manga_preview
Boruto TBV 07

Dangerous Existence - Epilóg

konecna.jpg

ĎAKUJEM VŠETKÝM! Tento diel je venovaný každému, kto vydržal do konca, každému, kto mi tu zanechal komentár, ohodnotil to, či očkom zavadil o jediné slovíčko! Vyzerá to tak, že DE a Reset mi tu zožali najväčšie úspechy v mojej spisovateľskej zbierke a teší ma, že ste sa rozhodli čítať moje bláboly Smiling Veľmi si vás cením, ľudkovia Smiling

,,Neprídem o teba,“ povedal som s istotou, keď som sa pozrel na jej vytreštené oči a musel som sa usmiať. Odtiahol som sa od nej a dovolil jej, aby sa pozrela dolu, keď ucítila skutočné muky. Schválne som ju uhryzol do pery, aby jedna bolesť prehlušila druhú. Pretože človek nie je schopný pociťovať dve naraz. Celý krk jej zalial krvavý vodopád, ktorý sa jej vyvalil von a zakuckala sa. K nohám mi dopadla jej čerstvá červená tekutina.
Z chrbta jej trčal kunai, ktorý som prerazil cez jej brucho a farba okolo rany sa pomaly rozširovala.
Zatackala sa a začala padať dopredu, no ja som ju zachytil.
,,Ak existuje nebo a peklo, nestretneme sa,“ jazykom som si prešiel po perách chutiacich ňou a zhlboka som nasal vzduch zapáchajúci po hrdzi, ,,pretože ty patríš do neba.“ zašepkal som, keď som ju pokladal na zem a celým jej telom prešiel kŕč, prehla sa ako mačka, keď sa jej kunai vysunul z tela, pretože narazil na tvrdú zem.
,,Ale ak existuje niečo medzi tým, tak budeme spolu,“ dokončil som chlácholivo a odhrnul jej ružové vlasy z bledej tváre. Nedokázala povedať jediné slovo, len sa na mňa snažila dívať a oči sa jej prevracali v jamkách. Mierne som naklonil hlavu na bok, aby som videl, ako jej po spánkoch steká pramienok potu a mieša sa s potokom slaných sĺz bolesti rynúcich sa z jej očí, ktoré sa vsiakli do ružových hodvábnych vlasov, rozprestierajúcich sa po zelenej tráve.
Odtlačok jej vlastnej krvi zostal na bledom líci, keď som ju pohladil a kľačal som pri nej. Cítil som, ako sa celá trasie a niečo vo vnútri mňa sa chvelo nedočkavosťou.
Jej oči našli tie moje a šok nahradil výraz šťastia. Rozšírili sa mi zorničky a zalapal som po dychu, keď sa jej ruka ovinula okolo môjho krku zozadu a pritiahla si ma k sebe takou silou, akú by som u nej ani neočakával.
,,Obaja sme prišli... o rozum,“ zašepkala s námahou do môjho ucha a jej dych bol namáhavý a chrčajúci.
,,Ešte sa uvidíme...“ sľúbil som jej a pery, na ktorých mi zasychala jej krv sa mi roztiahli do mimovoľného úsmevu. Pochytila ju triaška a kŕčovito zovrela moje vlasy na šiji.
,,Budem ťa čakať na druhej strane...“ ďalší prúd jej vytiekol z kútika a zakašľala. Červeň pokropila tie ružové pery a ja som neodolal.
Chcel som cítiť jej smrť na jazyku, chcel som vnímať jej vyhasínajúci život, túžil som pobozkať umierajúce, krehké telo tejto ženy, ktorá milovala netvora.
Nahol som sa ešte bližšie k nej a špičkou jazyka prešiel po chvejúcej sa hornej pere. V hrdle mi narástla hrča, ktorú som ignoroval a vzduch v pľúcach sa mi na moment zasekol, keď som ucítil jej prerývaný dych na svojich ústach. Zľahka som ich pohladil tými svojimi. Potreba bozkávať ju ma tak ovládla, že som sa od nej nevedel odtrhnúť. Aj napriek tomu, že krvácala, chutila po čerešniach.
Cítil som, ako jej ruka, ktorou pevne zvierala moje vlasy zozadu, povoľuje a kĺže sa dolu. Zachytil som jej ju a pritisol si ju na hruď. Jemne mi zovrela prsty a ja som sa odtiahol.
,,Ešte... p-rosím,“ zaprosila slabučko a oči, ktoré mala zatvorené otvorila. Zelený pohľad ma prepaľoval chtíčom a ja som jej vyhovel. Opäť som sa prisal na tie mäkké a lákavé pery a ona pootvorila ústa. Na moment sme preplietli naše jazyky a z jej hrdla vyšiel ďalší prúd tekutiny. Položil som jej ruku vedľa tela a opäť sa odtiahol ignorujúc horúcu krv stekajúcu po mojom krku.
,,Si taká... nádherná,“ môj zatretý tón som sám nespoznával. Jednou rukou som ju hladil po tvári, odhŕňajúc padajúcu ofinu z očí a sledoval líniu jej krku. Prišla mi taká príťažlivá... vždy bola. Len som si to nikdy nepripustil.
Pomaly si oprela svoje líce o moju dlaň so spokojne zatvorenými očami, pri tom slabo zavrnela blahom. Celým telom mi prešla emócia, ktorú som nespoznával. Brnela mi až v končekoch prstov, ktorými som jej prechádzal po kľúčnej kosti.
Vedel som, že v nej dohorel posledný plamienok života, pretože jej telo zostalo mŕtvolne nehybné, hruď sa jej nedvíhala a tvár uvoľnila, hoci na nej mala náznak úsmevu. Ešte chvíľu som ju pozoroval a prstom prešiel po modrajúcich perách.
,,Smrť ti pristane,“ zašepkal som a usmial sa, keď som vstával od jej chladnúceho tela. Pozrel som sa na Naruta ležiaceho len kúsok od nej a pohľadom som preskakoval z jedného na druhého.
Pretrhal som putá... aspoň v tomto svete. Som slobodný. Môžem ísť splniť svoj cieľ, môžem spraviť to, čo musím.
,,Naruto, ty si taký hlupák,“ vzdychol som si unavene a neubránil som sa rozširujúcemu úsmevu, ktorý sa mi objavoval na tvári, keď som sa na neho díval.
Po chvíli sa z môjho vnútra ozvali priškrtené pazvuky, ktoré naznačovali potlačované emócie, ktoré som v sebe dusil. Chytil som sa za miesto, kde by malo byť moje srdce a nechal im voľný prechod.
Musel som sa predkloniť a rukami sa zaprieť o kolená, aby som udržal rovnováhu. Celé telo sa mi otriasalo v záchvatoch smiechu. Dnes to bolo už po druhýkrát.
V momente, kedy som si uvedomil, že Naruto naposledy vydýchol, moje vnútro zaplnila explózia eufórie a ja som ju nevedel vôbec skrotiť, až kým ma nezarazila Sakura, ktorá sa tu zrazu objavila. Opäť sa našiel niekto, kto ma brzdil a dusil, kto narušil môj stav nirvany... ale teraz, teraz som voľný.
Slobodný a zároveň viazaný na tieto osoby, ktoré som zavraždil vlastnými rukami.
Po lícach mi stekali slzy a chrbtom ruky som si stieral zvyšky Sakurinej krvi, ktorá sa mi roztápala na perách.
Ľudia vedia byť tak naivní. Idú síce za tým, čo chcú, ale len ten, ktorý je najsilnejší to dosiahne, prekoná ich. Priblíži sa svojim túžbam, hoci by mal kráčať cez mŕtvoly.
A Naruto ma chcel priviesť späť, no jeho túžba nebola dostatočne silná. Moja duša prahnúca po pomste bola silnejšia.
Ak by to, čo chcel bolo väčšie, koniec tohto boja by bol napísaný inak. Vyhral by nado mnou. Keby bol dostatočne silný a mal vo svojom vnútri rozhorený taký plameň chtíču ako ja, dostal by ma tam kam chcel, alebo by ma zabil.
A Sakura? Ona svoju túžbu mala takú silnú, že sa ňou nechala pohltiť, zničiť. Jej láska ku mne ju zabila.
,,Sasuke,“ otočil som sa a zočil vysokého ryšavého muža stojaceho pri stromoch, opierajúceho sa o jeden z nich. Juugo. Nemal na sebe ani škrabnutie.
,,Je čas.“ Kývol mi hlavou a stratil sa mi z dohľadu. Naposledy som sa obzrel za nimi dvomi a nasadil som si potrhanú košeľu. Potom som sa pomalým krokom vydal a nasledoval ho zanechávajúc ju ležať vo vlastnej kaluži krvi.
Jej láska ju zabila, ale jej túžba zariadi, aby sme k sebe opäť našli cestu.
Vyskočil som na strom a nahodil čo najrýchlejšie tempo. Po pár sekundách som sa dostal na jeho úroveň a teraz sme bežali bok po boku. Ani jeden z nás nemal potrebu prehovoriť jediné slovo.
V hlave som mal prázdno a myšlienky blúdili po celej krajine, hľadajúc Itachiho. Už idem, braček. Blíži sa náš koniec.
Obaja zomrieme, no ja na rozdiel od teba zvíťazím. Odídeš ako porazený. A ja na teba už hľadieť nebudem.
Ak existuje nejaké miesto, kde sa všetky duše stretnú, zoberiem si svoje srdce, ktoré zostalo na čistinke pri jej zúboženom tele a opäť sa stretneme, tento krát v inom scenári, ktorý nám napíše život. Nie v blázinci, nie za týchto okolností...
Zoskočil som z posledného stromu a ocitol sa na okraji lesa. Juugo spravil zopár pečatí a pred nami sa objavil vchod do podzemnej skrýše. Nechal ma, aby som kráčal prvý a hoci som tu bol prvýkrát v spleti chodieb labyrintu, vedel som presne kam mám ísť poháňaný poznaním.
,,Sasuke,...“ zastal som a cítil, ako sa ochladilo a studený vánok mi rozstrapatil vlasy, na koži mi nabehla husia koža a vnútri mi narastalo napätie.
,,Deje sa niečo?“ ten jemný hlások, ktorý vyslovil moje meno prerušil drsný tón obrovského muža za mnou.
Zavrtel som hlavou. To sa mi len zdalo. Opäť som dal rozkaz svojmu telu k pohybu a chodbu ožiarenou ohňom na stranách stien sprevádzala len ozvena našich krokov.
,,Čakám ťa...“ zvrtol som hlavu k stropu a prehľadával ho. Mal som dojem, že ju počujem odtiaľ.
,,Čoskoro...“ slovo doznelo v slabom výdychu a teraz som si bol na sto percent istý, že som počul hlas ženy, ktorú som pred malou chvíľou zabil.
Blúznim... nie, potratil som rozum. Mám sluchové halucinácie. Určite. Ale ak ju mám možnosť počuť, tak prečo nie?
Kútiky úst sa mi dvihli v prísľube, ktorý patril len jej. Vyslal som k nej nemú myšlienku, ktorú mohla počuť len ona. Len na mňa počkaj. Nebude to trvať dlho.
,,Vitaj, Sasuke.“ Pozrel som sa pred seba, aby som videl dlhú mužskú siluetu na konci chodby s vlasmi až po zadok a slizkým hlasom.
Vidíš... opäť myšlienka k nej a jej natešený smiech plný radosti a očakávania sa mi ozval v ušiach a prehlušil jeho ďalšie slová.

Nabudúce sa stretneme obaja v životoch, ktoré nebudú poškvrnené nenávisťou a smrťou, Sakura.

Poznámky: 

Tak ľudkovia, toto by mal byť konečný diel. Dúfam, že ste si užili cestu so Sasukem a Sakurou tak ako ja a že vás to neunudilo. Každému, kto to prečítal do konca veľmi pekne ďakujem! Smiling Ste úžasní čitatelia!

5
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, St, 2016-12-21 20:09 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2989 | Autor je: Gaarova tykev

dočítala som a rozmýšľam... ty si nový Dostojevskij Smiling neskutočne sa dokážeš popiplať vo všetkých úskaliach ľudskej duše Smiling Sasukeho máš "prežutého" dokonale, preto je taký presvedčivý a prijateľný, aj keď je šialený. Nielenže si ponechala jeho špecifiká ako ho poznáme, ale veľmi si nám svojsky priblížila jeho múdrosť, lebo on naozaj múdry je Smiling Presne si vystihla jeho slovami v epilógu celú tragédiu ich troch. Šťastný, t.j. romantický v tomto zmysle, koniec SasuSaku nemôže byť, aj keď ich fanúšikovia to ťažko nesú, ale časom pochopia, možno...Ja chápem ich motív, ale to býva ozaj len v akejsi červenej knižnici alebo telenovele :-)Priznám sa, že keby som sa mala ja piplať v Sakure, tak asi by to muselo byť v kóme Laughing out loud lebo je mi bytostne cudzia svojím zmýšľaním aj chovaním, ale ty si to perfektne zvládla, hoci nie až tak iskrivo ako Sasukeho :-)rozhodne nezahoď svoj úžasný talent a píš :-)som nadšená Smiling

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2017-01-07 14:09 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Prirovnavat ma k Dostojevskijmu je taka pocta, ze som skoro spadla z postele. Nesmierne dakujem za velky kompliment a uzasne slova! Som uplne hotova Smiling
Moja specialita je snazit sa doslovne prezut a vyplut postavu o ktorej pisem, sasuke je pre mna ako moja muza, pretoze ma fascinuje a vela som sa nad nim narozmyslala.
Taktiez mi trochu pripomina mna v istych ohladoch.
Dakujem este raz za kazdy komentar, ktory som si na Konohe mohla precitat od takej vasnivej citatelky, nabija ma to energiou znovu zacat pisat.

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Itariel
Vložil Itariel, Po, 2014-06-02 09:33 | Ninja už: 3615 dní, Příspěvků: 53 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Shocked máš moje uznanie... ako som čítala túto časť tak som si hovorila, že krajšie si tie pocity hádam ešte ani nevystihla, to bolo famózne... som rada, že si to ukončila takto Smiling idem na druhú sériu Sticking out tongue

Tí, čo sú spokojní sami so sebou, majú zlý vkus.
Najmúdrejší je ten, kto vie, že nič nevie.
Raz sa mi snívalo, že som motýľom, a teraz veru neviem, či som to ja, čo sníval o tom, že bol motýľom, alebo som motýľ, ktorý sníva o tom, že je mnou.

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Po, 2014-06-02 10:57 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Wow, ďakujem Shocked :3
Veľmi sa teším, že sa ti ten opis tak páčil, dúfam, že druhá séria ťa nesklame Smiling

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele haliena
Vložil haliena, Ne, 2014-06-01 18:58 | Ninja už: 4161 dní, Příspěvků: 405 | Autor je: Pěstitel rýže

Trošku se stydím že to hodnotím až teď a všechno naráz ale o víkendu když jsem to četla jsem na to něják v němém úžase zapomněla a jen četla dál.. Smiling Vážně moc povedené a úžasné a už mě asi nic nenapadá kromě toho: Jen tak dál Smiling

"Nachystejte květináče do Vánoc jsem zpátky."
"A sbaštíme jim kočku" mimozemšťan Alf Laughing out loud


https://www.youtube.com/watch?v=EHSWLY6XZoE Tohle zbožňuju Eye-wink

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, Ne, 2014-06-01 20:20 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Wow, ďakujem Smiling nesmierne ma potešil tvoj komentár! :3

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Pá, 2014-03-07 14:06 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Páni... no... predýchavam .. :) tak na koniec predsa tam sú nejaké city zo Sasukeho strany, popravde nečakala som, že Naruta zabiješ. Smiling Ale je to úplne úžasné.
Môžem povedať že som tuto FF zbúchalan skoro celú za jeden jediný deň v škole a nelutujem toho. Si grandiózna Romča ;)

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele mestekova
Vložil mestekova, So, 2014-03-01 00:39 | Ninja už: 5305 dní, Příspěvků: 1299 | Autor je: Pěstitel rýže

Hinata byakugan...: Ďakujem, som rada, že sa to aj napriek všetkému páčilo. Smiling
Kage-sama: Nuž, tento diel bol spontánny, ale lepšie napísaný, ako som si to predstavovala v hlave. No zámer bol od začiatku vytýčený Smiling Je mi ľúto, že to končí rovnako, ako tebe. Ak sa rozhodneš pre nejakú inú poviedku, len ma to poteší Smiling Ďakujem za komentár.
Kami-chan: Happy endy ma omrzeli, ale tuto som zaručene nechcela šťastný koniec a som veľmi rada, že ti to vyhovuje! Smiling Ďakujem.
Katema: TO JA ĎAKUJEM, a som rada, že žiješ Sticking out tongue Laughing out loud
Nellynuska: V to som dúfala, že ti zoberiem všetky slová Laughing out loud
Som čarovná: Cítim nesmiernu eufóriu z tvojho komentára, snažila som sa o to tajomno a nepredvídateľnosť a pokiaľ sa mi to podarilo, som úplne spokojná. Ďakujem za tvoju ochotu prečítať si moju tvorbu Smiling
lunaru: Nemaj strach, ja budem písať Smiling na to mám až príliš veľa myšlienok v hlave a toto mi pomáha vypustiť paru. Ďakujem Smiling
zina296: Pochopila si zmysel tejto ff, bol to tragický happy end, skrytý šťastný koniec v smutnom a som rada, že to tak vidíš Smiling
Sabaku no Tanaris: To teda si a naštvala si ma tým Laughing out loud Laughing out loud ale je to na tebe, či to budeš chcieť aj napriek tomu čítať Laughing out loud
Kuruka: Osobne premýšľam nad napísaním vlastnej knihy, ale to až keď sa zlepším a nazbieram skúsenosti a dostanem originálny nápad, čo nemusí byť nikdy a zároveň je minimálna pravdepodobnosť úspešnosti tej knihy v dnešnom svete. No som nesmierne rada, že si si prečítala moju tvorbu a páčila sa ti. Zároveň si cením a ďakujem ti za odporúčanú knihu, ktorú si určite prečítam Smiling
saske8310: Potešil ma tvoj komentár, ďakujem a neboj sa, určite budem písať niečo na Sasukeho, len neviem či tam bude figurovať Sakura Smiling Moc som rada, že sa ti poviedka páčila a ja ďakujem za tvoj čas, ktorý si jej venovala. Smiling

ĎAKUJEM KRÁSNE za komentáre a hodnotenia, je to skvelé zavŕšenie posledného dielu mojej Dangerous Existence :)

FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)

FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, St, 2014-02-26 17:32 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Fňuk to bolo také krásne a zároveň smutné,že mám pocit,že sa rozplačem.Je mi veľmi ľúto,že to tak tragicky nakoniec skončilo. Celá poviedka bola perfektná,úžasná no nemám slov ako to lepšie opísať.Dúfam,že napíšeš aj ďalšiu SasuSaku poviedku no so šťastným koncom. Arigato mestekova za krásne prežitých minút pri čítaní tejto poviedky.

Obrázek uživatele Kuruka
Vložil Kuruka, St, 2014-02-26 00:56 | Ninja už: 4365 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Vážně dobře napsaná a dějově zajímavá povídka. Možná jen škoda, že je to FF a ne tvoje originální postavy. Ale v takovým případě by to bylo asi na dlouhý lokte.

Každopádně ti chci doporučit knížku (jestli máš zájem), normálně nic takovýho nedělám, ale když jsem četla tenhle epilog, nemohla jsem si na ni nevzpomenout. Mohla by se ti líbit a není dlouhá. Smiling

Hermann Hesse - Demian

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Út, 2014-02-25 22:50 | Ninja už: 4019 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Som sama na seba naštvaná Bad len tak som si otvorila tento diel (pritom mám prečítaný len prvý ) a zahliadla som v zininom komentáry že sakura bude kaput. Zabijem sa teraz si nič neužijem Bad och ja trt !!!!! -__- !!!!!

KAždo pádne prvý diel dokonalý "! Smiling teším sa až si prečítam dalšie Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, Út, 2014-02-25 21:04 | Ninja už: 4350 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krásna ff ale nečakala som, že Sakuru zabiješ ... ale spojím sposobom to bol aj tak happy end Sticking out tongue

Obrázek uživatele lunaru
Vložil lunaru, Út, 2014-02-25 17:53 | Ninja už: 4010 dní, Příspěvků: 233 | Autor je: Kankurova kosmetička

Jedna z mála FF u který se mi líbí, že není happy end Laughing out loud Moc povedená, originální, super povídka. Doufám, že se psaním nekončíš a budeš nás překvapovat s dalšími výtvory ^_^ Skončila mi další oblíbená sériovka Sad Laughing out loud Vážně moc krásný Eye-wink

Kto mlčí, nemusí vždy súhlasiť..
Možno len niekedy nemá chuť diskutovať s idoitmi.
Zkoukněte blog: http://sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Út, 2014-02-25 17:52 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Na začiatku som bola WTF, lebo som absolútne nečakala, že toto urobí Shocked Úplne silná pecka to bola! Kakashi YES Tie jeho myšlienky a jej smrť :333
Včera (alebo to bolo predvčerom...never mind Laughing out loud) som si čítala koment, čo si dala ku predošlej časti a tam bolo niečo, že dúfaš, že sa nám bude posledný diel páčiť (tomu ver, že sa páčil! Laughing out loud ) a ja len: "Aký posledný diel? Však ich ešte musí byť kopu!" Dobre, pozrela som sa na tvoj FF list a čumím, že epilóg! Shocked Nemohla som uveriť, že už je koniec a dúfala som, že ukončíš v mega čarovnom štýle a pozrime sa! Stalo sa! Laughing out loud
Celá poviedka bola absolútne tajomná a nepredvídateľná (také ja rád :3 ) Kakashi YES Vždy ma niečo prekvapilo a ani som sa neodvažovala hádať, čo sa stane v ďalšej časti Smiling Laughing out loud DE je úžasné a škoda, že už skončilo Sad
Ale nemôžem si pomôcť! Laughing out loud Je to PECKA Laughing out loud Laughing out loud

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, Út, 2014-02-25 12:28 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

Normálne mi bude to tŕpnutie na nový diel DE chýbať.
Uzatvorila si to dokonalo a aj keď som vedela, že to happyend rozhodne nebude, dostala si ma. Výborný koniec ^^ Ja len dúfam, že toto ti ako komentár bude stačiť, pretože s posledným dielom si mi zobrala aj všetky slová. xD


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Katema
Vložil Katema, Út, 2014-02-25 12:26 | Ninja už: 3787 dní, Příspěvků: 1382 | Autor je: Student Akademie

You´re so freaking awesome!!! Nedýchala som, to môžu dosvedčiť moje kamošky, museli ma takmer oživovať Laughing out loud

Pri opise Sakurinej smrti som cítila neskutočné pocity, neskutočnú eufóriu, úplne som sa dostala do deja a do Sasuovho pohľadu...
Je mi nesmierne ľúto, že sa táto séria už skončila Sad Ale ešte som neprečítala všetky Tvoje poviedky, tak sa priprav Laughing out loud
Veľmi Ti ďakujem *Lee-like thumb up* :3

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Út, 2014-02-25 11:48 | Ninja už: 4206 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Epilog za milion! Laughing out loud
Tohle si dotáhla skvěle, ještě že to nebyl Happy End, zkazilo by to celé to tajemství Smiling
Délka celého příběhu byla skvělá, takže nynější konec to úžasně usekl a poslední díl je nádherný :3 Moc se ti to povedlo Romčo, pokračuj jako do teď Eye-wink Smiling

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Ad Inexplorata
Vložil Ad Inexplorata, Po, 2014-06-30 21:38 | Ninja už: 4232 dní, Příspěvků: 1680 | Autor je: Asistent pošťáka

Tak teď jsi mě dostala! Shocked Takovýto konec jsem nečekala a Sakuřina smrt mě velmi zaskočila. Krásně jsi to popsala Smiling Moc se mi líbila Sasukeho slova mířená k Sakuře a jejich společný, budoucí život Smiling Je to geniální!
Jediné, co mě zklamalo, je, že už nemám co číst Sad Nejspíš se pustím do nějaké tvé další tvorby Smiling Píšeš neuvěřitelně ^-^ Překrásný konec překrásné série Smiling

Obrázek uživatele Hinata byakugan Hyuuga
Vložil Hinata byakugan..., Út, 2014-02-25 10:52 | Ninja už: 4011 dní, Příspěvků: 110 | Autor je: Recepční v lázních

No sice sem cekala happy end sasusaku Laughing out loud ale je to skvele jako vsechn tvoje ff Smiling 5* Eye-wink

NaruHina, SasuSaku, TemaShika, NejiTen Laughing out loud

Ninja čeká, až přijde jeho chvíle,
když nepřítel spí a není při síle.
Když jsou jeho zbraně ponechány temnotě noci,
právě tehdy se ninja chopí moci.”

začínající cosplayerka Smiling
https://www.facebook.com/Lucy-s-cosplays-1877958979096683/