manga_preview
Boruto TBV 08

Neobvyklá nákaza, bakayaro, konoyaro!

Už je to tady, Mieko-chan se zase rozhodla napsat nějakou jednorázovku. Nechala se inspirovat Orochimarem v jistém dílu Naruto SD, za což mu děkuje, a jednou svojí rozepsanou sérií, která ale uvízla na mrtvém bodě a nebude nejspíš nikdy dopsaná.
No, dost mých keců, tady to je. Laughing out loud

„ÁÁÁ! Co to sakra?! Nepřátelská invaze nebo co?!“ lekl se Naruto. Jeho pokoj se kvůli tomu neskutečnému kraválu otřásal v základech. Vymotal se z peřiny a posadil se na posteli. Došlo mu, že ten neskutečný kravál dělá jeho budík.
„No jasně! Schoval jsem si ho, abych nezaspal! To byl ale nápad,“ liboval si a protáhl se. „Ale kam jsem ho schoval?“ Převrátil bordel v pokoji vzhůru nohama. Budík pořád drnčel na celou Konohu.
„Sakra!“ Naruto si nakonec vzpomněl, rozmáchlým pohybem otevřel skříň a vrhl se ke koši se špinavým prádlem. „To byl ještě lepší nápad! Tenhle smrad by probudil i mrtvýho... Tady jsi!“ zvolal vítězoslavně a rychle odskočil od skříně. Naneštěstí dopadl rovnou na kelímek instantního ramenu, po kterém uklouzl, chvíli letěl vzduchem a nakonec dopadl hlavou přímo do koše, kde si předtím schoval budík. Hrábl po něm, aby ho mohl konečně vypnout, ale zjistil, že ho nemá, protože po jeho velkolepé letecké show zapadl do okapu. A v okapu navíc nezůstal ležet, ale svezl se pomalu dolů a pak dopadl na chodník. Nutno dodat, že se pádem nerozbil a pořád ještě zvonil, byly čtyři ráno a Narutův malý plánovaný žertík, na který si taky vzpomněl až teď, měl být tajný. Aby toho nebylo málo, když se snažil dostat hlavu z koše na špinavé prádlo, kopl do skříně, která se na něj svezla s ránou ještě hlasitější než pekelný kravál vydávaný jeho budíkem.
„Sakra! Blbá skříň! Blbej budík! BLBEJ NÁPAD!“
„BAKA NARUTOOO! CO TADY SAKRA PROVAÁDÍŠ VE ČTYŘI RÁNO?!!“ vtrhla do pokoje naštvaná Sakura. „A co to tady tak strašně smrdí?“
„Taky nevím,“ zamumlal Naruto tak nahlas, jak mu to hlava v koši dovolila. „Dostala bys mě prosím ven, Sakuro-chan?“
„Co jsi sakra prováděl? Neříkej mi, že máš tak živé sny. A přinesla jsem ti budík.“
„No, večer jsem si schoval budík do koše se špinavým prádlem, abych ráno nezaspal...“začal vysvětlovat situaci.
„COŽE?!“ zaječela Sakura a budík zahodila. „Fuj, ty prase! A já na to šáhla! Tak to je to, co tu tak strašně smrdí!“ Skákala po pokoji a zuřivě si otírala ruce o všechno v dosahu, ale zakopla o spadlou skříň, vyletěla do vzduchu a spadla na ni, čímž ji rozmlátila na třísky a teď ležela na koši s prádlem a na Narutovi spolu s hromadou dřeva.
„Naruto, za ten kravál můžeš ty?“ ozvalo se od okna a dovnitř vlezl naštvaný Yamato. Naruto by na něj rád překvapeně vytřeštil oči, ale v jeho současné situaci to nešlo. Snažil se dostat ven z koše, což se mu nakonec povedlo a skončil pod rozzuřenou Sakurou, která napřáhla pěst, aby ho expresně poslala až do Amegakure.
„Co se to tady sakra děje?! A co to tady tak strašně smrdí?“ Naruto zrudnul.
„Chtěl jsem to dneska odnést do prádelny!“ bránil se.
„A zabít desítky nevinných lidí, kteří si přišli přeprat košili?“ ušklíbla se Sakura. Podívala se na Naruta, vykulila oči a jednu mu vrazila.
„Na mě to tvoje perverzní jutsu nefunguje, blbečku!!!“ řvala mezi jednotlivými fackami. „NEJSEM – NA HOLKY!“
„Ale já...“
„Buď zticha! Vzbudil jsi půl Konohy a ještě si dovoluješ tohle?!“
„Sakuro,“ ozval se Yamato. „Jestli nechceš vzbudit tu druhou půlku, mohla by ses trochu ztišit.“
„Do háje!“ zavrčela Sakura.
„Ale já nepoužívám tu techniku!“ vyděsil se Naruto a běžel k zrcadlu. „Mohla bys to vědět sama, když používám Oiroke no Jutsu, mám větší prsa a užší pas, koukej! Oi-“
“Naru – Naruto-oo-o! Co to mám s hlasem?“ zastavila se najednou Sakura a pohlédla do zrcadla. „Já jsem chlap?! A... Kdy jste si vlastně vy dva nechali narůst dlouhé vlasy?!“
„Co?“ nechápal Yamato. Přejel očima svou novou postavu, prohlédl si konečky vlasů a polkl.
„Naruto, v tom máš prsty ty?“ zeptal se nezpečně. Naruto zavrtěl hlavou.
„Asi je to nakažlivé,“ konstatovala Sakura.
„To znamená, že pokud nechceme nakazit celou vesnici, budeme muset zůstat v karanténě,“ usoudil Yamato.
„Neříkejte, že budeme bydlet v...!“ lekla se Sakura.
„Narutově bytě,“ přikývl.
„NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! A kde budu asi tak spát?! A navíc tu Naruto nemá žádné řasenky, ani oční stíny, a dokonce ani make-up! Budu vypadat jak strašidlo!“
„Aspoň ne jako buznička,“ ušklíbl se Naruto a jednu schytal.
„Cos to řekl?!“ tyčila se nad ním a hrůzostrašně mávala pěstí. Yamato si povzdechl.
„Zkuste se nezabít, jo? Je přece úplně jedno, jestli máme opačné pohlaví, aspoň to bude nová životní zkušenost... CO TO MÁM SAKRA ZA HLAS?! JÁ UŽ NECHCI BÝT HOLKA! PROKLÍNÁM TĚ, UZUMAKI NARUTO!!!“
„Jen jsem chtěl říct, že kluci se malovat nemusí,“ vysvětlil Naruto a opatrně se odplížil ze Sakuřina dosahu. Ta přikývla.
„Ta vesta je mi těsná,“ vrčel Yamato. Posadil se na postel a začal si ji rozepínat.
„Mně moje kombinéza taky,“ přiznal se Naruto. „A Sakura-chan by se měla do něčeho převlíknout...“
„Perverzní prase!“
„...pokud teda nechce být kluk v růžové sukni.“ dodal. „Můžeme si vyměnit oblečení.“
„Fajn. Stav nouze,“ zavrčela a začali si bleskově vyměňovat oblečení, když se ozvalo bušení na dveře.
„Sakuro, už jsi ho pořádně zmlátila za ten budík? A můžu dál, Naruto?“
„Ino! Nechoď sem!“ zaječela Sakura.
„To je Ino?“ zeptal se Yamato.
„Sakuro? Ty tam nejsi nebo co?“
„To jsem já! Nechoď sem, Ino! Jdi pryč!“
„Sakura je holka!“ zaječela Ino a rozrazila dveře. Chvíli vyděšeně zírala na Naruta a Yamata.
„Ty jsi tady s... s nima? A proč jste ty a Naruto svlečený, a proč máš na sobě jeho vestu?“ ukázala vyděšeně na Yamata. „A proč jsou oni dva holky a ty kluk?!“ Naruto si rychle natáhl Sakuřinu sukni, ale nebyl by to Naruto, aby se mu něco nepovedlo.
„Naruto, máš naruby tričko,“ ušklíbla se Sakura. „Převleč si ho. Máš na sobě moje oblečení, tak ho nos správně.“
„Hmm, Sakuro-chan... To tričko je mi asi malý,“ zamumlal a snažil se z něj vykroutit.
„Malý kde?“ zeptala se nebezpečně.
„No.. Tady... Přes, ehm...“ ukazoval Naruto.
„To byla urážka, víš o tom?!“ zaječela. Ino škodolibě poznamenala: „Už i Naruto má větší prsa než ty, nechtěla bych.“
„Podívej se do zrcadla,“ zašklebila se Sakura. „Asi tu s náma chvilku pobudeš.“
„Cože?! Já nechci být kluk!!!“ zaječela Ino o oktávu nižším hlasem. „A kde jsou moje krásný vlasy?!“ brečela.
„Ino? Můžu si zkusit tvoje oblečení, až se mi podaří dostat se ze Sakuřina trička?“ zeptal se Naruto.
„Ehm... tak fajn. Yamato? Můžu si půjčit vaše?“ odpověděla Ino.
„A já budu nosit co?“ chtěl vědět Yamato. „Do Sakuřina trička se taky nevejdu.“
„To vyřešíme,“ ujistila ho Sakura. Narutovi se konečně povedlo dostat se ze Sakuřina oblečení a zkusil si to Inino.
„Padne jako ulitý,“ zazubil se.
„A co já?“ zeptal se Yamato, který seděl na posteli zabalený do Narutovy deky.
„Hm... uvidíme, co najdu,“ řekl Naruto. Chvíli hrabal ve skříni.
„Stačí tričko,“ dodala Sakura, protože se Yamato zmocnil její sukně.
„Tady!“ vytasil se Naruto s bílým trikem. „Tohle jsem si koupil, ale bylo mi velký.“
„Díky,“ řekl Yamato a oblékl si ho.
„Tak já zase půjdu. A až to přejde, chci svoje oblečení, čistý a vypraný. A ne že ho strčíš do toho koše,“ varovala ho Ino.
„Ne tak rychle,“ zarazil ji Yamato. „Budeš tu s námi, protože je to nejspíš nakažlivá nemoc a nechceme nakazit půl Konohy.“
„Kterou půlku? Tu, kterou Naruto vzbudil, nebo tu druhou?“
„Sakuro-chan, to od tebe bylo hnusný!“
„JÁ BUDU BYDLET TADY?!“
„Už to tak vypadá,“ ušklíbl se Naruto.
„Mám nápad,“ řekl Yamato, který už měl na sobě Narutovo tričko. „Zavoláme Tsunade-sama, ale musíme pořádně řvát.“
„Tak fajn. Tři. Dva. Jedna,“ odstartovala to Sakura a otevřela okno.
„TSUNADE-SAMAAAAAAA!“ řvali, dokud dotyčná nepřišla. Když si jí všimli, rychle okno zase zavřeli a Yamato mezitím udělal Narutovi novou skříň. Sakura napsala zprávu a podstrčila ji Tsunade pod dveřmi.
„Je to divný, ale určitě to nic nakažlivýho nebude. Ven a běžte se všem veřejně omluvit za ten kravál!“
„Fajn,“ zavrčel Naruto a čtveřice vyšla ze dveří. Před Narutovým domem se shromáždila celá Konoha a všichni nadávali na „ten strašnej bordel, co tu děláte“.
„Fajn, takže se všem omluváme, zjistili jsme, že jsme přes noc změnili pohlaví,“ prohlásila Sakura, „a to zjištění nás šokovalo natolik, že nešlo být potichu. Teď ty,“ strčila do Naruta.
„Já se vám omlouvám za ten svůj špatný nápad s budíkem, a za to, že mi ráno tak dlouho zvonil,“ pronesl.
„A já budu mluvit za nás oba,“ řekla Ino, „a omlouváme se za to, že jsme tak ječeli.“
„Ino?!“ zděsil se Inoichi, který stál mezi ostatními. A pak se to stalo. Ceý dav nejdřív ucítil nějaký zápach, a pak se všichni zvolna měnili. Některým narostly delší vlasy, jiným se zkracovaly, postavy se měnily a brzy bylo celé shromáždění opačného pohlaví. A Sakura se podezřívavě zahleděla na špinavé prádlo, které Naruto přitáhl s sebou v tašce.
„NARUTO, CO TO MÁ ZNAMENAT?!“
„Chtěl jsem to vyprat,“ bránil se.
„Tys šel vyprat zdroj nákazy, baka?!“
„Jaký zdroj nákazy?“
„To prádlo!“
Dav ztichl a nepřátelsky se na blonďáka zahleděl.
„UZUMAKI NARUTOOO!!!“

[o minutu později v jistém křoví za Konohou]

„Můj ďábelský plán vyšel,“ ušklíbl se Orochimaru a posunul si plynovou masku. „Všichni v Konoze teď mají opačné pohlaví, a to jen díky tvým zápachem se živícím virům, Kabuto!“
Kabuto se samolibě usmál. „Pro vás vše, Orochimaru-sama. A k čemu že ten ďábelský plán slouží?“
„MÉ PLÁNY NEMUSÍ K NIČEMU SLOUŽIT, MAJÍ JENOM LIDI TRÁPIT A SOUŽIT! BAKAYARO! KONOYARO!“
„Lituju dne, kdy potkal Killer Beeho,“ mumlal si pro sebe Kabuto.
„Ale podívej se na ten krásný zmatek, matky z otců a otcové z matek!“ vychrlil zasněně Orochimaru. Kabuto skryl hlavu v dlaních a bolestně zakvílel, zatímco se rapování jeho mistra rozléhalo po okolních lesích.

Poznámky: 

tak snad se vám to líbilo, dostala jsem chuť na napsání úplný kraviny, tak jsem ji taky napsala Laughing out loud

...a ještě poznámka autora o 8 let později, čistě pro zajímavost: tohle jsem psal ve 14, gender swapy mě naprosto fascinovaly a říkal jsem si u toho tehdy, že z toho vždycky všichni zbytečně moc vyšilujou a že zkusit si na chvíli být kluk by bylo vlastně fajn. Well, trvalo ještě 5 let, než mi došlo, že na tom bude něco víc Laughing out loud

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Ne, 2015-07-12 14:19 | Ninja už: 4284 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Po, 2014-06-02 21:24 | Ninja už: 3809 dní, Příspěvků: 1382 | Autor je: Student Akademie

Preboha!!!!!!!!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Ja som zomrela práve od smiechu!!!!!!!!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Tenhle smrad by probudil i mrtvýho... Laughing out loudLaughing out loud :DF A tá narážka na Sakurine ploché hrudné proporcie XD Si ma zabila Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Najlepšia parodia, akú som kedy čítala a ten Oroxicht na konci XD XD Zaslúžiš si ni 5, ale 10* :3 :3 :-* Do obľbených Laughing out loud Laughing out loud

Bože, sa asi budem smiať ešte mesiac z toho Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele -Mieko-chan-
Vložil -Mieko-chan-, Út, 2014-06-03 18:37 | Ninja už: 3676 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

*skáče po pokoji* Arigato! :33 (o Sakuřiných proporcích by zrovna Mieko-chan měla pomlčet, ale psst... Laughing out loud)
Mimochodem chystám ještě jednu sérii parodií, tak snad bude brzo vydaný první díl Laughing out loud

Můj Instagram s obrázky, které nejsou z Naruta: instagram.com/lucindadraws
Fanart
Fanfiction - velký článek s popisy a odkazy
Až někdy nebudete vědět, co dělat, přečtěte si některou z povídek! Laughing out loud (Vůbec se nejedná o reklamu...) A pokud se budou líbit, podpořte můj skromný fanclub Smiling

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2014-06-03 22:08 | Ninja už: 3809 dní, Příspěvků: 1382 | Autor je: Student Akademie

Jeminenky, ak budú aj tie ostatné také dobré, asi ma trafí Laughing out loud Laughing out loud Len tak dalej! Laughing out loud

Obrázek uživatele Ajvory
Vložil Ajvory, Po, 2014-06-02 18:41 | Ninja už: 3999 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Krutý Laughing out loud Eye-winkLaughing out loud

Svým přátelům se neotáčej zády,i když se oni otočí těm tvým…
Každý má slabinu,a pravě ptoto jí musíme chránit, aby ji nikdo proti nám nemohl použít.

Obrázek uživatele Zinuska99
Vložil Zinuska99, Po, 2014-06-02 16:22 | Ninja už: 3648 dní, Příspěvků: 264 | Autor je: Konohamarova chůva

... jenom ta představa, jak se z Naruta stává holka a ze Sakury kluk Laughing out loud ještě lepší je jak Ori rapuje Laughing out loud Laughing out loud zabitý Laughing out loud dávám 5* Kakashi YES

the sun is a deadly laser

jsem docela sarkastická ale hej, umím se s lidma docela kamarádit muah