manga_preview
Boruto TBV 12

Rozbito na kusy

Za nás za všechny

„Není důležité to, zda jsme sem přišli, abychom bojovali, přišli jsme bojovat za náš domov, vlast za lásku a za nás všechny.“ řekne Naruto a odhodlaně se rozhlédne po okolních tvářích.
Hinata pevně sevře rty a rozhodně kývne s pohledem plným rozpaků, zabodlým do bahnité země. Kiba dá ruce v bok a usměje se. „To si teda piš, že jo!“
Akamaru štěkne a Naruto se široce usměje.
„Tak jim teda jdeme nakopat ty jejich zadky, ne?!“ řekne Shikamaru a poplácá po rameni Choujiho, ládujícího do sebe brambůrky.
Sakura si natáhne rukavice a usměje se.
„Takže za nás za všechny, přátelé!!“

Na konci sil

Tenten zalapala po dechu, když se k ní blížil nepřítel.
Neměla žádnou zbraň, a síly jí nestačily ani aby vstala.
Jaký konec to vezme?
To byl její limit. Nepřátel bylo příliš mnoho a všichni byli až neuvěřitelně silní.
Její jednotka byla poražena, a její jedinou nadějí bylo doufat v záchranu.
Opodál zápolila s mocným nepřítelem jednotka složená z ANBU.
Již odzačátku to byla sebevražedná mise, ale dávala jim naději že jejich domov nebude zničen, a vše, co znali, se nerozpadne na prach a nezbude nic.
Tenten pomalu zavřela oči a odevzdala se osudu, který jí má stihnout.
Náhle zařinčela ocel.

Být s vámi

Má nešikovnost je snad nemoc. Pomyslela si zoufale Ino na nemocničním lůžku.
Povzdechla si a položila ruce podél těla.
Hleděla na stropní plachtu lékařského stanu.
Slyšela, jak kolem pobíhají medikové, kteří měli plné ruce práce se zraněnými.
Zavřela oči a pevně stiskla rty k sobě.
Co když mě zrovna potřebují po svém boku.. promiňte, přátelé.
Vchodová plachta se rozhrnula a vstoupila Shizune v patách s TonTon.
„Vyčistím a obváži ti tu nohu.“ řekla s úsměvem, ale bylo na ní vidět, že je ustaraná z okolního dění. Když byla hotova, pustila se do léčení.
„Ještě chvíli lež.“ usmála se a odešla.

Možná se shledáme

„Tak tedy sbohem, naše Konoho.“ řekl si potichu prosebe Lee a zavřel oči.
„Proč se loučíš s Konohou, Lee?“ zeptal se s nechápavým výrazem Neji.
„Myslím, že ikdyž dáme do téhle mise všechno, jsou lidé, co se prostě nevrátí, a nikdo nám nemůže zaručit, že to nebudeme zrovna my, kdo se nevrátí.“ odpověděl zasmušile a začal si protahovat ruce.
„Mám na to stejný názor.“ ozval se Shino.
Lee vzhlédl, a nachvíli přestal s protahováním nohou.
Shino pohlédl k nebi a Lee pokračoval v protahování. Neji následoval jeho pohled.
„Takové rozloučení mi příjde naprosto namístě.“ řekl Shino.
„Tak tedy sbohem...“

Mezitím, co smrt řádí

„Naše jednotky jsou právě v těchto... a těchto místech.“ ukázala Tsunade na mapě vyznačená místa, určující polohu jejích lidí. „Pokud vyšleme jednotky složené z ANBU sem... získáme tak výhodnější pozici.“
„Konoha ztratila ale příliš mnoho mužů tady... kdybychom je vyslali sem, byly by ztráty nižší.“ řekl starší muž z rady a putoval prsty po mapě.
„Můžeme tam vyslat jednotky vedené Jonniny, aby se o to postarali.“ řekla žena s vrásčitou tváří. „Je to nízkorozpočtové rozhodnutí.“
„Politika se toho teď příliš netýká.“ oponovala jí jiná žena.
„Ale ano, týká. A vaše názory mi vůbec nepomáhají, ukončit tuhle těžkou bitvu co nejdříve.“

3
Průměr: 3 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Adus-Ichigo16
Vložil Adus-Ichigo16, So, 2013-11-02 19:06 | Ninja už: 4353 dní, Příspěvků: 36 | Autor je: Recepční v lázních

Děkuji za rady Smiling psala jsem to poprvé, ani jsem nevěděla co to je Laughing out loud příště to nebudu tak podceňovat a dám si na některé věci pozor Smiling děkuju za uznání mise Eye-wink

Tatakau Nakereba Katenai

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, So, 2013-11-02 12:38 | Ninja už: 6033 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Kde jsou pointy? Dobře v druhém něco takového je, ale tak se ti zase nepovedlo navodit potřebnou atmosféru. Člověk neměl napětím ani dýchat.
A u čtvrtého se ti povedlo stvořit Leeho tak mimo svůj charakter, že to snad není ani možné.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2013-11-02 10:56 | Ninja už: 6164 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.