manga_preview
Boruto TBV 09

Err, Wait.. What? -1-

"Hej slyšeli jste to?"
"Co?"
"Naruto je zpátky!!"
"Cože? Oni už ho dávají v obchodě zase se slevou??"
"Proboha Kyu! Nemyslím tohle naruto. Ale Uzumaki Naruto!"
"Kdo?"
"Barbare! Ty nevíš kdo je Uzumaki Naruto?"
Sedmnáctiletá dívka s černými vlasy k pasu a trávově zelenýma očima záporně zavrtěla hlavou. Vítr si pohrával s jejími vlasy, jejichž konečky byly rudé a také nadouval zvonový rukáv jejího černého trika, které jí odhalovalo levé rameno. Pod tímhle trikem, které by jí odhalovalo ploché břicho měla oblečené bílé tílko končící v černých kraťáscích dlouhých ke kolenům. Čelenku své rodné vesnice měla okolo krku spolu s přívěskem ve tvaru lebky se skříženými hnáty.
"S kým se to bavím?" povzdechla si mladičká Hyuuga.
"Hanabi.. Myslím, že se ti nemusím představovat." poznamenala dívka.
"Kyoko Kyunji, to opravdu nemusíš. Byla to samozřejmě ironie." povzdechla si Hanabi.
"No nepovídej." zašklebila se Kyu. Nastalo ticho. Vyrušil je občas jen nějaký kousek čehokoli, jenž si to proletěl nadnášen větrem, okolo.
"A kdo že je to ten Usnultaky Nazuto?"
"Uzumaki Naruto?"
"Nebo tak.."
"Ach.." Hanabi začala vyprávět o tajné lásce její starší sestry Hinaty. O mladém blonďáčkovi, který se dva roky cvičil, aby uskutečnil svůj sen. Aby zpátky přivedl svého nejlepšího přítele a stal se vůdcem vesnice.
"Hele, hele Stop!" přerušila to rázně Kyu.
"Co se ti nezdá?"
"Je to všechno strašně velkolepý a hrdinský a podobně." zašklebila se znechuceně Kyu.
"Ale ano! Jeho příběh je velkolepý a hrdinský a romantický!" rozhodila rukama Hanabi.
"Promiň. Jsem realistka.. No, skončila jsi u toho, jak rozprášil Akatsuki a Sasuke pochopil, kde je jeho místo.. Co pak?"
"Pak vlastně odjel na nějaký mise a zdržel se v písečné.. No a konečně se vrátil! Nyní, ve svých dvaceti letech! Konečně!" jásala Hanabi. Hlavně proto, že konečně bude Naruto s Hinatou a vše bude dokonalé.
"Aha. Takže happy-end?" pozvedla Kyu obočí.
"Ale no tak! Ty jsi se do toho vůbec nepoložila! Prožívej to trochu!" zabručela mladičká Hyuuga. Její kamarádka nebyla realistka. Byla naprostý asociál!
"Jupí?" zkusila to Kyu.
"Trochu víc!" rozkázala Hanabi.
"Jupí Jej?"
"A víc z tebe nedostanu?"
"Ne!"
"Tak pak mi to teda stačí." Hyuuga se vzdala. Tohle bylo marné.
"Holkyyyyy!" Přiletělo k nim cosi... hyperaktivního.
"Toku!" uskočila Kyu stranou a její kamarádka místo přistání okolo dívčina krku přistála v písku na cestě.
"Potvoro." obvinila zrzka Kyu. Oprášila si své černé tílko, bílou rozepnutou košili a černé krátké šortky, k nimž měla přivázanou ninja čelenku.
"Opravdu?" podivila se Kyu.
"Nah, víte co je za novinky?" začala Toku poskakovat na místě.
"Ne?" pozvedla Kyu obočí.
"Bude páááárty! Na uvítání Naruta! A my to máme připravit! A pak tam taky můžeme, i když nám je jen sedmnáct! Já se těším!" skákala Toku výš a výš.
"Ale ne. To bude děsná otrava! Já tyhle věci nesnáším!" protáhla se Kyu. Radši by šla po stopách nějakých pavouků, nebo hadů. Nebo by třeba mohla jít rozsekat nějakého banditu.
"A je to skvělá příležitost ještě k jedné věci!" vyhrkla Hanabi.
"K jaké?" optaly se obě dívky.
"Kyu ji nemá ráda." napověděla Hanabi.
"Nákupy!" vykřikla nadšeně Toku.
"Neeeeeee!" zasténala Kyu.

Nebylo jí přáno klidného odpoledne stráveného nad shogi, knihou, či broušením kunaiů. To, co začalo odpolední procházkou se zvrhlo ve zvrácený rituál, který všechny dívky milovaly. Všechny dívky až na ni. Jak si teď přála ležet pod stromem a číst si.
"No tak Kyu! nebuď takový chlap a vyzkoušej si něco!" vrazila jí Hanabi do ruky věšáček s tričkem, další s halenkou a ještě jeden s tílečkem.
"To na sebe nevezmu!" prohlásila odmítavě Kyu.
"Nedělej chlapa a padej od tý kabinky!" rozkázala Toku.
"Ne! Ne, ne, ne, ne!" bránila se Kyu.
"Nebo si Neji přečte tvůj deníček!" vyhrožovala Toku. To na Kyu platilo. Ať se chovala jakkoli, nakonec to byla typická zamilovaná holka, co nechtěla, aby se její vyvolený dozvěděl, že po něm touží. Jenže to tam v tu chvíli nesměla být Hanabi.
"Proč Neji?" optala se nechápavě.
"Protože ho Kyu má ráda a nechce mu to přiznat. Protože je prý pod Nejiho úrovní." pokrčila Toku rameny a s potěšením sledovala dvířka kabinky, za kterými se Kyu poslušně převlékala. Hanabi se uculila. A třeba by se tak moc nestalo, kdyby se Nejiho nenápadně vyptala, jestli by s Kyu nechodil.
Jenže to už z kabinky vyšel někdo, kdo jejich kamarádku sotva připomínal.
"Wow! V tomhle tě vidět Jiraiya, tak umře podruhý!" pískla Toku.
"Hm. Má mužatnost je v pytli." zakňučela Kyu

Poznámky: 

Ten název je vina mé slabé mysli a ještě slabší fantazie pro vymýšlení názvů.. Tak snad jste přežili a budete se těšit na další díl..?

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele NaomiAiriko
Vložil NaomiAiriko, Út, 2014-05-20 19:42 | Ninja už: 3715 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to dokonalé :3 pls napíš ďalšiu čim skôr Smiling

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Ne, 2014-04-13 20:42 | Ninja už: 3814 dní, Příspěvků: 1383 | Autor je: Student Akademie

S názvami nových dielov mám tiež problémy, takže ber to v pohode, na názve aj tak veľmi nezáleží Laughing out loud
Mne sa to teda páčilo :3 Viem sa celkom stotožniť s Kyu (tiež neznášam nakupovanie Laughing out loud ) Laughing out loud
Samozrejme, že sa teším na ďalší dielik, je to super! Smiling