manga_preview
Boruto TBV 09

Opätovné stretnutie

maxresdefault.jpg

Po niekoľkých rokoch, ktoré si musela prežiť zem bez búrky, po rokoch, kedy jej jedinou spásou a útechou bol dážď, sa na nebi rozpútalo hotové peklo.

Už pred nejakým časom, do jej krajov zavítal nezvaný tyran, ničiaci všetky dary, ktoré už od nepamäti z lásky poskytovala ľuďom, a tak zmobilizovala všetky sily a pritiahla k sebe dávnych rivalov.

Keď sa na oblohe objavili prvé záblesky, ľudia okolo prestali vykonávať svoje činnosti a obrátili svoje prekvapené pohľady k oblohe, kde blesk nasledoval jeho verný, dlhé roky stratený, spoločník.

Uvedomujúc si svoju nenávisť k týmto končinám a ľuďom v nich, vložil všetku svoju nenávisť do jedného výkriku, ktorý ohlušil krajinu. Ten zvuk, bol však ako vítaná pieseň v ušiach jeho poslucháčov. Najprv sa však musela rozplynúť v ich srdciach nenávisť k nemu a k tomu čo vykonal.

Blesk, ktorý sa celé roky snažil dávať ľuďom nádej a ukazovať im cestu v ich stratených srdciach, konečne zazrel svojho odvekého priateľa, ktorý sa ho neraz snažil zabiť.

Hrom, tak arogantný a neprístupný, ktorý nedovolil nikomu spútať ho, sa ukazoval v plnej kráse. Konečne našiel svoj zmysel života. Po rokoch hľadania ho v rôznych končinách, ho našiel práve tu, po boku svojich priateľov.

Búrka, ktorú tí dvaja rozpútali, bola taká zničujúca, že sa ani dážď, jeden z najšťastnejších ľudí v ten deň, neodvážil hneď vkročiť, medzi nich, na oblohu.

Nakoniec sa k nim predsa len pridal, uvedomujúc si, že k nim nikdy naozaj patriť nebude. Hoci sa za tie roky silou vyrovnal svojim priateľom, no kým oni si užívali pobyt na oblohe, on sa vždy rútil k zemi a ochraňoval ju pred nimi. Jeho slzy dokázali uhasiť oheň i každú ranku, ktorú spoločným vyčíňaním tí dvaja spôsobili.

Ľuďom pod nimi, pri pohľade na ich opätovné stretnutie, začala v srdciach narastať nádej, ktorú si do tej chvíle nepripúšťal už takmer nik.

A tak sa všetci spoločne postavili tyranovi, ktorý nemal ani poňatia, že svojim zlom spojil niečo, čo bolo už takmer nespojiteľné.

Poznámky: 

Dúfam, že sa vám tento pokus o prirovnanie tímu sedem k búrke, bude aspoň trošku páčiť Smiling

5
Průměr: 5 (5 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2014-10-05 12:49 | Ninja už: 5352 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Čože?! Úplne si mi tým vzala dych, úžasne to bolo opísané, tak "zakamuflované" a ja normálne nemôžem dýchať, ako si našu Sedmičku opísala. Všetko v prirovnaní matky prírody a jej sily a... myslím, že žiadne slová, ktoré poviem to nevystihnú. Každopádne, tá pesnička je nádherná a k tomuto príbehu krásne sedí Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, Po, 2014-10-06 10:25 | Ninja už: 3663 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Jej, som rada, že na niekoho dokázal môj výtvor takto zapôsobiť Smiling ďakujem za pekné slová, až sa červenám Laughing out loud

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.