Temný Fénix 18
Narutova skutečná úroveň
Sasuke a Sakura byli šokováni. Naruto nikdy předtím neukázal takový rozsah schopností a síly. Sasuke se dusil závistí. Jak mohl být Naruto takhle silný?
„Co to k čertu? Jak jsi takhle zesílil!?“ Křičela Sakura na Naruta.
„Trénink.“ Odpověděl blonďák.
„Proč jsi ještě gennin?“ zeptal se Sasuke a snažil ze potlačit svou závist.
Naruto si povzdechl. Doufal, že by se téhle diskusi dokázal vyhýbat trochu déle.
„Problémy s Civilní částí Rady. Z nějakého důvodu mě nesnáší a nemohl jsem riskovat, že se odhalím dříve, než bych byl dost silný na to, aby mi nedokázali zabránit v tom, abych se stal ninjou. Teď, když jsem ninja, jediný, kdo mi může rozkazovat je Hokage. Také jsem věděl o skutečném gennin testu a nemohl jsem riskovat, že budou vydírat jounina jiné gennin jednotky, jen aby mi zabránili v kariéře. Lehce bych zkouškami prošel, když mi bylo deset. Jediný tým, který by nenechali selhat v gennin testu by byl tvůj, Sasuke. A to, i kdyby k úspěchu měli podplatit půlku vesnice. Proto jsem také předstíral, že jsem byl nejhorší ze třídy. Chtěl jsem být umístěn ve stejném týmu, jako ty a tím pádem by mi Rada nemohla zabránit v tom, abych se stal genninem.“ Řekl Naruto.
„Proč by to dělali? Oni nejsou takoví!“ protestovala Sakura.
Naruto se konečně zlomil. V krvi měl ještě hodně adrenalinu z boje, než aby se dokázal slušně ovládat.
„Ano, jsou! Tvoje matka je jedna z nejhorších! Když mi bylo pět, tak mě vyhodili ze sirotčince na rozkaz Rady! Byly mi odmítány obyčejné služby v téměř každém obchodě a restauraci ve vesnici na rozkaz Rady! Když jsem se zkoušel zapsat na Akademii, tak mě odmítali na rozkaz Rady! Protože to je ninja Akademie, Hokage jim přikázal, aby mě přijali! Ale i tak mě vyhazovali z hodin, sabotovali mě a snažili se, abych mě co nejhorší známky a vypadal jako kompletní im*ecil s žádnými schopnostmi. Vojenská policie dělala co mohla, aby mi ničila život. Nikdy nezatkli nikoho, kdo mě bil. A když už někoho zatkli, tak je zase pustili na základě směšných výmluv či pár Ryo. A oni sami na mě zaútočiil devět-a-osmdesát krát ze sta útoků. Chtěla jsi vědět, proč tě nesnáším. Tohle je ten důvod. S těží tě snáším.
povzdech
Ale jsem zastáncem názoru, že hříchy rodičů by se neměly promítat na jejich děti. Snažím se s vámi jednat alespoň trochu slušně a profesionálně, na rozdíl od tebe Haruno-san.“ Řekl ledově Naruto, zapečetil Haku do dalšího vězeňského svitku a šel pryč.
„On lže! Kakashi-sensei, on lže!“
„Ne, Sakuro, on nelže. Všechno co řekl, byla pravda.“ Pokáral ji Kakashi, čímž ji šokoval. „Normálně, pokud by ohledně jeho osoby neexistovaly předsudky, tak by už měl hodnost jounina. Oba jste viděli, že je mnohokrát silnější než kterýkoliv z vás. Jeho skutečné schopnosti jsme drželi v tajnosti, abychom vás neodradili. Narutova síla není výsledkem nějaké Kekei Genkai nebo nějaké tajné rodinné schopnosti, ale spíše tisíců hodin krve, potu a slz. Sasuke, to, co řekl o tvém klanu, byla taky pravda. Uchihové v jeho případě nebyli svatouškové, jako ke zbytku vesnice. Naruto tvůj klan nesnáší do morku kostí. Uchihové byli jedni z nejhasitějších zastánců, aby byl popraven za něco, v čem neměl žádnou kontrolu. Třebaže ta událost zachránila vesnici, tak si z něj ti pitomci udělali obětního beránka už od doby, co jste ještě neuměli ani chodit. Vám oběma radím, abyste si jej neznepřátelili ještě více.“ Vysvětlil Kakashi.
Sasuke měl problém s tím, aby uvěřil slovům jeho senseie. Sasuke svého otce zbožňoval a chtěl být jako on. Ale poté, co se dozvěděl tuhle strašlivou pravdu, už si tim nebyl zcela jistý. Nechat malého kluka, aby byl obětním beránkem pro jeho klan a ostatní vesničany, to mu k jeho otci nesedělo. Nebylo to čestné a vůbec to neprokazovalo nadřazenost Uchihů. Itachi byl s otcem ve sporu po nějakou dobu. Mohl to být ten důvod? Když byl malý a Itachi byl ještě hodný velký bratr, tak Sasukemu jednou řekl o malém osamoceném klukovi, kterého zachránil před skupinou opilých vesničanů během Kyuubi festivalu. Byl tím klukem Naruto? Itachi jeho jméno neřekl. Sasuke se jen dozvěděl, že ten kluk si chování vesničanů vůči němu nezasloužil.
Když byli v Akademii, tak se nad Narutem v myšlenkách nepozastavoval. Naruto byl třídní šašek, hlupák, který ani nedokázal správně udělat Henge. Ale ten stejný kluk tu teď před ním stál a bojoval na úrovni Elitního Jounina jako Zabuza a lehce sundal kvalitního ninju jako ten kluk s bílou maskou, kterého Sasuke typoval na vyššího chuunina. Kakashi řekl, že Naruto byl lehce jounin úrovně. Sa*ra. Zdálo se, že poslední dobou bylo čím dál více věcí pěkně zamotaných. Naruto by mi ale možná mohl rozumět. Byl osamělý, stejně jako on, těžce pracoval, aby dosáhl svých cílů, ať už to byly jakékoliv. Jeho klan byl také vyhlazen. Naruto byl jediný přeživší z Uzumaki klanu. Tyhle nové fakta jeho chápání kompletně rozhodilo.
Kakasho po chvilce dohnala slabost kvůli hluboké vyčerpanosti jeho chakra rezerv. O to se ale Naruto postaral nějakou pečetí z Kakashiho vaku. Po minutě byl Kakashi zpět v normálu, třebaže jen lehce unaven.
______________________________________________________________________
Tazuna vedl tým do svého domu. Odhalení blonďákovy minulosti bylo krapet otřesné, ale věděl, že pokud se bude držet týmu, tak se nemá čeho obávat. Zbytek cesty se obešel bez dalších incidentů. Jakmile došli k Tazunově domku, tak jim byla představena jeho dcera Tsunami. Ta byla velmi šťastná, že se její otec bezpečně vrátil a měl takhle silnou ochranku.
„Kakashi-sensei, musím vám říct pár věcí, které objevily mé klony.“ Řekl Naruto, jakmile se tsunami vypařila do kuchyně, zatímco Tazuna se šel převléct.
„Ti zvědové?“ zeptal se Kakashi.
„Nechal jsem je obletět celý ostrov, abych měl představu o situaci. Vesnice je v ještě horším stavu, než popisoval Tazuna. Děti jsou bez domovů na ulicích a žebrají jídlo, zatímco nikdo nemá navíc. Pokud lidé nemají na zaplacení Gatoovi, tak je lupiči vyženou z domů. Nejsou zde téměř žádná pole s obilím nebo zeleninou. Pokud jsou tak je hlídají Gatoovi banditi. Ti mají dvě základny. Tábor na druhé straně ostrova a základnu nedaleko odsud. Podle klonů je v táboře asi pět stovek banditů a přibližně stejné množství by se mohlo nacházet i na základně. Bojím se ale, že když jsme se postarali o Zabuzu a Haku, tak Gato zmobilizuje bandity a bude se chtít o Tazunu postarat.“ Hlásil Naruto.
„To je opravdu špatné. Pokud bychom si zavolali posily z Konohy, nedostali by se sem včas. Sa*ra. Nenechává to mnoho možností.“ Řekl Kakashi a Naruto přikývl.
„O čem mluvíte?“ zeptala se zmatená Sakura, zatímco Sasukeho obličej zvážněl.
„Assassinace.“ Zaznělo od něj.
„Správně, Sasuke. Vypadát to, že vy dva budete strážit Tazunu, zatímco Naruto a já se o bandity postaráme. Jen my dva nyní máme dost schopností na to, abychom se dokázali postarat o takovéhle množství banditů. Zabarikádujte se v domě a rozdělte si směny na spaní. Naruto, by zde mohl nechat pár klonů, ale bude potřebovat všechnu chakru, na to, aby náš plán vyšel.“ Řekl Kakashi.
„Nejprve budeme potřebovat detailní informace ohledně jejich základen. Tábor se zdá být obyčejný se stany a několika kasárnami, ale jeden nikdy neví. Navíc z toho krátkého vyšetřování nedokáži říct, jestli má Gato nějaké další ninji v záloze.“ Řekl Naruto.
„Dobře. Pošlu moje psy do Konohy, aby informovali Hokageho. Jestliže celou cestu poběži, tak by se do Konohy měli dostat asi za den. Za další dva až tři dny bychom dostali zálohu. Záleží ale na tom, kdy bude Gato jednat. Banditové pro ninju obyčejně nejsou problém, ale znepokojují mě tyhle čísla. Naruto, pošli dvacet klonů k základně a táboru. Máš čerstvou Bingo knihu?“ zeptal se Kakashi a jako odpovědi se mu dostalo přikývnutí. Naruto poté vyšel ven a vytvořil čtyři desítky klonů a poslal je na výzvědy.
„Detailnější informace o základně a táboře bychom měli obdržet v rozmezí dvou až tří hodin.“ Řekl Naruto a Kakashi to kývnutím vzal na vědomí.
„Kolik Úložných Chakra pečetí máte naplněných sensei?“ zeptal se Naruto.
„Pět. Potřebuji ale naplnit jednu čerstvě použitou a mám dalších pět prázdných, které jsi mi dal.“ Řekl Kakashi.
„Hm… měl byste to udělat pokud možno, ihned a poté odpočívat. Pořád tu ale bude problém. Pokaždé, když používáte Sharingan, tak se snadno unavíte.“ Řekl Naruto.
„Pravda, ale ještě žádný medik nedokázal najít vhodné řešení k tomu, abych to doujutsu dokázal vypnout, jinak zůstává pořád zapnuté a také mi vysává chakru více, než by mělo.“ Řekl Kakashi a vysloužil si Sasukeho zájem.
„Jak jste vlastně získal Sharingan? Jste Uchiha, Kakashi-sensei?“ zeptal se Sasuke.
„Ne, nejsem. Tohle oko byl dar od mého nejlepšího přítele. Je to také připomínka mého největšího omylu.“ Vysvětlil Kakashi.
„Už se za ten incident přestaňte vinit. Obito by nechtěl, aby se jeho nelepší přítel sám zničil. Přece jen jste se nakonec rozhodl udělat správnou věc a šel jste s ním zachránit Rin. Nemyslíte si, že by si raději zasloužil ctít jeho památku tak, abyste se přestal vinit a ujistil, že se podobných incidentů bude dít co nejméně?“ zeptal se Naruto.
„Ty to víš?“ zeptal se Kakashi, ale ihned mu to secvaklo. „Jeho deník?“
„Ano. Docela detailně popsal celý incident. Nikdy vás nevinil, ale spíše byl hrdý, jak jste se nakonec rozhodl a snažil jste se chránit kolegy.“ Potvrdil Naruto.
„Díky Naruto.“ Řekl Kakashi.
Celý jejich rozhovor šel mimo Sasukeho a Sakuru.
„O čem to k*ucinál mluvíte?“ zeptala se Sakura otráveně.
„O tom, že jednoho dne musíte přestat žít minulostí a místo toho se začít žít pro budoucnost.“ Řekl Kakashi, ale dále to nevysvětlil.
______________________________________________________________________
Naruto dostal info od svých klonů asi o tři hodiny později a asi půl hodiny meditoval, aby všechny t informace zpracoval. Poté vytvořil další dva klony. Jeden z nich začal kreslit mapu, zatímco druhý listoval Bingo knihou a snažil se najít ninji, které našel v Gatoově úkrytu. Originál mezitím rozbalil energetickou tyčinku, do které se výjimečně s chutí zakousl. Jakmile ji spořádal, vydal se najít Kakashiho.
„Máme menší komplikace, Kakashi-sensei.“ Řekl Naruto.
„Jaký druh problému?“ zeptal se.
„Jeden z mých klonů objevil, že Gato nikdy neplánoval, že Zabuzovi zaplatí. Opravdu jej chtěl podvést, jakmile by byl Tazuna mrtev. Gato měl v záloze další ninji. Všichni tři s čelenkami z Iwagakure. Nevím, jestli zde mají obyčejné obchody, nebo byli najati na Zabuzovu práci. Mohli by znamenat docela podstatný problém. Můj klon akorát prohlédává Bingo knihu a snaží se je najít spolu s dalšími čtyřmi nukenniny, které jsem zahlédl v Bingo knize.“ Řekl Naruto.
„Proč jsou ti ninjové z Iwy problémem? Sice jsme byli během poslední války na opačných stranách, ale to bylo před více než čtrnácti lety.“ Prohlásila Sakura.
„Je to kvůli našemu týmu. Já mám v Iwě docela velkou odměnu za mou hlavu díky mé účasti během války. Pokud se odsud jediný Iwa ninja dokáže dostat, tak po mě půjdou, zvláště, když můj sensei byl Yondaime Hokage. Žádného ninju nenávidí více, než jeho. To ani poté, co před dvanácti lety zemřel při obraně vesnice před Kyuubim. A naneštěstí pro Naruta, z dálky by si jej mohli započíst jako Yondaimeho příbuzného. Mohli by na něj zaútočit jen na základě doměnky, že je nějak, třeba i vzdáleně příbuzný k Namikazemu. Nemáte ani ponětí, kolik Yamanaka shinobi zemřelo krátce po válce jen proto, že měli tmavší odstín blond vlasů.“ Vysvětloval Kakashi. „Hokage musel rozbíjet dobře zajeté týmy, jen aby zabránil úmrtím Yamanaků blízko hranic s Tsuchi no Kuni.
„Tak to bych si raději měl změnit barvu vlasů. Možná bych šel do rudé. Přece jen byli Uzumaki známi rudými vlasy.“ Uvažoval nahlas Naruto.
„Ne, to nepomůže. Musel přebarvit opravdovou barvou na vlasy. Iwa ninjové jsou speciálně dobří v nacházení Henge. Tohle byl také jeden z hlavních problémů, které jsme měli v poslední válce.“ Odmítal Kakashi nápad.
„Dobrá. Kompletní převlek tedy. Ještě, že mám jeden s sebou.“ Řekl Naruto.
Kakashi věděl, o jakém převleku Naruto mluvil. Bylo to vybavení Temného Fénixe. Dokud ale nikdo neprozradil jeho přezdívku, tak by se nic nemělo stát.
Sasuke byl ponořen hluboko ve svých myšlenkách. Kakashi to možná dobře zahrál, ale opravdu neexistovalo spojení mezi Narutem a Yondaime Hokagem? Jejich obličeje si byly jakž takž podobné, ale brát obrys obličeje z Monumentu by moc nepomohlo. Snažil se vybavit si obličej z Hokageho Pracovny, ale nikdy fotkám nevěnoval tolik pozornosti. Možná by měl počkat, než se vrátí do Konohy, než si vytvoří svůj názor. A pokud byl opravdu příbuzným Yondaimeho, tak by bylo dobré, aby si Naruta udržel na dobré straně. Když už ne kvůli příbuzným, tak už jen proto, že Naruto byl jouninem bez titulu.
Narutův klon přišel do pokoje a ukázal jim záložky v Bingo Knize.
„Našel jsem zde ty nejdůležitější. Haskaya Tomoharu, třicet devět let, jounin z Iwy, A-rank. Specializuje se v široké škále Doton jutsu, válečný veterán. Odměna činí patnáct milionů Ryo. Znám díky svému brutálnímu chování vůči komukoliv, kdo se znal s Yondaimem.
Sansetsu Ichikawa, věk je dvacet jedna. Chuunin z Iwy, B-rank. Specializuje se v Doton posíleném taijutsu. Říká se, že jeho Doton brnění je stejně silné, jako žula. Odměna je jeden a půl milionu Ryo. Nesnáší kohokoliv z Konohy, protože mu během války zemřeli rodiče.
Kamizuri Mikiko, dvacet čtyři let starý jounin z Iwy. B-rank, specializace v jutsu pracujících s brouky, obdobně jako naši Aburame. Odměna je tři miliony a osm set tisíc Ryo. Známa tím, že chce zabít Kopírovacího ninju.“ Předčítal klon a pak pokračoval.
„Tihle tři ninjové jsou z Iwy. Další tři jsou obyčejní nukenninové, nebo nukenninové, kteří se přidali k nějaké jiné vesnici.“ Řekl a ukázal zbytku profily.
„Rokusho Aoi, dvacet pět let, Jounin z Amegakure a zároveň nukennin z Konohy kvůli zradě, která zahrnovala meč Nidaime Hokageho. B-rank, specializace ve vrhání jehlic z jeho deštníku a kenjutsu s využitím Nidaimeho meče, který je vytvořen pro extrémní náklonnost k Raitonu. Odměna činí pět milionů Ryo.
Roino Kimie, devatenáct let, bývala chuuninem v Kiri, +B-rank. Kekkei Genkai známé jako Dokuton. Kdokoliv se dotkne její holé kůže, je otráven. Pokud není zasažená osoba ihned léčena, tak za předpokladu, že není vůči danému jedu imunní, umírá. Odměna je devět milionů Ryo. Známá spoluprací s Momochi Zabuzou.
Nogunaba Sanae, věk je dvacet. Bývalá chuunin kunoichi z Kiri, A-rank nukenin. Kekkei Genkai Kooton. Může celé své tělo přeměnit v ocel. Také známá přezdívkou, Živé Ostří. Odměna je patnáct milionů Ryo. Známá spoluprací s Momochi Zabuzou.“
„Tak tohle rozhodně představuje problém. Pokud tihle ninjové překazí náš plán na infiltraci základen, tak náš plán na osvobození téhle země z Gatoových nenažraných pařátů, bude mnohem větší výzvou. Byli tam i další ninjové, kteří nejsou zahrnuti v Bingo Knize?“ zeptal se Kakashi.
„Ano, Rokusho Aoi má s sebou gennin tým. Nevypadají silně. Pokud se poštěstí a Gato se nedozví o Zabuzově smrti tak brzo, Iwa ninjové by mohli odejít. Nedokážu si představit, jak někdo jako Gato, spolupracuje s ninji. Myslím s těmi, které nemůže zradit. Kdyby se jich zbavil, tak si zapeče na problémy s ostatními vesnicemi.“ Řek Naruto.
______________________________________________________________________
V Gatoově kanceláři se mezitím řečená osoba mračila, protože nedostala žádnou zprávu od Zabuzy. Poslední, co od něj dorazilo, byla zpráva, že se ten zatracený stavitel mostů vracel zpět v doprovodu nějakých ninjů z Konohy. Gato nesnášel ninji, ale abyste s nimi mohli bojvat, tak potřebujete další ninji, nebo nepředstavitelnou převahu v číslech. Ještě pořád měl ty dvě dívky, které přišly se Zabuzou, ale ten je nechal v základně, protože si myslel, že je nebude potřebovat. Gato si ale nemyslel, že budou tak efektivní, jako Zabuza. Dále zde měl ty ninji z Iwy, kteří zde byli, aby se postarali o ty ninji z Konohy. Naštěstí měli vůči Konoze docela velkou zášť díky poslední válce. Na druhou stranu se jich ale nedokáže zbavit. Přelstít Zabuzu a jeho společníky bylo jednoduché. Krom toho Haku kluka bylo všichni v Bingo Knize, takže kdyby se jich zbavil, nikdo by nic nenamítal. Přes prostředníka by navíc získal nějaké to Ryo navíc. Aoi byl známý nukennin z Konohy, takže by mohl svést vinu na ninji z Konohy, ale ti ninjové z Iwy byli problémem.
Byli zde jako ochranka pro jednoho z jeho obchodních společníků z Tsuchi no Kuni. Měli se za pár dní vrátit s lodí a nákladem. Pokud by ale Konožští byli silní, tak by se jich možná mohl zbavit. Ale Gato nevěděl, koho Konoha poslala. Také nevěděl, jestli Zabuza selhal, nebo jestli se díky objevu Bratří Démonů natáhly.
„Šéfe, ten stavitel mostů byl spatřen na cestě domů. Doprovázeli jej čtyři ninjové s Konožskými čelenkami.“ Řekl jeden z Gatoových poskoků.
To potom znamená, že Zabuza padl. Gato potřeboval více informací. Nedaleko zahlédl několik ninjů z Iwy. Mohlo by se mu je podařit zlákat bez toho, aby je najal. Možná by se mezi nimi našel někdo, kdo nesnášel Konohu dost na to, aby se jich pokusil zbavit i bez platby.
„Máš někde popis těch z Konohy?“ zeptal se a díval se do Bingo knihy. Přestože nesnášel ninji, tak bylo moudré znát nepřítele.
„Ano. Jsou tam tři děcka. Dva kluci a dívka, okolo dvanácti, možná třinácti let, spolu s jedním mužem. Ten má stříbrné ježaté vlasy. Obličej je z většiny schován pod maskou a jeho levé oko je skryto pod čelenkou.“ Hlásil muž.
„COŽE?“ zazněl výkřik od kunoichi z Iwy.
‚Vypadá to, že mám štěstí a ona se stěží ovládá. To by se mi mohlo hodit.‘ pomyslel si Gato.
„Znáš toho ninju?“ zeptal se Gato.
„Jestli ho znám? Samozřejmě že ho znám! To je ten zatracený Kopírovací Ninja, Hatake Kakashi. Ah… Jaká to náhoda. Konečně můžu splnit svou přísahu a zabít jej. Bolestivě.“ Řekla krákoravě.
„Mikiko, nebuď ukvapená. Naše práce je ochrana lodního nákladu. Musíme najít o dost důležitější důvod, abychom mohli jednat. Přestože by mi nevadilo zbavit se Jeho studenta, musíme dokončit naši práci. Jak ty děcka vypadají? Pokud jsou z nějakých důležitých klanů, tak by Tsuchikagemu nevadilo, kdybychom se trochu zpozdili.“ Řekl velitel týmu.
„Proč bychom měli otálet Tomoharu? Vypadá to, že je zde jen jeden tým pod Kakashiho velením. Navíc jen tři genninové. Bude zaneprázdněn ochranou děcek a nebude moci bojovat naplno. Někde jsem dokonce zaslechl, že za posledních několik let zlenivěl.“ Argumentovala Mikiko.
„Není důvod, abychom byli neopatrní. Hatake je obávaný protivník. Pokud se naskytne příležitost, můžeme se na něj vrhnout. Jak ty děcka vypadaly?“ zeptal se Tomoharu.
„Vypadaly docela obyčejně. Dívka vypadala dost hubeně. Měla růžové vlasy v copu, rudé triko, těsné černé kraťasy a rudou sukni. Na zádech bílý kruh, pravděpodobně symbol klanu. První kluk měl kratší černé vlasy ve stylu kachní zadnice. Bílé triko, bílé kraťasy, lýtka ovázána bílými obvazy. Rudo bílý vějíř na zádech. Poslední člen týmu měl střapaté blond vlasy, dlouhé černé kalhoty s rudými obvazy vespod. Přes rudé triko měl přehozené jedno šedé a vrchem tmavě rudou vestu. Nezahlédl jsem žádný znak klanu. Nebyl jsem dost blízko.“ Popsal špeh.
„To by se mohlo hodit. Ten černovlásek by mohl být poslední Uchiha, blonďák nejspíše Yamanaka. Dva z důležitých Konožských klanů. Dívka pravděpodobně z civilní rodiny. Jen samotný Uchiha v kombinaci s Kakashim by se nám vyplatilo. Dobrá, půjdeme po nich. Teď je ale nechme cítit se v bezpečí. Poté, co selhal Zabuza, budou pravděpodobně dva až tři dny ostražití, poté se uvolní. Můžeme si dovolit počkat tři dny. Mikiko, chtěla jsi bojovat s Kakashim, můžeš jej mít v případě, že Ichikawa ti bude hlídat záda. Postarám se o ty dva kluky a pak ti pomůžu.“ Rozhodl Tomoharu.
„ANO! Spočítej si dny, Kakashi. Brzo ti žádné nezbudou.“ Slavila Mikiko.
Nikdo si nevšiml malé černé myši, která se v obláčku kouře vypařila.
______________________________________________________________________
„Sa*ra.“ Okomentoval Naruto, když jej zasáhla vlna vzpomínek.
„Nech mě hádat. Ti ninjové z Iwy nám půjdou po krku.“ Řekl Kakashi.
„Ano. Kamizuri je rozhodnutá vás zabít a vůdce chce unést mě spolu se Sasukem, aby nás mohli vzít do Iwy. Myslí si, že jsem Yamanaka a díky Uchiha znaku na Sasukeho zádech poznali i posledního Uchihu.“ Vysvětlil Naruto.
„Nějaké známky toho, kdy zaútočí?“ zeptal se Kakashi.
„Pravděpodobně za tři dny. Chtějí nás ukolébat do pocitu bezpečí předtím, než udeří.“ Odpověděl Naruto.
„Dobrá. To by mělo stačit k tomu, abychom se zbavili Gatoa a jeho kumpánů. Nějaké zprávy od klonů, které jsi poslal do tábora?“
„Nic vážného. Jen obyčejní banditi. Jediným problémem je množství.“
Kakashi přikývl.
„Pokud se máme připravit na útok od ninjů za tři dny, budeme muset své plány přizpůsobit. Tábor je na druhé straně ostrova, což je asi hodinu ninja rychlostí. Můžeme toho využít jaké své výhody. Pokud bychom byli dost rychlí, mohli bychom se vyhnout Ame shinobi a Kiri nukenninům. Naruto, o tábor a základnu se postaráme dneska v noci. Mohl bys dokončit mapy co nejdříve?“ zeptal se Kakashi a šokoval tak Sakuru.
„Klony už na nich pracují. O tábor se postará pět stovek klonů. Pokud se do tábora dostanou pod Henge, tak si jich v téhle tmě nikdo nevšimne. Jakmile bude klon u každého bandity, tak po problému. Jakmile se klony dostanou k blíže k táboru, nemělo by to trvat déle, než deset minut.“ Informoval Naruto Kakashiho.
„To bude asi naše nejlepší šance. Ten tábor je bez ninjů, což z nich pro nás dělá lehkou kořist. Máš pro sebe nějaké pečetě s uloženou chakrou?“ zeptal se poté Kakashi.
„Deset plně nabitých. O to se nemusíte bát. Jediná věc, které se bojím je, jak budou reagovat ninjové z Iwy, jakmile zjistí, že jsme udeřili. Můžu ochránit dům s pomocí pečetí, které by vydržely alespoň dvacet hodin, ale pořád bychom museli bojovat, než by dorazily posily z Konohy. Navrhoval bych, abychom se postarali o základnu dnes v noci a poté ještě několik hodin před rozedněním bychom se mohli postarat o tábor. Tak bychom mohli ušetřit několik hodin. Také by mi to dalo dost času k tomu, abych zde naaranžoval pečetě.“ Navrhl Naruto.
„To dává smysl. Můžeš udělat nějaké Chakra Pečetě pro Sasukeho a Sakuru? Chci, aby měli nějakou zálohu.“ Řekl Kakashi.
„Jistě Kakashi-sensei.“ Řekl Naruto a dal to za úkol dvěma nově vytvořeným klonům.
„Šéfe, mapa základy je hotová.“ Křikl jeden klon.
„Výborně. Nechte mě se podívat.“ Řekl Kakashi a vzal si mapu.
Plánování útoku šlo docela dobře. Jediným vyrušením bylo, když Naruto vysvětloval Inarimu, proč byl jeho přístup špatný. Narutova drsnější volba slov byla pro toho kluka těžká, Kakashi věděl, že si je potřeboval vyslechnout. Kakashi se poté ujistil, proč Naruto tak vybuchnul a jak těžký byl jeho život zpátky v Konoze. Jak se Naruto nikdy nevzdal, nevšímaje si okolností a jak tvrdě pracoval, aby překoval všechny své problémy. Naruto byl nejsinější pro svou věkovou skupinu. Inari měl po rozhovoru dost námětů na přemýšlení.
Překlad:
Henge - Transformation - Přeměna, Transformace
Tsuchi no Kuni - Land of Earth - Země Země
Dokutob - Poison Touch - Jedovatý Dotyk
Kooton - Steel Release - Živel Oceli
Fanfictions
DevianArt
http://ariannafray.deviantart.com/art/3-days-page1-257561273?q=gallery%3...
http://pia-sama.deviantart.com/art/FunnyQuestionsGame-174871846
další díl čeká na zveřejnění
super diel tesim sa na pokracko
SUPER DIEL AJ SERIA UZ SA TESIM NA DALSI
Ta posledna fanfiction čo si dal je docela dobr, ma to docela dosť erotických scén ale fain se to číta.
Best povietka je tá kde sa naruto vráti v čase ,ma to síce dost divní dej ale tobole len na autorovy tejto povietky ako ju napiše.
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
Velmy pekné pokračovanie pribehu a docela dabrý preklad, len tak dalej.
Škoda že ma táto séria iba 30 častí a nieje cela ale i tak klobúk dole pred autrom.
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
bezva díl, jen tak dál
parádní dílek moc dobře sem si počet už se těšim na další
bezva díl :3 doufám že nebudeme čekat dlouho na další
Áno! Nemáš představu, jak nadšená jsem byla, když jsem viděla další díl! Až na jeden nebo dva překlepy se mi jako vždy moc líbil. Odvádíš vážně dobrou práci a já před tebou smekám. Děkuju, snad další budeš moct přidat co nejdříve!
Ach ten sentiment...
super už se těším na další dílek
Skvělý díl, moc se těším na pokračování