Something like klan 1. díl
„Já to cítím, cítím to. Už nejsme samy.“ Promluvila do ticha neznámá osoba.
„Možná, že ne, ale pořád musíme čekat, až se k nám připojí ze Severu, Jihu a Východu.“ Odvětila jiná osoba.
„Ale je to potlačováno.“ Namítala první osoba.
„Má to v sobě, ale ne tak silné jako my.“ Přikyvovala druhá osoba.
„Myslíš, že to v sobě potlačuje on a naschvál.“ Přemýšlela nahlas první osoba.
„Buď a nebo to v něm tlumí někdo jiný.“ Dokončila myšlenu první osoby ta druhá.
„Někdo jiný?“ Divila se první osoba.
„Kagové pořád ještě žijí a já si myslím, že si to předávají z titulu na titul. Chápeš jak to myslím?“ Vysvětlila druhá osoba své pochybnosti.
„Jo. My taky ještě praktikujeme.“ Pochopila první osoba.
„Jasně že jo, ale v tom je ten fígl, oni nevědí, že žijeme. Nemají to vědět!“ Konstatovala druhá osoba.
,,Já vím, ale...“ Namítala první osoba.
„Ale co?“ Chtěla vědět druhá osoba.
„Ale vždyť už mu brzo bude 17 let, takže už to tlumí celý rok.“ Dokončila námitku první osoba.
„Jak něco takového může vydržet?“ Divila se druhá osoba.
„Nevím. Ale to co vím je, že to všechny cítíme, ale slabě.“ Odpověděla první osoba.
„Je to potlačované!“ Vynesla rozsudek druhá osoba.
„Ale nevíme, jestli to zadržuje on sám, nebo někdo jiný.“ Pokračovala druhá osoba.
„Co když to v něm zadržuje někdo jiný a on o tom ani neví.“ Přemýšlela zase nahlas první osoba.
„Myslíš, že neví o tom, že to v něm někdo tlumí?“ Optala se první osoba druhé.
„Anebo, neví o tom, že má, však ty víš…“ Vyřkla svou myšlenku první osoba.
„Jo, vím.“ Souhlasila druhá osoba s tím, že ví, o čem první osoba mluvila.
„A taky je tady ještě jedna otázka. Pokud to v něm potlačuje někdo jiný, požádal ho on o to, aby to v něm potlačil, nebo on o tom nemá ani páru?“ Ptala se první osoba druhé osoby, ale i sama sebe.
„Ať je to jak chce, našim hlavním úkolem je pomoc mu.“ Vyjádřila svůj názor druhá osoba.
„To je jasné a taky se vyhnout kage?“ Souhlasila první osoba s otázkou.
„Jo. A jelikož je Madara naživu, tak se musíme vyhnout i jemu.“ Obě osoby stanovovali pravidla a navzájem se doplňovali.
„Tak fajn, musíme pokračovat k místu setkání, kde se setkáme se Severem, Jihem a Východem.“ Rozkázala první osoba.
„Přesně tak, ale je tu moc otázek.“ Konstatovala druhá osoba.
„Velmi moc otázek, ale my musíme jít.“ Trvala na svém první osoba.
„No jo…“ Musela souhlasit druhá osoba s první.
V hlavním sídle aliance ninjů, v "hotelu", o devět dní později, čas: asi deset hodin ráno
„Tsunade?“ Oslovil někdo Lady Hokage z vedlejší místnosti.
„Co je Raikage?“ Odpověděla otázkou Tsunade v kanceláři všech pěti kage, jelikož všech pět kage má kancelář společnou.
„Co si myslíš o tom návratu Sauskeho a spol. Já vím, že ty Orochimara znáš dobře, ale Sauske mě i Beeho chtěl zabít, Zabil Danzoa, Itachiho a měl spadeno na Konohu a teď, na Itachiho nedá dopustit a chce se stát Hokagem. A taky nesmíme zapomínat, že spolupracoval s Akatsuki konkrétně s tím Obitem.“ Vyložil své karty na stůl Raikage.
„Máš pravdu, je to divný, ale teď jsou na té misi a co říkáš na návrat Hokagů?“ Optala se Pátá a začala se přehrabovat v nějakých „důležitých papírech“.
„No jo, můžou nám dost pomoc.“ Odpověděl Raikage a začal se taky přehrabovat v „důležitých papírech“.
„Pravda.“ Souhlasila Tsunade a jejich rozhovor pokračoval dál.
„Naruto mi říkal, že je rád, že má taťku zpátky, prý je to pro něho jako dáker k narozeninám.“ Změnil téma Raikage.
„No jo, ono už je to vlastně týden od jeho narozenin.“ Zděsila se Tsunade.
„Byla jsi dlouho pryč. Já mu dal nové kunaie a shurikeny, budou se mu teď hodit.“ Tsunade kývla a přemýšlela, co mu dá k narozeninám ona.
„Vy jste se teď nějak s Narutem sblížili co? Že mu dáváš i dárky k narozeninám.“ Vyptávala se Pátá.
„Jo to jo, padl si s Beem do oka a Beeho kamarádi, jsou i mí kamarádi, navíc proč bych mu dárek nedal, zaslouží si to, ale je tady jedna věc, která mě znepokojuje.“ Vysvětloval Raikage a pomalu začal vykládat karty na stůl.
„Vážně a jaká?“ Divila se Tsunade.
„No… jak bych to řekl, Naruto má v sobě dva klany a tak se bojím ohledně jeho moci. Už by se to vněm mělo probudit, vlastně se to v něm mělo probudit, kolem jeho šestnácti let. Máš v tom prsty Tsunade?“ Lady Hokage se zarazila, takové postřehy od Raikageho nečekala.
„Co myslíš? Jasně, že mám, už děda mě učil, jak může být moc nebezpečná. Cpu do něho rozdrcené bylinky, jak jen se to dá, třeba do jídla, nebo do pití, jen abych to v něm potlačila. Vždy mu je nenápadně podstrčím.“ Kápla božskou Pátá.
„Jak často?“ Ptal se s obavami Raikage.
„Nejprve to bylo co měsíc, pak co dva týdny, ale čím je starší, tím častěji mu je musím dávat. No vidíš, mohla bych ho na jeho narozen
iny pozvat na ramen a tam mu je podstrčím.“ Kula pikle Tsunade.
„Takže jak často?“ Ptal se neodbytně Raikage dál, bál se totiž, že Tsunadiny bylinky neblokují jen jeho moc, ale i jeho chakru.
„Obden.“ Odpověděla Tsunade, svěsila hlavu a vzala si nějaké další důležité papíry na přehrabování a ty staré položila na svůj stůl, každý kage má v kanceláři svůj vlastní stůl.
„Ale vždyť jsi tady týden nebyla, byla jsi na té misi s nimi…však ty víš s kým (viz. pozor spoiler).“ Nechápal Raikage.
„Neboj, pověřila jsme Shizune, ať mu vždy někam sypne.“ Vysvětlila Pátá.
„A on o tom neví?“ Ptal se dál Raikage a položil své důležité papíry na svůj stůl, ale další už si do rukou nevzal, aby mohl zaměřit celou svou pozornost na Tsunadiny odpovědi a otázky.
„Ne, teda aspoň si to myslím, ale teď už musím za tím Narutem.“ Odpověděla v kostce Hokage, položila důležité papíry, které měla v rukou na stůl a vydala se ven z kanceláře.
„A řekneš mu to někdy?“ Houkl Raikage na Hokage v naději, že uslyší odpověď, ale ta se nedostavila a tak zase popadl do rukou nějaké důležité papíry a už se v nich přehraboval.
Před Narutovým pokojem
Tsunade právě dorazila ke dveřím od Narutova pokoje, zaklepala a čekala, až dveře někdo otevře. Po dvou minutách a deseti zaklepání na dveře je Naruto konečně otevřel a postavil se mezi futra.
„Ahoj Naruto já jsem tě…“ Pátá se zarazila, pořádně se nadechla a až pak se rozhodla pokračovat.„…prosím tě, jak to vypadáš?“ Tsunade se neudržela a musela se zeptat. Naruto si promnul oči a zívl a koukal do blba a taky si nešlo nevšimnout, že má na sobě pyžamo.
„Co? Já? Vždyť jste mě vytáhla z postele!“ Stěžoval si Jinchuuriki na brzké vstávání.
„Vytáhla z postele? Je to vtip, že jo? Vždyť už je po 10-té hodině.“ Divila se Hokage jeho způsobům.
„No a co potřebuješ bábi Tsunade?“ Zeptal se teď pro změnu Naruto.
Pátá se Narutovi omluvila za to, že mu nemohla včas popřát k narozeninám a tak ho chce pozvat na ramen. Naruto pozvání přijal a když byli na ramenu, objevil se u nich Raikage, aby Naruta zabavil a Lady Hokage mu do jídla mohla nasypat bylinky. Pak ještě Tsunade Raikagemu nenápadně poděkovala za to, že jí to pomohl před Jinchuurikim zamaskovat. Když měl pak Naruto s Beem sraz na louce, rozhodl se mu svěřit.
„Bee nevíš něco o tom, co spolu kují bábi Tsunade a Raikage?“ Musel se zeptat Naruto.
„Ne, nevím. Proč?“ Divil se Bee, ale chtěl mu pomoc, tak to nějak neregistroval.
„Protože mi bábi Tsunade do jídla nasypala nějaké rozdrcené bylinky, mezitím co se mnou Raikage mluvil a bylo jasné, že mě chtěl jen zabavit.“ Vysvětlil Naruto a Bee nemohl věřit svým uším.
„Aha. Já o ničem nevím, přísahám. Ale co když to byly nějaké, třeba léčivé bylinky.“ Bee se snažil přijít na odpověď proč by to jeho bratr nebo Lady Hokage něco takového dělali.
„To nevím. Je mi po nich blbě. A teď jsem přišel i na to, že mi je podstrčila i dřív, pamatuju si tu příchuť. A vím, že mi po nich bylo blbě i dřív. A nejhorší je, že po tom co je sním, nemám skoro žádnou chakru.“ Přiznal Jinchuuriki.
„To ale není dobré.“ Musel potvrdit Bee.
To be continued...
Takže...Toto je moje 1. FF, tak doufám, že se bude líbit. Mám už napsané i další díly ve Wordu, jen mi chyběla ta odvaha hodit to sem. Pokud máte k mé FF něco na srdci, napište, přijímám i kritiku. Pokud by to šlo chtěla bych sem přidávat díly každý týden, asi to bude o víkendu. Co se týče mé inspirace tak to bude asi okolo Upířích Deníků, Dalších anime, atd...
Ještě jsem se chtěla omluvit, že je tam furt první a druhá osoba, ale chtěla jsem ty dvě od sebe rozeznat a o koho se jedná se dozvíte až v průběhu příběhu, takže proto…
P.S.: Ještě jsem se moc, moc, moc chtěla omluvit za chyby v pravopise, atd. Sorry, ale nejsem chodící učebnice ČJ. ... XD
Tak to je super že už ji tu máš. A už jen zbývá čekat a dočkat se na další díl. =*
Neboj, dočkáš se, už ho mám připravený...
Moje nová FF: http://147.32.8.168/?q=node/109534