manga_preview
Boruto TBV 15

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

Zajímavé události a bitvy z Naruta a Boruta

V tomhle vlákně bychom mohli rozebírat vaše nejoblíbenější a nejzajímavější události co se odehráli v seriálu Naruto a Boruto.

Můžete zde rozebírat bitvy, vtipné scénky, celkově jakoukoliv událost ze světa Naruta.

Specifičtější teorie bych prosil, aby jste je psali do sekce Teorie, Boruta rovnou sem.


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2021-06-09 11:28 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Dnes ma tak napadlo, že kým sú všetky ostatné postavy v mange postupom času staršie, všetci sanninovia vyzerajú ešte mladšie, než na začiatku príbehu. Tsunade je postpubertálna klasika, Orochimarov vzhľad dosť zjemnel a najnovšie aj Jiraiya vyzerá skrze svojho klona ako tridsiatnik, nanajvýš štyridsiatnik.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2020-12-02 17:42 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Keď sa nad tým tak zamyslíme, tak Kishimoto zašiel v paralele Romeo-Júlia a Hashirama-Madara ďalej, než by sa mohlo zdať. Madara totiž fingoval svoju smrť a potom sa vo svojej hrobke prebral rovnako, ako Júlia - a jeho plánom bolo potajme sa navždy spojiť s Hashiramom. Kawaii jako Kyuubi! Evil
A Hashirama sa zasa predtým chcel prepichnúť priamo nad porazeným Madarom, podobne, ako to urobil Rómeo. Cool

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Poštolka
Vložil Poštolka, St, 2020-12-02 20:52 | Ninja už: 4400 dní, Příspěvků: 5846 | Autor je: Admin, Editor obrázků, Manga tým, Člen Dvanácti strážných nindžů 

Moje vnímání příběhu Naruta již nebude jako dříve. Co ty všechno nevymyslíš, Palantire Laughing out loud

Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
 
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, So, 2020-11-07 16:41 | Ninja už: 1475 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Zaujímavé bolo sledovať ako sa Naruto vo finálnej časti chunninskej skúšky ani raz nedotkol Nejiho bez použitia Kyuubi chakry.

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, St, 2020-12-02 10:35 | Ninja už: 6127 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nevim, jestli je to zrovna zajimave. Neji byl silnejsi nez Naruto, ale slabsi nez Kyuubi Naruto.

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, St, 2020-12-02 17:24 | Ninja už: 1475 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Za mňa zaujímavý zápas, 70+ úderov od Nejiho a 1 od Naruta.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2020-11-26 21:25 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

No neviem, že by Neji to záverečné K.O. iba predstieral? Neji

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Sendo Masters
Vložil Sendo Masters, Čt, 2020-11-26 22:45 | Ninja už: 1475 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

Bez použitia Kyuubi chakry by sa to nestalo a Neji by ostal doslova nedotknutý.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2020-11-27 09:05 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Iste, avšak technicky vzato Neji doslova nedotknutý ostal aj po Kyuubiho čakre, pretože Naruto sa ho ňou priamo nedotkol, iba ho odhodila kolízia čakier.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2020-01-03 18:02 | Ninja už: 2896 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Napadlo ma, či niekto nevie, prečo Obitove Rinne Tensei sa vzťahovalo len na Madaru, a nie ako u Nagata na všetkých Puzzled

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2020-01-03 18:30 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ani Nagatovo sa nevzťahovalo na všetkých, hoci si prial oživiť každého, koho kedy zabil, lebo nemal dosť čakry. Dokázal privolať naspäť iba tých, čo zabil prakticky len krátko pred tým. Obitovo bolo od začiatku adresované iba na jedinú osobu, ktorá na dôvažok zomrela pred dlhým časom.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2019-12-22 23:02 | Ninja už: 2896 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Práve som dopozerala NS 299, kde Itači zapečatí Nagata a všeličo múdre si vyjasnia s Narutom. Itači je boží Úpa boží!!! Z lásky Itači jasne povedal, že Šisuiho oko možno aktivovať za viac ako desať rokov a vraj ho zničil, ja si myslím, že nie. Ani nepotvrdil Šisuiovu smrť. Viem, že sa teoretizovalo o Učiha Šinovi/Shinovi. Itači bol génius, vždy sa istil a určite zanechal nejaké dedičstvo pre prípad núdze. Bohvie, aké DNA skladuje aj Oročimaru. Teraz sa ešte buduje aj to vedecké centrum pod vedením Naruta a Sasuke je tieňový hokage. No, uvažujem a mám dojem, že nie je minulosť ešte celkom zahrabaná Puzzled

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-12-27 14:47 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Shisuiho smrť je potvrdená - na druhý deň vyhľadala Itachiho trojica policajtov pod zámienkou, aby sa ANBU pozreli na nájdené telo a vylúčili, či potvrdili prípadné cudzie zavinenie.
Pokiaľ ťa ale zaujíme ešte nejaká záhada okolo Uchihov, tak čo takto uchihovská zbierka Sharinganov: https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-1801efc3581cf8e69a5f8226916a160f

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-12-27 18:05 | Ninja už: 2896 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

No, policajti prišli s tým lístkom, kde Šisui píše, že spáchal samovraždu. Telo sa nenašlo, však aj Oro, aj Kabuto a pod. ho hľadali. Tobi besnel, že Danzó, ako sa odpálil, zničil aj oko, nevedel, že druhé má Itík. Niečo podobné, ako Džiraija. Ani Sasuke, ktorý má bratove oči a vidí jeho spomienky, tak telo sa neukázalo. Ja som totiž na Itačiho a Šisuia maniak, čo asi vedia všetci hihihi takže mám všetky časti o nich videné a čítané aj stokrát.
Naštvaná som aj na Biwako, lebo keby nemachrovala a dala novorodenca Minatovi, tak by ho Tobi neuchmatol, aj keď príbeh by bol potom o inom.
Tiež aj tvoja teória o Byakugō/Bjakugó a Kámou má čosi do seba, teraz som sledovala boj kage s Madarom. Len je tu zádrhel, lebo vraj je spojená s Katsuyou/Kacujou. Tú značku na čele mala aj Mito a teraz si už presne nepamätám, ale dokázala čosi, čo nikto iný. Sakura je z obyčajnej rodiny, preto ak by technika nesúvisela so slimákom, tak by bola v čudu, však ani neukázala nikdy takú silu, okrem lámania skál, ako Cunade, napr. útok Peina, boj s Madarom.
No, ňúranie sa v Narutovi s odstupom času, vždy prinesie nové pohľady na vec Laughing out loud

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-12-27 19:00 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Pravda, išlo iba o papierik, to som si zle pamätal, avšak ... ako by vedeli, že sa utopil a kde, keby nenašli jeho telo? Na papieriku nebolo písané, ako chce so sebou skoncovať a kde.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Pá, 2019-12-27 21:49 | Ninja už: 2896 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Pozri NS 358 - sviniar Danzó pomocou Izanagi mu to oko ukradol a je tam aj ako dáva Itíkovi oko. Danzó nariadil uzavrieť smrť ako samovraždu, telo sa nenašlo. Ťfuj, boli to riadne intrigy Tak teď ti nevím... V 359 je masaker. Šindeny neberiem v úvahu. aj keď boli animované. Na hanbu sveta neviem nájsť tu na stránke čitateľnú mangu Takový trapas... Inak som aj dosť gúglila a na mnohých stránkach sú popísané riadne hovadiny Ehh... jasně... hehe... Tak snáď sa dopátram, alebo sa nájde niekto, povídkář dajako dlho čuší Sad Už som taká umorená, že asi usnem Už spinkám

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, So, 2019-12-28 09:20 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

V mange nie je, čo sa presne dialo medzi Shisuim a Danzom (to ešte v online čitárni nájdeš - tuším tam, kde porazili Kabuta).
Ja mám staršiu mangu stiahnutú (preklad z bývalého mangacesky.wz.cz).

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Po, 2019-11-18 21:35 | Ninja už: 2896 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

Točím znovu NS a teraz som v dieloch, kedy bol zabitý Asuma. Ide ma picnúť, ako je celá akcia debilne zorganizovaná Bad V podstate jediný Asuma stojí za čosi, Kotecu a Izuma sú do počtu a Šikamaru je slabý ako stokrát vyvarený čaj, však nič nevládze. Veď mu dobre Asuma všetko povysvetľoval, ale Šikamaru nič nechápal a vraj génius Ehh... jasně... hehe... Jeho otec je celkom iná káva Úpa boží!!! Mali poslať starú gardu proti takému silnému protivníkovi. No, kdeže by mohli v takej trápnej zostave poraziť Hidana a Kakuzua Shocked Jediné, čo má v týchto dieloch hodnotu, je Asumova múdrosť a Kakuzuove hlášky. Ani sa mi nechce pozerať, ako tam bude jeho tím vyplakúvať Tak teď ti nevím...

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2019-11-19 08:54 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Mne sa zdá, že práve Shikamaru prišiel na to, ako Hidanovo prekliatie eliminovať tým, že ho dostali z kruhu. Chybu spravili keď sa sústredili iba na ten jeden kruh, kým on si vytvoril druhý.
Si k ním nespravodlivá, bojovali proti súperom s absurdnými schopnosťami a bez šance na úspech, pretože nemali informácie o ich schopnostiach a možnostiach.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Út, 2019-11-19 14:59 | Ninja už: 2896 dní, Příspěvků: 3044 | Autor je: Metař Gaarova písku

To áno, prišiel na to, ale však tam skoro skolaboval, lebo mal málo čakry a nedokázal Hidana tieňmi udržať. Sám Asuma mu predsmrtne dohováral, že je lenivý a musí sa v tréningu zdokonaľovať, lebo v boji sám rozum nestačí. Aj keď predtým hrali šogi, tak mu povedal, že je kôň, lebo silou nestačí, ale vďaka rozumu môže skákať. Videli, čo Kakuzu s Hidanom napáchali v Chráme ohňa, tak sa mali lepšie pripraviť. Však tam nakoniec prišiel na ratu, nepamätám jeho meno, a vranami ratoval situáciu. Myslela som, že to Itači takto vypomohol, ale vtáky ovládajú asi viacerí. Kakaši s Jamatom trénujú s Narutom, tak nešli. Inak Sakura je veľmi starostlivá aj so Saiom. Jej začne šibať, keď vidí Sasanovu odhalenú hruď hihihi Ešte si spomínam, že Deidara ich varoval pred Narutom, čo sa mu Hidan vysmial, že oni nie sú takí poserovia, ale veď Deidara ulovil Gáru.
Máš pravdu, že nemali dostatok informácií, tak sa mali lepšie vybaviť, alebo zdrhnúť, keď videli, že na nich nemajú. Tu vidím chybu Piatej, že nemá dobrú špionáž. Pľuhák Danzó má určite lepšiu. A myslím si, že v tomto zložení, by nemali šancu na úspech ani s informáciami bez dostatočného silového vybavenia a techník.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Út, 2019-11-19 17:22 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ich plán dostať ich zo zálohy jedného po druhom nebol márny, akurát Hidan tak akosi nezomrel a tým celé krachlo - stratili iniciatívu. Koketsu a Izumo neskôr ET Kakuza porazili a Shikamaru krátko na to Hidana, takže by za iných okolností, vyvarujúc sa istých chýb, mohli mať aj v tejto zostave šancu.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, St, 2019-11-20 21:14 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Ten arc byl dobrý, byl svižný, zajímavý, přímočarý, hláškovalo se, bad guys zůstali zlými hochy až do své "smrti", Asumova smrt, dynamické boje, strategie!
Arc mám rád, ale přesto musím říct, že samotný začátek je hodně nelogický. A ne poprvé v příběhu, ani naposledy, bohužel.

Už samotný nápad poslat pouze čtyřčlenné týmy proti Akatsuki!!!???
Věděli, že Akatsuki se pohybují v týmech po dvou. Věděli, že jsou neuvěřitelně silní. Věděli, že byl členem Orochimaru! A také věděli, že Akatsuki opustil. Už to samo o sobě něco říká o síle organizace, potažmo členů, potažmo vůdce. Věděli, že členem byl Sasori! A Deidara byl schopen porazit a unést kageho z centra vesnice a to (úplně) sám.

Pochopil bych, kdyby vyrazily čtyřčlenné týmy, v kterých byl byl Jirayia nebo Tsunade nebo Danzou nebo třeba i Kakashi nebo Gai. Prostě elita. Dá přece rozum, že aby porazili OP protivníka, musí mít OP člověka v týmu. Se vší úctou k Asumovi a jeho síle, on do této kategorie určitě nepatřil.
Navíc zbytek týmu by měl svého vůdce podporovat a doplňovat. Další členové by měli ovládat schopnosti, které vůdce nemá a kterými ho mohou ochránit.

V každém případě, by bylo nejlogičtější poslat větší skupiny.

Pokud jde o strategii u výměnného místa, tak souhlasím, že odstranit Hidana byl správný tah. Na druhou stranu nechápu, proč zaváhali v momentě, kdy nezemřel. Pro zkušeného ninju by přece mělo být normální, že se setká s něčím neobvyklým. Už jen možnost, že mohlo jít o genjutsu, by je přece měla nutit nějak reagovat.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, St, 2019-11-20 22:35 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Už si nespomínam, aké boli inštrukcie, ale bolo snáď cieľom tých skupín nevyhnutne okamžite eliminovať alebo hlavne prísť im na stopu? Každopádne aj na oslobodenie Gaaru vyrazil pôvodne iba jeden tým.
Skôr než prekvapenie (bol predsa stále spútaný Shikamarom) by som vytkol, že išli na Hidana naplno, bez akéhokoľvek krytia v situácii, keď nepoznali presnú polohu jeho parťáka (stopári zo Zvučnej mali jedného v zálohe). Nechali sa zlákať Hidanovou "neopatrnosťou".

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Čt, 2019-11-21 07:30 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

I kdyby opravdu šlo jen o nalezení Akatsuki, což nešlo. Sice tedy na začátku ano, ale v momentě, kdy Asuma zjistil, že mají jít na výměnné místo, se to zvrhlo. Vzpomeň si, že většina týmů po příchodu na místa výměny plánovala přepad.

To, že poslali do Suny jen jeden tým, za chybu nepovažuji. Má to dvě roviny. Jednak to neohrožovalo jejich vesnici, ani zemi. A hlavně Suna byla plná, snad schopných, ninjů. A druhý pohled je složení týmu. Poslali Kakashiho, který byl v té době neoficiálně ?druhý? nejsilnější/nejchytřejší ninja ve vesnici, navíc s výbornou stopovací schopností. A poslali Naruta, svého jediného jinchuurikiho. A Sakuru, jednu ze ?tří? žaček samotné hokage.

Já ten útok považuji za dobrý. Neměli krytí, to je pravda, ale věřím, že to byla nejlepší možná taktika. Když už tedy "museli" zaútočit.
Kdyby to byla bývala opravdu jen mise o hledání Akatsuki, tak v momentě, kdy Hidana zahlédli, měli okamžitě přivolat další (silnější) týmy.

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Čt, 2019-11-21 15:01 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ja ich útočnú taktiku pokladám za neefektívnu, pretože akonáhle Shikamaru spútal Hidana, mohol ho doraziť Asuma - ktorý by mu vzhľadom na sečný charakter jeho zbraní išiel zrejme rovno po hlave - zatiaľ čo Izuma a Koketsu by boli v zálohe, alebo kryli Shikamara, ako to robili neskôr, po objavení sa Kakuza.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Pá, 2019-11-22 06:23 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Souhlasím. Největší chyba, že se nechali zaskočit. Nebyl důvod zamrznout ve chvíli, kdy Hidan nezemřel. Prostě měli pokračovat v útoku.

Obrázek uživatele Ravencrest
Vložil Ravencrest, Po, 2019-05-27 23:08 | Ninja už: 5473 dní, Příspěvků: 1199 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Tak mě napadá jestli při zničení Konohy Painem, byla zničena i čtvrť Uchihů?






Obrázek uživatele martin.pole
Vložil martin.pole, Út, 2019-05-28 21:45 | Ninja už: 4763 dní, Příspěvků: 888 | Autor je: Prostý občan

Když už si na to narazil, tak mě by zajímalo něco trochu jiného. Jaký je maximální poloměr shinra tensei? Tedy, když si to představíme jako sféru kolem Paina. Záleží opravdu jen na chakře uživatele? A pokud ano, tak jaké možnosti měl Nagato sám za sebe? Madaru jsme potom shinra tensei snad neviděli použít, což je škoda.

Další věc je, proč Pain nepoužil shinra tensei na zemi (vznesl se)? Ničivé účinky by byly přece větší. Znamená to tedy, že čím větší odpor je technice kladen (v tomto případě zemí), tím má menší dosah?

Obrázek uživatele Jalapenos
Vložil Jalapenos, Čt, 2019-05-30 23:41 | Ninja už: 6305 dní, Příspěvků: 827 | Autor je: Recepční v lázních

Madara má Shinra Tensei len v hrách, ak sa chceš pozrieť. Nie je to canon, no myslím, že Madara by nemal problém to urobiť. Ono išlo tým vznesením sa imo o estetično. Veď uznaj, že to vyzerá dobre

Checkla som viacero teórií o veľkosti Konohy. Ľudia sa to snažili vypočítať pomocou vedomosti, že Les Smrti má 20km v priemere.

A dosadili do obrázku z mangy (za predpokladu, že to červené je Les Smrti, rieka sa tam nerozdvojuje, ale môže ísť jednoducho o chybu)

Vyzerá to tak, že Konoha nie je v tvare kruhu, ale skôr trojuholníka a aj to nepravidelného... čiže priemer Konohy je tak od 40-70 kilometrov. Čo je fucking insane, lebo by to bolo ako veľkosť Paríža. A skôr to teraz vyzerá, že sa Pain vzniesol, aby si bol istý, že pokryl so Shinra Tensei všetky kúty Konohy.
Ešte by sa to dalo prepočítať z populácie Konohy, ak bolo ninjov/samuraiov v 4. vojne 80 000 a Konoha má podľa Kishimota najväčšiu populáciu, tak to je cca 18 000 konožských ninjov. Možno má Konoha tak 3x viac civilistov. To by bola populácia okolo 72 000. Podobnú populáciu má Kladno (rozmery cca 6x6km) alebo Trnava (8.5x8.5km). To sa mi zdá reálnejšie. Tie by Pain imo vedel zrovnať so zemou so Shinra Tensei. Nemyslím, že by to vedel urobiť Parížu. Možno tak max Olomouc.

~Jalapenos

Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Pá, 2019-05-31 10:44 | Ninja už: 5401 dní, Příspěvků: 6240 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Ak by bola veľkosť Konohy 40 km, tak by budova rezidencie Hokageho na obrázku mala šírku asi 1 km, čo zjavne nemá. Vzhľadom na rozmery budov nebude mať Konoha od centrálnej rezidencie po hradby viac než 8 km.

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...