sasuke Sakure.
„To sa môžem opýtať ja teba, čo tu robíš ty?“ Sasuke vyzeral podráždene, „Ty sa vôbec netešíš, že ma vidíš?“
Shikamaru pomohol Karin zviazať protivníkov a Lee sa vrhol k Yuugovi a pokúšal sa ho presvedčiť, že nie je nepriateľ.
„Mala si zostať v Konohe.“ Sakura nerozumela, prečo je zrazu taký rozhorčený.
„Čo tá tu robí, Sasuke-kun?“ hromžila Karin. Sakura na ňu prekvapene pozrela.
„Ty si tu so svojim bývalým týmom?“ vyzerala zmetene.
„Yuugo!“ vrhol na Yuuga Sharingan a vládu nad jeho telom prevzala, jeho pokojná osobnosť. Sakurine zelené oči sa stretli s chladnými krvavými očami Sasukeho.
Medzitým sa Yuuza a jeho už len traja zostávajúci členovia, keďže dvoch roztrhal Yuugo, hádali zviazaní pri strome.
Sasuke podišiel k Yuuzovi: „Tak to vyklop, kto ťa najal?“
„Nič nepovedzte!“ zreval na svojich spoločníkov.
„Meno!“ Yuuza v tú chvíľu spravil za chrbtom znamenie.
„Adiós!“ zasmial sa, v tom sa nafúkol, zmenil na obrovskú elektrickú guľu. Sasuke aktivoval sasano. Všetci sa bezpečne pozerali na obrovský výbuch, ktorý nemohli zastaviť.
Svet okolo vyzeral ako vyschnutá, zhorená pustatina. Všetko dookola zhorelo, vrátane nepriateľov. Na mieste, kde sedeli, boli poznateľné ľudské ohorené kosti.
„Nie je to paranoja? Majú v znaku klanu DENKI a zabije ich blesk,“ pobavene konštatoval Suigetsu.
„Rýchla smrť,“ poznamenal otrávene Shikamaru.
Sakura upierala na Sasukeho zrak, ale ten na ňu ani nepozrel. Nie je rád, že dorazila? Zo slzami v očiach bežala za stromy.
„Sasuke, myslel som, že jediný, kto má problém so ženami, som ja, no zjavne som sa mýlil,“ pozdvihol svoje ego, Shikamaru.

***

Suigetsu si sedel v tureckom sede a srkal vodu zo skoro prázdnej termosky. Sasuke na neho otrávene pozeral a modlil sa, aby už ten sprostý pohár dopil.
„Musíme nájsť Sakuru,“ skonštatoval Shikamaru, ale Sasuke tomu nevenoval pozornosť, „s Leem máme podozrenie, že sa Sakura nakazila chakrovou horúčkou.“
„Ak by to bola pravda, všetci sme skončili!“ vytešoval sa Suigetsu.
„Má všetky poznateľné príznaky. Závraty, bledá tvár a bolesti brucha,“ zdôrazňoval Lee.
Sasuke s rukou v bok protestoval: „Nemôže mať chakrovú horúčku. Použila Shanaroo.“
„Bože, to je otrava. Tak poďme na to hypoteticky. Ak nemá chakrovú horúčku, tak čo potom?“ otrávene recitoval Shikamaru. Sasuke sa otočil ku Karin.
„Zavolaj ju,“ hneď sa otočila na päte a zmizla v lese.
Shikamaru pozrel na Sasukeho a uškrnul sa: „No, je tu ešte jedna možnosť,“ pomyslel si.

Poznámky: 

Dnes prichádzam s trochu dlhšou časťou, v ktorej sa môžete tešiť na trochu humoru, romantiky a akciu Laughing out loud
Prajem príjemné čítanie Smiling

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Боривітер
Vložil Боривітер, Po, 2017-01-16 12:39 | Ninja už: 4162 dní, Příspěvků: 5832 | Autor je: ONLINE, Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných ninjů

Mise N: Á, někdo je tu těhotný Eye-wink Přemýšlím, co asi dala Sasukemu vypít, že se to stalo, medička jedna šikovná Laughing out loud Těšila jsem se na scénu s otcem, ale evidentně matinka je ještě větší číslo. Chudák Sakura, nakonec tu výchovu přežila ještě relativně duševně zdravá, ale už chápu, kde se berou její prudké reakce na Narutovy nevychovanosti.
A už jsem napjatá, co asi bude stát za útokem těch Denki, kdo je poslal a tak.

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
 
Pardon za (pro některé možná lehce matoucí) změnu přezdívky, je dočasná. Ale hrozně se mi líbí ukrajinský název poštolky. Tedy srbská ветрушка taky není špatná.

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Po, 2016-12-05 17:16 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Pěstitel rýže

Ďakujem veľmi pekne Smiling

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2016-12-05 08:29 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mankote, to je tedy síla. Asi každý už správně tuší, co je Sakuře. Eye-wink Opravdu, máma na odstřel. Laughing out loud A rozhovor mezi Kakashim a Sasukem. Suprové!! Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele LadyL
Vložil LadyL, Po, 2016-12-05 17:13 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 280 | Autor je: Pěstitel rýže

áno, áno Laughing out loud Kakashi a Sasuke mali vždy taký svojsky spôsob konverzácie Laughing out loud

Ukončená sériovka SASUSAKU 699:


Sériovka TEAM Konohamaru

Obrázek uživatele Kakari
Vložil Kakari, Ne, 2016-12-04 19:25 | Ninja už: 5302 dní, Příspěvků: 2061 | Autor je: Ošetřovatelka Kakashiho smečky - specialistka na Pakkuna

Otec minule pobavil, matka tentokrát na zabití. Sakura může být opravdu ráda, že Sasuke z hysterickými výkřiky neutekl Laughing out loud
Jsem ráda, že už Sasukeho dostihli, zvlášť když proti nim stojí takový zajímavý nepřítel. Jen pro příště – vysvětlivku lépe psát do poznámky a ne v závorce do textu.

Život je legrace! Pokud ovšem sdílíte jeho smysl pro humor.
FF