manga_preview
Boruto TBV 09

Zmätený Kazekage 32.

if anybody hurts her, I will kill him.jpg

„Ďalej,“ otrávene sa ozvalo spoza dverí.
„Ahoj Gaara.“
„Temari? Čo ty tu teraz?“ Kazekage udivene zablúdil očami na sestru.
„Zas polievaš kytičky?...Prišla som sem s tým listom pre Tsunade,“ pristúpila k stolu a položila ho naň.
Gaara prstom prešiel po dlhom liste aloe vera, odložil krhlu na zem a sadol si za stôl. Prstami jemne zovrel list a Temari sledovala jeho oči horizontálne behajúce po zvitku.
„Uhm...dopíšem sem svoju prosbu k tej tvojej a Shikamarovej. Myslím, že jemu neodmietne,“ poobzeral sa po miestnosti, ktorá bola priam ožiarená bielym ranným slnkom.
Zbadal jej namosúrený pohľad, ktorý sa snažila skryť, keď na ňu dvihol zrak: „Fajn.“
„Čo sa zas deje?“
„Ja len, že by si si mal prečistiť hlavu. Si veľmi zmätený,“ dvihla jedno rameno.
„Prečo si to myslíš?“ založil si ruky pod nosom.
Temari mu vysvetlila, že počula čo sa stalo v nemocnici. Od Hikari. Povedala jej všetko.
„Prečo ti to Hikari všetko vytárala?“ zahrabol si do vlasov a pokrútil hlavou.
„Pretože som jej nadriadená, ak si si nevšimol.“
„A ja som nadriadený tebe.“
Ruky dala v bok a predklonila sa: „ČO PROSÍM?! Počúvaš sa?“

Gaara si zložil hlavu do dlaní a bol dlho ticho. Temari sledovala ako sa jeho úzke linky pier trasú pod nepravidelným dýchaním. Podišla krôčik ku stolu, no on neustále schovával tvár a prsty si jemne zakvačil do krvavých vlasov. Temari sa skrčilo čelo a výčitky na ňu udreli spoza stola.

„Ach...bože,“ plesla sa po čele a prešla okolo Gaaroveho stolu.
Nahla sa k nemu zozadu a chytila ho za ramená: „Gaara, odpusť prosím.“
„Nie asi máš pravdu...Ja sám neviem, čo robím.“
„Potrebuješ sa dať dokopy,“ pohladila ho medzi lopatkami a nahla sa dopredu, aby videla jeho črty.
Narovnala sa a stlačila mu ramená: „Bože, máš strašne stuhnuté svalstvo, vieš o tom?“
„Ani nie...len ma sem tam bolieva hlava,“ priznal sa.
„No, tak to máš od krčnej chrbtice, ochabli ti tam svaly,“ s týmito slovami začala masírovať Gaarove ramená a krk.
Masáž trvala asi desať minút, po ktorých sa Gaara spokojne ponaťahoval: „Ďakujem ti, Temari. Ách, ani nevieš ako si mi pomohla.“
„Za nič. Len sa pusť do práce, až tu zas nie si do noci,“ pousmiala sa a zavrela za sebou dvere.

Tanaris celý deň učila na akadémii, ten deň s ňou bol aj Katonmaru, Morimarovi sa nechcelo. V celku to bolo lenivé zviera. Žiaci sa nemohli dočkať maturít a Tanaris zas bola z toho na nervy. Bolo do nich už len tri dni.
Dnes odchádzala zo svojho kabinetu zase až večer. Bolo asi okolo päť hodín, keď prešľapovala chodbami, kde stretala už len stretala upratovačky. Vyšla von a získala výhľad na večernú Sunu. Výrazný chlad a pieskové ulice osvecované oranžovými pouličnými lampami. Sibírsky husky po jej boku, zatúžil po malej prechádzke. Dlho je tomu, čo sa samy prechádzali Sunou. Inuzuka sa chvíľku zapodievala úvahou, že čo spraví s Morimarom, keď sa vráti do Konohy. A vôbec, pôjde tam s ňou? Mlčky kráčajúc jej ninken postrehol, že premýšľa. Katonmaru jej tak navrhol, či by nevytrénovala rysa vo svojho spoločníka.

„...nie nie, Katonmaru. Bez tak dosť vyčnievam z klanu kvôli prekliatej pečati a ohňom a nie to ešte toto,“ namietala mu.
On zaštekal a zastal.
„Čo sa deje?“ no vzápätí ako otázku položila je jej nos odpovedal.
Zacítila Gaarov pach. kdesi na ulici: „Je niekde tu.“

Na to jej pes prikývol a pomaly sa pohli. Podvedome sústreďovala chakru do nosu a len s nadávaním na adresu jej psa pokračovala v ceste, kam chcel on. Na konci ulice videla Gaaru s Matsuri a nejakými dievčatami. On jednoducho stál a červenal sa, zatiaľ čo ony ho len obdivovali a niektoré, by človek povedal, až slintali nad ním. Z ničoho nič sa dievčatá okolo neho rozpŕchli a ostala pri ňom len jeho hnedovlása študentka. Rozprávali sa, keď ho Matsuri zrazu objala. Gaara oblepil ruky okolo jej pasu tackajúc sa dozadu z jej nárazu. Inuzuke sa takmer zahmlelo pred očami, keď sa Matsuri šla nalepiť na Gaarove pery.
„Na toto sa dívať nebudem!“ vyrazila zo seba a rozbehla sa Katonmaru ostal sám stáť na ulici.

„Čo to robíš?!“ srdce mu udieralo do hrudného koša, keď sa rýchlo od nej odtiahol.
Matsuri cúvla o krok a ruky predtým zvierajúce jeho krk sa jej klepali, zvierajúc len kyslík okolo nich: „G-Gaara-sama...“
„Prosím nie,“ tento krát sa dal na odstup on.
„Chápem,“ sklonila hlavu, „Tanaris-sama...však?“
„Áno,“ s kamenným výrazom spravil pár pečatí a zmenil sa na piesok.

V tichu obývačky, keď došuchotal piesok z jeho zhmotnenia, začul zmätený Kazekage svoj tlkot srdca. Bilo silno a zbesilo od toho, čo sa stalo. Nikdy nebol žiadnej žene okrem sestry a Tanaris tak blízko. Nervozitu miestami prerušoval akýsi nepoznaný pocit, nad ktorým sa radšej ani nezapodieval. Ľahol na gauč a tvár si zabarikádoval vankúšom: „Čert mi bol dlžný dnes stretnúť Matsuri!“

Zanadával si a pousmial sa nad svojou samomluvou. Uvažoval nad dnešným Matsuriným správaním...bolo iné ako doteraz. Veľmi mu vadilo, že ho chcela pobozkať. To, že ho objala mu neprišlo až také strašné. Jej osoba, keďže ju trénuje už roky mu vždy robila príjemnú spoločnosť a tak dúfal, že si jeho myšlienky trocha odpočinú. Po pár minútach dumania zaspal...

Morimaru lenivo dvihol hlavu, keď sa do domu vrútila známa osoba: „Bože, čo si taká udýchaná?“ v tom postrehol, že Tanaris horí zmeskou hnevu a plaču „čo sa stalo?“
Ona len neveriacky pokrútila hlavou a jej beh smeroval do kúpeľne. V očiach ju rezala bledé a presvietené steny a následne jej odraz v zrkadle. Rys pokojne dokráčal k zárubni: „No tak, Tanaris.“
Umyla si vodou slzy z tváre a dostala milión chutí rozmlátiť zrkadlo pred ňou. Nervne si pretrela mokrú tvár a tuho si stisla ľavé rameno.
„Povedz mi, čo má ona a ja nie?!“ prudko rozložila rukami a otočila na neho tvár.
„Kto?“ nejako sa snažil tomu málo čo vedel, porozumieť.
„Matsuri!“ naspäť sa obrátila na seba a očami prebehla svoju šedú ofinu a červené klanové znaky.
„Matsuri? To je tá Gaarova žiačka nie?“
„Hej,“ odsekla mu a počula Katonmarové štekanie, „sme v kúpeľni!“
Vedľa statnej šelmy sa objavil aj psík.
„Videl si niečo ešte?“ obrátila sa na huskyho a ten záporne pokrútil hlavou.

Niečo zaštekal a na to sa Tanaris tretí krát na seba pozrela do zrkadla: „Takže si išiel hneď za mnou.“
Premohol ju plač. Zošuchla sa na zem a rukou si zakryla ústa. Obom zvieratám jej bolo ľúto...a koho by nie. Pozerať sa tak na ňu bolo hrozné.
„Mali by sme ísť za Naku,“ ozval sa Morimaru a fúzmi jej pošteklil ruku.
Ona len ticho a uplakane prikývla. Šťastie, že nebývala až tak ďaleko, lebo pri tempe, ktoré zasadila by tam prišli tak za mesiac. Tanaris ledva stála pred Nakinými dvermi. Hneď ako sa otvorili dievča sa jej zviezlo do náruče a silno ju stisla. Naku až srdce zovrelo: „Tanaris? Č-čo sa...“
„Poďme do vnútra, hlavne to tuto neriešte,“ navrhol Morimaru a Tanaris pustila Naku z objatia, čo celkom vyhovelo jej pľúcam.

Hnedovlásku doviedla na gauč a šla do kuchyne po čajník s čerstvo urobeným zeleným čajovníkom.
„Plečo plačeš?“ ozvalo sa zvedavo.
Pred Tanaris stál malý Shizo v pyžame s malým plyšovým mackom v rukách. Trocha jej pripomínal Gaaru.
„To nič Shizo, bež spať,“ pokúsila sa o úsmev.
„Ale potom budeš smutná,“ naklonil sa ku nej, aby jej lepšie videl do tváre.
Do toho prišla Naku: „Shizo nechaj Tanaris na pokoji, bež pozerať rozprávku.“
„Nie, to je v pohode. Kľudne nech tu sedí,“ potiahla nosom a vďačne prijala teplú šálku.
Obzrela sa za svojimi zvieratami, ktoré ležali pri krbe a vyhrievali sa. Tanaris ich chvíľočku nemo sledovala a potom sa obrátila k modrovláske, ktorá bola spokojnejšia, keď sa jej malý synovec vytratil.

„No...povieš mi čo sa stalo?“
Mala veľkú starosť a než znova niečo začala, všimla si ako Shizo prichádza naspäť s kýblikom drevených kociek. Povzdychla si nad detskou vytrvalosťou a prisadla si bližšie k Inuzuke. Prstami jej založila hnedé pramienky za ucho, aby si zlepšila výhľad do smutnej sklonenej tváre. Vyzvala ju a Tanaris jej porozprávala o tom, čo videla. O svojich pocitoch a o tom, čo sa stalo v nemocnici. Naku sa snažila upokojiť Tanaris, no skutočnosť, ktorú riešili zmeniť nemohla aj keď by rada.
Ich rozhovor prerušil Shizo: „Tanaris pozri sa, postavil som nám piesočné domčeky. Aha...túto býva Naku a strýko Kankurou, toto je môj a tento je Shirov a tento...aha, vieš koho je tento?“
„Nie to netuším,“ usmiala sa na neho a vymenila si pohľad s Naku.
„Ten je tvoj a Gaarov,“ nadšene naň ukázal prstom.

Tanaris sa musela pousmiať, nad tým aké je to jeho v hlavičke jednoduché. Priala si, aby to tak bolo aj v ich reálnom živote. Pozrela sa na priateľku, hádzajúcu ospravedlňujúce pohľady. No ona len pokrútila hlavou na znak toho, že to je v poriadku. Popravde, Shizo bol s tým veľmi roztomilý. Aké to bolo skvelé, keď s Gaarom boli deti a neriešili nič iné ako to, kto bude koho hľadať pri schovávačke.

„A aha, aha, aha! Tanaris sem sa pozeraj,“ musela zase odpútať svoju pozornosť od svojich myšlienok, „vidíš toto? To sú búdky pre Katonmara a Morimara.“
„Hééj tak počkať, ja nie som pes, aby som býval v búdke,“ ozval sa Morimaru.
„Nevadí aj tak budeš mať búdku!“ malý sa rozosmial a na to si zívol a z toho to pochytilo aj Tanaris.
„Shizo, čas do postele. Mazaj,“ s úsmevom ho popohnala teta, „uprac kocky a choď. Tanaris?“
„Hm?“
„Nechceš tu prespať? Aspoň do maturít?“ podala návrh a dúfala, že sa ujme.
„Nebudem ťa otravovať?“
Chcela zostať u Naku, no bolo jej to dosť hlúpe, veď mala kde byť.
„Samozrejme, že nebudeš. Máme dve hosťovské izby, poď zavediem ťa tam. Nemôžeš byť predsa u seba sama. To by som ti nedovolila...Ehm, vy dvaja blšiaci... idete aj vy hore?“
„Ani náhodou, od toho krbu sa už nehnem!“ vyhlásil Morimaru a Naku sa rozosmiala.

„...bude ti to stačiť?“ žena otvorila dvere do izby a Tanaris sa nakukla.
Izba bola zriadená na ten spôsob ako mala v Gaarom dome, kde bývala. Až na farbu postele a skríň. Naku tam nechýbali knihy a rastlinky na parapetných doskách.
„Samozrejme, že bude. Je to tu veľmi pekné. Ešte raz ďakujem, že tu môžem tých pár dní zostať.“
„To je v poriadku. Som rada, keď ti môžem pomôcť. Ty si mne a Kankurovi tiež veľmi pomohla,“ chytila sa za brucho.
„S radosťou...“

Naku sa už len potichučky usmiala a vytiahla zo skrine uterák a nejaké pyžamo. Podala jej ho a ukázala kúpeľňu. S popriatím pekných snov sa Naku odobrala do svojej izby , kde ju čakal chrápajúci Kankurou. Tanaris si v rýchlosti dala sprchu, ktorá ju celkom prebrala z únavy. Ľahla si do mäkkej postele a takmer celú noc nemohla zaspať.
Necelých päť minút cesty pešo od domu Naku a jej brata sa v posteli prevaľoval Kazekage. Obrovská mäkká posteľ zívala prázdnotou...

Poznámky: 

Tak ďalší diel za nami Laughing out loud Laughing out loud... Hádam sa vám páčil. Arigato, všetkým!

4.95652
Průměr: 5 (23 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TakamisLittleBird
Vložil TakamisLittleBird, Út, 2021-03-23 18:00 | Ninja už: 1199 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise pro V;

Matsuri nám pekne zamotala dej, no aspoň si uvedomila, že Gaara má oči len pre Tanaris. Ešte sme nemali možnosť vidieť jej reakciu keď ju stretne, preto neviem, či to vážne vzala tak dobre, alebo bude robiť scény.

Keďže Tanaris videla to čo nemala vidieť, psychickú oporu a spríjemniť čas jej musela Naku spolu so Shizom, a myslím si, že odviedli dobrú prácu.

Obrázek uživatele Akisu
Vložil Akisu, Čt, 2014-02-20 19:15 | Ninja už: 3905 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

Ach, já tu Matsuri uškrtím! Takhle jim pokazit celej vztah. Ale... zvraty musí být, že? Každopádně jsem zvědavá jak se s tím Tanaris vyrovná a kdy se dozví, jak to doopravdy bylo. Takže- ať je tu co nejdřív další díl!!! Smiling

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-02-20 21:18 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Laughing out loud Laughing out loud aj ja by som ju zabila, byť Tanaris Laughing out loud Arigato Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Čt, 2014-02-20 14:17 | Ninja už: 4240 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Ženský... my jsme prostě zvláštní plémě Laughing out loud Prostě moc citlivé na to, abychom viděli něco, co se nestane a celkově úplně magicky si připadám, jak všude čtu o ženských, co dělají úchvatné a zároveň nepochopitelné věci Laughing out loud Tanaris - dvě vteřinky tam zůstaň a máš pokoj! No, ale o čem by pak byl zbytek dílu, že? Smiling
Ať tak či onak, jsem nadšená, že je tu další díl, na který jsem se moc těšila a nezklamal. Opět se něco stalo, opět se to zamotalo a opět je vidět, že Gaara je Kazekage a to Zmatený Eye-wink Moc se mi to líbilo a jsem napnutá, co Gaara udělá příště a kdy se Tanaris dozví pravdu o jejich polibku nepolibku Smiling Prostě perfekt Sticking out tongue

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-02-20 15:13 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

:3 Kami, si zlatíčko Smiling Smiling neboj sa, toto neni jediná zápletka aká tam ešte bude Smiling ... ešte ich chystám zopár Smiling Ďakujem moc!

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Maoi
Vložil Maoi, St, 2014-02-19 22:28 | Ninja už: 4024 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Ono to vyšlo už včera? Já sem to tam neviděla, já su ale hlúpá :'D Laughing out loud
Ale aj tak, Tanaris-senpai, vy to prostě neumíte napsat hůř než na výbornú, dvakrát podtrženú se dvěma hvězdičkama Laughing out loud (jaj, to moje nářečí)
Ten chrápající Kankurou mňa dostal :DDDD
Toš prostě ta nej spisovatlka s tú nej FF Smiling
Medik Maoi-chan ^^

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-02-20 15:12 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Maoi, si zlatíčko Smiling Ďakujem Smiling Aj som pozerala, že si bola Online a nečítala si..prišlo mi to zvláštne ale už je to na správnej miere Smiling Arigato Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele zina296
Vložil zina296, St, 2014-02-19 21:12 | Ninja už: 4384 dní, Příspěvků: 301 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tato časť sa mi zdala taká smutná ...keby to videla do konca a počula čo Gaara hovorí netrápilo ju to tak ......dúfam že bude skoro pokračko lebo je to super FF .....

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-02-20 15:10 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Arigato Smiling !! Bude to pár krát ešte také smutnejšie Smiling no časom sa všetko vyrieši Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, St, 2014-02-19 20:47 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Nanabi Nara Smiling ale až tak to moc nenapínam či? Smiling Smiling Každopadne Arigato Smiling !

Florence nebo sa ešte to tam riadne zamotám Smiling Smiling máš sa na čo tešiť ! Smiling

yukiKATEKA Ooo Smiling Smiling Arigato gozaimas Smiling teší ma, že sa ti to páči Smiling

Oříšek AKIKO tak ale toto nie je naťahovanie...Smiling u mňa naťahovanie znamená Smiling FILLERY a myslím si, že toto filler nie je Smiling

Hikari Animaru ...malý Shizo je taký trt Smiling Smiling Arigato Smiling gozaimas ! Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, St, 2014-02-19 21:11 | Ninja už: 3738 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Nooo napínaš dosť ale tak v dobrom slova zmysle!! Smiling ako vážne je to super ale neviem sa dočkať ako to dopadne aa aky bude Gaara ked sa dozvie čo si myslíí a taaak!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud proste som sa do toho zažrala moc!!! Smiling ja to supeeeer!!! Laughing out loud Laughing out loud

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele Sabaku no Tanaris
Vložil Sabaku no Tanaris, Čt, 2014-02-20 15:10 | Ninja už: 4054 dní, Příspěvků: 1473 | Autor je: Propadlý student Akademie

Ou...bóžinku to ma fakt teší Smiling :3 Ďakujem Smiling

Navštívte stránku Zakázaného ovocia! --> Z láskyZ láskyZ láskyZ lásky

Môj Wattpad https://www.wattpad.com/user/SabakuNoTanaris - čítajte príbehy aj mimo Naruta práve tu!
Blog Sabaku no Tanaris a Mestekovej www.sameta.blog.cz/

Obrázek uživatele Hikari Animaru
Vložil Hikari Animaru, St, 2014-02-19 16:04 | Ninja už: 4261 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Konohamarova chůva

hmm... Gaara je nejaký nevrlý Laughing out loud Matsuri si vybrala nádhernú chvíľu kedy chcieť Gaaru pobozkať *facepalm* Laughing out loud Shizo je taký ***ačkový :3 rys má búdu pre psa... to je štýl! Laughing out loud teším sa na ďalší dielik Eye-wink Laughing out loud

Blog Mestekovej a Sabaku no Tanaris -> www.sameta.blog.cz/
Navštívte stránku Zakázaného ovocia!

Spoluautorská FF so Sabaku no Tanaris:
Zakázané ovocie chutí najlepšie - http://147.32.8.168/?q=node/107008

Obrázek uživatele Oříšek Akiko
Vložil Oříšek Akiko, St, 2014-02-19 15:50 | Ninja už: 5151 dní, Příspěvků: 1086 | Autor je: Pěstitel rýže

Ženskááá a pak že nemáš ráda natahování a toto je co? Laughing out loud
Málem jsem se rozbrečela spolu s Tanaris. Sad Už se těším na další dílek. Smiling

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, St, 2014-02-19 15:39 | Ninja už: 4193 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

TAK TERAZ UZ VIEM SI MAJSTER !!!!
SOM AKO RYBA NA SUCHU ASPON TAK SA TVARIM, NAJPRV TVOJA POVIEDKA PREDVIANOCNA SLAVNOST NEMAM SLOV POTOM AJ S MESTEKOVOU MI VYRAZITE DYCH...
BUDEM LEN CAKAT CO SA STANE ANI NEVIEM TA PREDVIDAT CO NAPISES...Laughing out loud
TANARIS CHUDINKA...

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453

Obrázek uživatele Rence
Vložil Rence, St, 2014-02-19 15:15 | Ninja už: 3775 dní, Příspěvků: 210 | Autor je: Prostý občan

Týýjo! To bol super diel! Ale keď si predstavím červenajúceho sa Gaaru a okolo neho hlúčik dievčat, to nejde... Laughing out loud Sakra, Matsuri ma se*ie snáď v každej poviedke Laughing out loud Hm, no... Naku je fakt milá Smiling SOm zvedavá, ako sa teraz budú ku sebe Tanaris a Gaara správať... Teším sa na ďalší diel Smiling

Obrázek uživatele Nanabi Nara
Vložil Nanabi Nara, St, 2014-02-19 13:46 | Ninja už: 3738 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Oběť pro Jashina

Mnooo wow!!! akooo je super že to tak pekne zamotávaš alee ja koli tomu nebudem moct spat!! Laughing out loud mysli posím aj na moje zdravie Laughing out loud aa nenapínaj to!!! Laughing out loud Laughing out loud takee napinave to robíš!!! Aaale ko vžy suprovéé a stráášne napínavé!!! Pači sa mi to a stále žasnem nad tvojim talentom!! Smiling už sa teším na ďalší diel!!! Smiling Dúfam že bude čoskoro!! Smiling

Nikdy neber svoje slová späť!!!
Z nejakého dôvodu si ich vyslovil, preto aj zváž všetko čo povieš.. Eye-wink Laughing out loud