manga_preview
Boruto TBV 09

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

V tomhle vlákně bychom mohli rozebírat vaše nejoblíbenější a nejzajímavější události co se odehráli v seriálu Naruto a Boruto.

Můžete zde rozebírat bitvy, vtipné scénky, celkově jakoukoliv událost ze světa Naruta.

Specifičtější teorie bych prosil, aby jste je psali do sekce Teorie, Boruta rovnou sem.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2018-01-27 11:14 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

hihihi

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, So, 2018-01-27 00:38 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 1554 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jak jenom si to vylozit.

Ctyri roky, kocko.

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, So, 2017-12-23 00:29 | Ninja už: 6101 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Keby Naruto nebol shonen 1
Klany a Mortal Kombat techniky

• Yamanaka, riadená samovražda – vyhrabať hlbokú jamu, zastrčiť do nej kopije, čepeľou nahor, ovládnuť človeka, nech skočí do jamy, v páde zrušiť ovládanie
• Mokuton, Yamatova špecialita – podstrčiť do jedla semienko, nechať nech ho nepriateľ zje, z vnútra žalúdka spustiť zrýchlený rast toho semienka na strom


• Akimichi – vraziť niekomu nohu do huby, použiť techniku na zväčšenie nohy

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2017-12-23 09:44 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Polovica tých techník v Narutovi bola, aj keď v odľahčenej podobe:
- Danzov Yamanaka, keď ovládol Aoa, pripevnil čepeľ na nižšiu vetvu a skočil na ňu z vyššej (no ako senzor vedel, že ho Mei stihne zachrániť a potom by mohla zrušiť pečať, ktorá chránila Byakugan)
http://www.mangapanda.com/naruto/471/7
- Shino použil takýchto chrobákov proti jednej juubi-potvorke
http://www.mangapanda.com/naruto/633/7

Techniku explodujúcich ľudí zo Sasuke Shinden poznáš? Evil

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Ne, 2016-10-23 13:41 | Ninja už: 3353 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Jak byste hodnotili jednotlivé příběhové archy (klidně i fillerové), co do kvality, logiky, příběhu, postav, co do celkového příběhu přinesly důležitého, atd.? Který nebo které archy byste vyzvedli? Které naopak propadají?

Obrázek uživatele halelujah
Vložil halelujah, Út, 2016-12-06 00:19 | Ninja už: 2990 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Vrchol bol pre mňa chunin exam arc aj s útokom na konohu tam ten príbeh bol tak spravený že sa furt niečo dialo a človek bol v neustálom napätí . Hneď za tím keď boli vo vlnkovej zemi ale niektoré veci boli proste moc presladené a celá ta logika toho ako naruto vyvolal kuybiho mi do toho nesedelo a proste mi tak prišlo že autor nieje kreatívny a používa toto.
Parádny arc bol úvod shipudenu (bez omáčok by bol lepší ale očividne autor má zaujem riediť atmosféru infantilným humorom ) to čo sa mi páčilo hore sa mi páčilo aj v ďalšom arcu a to hidan a kakuzu , boje mali hlavu aj pätu , boli zaujímavé netlačil sa tam infantilný humor ktorý mi vždy ruinoval celého naruta (napr. keď sakura len tak vrazí narutovy) a taktiež že kakuzu hladal mŕtvych z pragmatických dôvodov = peniaze.
Celá story okolo itachiho bola tiež fajn aj okolo paina ale ak si mám na tomto anime vybaviť ešte niečo dobré alebo kvalitné tak nie.

Najhorší arc? Väčšina fillerov boli shity od toho filleru kde hladali poklad, kde si sasuke zlepil z narutom ruky alebo itachi gaiden ktorý pretvoril itachiho ako vyrovnaný charakter (silovo) a emočne zákerný a temný na týpka ktorý si už pomaly v 10 rokoch (čo nedáva zmysel) dával elitné jednotky konohy na raňajky a je neskutočne empatický a láskavy , grcám. Celá vojna a neskôr bol bullshit ale najväčšia rakovina sú laserové show ocasých démonov a susanoo nič mi nepríde viac trápne a nekreatívne a decké ako veľké postavičky ktoré si skackajú a plujú na seba jadrovky. Ak si to porovnám z úvodom anime tak na konci je to celé také trápne ako madara .

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-12-07 18:10 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Trapné jako Madara. To se mi líbí. To budu používat.

Mimochodem s tím souhlasím. Madara se neměl do příběhu vůbec vracet. Alespoň ne jako mysl a tělo. Kvůli němu byly zničeny Edo tensei, Shiki fuujin, Kabuto, Orochimaru, částečně Obito, Sasuke, obraz Prvního a Druhého. Celá válka byla v příběhu v podstatě hlavně kvůli Madarovi jako takovému.

Obrázek uživatele halelujah
Vložil halelujah, So, 2017-01-07 02:20 | Ninja už: 2990 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Povedal si všetko čo bolo treba. Smutné mi príde to že napr. madara mal krásny moment keď išiel proti celej tej armáde , vedel by som si to predstaviť aj inak ale zo začiatku to bol minimálne vizualny luxus. Škoda potenciálu čo mal naruto , veľka válka ninju by bolo oveľa lepšie riešenie celej vojny resp. mám na mysli ak by sa do seba pustili dediny medzi sebou. Malo by to oveľa lepšie možnosti na príbeh ,taktiku atď. Ostatné dediny by aspoň mohli postaviť schopných ninjov ktorý by ukázali zaujimavé techniky a nie ako teraz keď v podstate listová ma tak 5 krát viac bojeschopných ninjov ako ktorákoľvek iná dedina . Budem plakať po večeroch na zabudnuté charaktery ako anko(rozpoltený charakter ktorý je zábavný ,sexi a realistický ?môžem) hinatin otec(v chunin arc mal pomerne význam , viedol najsilnejší klan listovej , autoritatívny týpek ktorý chcel posilniť svoj klan ) , kiba , shino, ino (kiba bol síce ukryčaný ale celá vec ninja+pes mi prišla v narutovy super , shinovy chrobáci boli tiež perfektne spracovaný aspoň teda v chunin arc a ino ktorá nemala možnosť ukázať potencial a bojovať s niekym v jeho mysli, kurenai (asumovo dieťa , vraj najlepší uživate

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Ne, 2016-10-23 13:57 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Myslím, že sa všetci zhodneme na tom, že nič hroznejšieho ako ten námorný v Narutovi nebolo a ani nebude.
Ak by som mal spomedzi dobrých vypichnúť jeden konkrétny, tak by to bola misia do Zeme vĺn, hlavne preto, že vtedy bol ešte potenciál príbehu prakticky neobmedzený.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Ne, 2016-10-23 14:59 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ano.
Nejhorší nefillerový kus příběhu byl potom válka. Řekněme od smrti Konan.

Výborný arc byl chuuninská zkouška. Ze Shippudenu potom jednoznačně Kakuzu a Hidan arc.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, So, 2016-11-26 14:33 | Ninja už: 2816 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Kakuzu a Hidan beru jako nejlepší arc už jenom kvůli těm bitvám, který byly asi na nejlepší úrovní v Narutovi. Měli určitou hlavu a patu což bych očekával od každý ninja bitvy.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2016-12-07 18:07 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ano, až na porážku Kakuza. Ani nevím, co bylo horší. Jestli, že ho Naruto nezasáhl prvním útokem. Nebo to, že ho zasáhl tím druhým Smiling

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, St, 2016-12-07 19:49 | Ninja už: 3353 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

To, že se do toho vůbec Naruto zapletl. Kdyby Kakuza porazil někdo jiný, vhodnější, například Shikamaru (nemuselo by to být hned po souboji, třeba o něco později) tak to bych byl spokojenější. A ještě lepší by bylo, kdyby nakonec Kakuzu někoho svým double útokem opravdu zabil. Ino nebo Chouji by byli nejvhodnější. Shikamaru by sice pomstil Asumu, ale přišel by o dalšího blízkého. Přidalo by to tomu nějakou tu vážnost a neskončilo by to happy endem.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, St, 2016-12-07 22:01 | Ninja už: 2816 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

V podstatě bych klidně prohlásil, že kde byl Shikamaru, tak ty bitvy byly na dobré úrovni. Když honily Sasukeho, taky to mělo taky určitou hlavu a patu. Nejhorší bitvy měl asi imho Naruto, ze začátku to mlátil většinou hlava nehlava a potom se proměnil v Kyubiho a už se neovládal vůbec.

Takže nejlepší arcy Sasukeho útěk, Kakuzu a Hidan a co se týká fillerových tak jednoznačně Kakashi's Anbu Arc, Itachi Shinden Book: Light and Darkness a momentálně bude asi dobrý i ten arc o Sasukem.

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, St, 2016-12-07 22:38 | Ninja už: 3353 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

K těm Narutovým bojům. Souhlasím. Mimochodem se na internetu setkávám často s názorem, že Naruto vs. Pein je nejlepší souboj. Mně ale přijde velmi přeceňovaný.

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-12-09 15:47 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Já se naopak setkávám s názorem, že Naruto x Pein byl slabý arc. A přijde mi tedy podceňovaný.
Ten arc měl svou důležitost. Na rozdíl od mnoha jiných arců měl propracovanou minulost, silnou motivaci, "plán na ovládnutí světa" celkem rozumný atd.. Odkaz Jirayi, souboj jeho dvou studentů, pohled Peina/Nagata na svět. Interakce Nagato a Konan, pohroma Konohy, praktická neschopnost celé vesnice zastavit jednoho útočníka. Celé to působilo jako finální arc, po kterém už by nemělo nic dalšího přijít. Tím neříkám, že vše bylo uzavřeno a vyřešeno, ale snad lépe kdyby celý Naruto skončit po tomto arcu.
Jediná chyba, ale zato obrovská je Nagatovo vzkříšení Konohy.
Já osobně mám tento arc rád a po chuuninské zkoušce, Kaku+Hidan arcu, je můj neoblíbenější. Celá část příběhu, která se zabývá Jirayovou osobou, minulostí a žáky, je to nejlepší (rozumněj nezkažené) z celého příběhu.

Obrázek uživatele tlapka
Vložil tlapka, Čt, 2017-01-12 23:33 | Ninja už: 2816 dní, Příspěvků: 330 | Autor je: Recepční v lázních

Ukončit Naruta po Pein arcu by byl jeden obrovský nesmysl. V tu dobu byl tuším už na scéně Tobi, nikdo nevěděl, kdo to sakra je a co má v plánu. Sasuke měl myslím po souboji s Itachim a nebo lehce před ním a taky nikdo nevěděl, co se s ním bude dít dál.

Bylo prostě moc neuzavřených dějových linií na to, aby Naruto skončil po Pein arc Smiling.

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Ne, 2016-10-23 15:28 | Ninja už: 3353 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

K dobrým archům bych taky přiřadil Sasukeho útěk. Ke slabým Sasuke a Sai.

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, Po, 2016-10-17 15:45 | Ninja už: 3353 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Vzhledem k tomu, že bych opět rád rozbouřil zdejší pomyslné vody, hloubal jsem dlouho nad tématem...

Naruto a nelogičnost.

Poslední dobou se z těchto slov stala siamská dvojčata. A i když je to tisíckrát omílané téma, docela mě zajímá...

Jaké byly největší logické chyby v Narutu (příběhové, o jutsu, o postavách)?

Kde vám přišlo nejvíc, že logika ustupuje emocím?

Co byste naopak vyzdvihli jako logické, dobře promyšlené?

Obrázek uživatele chapadloXIV
Vložil chapadloXIV, Pá, 2016-10-21 11:42 | Ninja už: 2749 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Tak si říkám, jestli největší chybou nebylo, že manga neskončila včas, tedy někde kolem proklínaného duelu Pein vs. Naruto...
No vážně, někde tady se řeší ty možná nejzásadnější věci v příběhu a bylo by možné je tady ukončit:
Naruto: po souboji s Peinem se stává hrdinou. Jasně, Hokage z něj ještě není, ale jednou by mohl být... Na druhou stranu, vesnice je v troskách (žádný talk no jutsu a oživování čerstvě pobitých postav!), Naruto nejspíš odchází hledat Sasukeho a hledat nějakou "cestu k dosažení míru"...
Sasuke: Co bylo Sasukeho cílem? Pomstít se bratrovi, což se mu tady i daří. Po smrti Itachiho se může vrátit do Konohy nebo si jít po svých, znechucený tamní politikou... (obojí dává větší smysl, než se snažit zničit to, pro co obětoval jeho nyní milovaný bratr rodinu, čest a nakonec i život... Co kdyby se pravdu, nebo její větší část, dozvěděl od Itachiho, předtím než zemřel?)
Akatsuki Akatsuki jsou vyřízeni, zbývá poslušný plnič rozkazů Zetsu, další plnič Kisame a komická figurka Tobi. Od téhle party se rozpoutání války, zničení světa ani nic podobného nedá moc čekat...
Tedy, Tobi, že. Na jednu stranu se mi líbilo, když z něho Kishi udělal něco víc, než jenom srandovní figurku, že v příběhu nebyl jenom kvůli vtipům (jak by se mohl takový imbecil dostat do Akatsuki?), na druhou stranu udělat kvůli němu z Peina pouhou loutku už je příliš...
Orochimaru: Nejstrašlivější záporák, motající se příběhem od začátku... Vyřízen, jeho plány nevyšly, je zapečetěn a tak od něj bude klid, aspoň na chvíli...

Závěr: Aby tohle všechno fungovalo, bylo by nejspíš potřeba udělat nějaké úpravy v příběhu už dřív, ale což...
Je to svým způsobem konec, při tom ale žádný přeslazený happyend. "Zlo" bylo poraženo, oba hlavní hrdinové dostali co chtěli ale za dost vysokou cenu... a taky to není úplně dokonalý konec. Shippuuden končí, ale nějaký prostor na pokračování tu pořád je Eye-wink

Obrázek uživatele halelujah
Vložil halelujah, Út, 2016-11-22 23:12 | Ninja už: 2990 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

Veľa pravdy tu v komentári hore ale snažím sa doplniť.
Nelogickosť v schopnostiach
Izanami a izanagi si kishi len tak vycucal s prsta a dal ich tam kde potreboval lebo sa mu nechcelo rozmýšlať a namiesto izanagi použiť kawarimi alebo proste schopnosti a spraví z niektorých ninjov idiotov (danzo minul oko aj na shuriken) a z obita op mrdku ktorá sa nedá zastaviť.Izanami si tiež len vycucol z prstu pretože spravil op kabuta lebo mu to prišlo cool a nemôže nechať itachiho poraziť len tak.
Taktiež veľakrát sa objavovalo v anime že elementy nefungovali ako mali fungovať napr. že oheň veľakrát odrazil vodu aj keď nemal alebo doton nemal proti vode šancu.
Čakra
Bože načo tam je ta čakra. V základnom narutovy to bol parádny prvok ktorý mi prišiel až geniálny. Vždy som bol v napätí či dotyčnému ostane ešte čakra na bojovanie a aby ju využíval múdro, teraz v shipudene všetci bojujú hodiny a o čakru sa nestarajú nespia celé noci ale dokážu sa bez únavy premiestniť stovky kilometrov a zase bojovať hodiny.
EDO TENSEI
Chcel som to dať do prvého odseku ale dám to sem. Hlúpa hlúpa vec , nekreatívne ale hlavné násilné zničenie príbehu. Edo tensei je silnejšie než hocičo iné a ešte to že môže jeden uživatel používať nekonečno edo tensei je smutné a hlúpe.
Akatsuki
Načo nakoniec bolo akatsuki? Chytať bijuu keď to pain zvládol za 5 minút? Rozpútanie vojny keď mal obito skrytú vreckovú armádu zetsu (čo je ďalšia blbosť) ? Získavanie informácii a peňazí ktoré v neskoršom príbehu nehrali rolu?To sa fakt len pain nudil a tak pozbieral sebranku zo sveta a poslal ich plniť úlohy pre peniaze ktoré by v pohode ukradol obito s každého trezoru?
power level
Ten nedáva zmysel a je to smutné aj hlúpe. V chuninskej skúške ma fakt zaujímalo koľko ďalších ninjov je a aký musia byť silný a nikdy by ma nenapadlo že by jeden ninja mohol poraziť 100 ninjov power level hiruzena a orochimara to proste ukazovali že sa to nedá.V shipudene ale urobili z 5 najväčších dedín odpadky ktorým je na veľký prd aj armáda aj kopa ľudí okolo toho keď jediný aspoň trochu bojeschopný sú kagovia .
Uchihovia a itachi
Začneme od začiatku , prečo sa shisui zabil keď mal ešte jedno oko ? To sa mu proste už nechcelo žiť keď očividne by mu op itachi zohnal od danzoa oko?A ako dokázali dvaja ninjovia zabiť celý legendárny klan ktorého sa bála aj konoha?Prečo si itachi nenechal v zálohe nejaké oči na "výmenu"? Načo itachi šiel zistovať informácie do akatsuki keď nezistil nič?
Kishi
Nechápem prečo parádne anime takto spŕznil . Nechcem opakovať veci čo tu už boli ale kishi proste priamo úmerne zničil anime a to svojou lenivosťou . Nechcelo sa mu kresliť tak proste spravil súboje veľkých oblúd ktoré chrlia veľké svetielkujúce gule a paprsky a ostatné postavy sú len krovie. Tak zaujímavé postavy ktoré mali v priebehu chunin exam obrovský charakterový pokrok neji,gaara,rock lee,kabuto a ďalší čo boli veľmi zaujímavý.Prečo každú zaujímavú postavu dal do úzadia alebo zabil? Prečo proste hodil do koša všetko čo nám povedal v základnom narutovy o rovnováhe dedín a ich bojových a šlachtických systémoch keď nič z toho nebolo dôležité? Načo nám boli zbytočný anbu ktorý boli len dobré terče pre kunaie?

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-10-21 18:13 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím. TO bylo dokonalé místo na ukončení příběhu.
V tu dobu bylo třeba dořešit jen několik málo maličkostí.

Jen bych připomněl Kabuta. Ten dořešený v tu dobu nebyl. On byl v příběhu ještě déle než Orochimaru a já si myslím, že za ním nijak zvlášť nezaostával, co se důležitosti v příběhu týče. Na druhou stranu, bylo možné ukončit i jeho linku bez toho šíleného power up.

V tu dobu nebyl uzavřen Kakashi. Minimálně od Kakashi gaiden muselo být všem jasné, že se bude muset vyřešit jeho příběh. Nechci se holedbat, ale byl jsem mezi těmi, kdo předpovídali, že to bude právě Tobi, kdo bude Obito. I když já jsem tedy myslel, že ho ovládá někdo jiný. To se sice potvrdilo, ale Zetsu ani Madara ho neovládali přímo.

I přesto si dovedu představit ukončení příběhu v takových dvou třech arcích. Souboje Naruta, Sasukeho a Kakashiho s Kisamem, Zetsu a Tobim. Dále Naruto nebo Sasuke vs Kabuto. A nakonec nevyhnutelný Naruto vs Sasuke.
Danza si mohl autor odpustit. Ostatní vesnice si mohl odpustit, stejně tak další kage. Stejně tak desetitisíce noname ninjů.

Obrázek uživatele chapadloXIV
Vložil chapadloXIV, Pá, 2016-10-21 18:49 | Ninja už: 2749 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Bez talk no jutsu a oživování by Kakashi mohl zůstat mrtvý, tedy vyřešeno, Kakashi Gaiden mohl být úplně vypuštěn anebo ponechaný "jenom" jako takový zajímavý bonus (upřímně, možná měl autor podobně řešit i další zajímavý postavy v seriálu, spíš než jim násilím cpát víc prostoru v hlavním ději...)
Kabuto i zbytky Akatsuki by si zakončení zasloužily (pravda, Kabuo byl v seriálu taky od začátku Laughing out loud), na druhou stranu po velkém finále s Itachim a Peinem... anebo by šli do případné další série Eye-wink
Nakonec, ono šlo zakončit Shippuuden nějak rozumně i po Itachim a Peinovi... Obzvlášt se mi líbí myšlenka Sasukeho "posedlého" Orochimarem coby finálního "bosse"

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-10-21 21:04 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Kakashi mohl zůstat mrtvý, ale pouze za předpokladu, že by se jeho linka uzavřela dříve. Kakashi gaiden byl velmi důležitý. Píšu o tom níže.

Sasumaru by se mi taky zamlouval. Nejen výborné zakončení souboje s Itachim. Ale také ten pravý důvod pro souboj s Narutem. Sice do toho nezapadá Kabuto, ale mohl by to být třeba soupeř pro Sakuru+Kakashiho...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2016-10-21 20:11 | Ninja už: 5197 dní, Příspěvků: 6232 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Gaiden nebolo možné vypustiť, lebo vysvetľoval, prečo má Kakashi Sharingan.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2016-10-21 21:00 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Gaiden přinesl mnohem víc.
Přinesl konečně smysl Kakashiho postavy. Do té doby byl Kakashi ve své podstatě snadno nahraditelná, nezajímavá postava. Bez minulosti, bez emocí, bez cíle.

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, So, 2016-10-22 11:22 | Ninja už: 4715 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Na druhou stranu to většina postav: Iruka, Kurenai, Asuma, Gai, polovina konohy 11 atd. Nemusím mít každá postava pohnutou minulost a cíl, aby byla zajímavá, může se prostě utvářet v rámci děje, který s ní prožíváme. (Popravdě ani to v životě není běžné, řekla bych, že lidí s jasným cílem moc není.)

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, So, 2016-10-22 12:42 | Ninja už: 4559 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Kakashi už byl od začátku zamýšlen jako jedna z hlavních postav.
To, podle mne, mluví za vše.

Jestli jsou v celém příběhu nějaké hlavní postavy, pak jsou to Naruto, Sasuke, Kakashi a Sakura. Zbytek je do počtu. Jediní, kteří možná trochu vyčuhují jsou Shikamaru, Tsunade, Jirayia a Orochimaru (v kombu s Kabutem). Později se připojil Obito, bohužel. A celý zbytek je pouhé křoví, bez pořádné minulosti, bez skutečného charakteru....

Jsme v shounen anime světě!

Obrázek uživatele Lee
Vložil Lee, Ne, 2016-10-23 14:04 | Ninja už: 4715 dní, Příspěvků: 2392 | Autor je: Moderátor, Manga tým, Tsunadin poskok

Já vím, že Kakashi je z hlavních postav, ale to podle mě neznamená, že by musel mít nějakou hroznou motivaci, nebo pohnutou minulost. (Resp. nemusí být divákovi představena.) Kakashi gaiden mám ráda, ale můj pohled na Kakashiho postavu se tím moc nezměnil. Spíš mi přišlo méně smysluplné, jaký cynik Kakashi na počátku Naruta byl, protože bych čekala, že se tenhle jeho rys pod vlivem Obita změní. Úplně upřímně mi pro pochopení Kakashiho charakteru přišlo nejzásadnější jeho prohlášení před Sasukem, že všichni jeho blízcí zemřeli. To mi pro jeho postavu úplně stačilo.

Už jsem čekal dost! Dvanáct let! Na Konoze!

Obrázek uživatele Kimiimaro
Vložil Kimiimaro, So, 2016-10-22 19:04 | Ninja už: 3353 dní, Příspěvků: 622 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Nezapomínej na Itachiho minulost vytvořenou pro odůvodnění genocidy Uchihů.