manga_preview
Boruto TBV 15

Krátké příběhy

Důležitá MISE
„Naruto!“ volala z dálky ružovovlasá dívka.
„Ahoj, Sakuro-chan, co je?“ zajímal se Naruto, když k dívce dorazil.
„Musíme za Tsunade-sama, má pro nás úkol,“ chytila Naruta za rukáv a táhla ho ulicemi Konohy k budově Hokage.
Když Sakura dotáhla Naruta před kancelář Hokage, tak ho pustila a zaklepala.
„Dále,“ ozvalo se zevnitř a oni vstoupili.
„Konečně jste dorazili. Teď vám zadám váš úkol,“ řekla Tsunade a Naruto nasucho polkl.
„Váše mise je pro mě velmi důležitá a neúspěch nenechám bez trestu. Je vám to jasné?“ Optala se Tsunade a oni přikývli.
„Dobře, vaším úkolem je koupit mi saké,“ rozkázala Tsunade.


Přátelství

„Lee, Neji a Tenten, dnes budeme mít poněkud jiný trénink,“ oznámil Gai svému týmu.
„Gai-sensei, proč?“ zajímal se Lee.
„Protože Kakashiho skolila nemoc a my se o něj budeme starat!“ oznámil nadšeně Gai.
„A proč to nedělá Naruto, Sakura a Sai?“ optala se Tenten.
„Protože Sai má něco s ANBU a Naruto se Sakurou mají práci. A navíc s Kakashim jsme nejlepší přátelé, tak se musím postarat,“ vysvětlil Gai.
„A proč to musíme odnést i my?“ povzdech si Neji, ale byl umlčen brečícím Gaiem.
„Neji, cožpak nevíš, že se o své blízké musíme starat?“ pronesl Gai a vyrazili za Kakashim.

Krátké shledání
Shikamaru se procházel po vesnici, když v tom si všiml dívky s vějířem na zádech. Hned věděl, o koho se jedná a vyrazil za ní.
„Ahoj Temari, co tady děláš?“ optal se, když k ní dorazil.
„Nazdar Shikamaru. Nesu informace pro Hokage,“ usmála se Temari.
„Tak já tě doprovodím,“ pronesl Shikamaru a vyrazili.
Co to je? Cítím se nějak divně, že by to byla láska? Pomyslel si Shikamaru.
„Tak a jsme tady. Děkuji za doprovod,“ poděkovala Temari.
„Ale já nikam nejdu,“ odvětil Shikamaru.
„Ty informace jsou přísně tajné. Takže nás čeká rozloučení,“ řekla smutně Temari a vstoupila do kanceláře Hokage.

Cesta na Sjezd
Tsunade mířila spolu se Sakurou a Shizune na sjezd pěti Kage.
„Tsunade-sama, kvůli čemu se vlastně koná sjezd tak náhle?“ zajímala se Sakura.
„Protože klesl celkový limit úrovně ninjů a musíme vyřešit, jak ho zase zvýšit,“ odvětila Tsunade, ale v duchu přemýšlela o něčem jiném. Pokud se to nevyřeší co nejdřív, tak to značně ovlivní politiku.
„Ale jak to chcete řešit?“ zajímala se dál růžovovlasá dívka.
„Musíme zpřísnit vyučování na Akademiích a těžší chuninské zkoušky,“ vysvětlila Tsunade a dál se ponořila do svých myšlenek. Jen doufám, že s tím ostatní Kage budou souhlasit. Povzdechla si Tsunade a pokračovali v cestě.

Poznámky: 

Tak doufám, že to odpovídá zadání mise a že se bude aspoň někomu líbit Smiling Jinak drabble píši úplně poprvé, tak to není žádný zázrak a já o tom moc dobře vím Smiling

3.4
Průměr: 3.4 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2013-12-02 22:12 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Zase si nemyslím, že by bylo potřeba aby to na sebe navazovalo, nebo mělo něco společného.
Mise - dobrá pointa, zpracování trochu pokulhávalo, často opakovaná jména, opakovala jsi slovo táhla/dotáhla, což na takhle malém prostoru působí divně. Celkově působí trochu roztahaně, ač to má jen sto slov. Ale velké plus za tu pointu.
Přátelství - stejně jako předtím, zbytečně roztahané. Třeba jen první věta. "Neji, Lee a Tenten..." oznámil Gai svému týmu - dvakrát stejná informace a to tam máš pořád. Kouzlo drabble je v sevřené formě, kde není ani jedno slovo navíc. Jsem si jistý, že bych to zkrátil na 50 slov a vše podstatné by tam zůstalo.
Jinak tady i pointa je slabší.
Shledání - stejné chybky jako předtím. Jinak pointa byla zase lepší.
Cesta - nadbytek jmen. Bez pointy.

Celkově musíš ubrat jmen a pokud se tvůj rozmáchlý sloh nezmění, tak drabble nebudou nic pro tebe.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Kami-chan
Vložil Kami-chan, Ne, 2013-11-24 13:47 | Ninja už: 4449 dní, Příspěvků: 649 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Bylo by lepší, kdyby se z toho utvořil příběh. Vím, je opravdu složité, napsat něco navazujícího a ještě k tomu o sto slovech, ale vždycky se dá k tomu nějak dojít. Když už ne spojitost příběhů, tak alespoň spojitost témat.
1. Nejdřív jsem myslela, že další dílky budu navazovat na onu misi, ale kde nic, tu nic. Opravdu mě zarazila ona mise, ale musela jsem se od srdce zasmát - zde je Tsunade doopravdy Tsunade Eye-wink
2. Toto přátelství, dojemnost a Gai mě rozesmáli též, stejně tak bručící Neji. Tyto dva dílky byly podány odlehčený humorem a to se mi líbilo Smiling
3. Tento příběh mě vůbec nenadchnul. Bylo to osekané, Shikamarovi pocity nikam nevedly a konec byl zcela otevřený ničemu.
4. Tento příběh byl také o ničem, krom toho, že se sem dobře zakomponovala slova.
- Na tvůj věk to odpovídá a celkově je to průměrná povídka. Kdyby ses držela v humorném pojetí, určitě by se z toho vyklubalo něco solidnějšího. Jde o praxi, určitě se to jednou naučíš Eye-wink

*Chňu*
Kakashi&Kami

"Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy se nevzdávej." - Winston Churchill
"Láska je jako vězení, taky nevíte jak se dostat pryč." - Ikusei Kusachi
"Jediný azyl, vždy a všude otevřený pro všechny trpící, je příroda." - Suzume Kusachi
"Vše co kvete jednoho dne uvadne." -Orochimaru

Obrázek uživatele smile
Vložil smile, Ne, 2013-11-24 14:17 | Ninja už: 4520 dní, Příspěvků: 165 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Děkuju, jsem ráda, že se aspoň první dva líbily Smiling