Temný Fénix 14
Jiraiyův Návrat
Tým 7 zůstal celý příští týden ve vesnici, trénoval a dělal pár D-rank misí. Protože se měl někdy tento týden ukázat ve vesnici Jiraiya aby ohodnotil Narutovu úroveň ve Fuuinjutsu, nikdo nechtěl riskovat, že bude Naruto na misi. Stalo se to v pátek. Samozřejmě, že Jiraiya byl ve vesnici už od čtvrtka ráno, ale nikomu se neohlásil, protože chtěl udělat nějaký ten výzkum. Svého senseie navštívil v pátek krátce před obědem.
„Hey, Sarutobi-sensei, chyběl sem vám?“ zeptal se hlasitě.
„Jiraiya, rád tě vidím. Jaké byly cesty?“ zeptal se Hokage a poslal své ANBU pryč. Poté aktivoval své Bezpečnostní Pečetě.
„Docela dobře. Brzy budu mít dost materiálu na novou knihu. Icha Icha Violence. Řekl jste, že jsem se měl vrátit, abych ohodnotil potenciálního Mistra Fuuinjutsu. Kdo je to? Dostal se Kakashi na tuhle úroveň?“ zeptal se Jiraiya.
„Ne, je to Naruto. Zatím jen zásobuje zbrojnici a shinobi obchody ve vesnici pod pseudonymem Temný Fénix. Naruto dokázal obelhávat všechny. Před měsícem dokončil Akademii a nechal jsem jej Asumou otestovat. Podle všeho je lehce na jounin úrovni, jen chybí zkušenosti. Všechny zprávy, které jsem ti o něm posílal, můžeš, dá se říci, zapomenout. Ani já jsem nevěděl, že je takhle dobrý. Zatímco jsem si myslel, že má nějaký talent, ale nedokázal jej uchopit, tak celkově jsem s tím nemohl nic udělat. Naruto byl donedávna civilista a tím pádem spadal pod pravomoc civilní části Rady. Dosud jsem neměl nikoho, kdo by jej mohl tajně trénovat, ledaže bych jej předal Danzoovi a tomu jsem se chtěl vyhnout.“ Řekl Hokage.
„Kruci. Dost působivé. V jeho věku na takové úrovni a ještě to udržet v tajnosti. Jak mohl trénovat a kde získal znalosti? Psal jste mi, že jste musel prohodit učitele na Akademii, aby měl aspoň trochu teorie.“ Zeptal se Jiraiya.
„Ano, Naruto byl aktivně sabotován, dokud jsem ho neumístil do třídy, kterou vedl Umino Iruka, který, i když neměl Naruta v lásce, tak se nenechal zaslepit nenávistí a snažil se jej učit stejně jako zbytek třídy. Nyní jsme zjistili, že pokud jej nemohli učitelé ze třídy vyhodit, tak raději třídu téměř neučili. Když byl přítomen, tak všechny klíčové oblasti, které jsou pro ninji klíčové, raději neučili a soustředili se na boční témata jako historie. Mnoho studentů selhalo, protože kvůli tomuhle způsobu výuky nezískali nezbytné informace. Už jsem nějaké změny zahájil, ale ty budou chtít čas, aby nabraly efekt. Akademie je nyní pod vedením Shinobi Rady, všichni ninjové už byli informováni, že mají požadavky Civilní části Rady ignorovat, protože nejsou součástí posloupnosti velení a také mám nějaké agenty z Danzoového ROOTu, aby špehovali ve vesnici, hledali špehy a nepravosti. Někteří prohledávají archivy kvůli nesrovnalostem a záznamům v čase od Minatovy smrti.“ Řekl Hokage svému studentovi.
„Myslíte, že bylo rozumné zainteresovat Danzoa?“ zeptal se Jiraiya.
„Byla to jediná rozumná možnost. Nemůžu riskovat, že Civilní část Rady nemá v mých jednotkách špehy. Můžu jim nařídit, aby neposlouchali jejich rozkazy, ale můžou ven posílat informace. I když Danzo a jeho ROOT nejsou nejlepší volbou, už jen kvůli způsobu jakým je trénuje, tak víš stejně dobře jako já, že někdy potřebuješ ninji, kteří se postarají o špinavou práci způsobem, aby to neodradilo naše zákazníky. Už dva měsíce poté, co jsem nařídil rozpuštění ROOTu, jsem věděl, že se jen schovali pod zem. Doslova. Pod vesnicí je systém tunelů, o kterém neví téměř nikdo. Vytvořili si tam základnu. Danzoa jsem zatlačil do rohu. Jednoduše jsem mu dal vědět, že pokud bude dále působit potíže, tak jej jednoduše ukončím, Pečetě Loajality na jeho agentech změním, protože si nemyslím, že půjdou úplně odstranit, tak, že budou věrni jen mě, nebo tomu, koho zvolím. Také jsem mu řekl, že se to nestalo jen proto, že byli užiteční. Danzo si ale také užívá myšlenku, že se stane Hokage díky jeho spletité síti podvodů, lží, falešných spojenectví a podobně. Zároveň si ale také uvědomuje, že už na to nemá věk a tělo.“ Vysvětlil Hokage.
„Takže v podstatě čistíte dům. Dovolím si říct, že už bylo na čase. Nechal jste Radě projít příliš mnoho věcí.“ Řekl Jiraiya a posadil se na pohovku.
„Já vím, ale ty také víš, jak nestabilní politika a vesnice celkově byla poté, co Minato zemřel. Ztratili jsme třetinu našich shinobi, čtvrtinu civilistů a Minata k tomu. Klany bojovaly o dominanci ve vesnici, civilisté přebírali obchody po mrtvých příbuzných, sirotkové potřebovali být někde umístěni a lidé požadovali popravu Naruta, aby se zbavili lišky. Uchihové byli vůdci ve všech oblastech. Tehdy se zdálo být dobrou volbou, dát Radě trochu více moci. Zdála se to být drobná cena za to, aby se mi vesnice nerozpadla pod rukama. Navíc, pokud bych projevil i jen trošku sympatií Narutovi, byl bych z kanceláře rychleji, než bych mrkl okem. A já byl jeho jediná opravdová obrana. Už jen proto, že jsem po ruce neměl nikoho, kdo by byl vhodný na pozici Hokage, jediný ze tří sannino, který byl ochotný zaujmout tuhle pozici zradil, tak mi nezbylo nic jiného, než se tu udržet co nejdéle a najít někoho, kdo by tuhle pozici ustál. Tuhle osobu už mám, tak se o to nemusíš strachovat a ne, nemluvím o tobě. Vím, že tuhle práci nechceš.“ Řekl Hokage.
„Tak to zní docela zajímavě. Kdo je to?“ zeptal se Jiraiya.
„Kakashi. Nyní je Jounin-sensei Týmu 7, který se skládá z genninů Haruno Sakury, dcery Civilní Radní, Uchihy Sasukeho, jediného přeživšího Uchiha masakru, který spáchal Itachi a Namikaze Naruto, kterého jsi kmotr.“ Vysvětlil Hokage.
„Takže o svých rodičích a lišce dozvěděl?“ zeptal se Jiraiya.
„Ano. O Kyuubim se dozvěděl krátce před Uchiha masakrem. Slyšel o tom od dvou Uchihů, kteří jej dost pocuchali a nechali jej v aleji vykrvácet. O svých rodičích se dozvěděl incidentem během čištění jednoho skladu, který čistil jako trest za jeden vtípek. Padající nodachi jej řízlo do ruky a několik kapek krve spadlo na truhličku, ve které Minato skrýval důležité dokumenty. Také vím, že Naruto tam venku má úkryt, kde tajně trénoval. Bohužel nevím kde to je a on mi to odmítá říct s tím, že je to pro něj jediné bezpečné místo od vesničanů a že pracoval příliš tvrdě na tom, aby jej nikdo neobjevil, než aby to jen tak vydal. Z Asumova testu vychází, že je na úrovních nižšího jounina v kenjutsu, jounin v taijutsu, vyšší jounin v ninjutsu, hádáme že jounin v genjutsu, ale jelikož je vůči nižším úrovním genjutsu imunní, tak jej musíme nechat otestovat specialistou. Jeho fuuinjutsu je vysoké úrovně, ale to už musíš posoudit ty a nakonec solidní chuunin v oblasti jedů. Rozhodli jsme se mu dát půl roku na nasbírání zkušeností z praxe, než jej povýšíme na chuunina, poté půl roku zkušeností z vedení misí, abychom jej mohli povýšit na jounina.“ Řekl Hokage.
„Ví o tom, že jsem jeho kmotr?“ zeptal se Jiraiya.
„Já jsem mu to neřekl a on se o tom také nezmínil. Také nevím, jestli o tom Minato nebo Kushina psali ve svých diářích, které nechali ve svém domě. Naruto objevil polohu jejich domu ve stejný moment, jako jejich jména. Také tam získal několik rodinných jutsu, poznámky ohledně fuuinjutsu a několik dalších věcí, ale kvůli veřejné znalosti, že tam bydlel Minato, se tam nepřestěhoval. Nechtěl přilévat olej do ohně. Budeš muset zjistit, jak na tebe zareaguje. Pokud se o tobě a tvých zanedbaných povinnostech, jako třeba opuštění jej v sirotčinci a ponechání jej na pospas vesničanům, tak se budeš muset hodně snažit. Vím, že tě respektuje kvůli tvým schopnostem ve fuuinjustu a pokud mu rozumně vysvětlíš, proč jsi jej nesebral s sebou, tak by ti měl porozumět. Naruto je chytrý a rozumí váze každého rozhodnutí.“ Odpověděl Sandaime.
„Dobře. Kde se s ním můžu setkat?“ zeptal se Jiraiya.
„Buď pro něj můžu poslat poslíčka, nebo můžeš jít na cvičiště č.7, sledovat tým během tréninku a přes oběd si jej vypůjčit. Obyčejně je to okolo půl jedné. Ale dost se to může změnit, záleží na tom, co s nimi Kakashi provádí. Nenechává svůj tým odpočívat moc často. Tím se dostáváme k další věci. Měl bys vědět, že Kakashi se snaží dostat na svou starou úroveň a dostat se ještě výš. Také se snaží vytvořit nějaká pouta mezi Narutem se Sasukem a vesnicí. Naruto může vždy zmizet, záleží na vesničanech. Pokud jej napadnou, doktoři v nemocnicích si budou muset sebrat dvojité směny. Už se od nich nenechá využívat jako náhrada za boxovací pytel a ty víš, že útok na ninju je trestný a daný ninja může dle okolností jednat. Také mi sdělil, že kdyby si nebyl jistý tím, že kdyby jej během pár hodin, maximálně dnů nepřivedli ANBU zpátky, tak by zmizel už před lety.“
Jiraiya si uvědomil, že tohle byla opravdu vážná situace. Vesnice by svého jinchuurikiho nenechala vyrvat ze spárů a důsledky by nebyly pěkné pro nikoho. A pokud byl opravdu tak dobrý, jak jeho sensei říkal, tak by během dvou let byl příliš silný pro kohokoliv pod úroveň ANBU kapitána. Konoha nepotřebovala dalšího Itachiho.
„Hrozně jsme jej zklamali. Vyvodil si, že Kakashi byl je ten ANBU, který jej v minulosti po většinu času chránil a byl jediný, který se k němu choval pěkně. Z toho důvodu ke Kakashimu vzhlíží. Sasukeho zase civilisti rozmazlili na nepochopitelnou úroveň jen proto, že je poslední Uchiha. Jak vidno, Uchihové jim pěkně lhali. Také se u něj vyvinul komplex nadřazenosti, hrozně špatně bere fakt, že je druhý a myslí si, že už jen jméno Uchiha mu zajistí vítězství a všichni jsou nuceni se mu klanět, jako kdyby byl královské krve. Kakashi se svůj tým snaží udržet zaneprázdněný tréninkem, který Sasuke neodmítá, protože zesílí. Kakashi je ale drží mimo vesnici z toho důvodu, aby nebyli na očích a snaží se zlomit jeho id**tské názory. Také nechci, aby se vesničané Sasukemu klaněli jako princi a Naruta proklínali jako démona během každé mise. Naruto také dělá sólo mise díky svým klonům, aby si vydělal nějaké peníze. Většinou jsou to řemeslnické práce. Jeho reputace se pomalu zvedá, ale bude to chtít roky, aby jej vesničané přijali jako Naruta a ne jako lišku.
Tenhle čas nesmíme promrhat. Kakashimu jsem dal rozkazy, aby svůj tým protlačil skrze spíše mučení než trénink. Také má posílit vztah, který má s Narutem, ujistit se, že Sasukeho nenapadne zesílit mimo vesnici a také má zlomit Haruno Sakuru z její fanynkovské nátury. Ta dívka je v podstatě k ničemu. Kdyby nebyla knižní červ, tak bych ji v žádném případě nevložil do týmu, natož ji nechal projít, ale vzhledem k tomu, že kromě dědiců klanů ve třídě nestál nikdo jiný ani za zlámanou grešli, tak mi nezbylo ani nic jiného. Téměř všichni z nich byli dáni do týmu pospolu. Další generace Ino-Shika-Cho, stopovací tým Hyuuga Hinata, Aburame Shino a Izunuka Kiba.“ Řekl Jiraiyovi.
„Dobrá tedy. Hádám, že bych měl ohodnotit Narutovy schopnosti a raději bych se měl dostavit osobně. Je cvičiště č.61 volné?“ zeptal se Jiraiya.
„Ano, mám jej pro tebe rezervované do příští středy. Nepokaz to Jiraiyo.“ Řekl Hokage vážně.
„Nebojte. Vím, že mám co dohánět. Poslední co můžu udělat je, pomoci mu ve fuuinjutsu a pokud bude mít zájem, tak jej nechat podepsat kontrakt k Ropuchám.“ Řekl Jiraiya.
Hokage přikývl.
„V Uchiha čtvrti se našla velká pečeť neznámého původu. Mohl by ses na ni podívat jakmile budeš u Naruta hotový?“
„Dle rozkazu, sensei.“ Řekl Jiraiya. „Pokud byste mě potřeboval, budu s Narutem.“
Jiraiya opustil kancelář oknem.
_____________________________________________________________________
Na cvičišti č.7, Kakashi sledoval svůj tým, jak si sedali na zemi na obědovou přestávku. Naruto byl dnes poněkud více nevrlý, což vyvolalo u Sakury a Sasukeho obavy. Ani ne tak jako o Naruta, ale spíše o své kůže. Atmosféra se však uvolnila, když se Kakashi zeptal, jestli si Naruto zvýšil úroveň svých Odporových pečetí, a dostal kladnou odpověď. U Sasukeho to vyvolalo menší závist, že Naruto sílil rychleji, než on. I když veděl, že Naruto byl lepší, tak do svých propočtů zapomněl připočíst i fakt, že se Narutův růst nezastaví. Což ovšem vedlo k dedukci, že stejná věc platí i u Itachiho. To znamenalo, že nejprve musel překonat Naruta. Věděl, že s Týmem 7 zesiloval, ale i tak to byla pěkná rána do jeho hrdosti, když si uvědomil, jak vysoko nad ním Naruto je, a pořád zesiluje.
Proud jeho myšlenek přerušil bělovlasý muž, který doskočil vedle Kakashiho.
„Aaah... Jiraiya-sama... nevěděl jsem, že už jste zpět.“ Pozdravil Kakashi příchozího.
Naruto při zmínění Jiraiyova jména zpestřil.
„No... Sensei mi řekl, že u sebe máš studenta, u kterého potřebuješ ohodnotit úroveň fuuinjutsu, tak jsem přišel teď. Nevadí ti to?“ řekl Jiraiya.
„Ne, to je v pořádku. Už jsem byl informován, že se tohle stane hned jak se vrátíte. Jen tak mimochodem. Kdy vyjde další díl?“ zeptal se dychtivě Kakashi.
„Ale, ale. Pořád fandíš mé literatuře. Ano, pracuji na Icha Icha Violence. Měla by být připravena za měsíc, nebo dva.“ Řekl Jiraiya.
„To jsou skvělé zprávy Jiraiya-sama. Už se těším.“
Naruto jen zavrtěl hlavou. Ze zápisků svého otce věděl, že Jiraiya byl zvrhlík, ale vidět to na vlastní oči bylo něco úplně jiného.
Jiraiya hodil okem na tři genniny a ihned viděl podobu mezi Minatem a Narutem. Přestože byl v obličeji trošku odlišný, podoba se nezapřela.
„Naruto, jdeš se mnou. Mám rezervováno cvičiště č.61, kde otestujeme tvé schopnosti ve fuuinjutsu.“ Řekl Jiraiya.
„Už jdu.“ Řekl Naruto a postavil se. Najíst se mohl po cestě.
Jiraiya vedl Naruta pryč a zbytek týmu nechali tak.
_____________________________________________________________________
„Kakashi-sensei, kdo je ten bělovlasý muž?“ zeptala se Sakura.
„Ten muž je nejlepší autor v Elementálních zemích a zároveň jediný uznaný Mistr Fuuinjutsu, kterého v současnosti Konoha má. Jmenuje se Jiraiya, Densetsu no Sannino. Pravidelně se ve vesnici zastavuje, aby dal Hokage-sama novinky z jeho sítě špehů. A teď se objevil, aby otestoval Narutovu úroveň ve fuuinjutsu.“ Vysvětlil Kakashi.
„On je jeden z legendární trojky?“ zeptala se užaslá Sakura. „Proč by se zajímal o Naruta, když by se měl zajímat o Sasukeho?“
Kakashi si povzdech. Doufal, že se v ničení její fanynkovské stránky dostal dále.
„Už jsem řekl proč. Naruto je schopný ve fuuinjutsu, zatímco Sasuke ne.“ Odpověděl. Bylo zde více důvodů, ale ty oni dva vědět nepotřebovali.
Sasuke byl poněkud podrážděn, že Naruto získal pozornost jednoho ze sannino, ale pak si uvědomil, že v oblasti, ve které Jiraiya exceluje, on nemá zájem. O fuuinjutsu vlastně neměl ani zájem. Sice byla ohromná výhoda je mít na bojišti, ale neměl chuť investovat tolik času, aby se něco naučil. Nemohl to přece použít v boji proti Itachimu. Raději se pustil do něčeho, podle něj, užitečnějšího.
_____________________________________________________________________
Jiraiya vzal Naruta do rezervované oblasti.
„Nejprve bychom se měli nejspíše představit. Jmenuji se Jiraiya, Žabí Poustevník z Hory Myobokuzan, svůdník žen, úžasně známý autor a ještě lepší ninja.“ Prohlásil Jiraiya a tančil při tom přihlouplý taneček s několika žábami, které přivolal pomocí jutsu.
„V neposlední řadě super zvrhlík, tátův mistr a prý můj kmotr.“ Dodal Naruto a zíral na něj.
Jiraiya okamžitě vystřízlivěl.
„Takže to víš... Nebyl jsem si jistý, jestli to Minato a Kushina zapsali do svých deníků.“ Přiznal Jiraiya.
„Jedna otázka. Proč jsi se alespoň nezastavil, přestože jsi měl být můj opatrovník? Když jsem se dočetl, že jsi můj kmotr, byl jsem vlásek od výbuchu. Celé moje dětství jsem byl sám. Neměl jsem nikoho, kdo by tu pro mě byl, pomohl mi a znemožnil těm idiotům ve vesnici, zvláště Uchihům, aby mě zbili během každé šance, která se jim naskytla. Měl jsem jen dva ochránce. Ze všech těch ANBU, které má Hokage pod palcem, mě chránili dva. Pes a Lasička, nebo jinak, Kakashi a Itachi. A ti nemohli být okolo mě celou tu dobu, protože i oni měli své mise. Vím, že jsi se musel postarat o své špehy a také jsi mě nemohl vzít s sebou. Byl bych ti jen překážel, byl tvou slabinou, ale proč jsi mě ksakru nenavštívil, když jsi byl ve vesnici?“ zakřičel Naruto na konci.
„Musel jsem zesílit sám o sobě. Jsem si docela jistý, že můj úkryt je jeden z mnoha, které Orochimaru kdysi používal. Doufám, že jeden z těch méně děsivých. Bylo jen pár věcí, které jsem odtamtud vyhodil. Zbytek byly věci, které se mi hodily. Zbraně jsem musel krást mrtvým v Lese Smrti ihned po končení Chuuninských zkoušek, abych měl vůbec nějaký trénink v kenjutsu, protože mi ve vesnici nikdo nic neprodal. Dospělých jsem se zeptat nemohl, protože by mě ignorovali, nebo zbili. Byl jsem dítě, kompletně osamocené, které se muselo spoléhat jen samo na sebe. Dokonce ani Stařík Hokage nemohl udělat víc, než vyhlásil pár zákonů a vynutit si je. Hlavním problémem bylo, že mě nemohl hlídat všude, zvláště ne, když mě měla pod palcem Civilní část Rady. Víš vůbec co by pro mě znamenalo mít alespoň někoho, kdo by se u mě zastavil, na koho bych se mohl spolehnout, co by pro mě znamenalo několik blbých hodin tréninku?“ zeptal se ještě pořád vytočený Naruto.
„Máš všechny důvody, proč být na mě naštvaný. Nebudu to popírat. Udělal jsem chyby. Měl jsem udělat alespoň něco, ale jak jsi už řekl, bylo to pro nás oba až příliš nebezpečné. Já sám mám dost nepřátel, než abych se na svých cestách mohl starat o dítě. Pokud bys byl se mnou, Iwa by si dala dvě a dvě dohromady. Došlo by jim, že jsi Minatův syn. Věřil jsem mému senseiovi, že se o tebe postará do doby, než bys byl dost starý na to, abych tě mohl začít trénovat. Nejspíš to nevíš, ale za posledních dvanáct let jsem zastavil třicet-devět akcí, které měly ukončit tvůj život. Všechny akce byly objednány zvenčí. Všechny z velkých vesnic už o tobě slyšely, jsi hlavním tématem všech karavan. Všichni mluví o tom, jak malý roztomilý kluk s blond vlasy a velkýma modrýma očima žije na vlastích dvou nohách v Konoze.
Máš pravdu, měl jsem se u tebe stavit, když jsem byl ve vesnici. Ale také si prosím uvědom, jakou emoční ránu jsem obdržel, když tvůj otec zemřel v boji s Kyuubim. Nebyl to Kyuubi, co mě od tebe drželo dál, ale spíš tvůj vzhled. Vypadáš až příliš jako Minato. Já nemám žádné děti. Během Druhé Velké Ninja Války Suna vyvinula chemickou zbraň , která zasaženým znemožnila mít děti. Tsunade, Orochimaru a Já jsme pro ně byli hlavním cílem. Také měli na pořadníku Bílého Tesáka, Hatake Sakumo, Kakashiho otce, ale tomu se podařilo utéci. Všichni tři jsme byli zasaženi. Byla to těžká rána, zvláště pro Tsunade. Orochimaru nakonec vyvinul vakcínu, ale pro nás tři už bylo pozdě.
Když jsem dostal můj gennin tým, Minato byl ten, se kterým jsem si byl nejblíže. Měl jsem rád všechny tři, ale Minato byl sirotek, jako já. Jeho rodiče zemřeli, když mu bylo deset, byl mi spíš synem, v kterého jsem nedoufal. Naučil jsem jej všechno, co jsem znal. Dokonce i poté, co se všichni tři stali Chuuniny a tým byl zrušen. Když mi oznámil, že chce, abych byl tvůj kmotr, nevěděl, jsem co na to říct. Chvíli poté, zaútočil Kyuubi a Minato zemřel.
Vychovával jsem tě po dobu jednoho roku, ale pak jsem se musel postarat o své špehy, zvláště, když byla Konoha takhle oslabená. Moje krytí se dalo vysvětlit jako představení síly. Jeden ze Tří je zpět ve vesnici. Varování pro ostatní vesnice. Když jsem se pak vrátil zpět, už ti byly čtyři roky. Vypadal jsi až příliš jako Minato. Rána, o které jsem si myslel, že se zavřela, byla znova roztržená a já jsem nemohl vydržet její konstantní otevírání. Rozhodl jsem se, že když jsem ti nemohl pomoci přímo, tak jsem založil účet, ze kterého jsem tě podporoval, takže by ses nemusel spoléhat na fond pro sirotky.
Nechal jsem dva svitky v tvém bytečku, když jsem byl ve vesnici. Jeden o Lovu a Rybolovu a druhý o Farmaření. To poté, co jsem objevil, jak se k tobě chovali majitelé obchodů. Pak ještě nějaké o základním tréninku. Zničil jsem všechny, kteří byli posláni tě eliminovat a hlídal jsem Orochimaru, aby nikdy neobjevil, že existuješ. I když tvé klany neměly žádné specifické Kekkei Genkai, Uzumaki klan měl speciální chakru. Důvod proč se Kumo jednou pokusila unést tvou matku Kushinu. Byli známí pro dlouhou životnost. Dítě s krví Namikaze, Senju a Uzumaki by pro něj bylo neodolatelné lákadlo. Opravdu je mi líto, čím sis musel projít, ale udělal jsem to, co jsem mohl.“ Řekl Jiraiya.
Naruto zvažoval odpověď. Věděl, že Jiraiya byl upřímný. V jeho očích viděl, že mluvil pravdu v každém slově, které řekl. Hokage mu navíc dával peníze osobně. Zvláště poté, co se jej někdo pokusil okrást. Ty peníze byly to, co jej dostalo přes nejhorší časy. Pamatoval si, jak našel svitky, když mu bylo sedm. Tehdy byl počátek změn, které vyústily v to, čím byl dnes. Našel cestu, na které se nemusel spoléhat na vesnici. Přestože jeho kmotr nebyl ten nejlepší, kterého by si mohl přát, tak jej nenechal kompletně na holičkách. Udělal, co mohl ze stínů, protože se neodvážil na světlo. Musel také přiznat, že neznal bolest ze ztráty někoho blízkého, ale věděl, že někdo se s tím vypořádával hůře, než ostatní.
„Přestože nebudu skákat nadšením a nemůžu říct, jak jsem šťastný, dokážu tomu porozumět. Alespoň jsi se snažil pomoci. To je víc, než udělali ostatní. Ty svitky mi také zachránily život. Téměř kompletně mě odstřihly od závislosti na vesnici. Bez toho, abych věděl, jak ulovit divokou zvěř, nebo rybu, byl bych nejspíš ještě pořád závislý na Ramenu.“ Řekl Naruto a oklepal se. „Navrhuji, abychom začali od začátku. Dám ti šanci, abys mě poznal a naučil to, co budeš chtít, Budu se snažit mít otevřenou mysl a neodstrkovat tě z principu. Neočekávej, že ti budu ihned důvěřovat. Už jsem udělal mnoho takových chyb se špatným koncem.“ Řekl Naruto.
Jiraiya přikývl. Bylo to víc, než v co doufal.
„Tak, když jsme si to vyjasnili, myslím, že jsme měli udělat hodnocení tvých schopností ve fuuinjutsu. Hiruzen-sensei řekl, že bys mohl být blízko u úrovně mistra. Z čeho jsi získal ten dojem?“ zeptal se Jiraiya.
„Přečetl jsem každou knihu o fuuinjutsu, kterou jsem v Konoze našel. Vetšinou napsané tebou, nebo Tátou. Navrch jsem přečetl nějaké Uzumaki svitky po Mámě. Podle toho, co jsi napsal v jedné z knih,
Cituji: ‚Za Mistra fuuinjutsu se dá považovat ten, který kompletně porozumí všem zákoutím a kličkám fuuinjutsu, schopnost rychle nakreslit nejčastěji používané pečetě, upravovat je ke svým potřebám a pokud potřeba, vytvořit vlastní, úplně nové pečetě.‘
Následoval jsem všechny kroky, které knihy popsaly. Jakmile jsem zvládl základy, pochopil jsem, že fuuinjutsu je obor, který mi jde od ruky. Prostě mi přišlo logické, jak která pečeť funguje. Upravování bylo ještě jednodušší. Navíc jsem měl na pomoc hromadu Kage Bunshinů. Navrhl jsem nějaké úpravy pro Výbušné Lístky; moje nejoblíbenější je verze s pastí, která střílí otrávené Jehlice na toho, který spustil mechanismus.
Pak jsem začal vytvářet vlastní pečetě. Někde jsem se dočetl o elementálních jutsu, která dokáží používat jen Jouninové. Kvůli mým rozepřím s civilisty jsem se rozhodl, že by bylo vhodné znát i nějaké elementální jutsu. Najít můj hlavní element nebylo zrovna nejjednodušší. Nakonec jsem se rozhodl, že jako součást jednoho trestu v podobě vtípku, si ‚vypůjčím‘ jeden chakra lístek. Nakonec se mi podařilo vytvořit pečeť, která dokázala ukládat mou elementální Fuuton chakru, až se ji naučím používat. Pak mě napadlo, že kdybych mohl používat více elementů, získal bych výhodu. Ale poté, co jsem započal můj trénink s Suitonem, mým druhým elementem, jsem začal uvažovat nad tím, který element by pro mě byl opravdovým problémem. O Katon jsem se díky Suitonu nemusel starat. Raiton je slabší proti Fuutonu, ale potřeboval bych opravdu silné Fuuton jutsu, abych se dokázal dostat skrze Doton.
Taky jsem věděl, že přestože je v Konoze většina ninjů uživateli Katonu, je zde dost Suiton a Doton uživatelů. Abych nebyl v nevýhodě, potřeboval jsem Raiton. Ale vytvořit si Raiton jako můj třetí element, vzhledem k mému věku, by nebylo jednoduché. Jsou určité limity, kam až si můžu dovolit své tělo dotlačit. Zvláště, když Raiton by byl přesně v cestě mému Fuutonu. Nakonec jsem se rozhodl, že vytvořím pečeť. Trvalo mi to několik měsíců, ale nakonec jsem vytvořil pečeť, která dokáže zkonvertovat jeden element na druhý. V mém případě Fuuton na Raiton. S postupem času a s používáním mnoha Raiton jutsu, se mi podařilo přijmout Raiton jako třetí element, takže se na pečeť už nemusím spoléhat, ale kdybych potřeboval opravdu účinné Raiton jutsu, pečeť by byla vhodnější. Ještě tu mám několik návrhů, které jsem s tebou chtěl probrat, protože si nejsem úplně jistý s maticemi.“ Vysvětlil Naruto Jiraiyovi.
Jiraiya byl opravdu překvapen. Mnoho se už snažilo vytvořit pečet, kterou mu Naruto popsal, ale nikdo neuspěl. Narutovi se to podařilo, čímž by se dal považovat za Mistra. Ale to by muselo počkat až na konec posudku.
_____________________________________________________________________
Bylo už pozdě odpoledne, když Jiraiya pozval Naruta na jídlo do jedné z restaurací pod správou Akimichi klanu. Ujišťoval jej, že u nich nebude nikdo tak hloupý, aby jej vyhazoval, zvláště, když vedoucím byl jeho bývalý student Uruho Akimichi. Ten byl během Třetí Velké Ninja Války těžce zraněn a po vyléčení nebyl schopen pokračovat jako ninja. Místo toho si otevřel restauraci. Docela se mu dařilo. Sice se našlo několik osob, kterým se nelíbilo, že vešel dovnitř, ale nikdo proti tomu nic neudělal. Nikdo nechtěl pokoušet sannino.
Jiraiya a Naruto byli přivítáni vedoucím, který se na Naruta podíval a téměř upadl do šoku. Poté se zase podíval na Jiraiyu a zase zpět na Naruta a začal si mumlat pod nosem o tom, jak mohl být tak slepý a měl si toho všimnout.
„Nech si to pro sebe Uruho.“ Řekl varovně Jiraiya.
„Samozřejmě, Jiraiya-sesei. Ale jak je možné, že o tom nebylo nikomu řečeno?“ zeptal se Uruho.
„Iwa, Orochimaru, Kumo, Kiri, vyber si.“ Řekl Jiraiya.
„Aaaha. Tak co byste si dali?“ zeptal se Uruho, měníc téma.
„Vyber si, na co máš chuť. Platím.“ Řekl Jirayia. „Přece jen máme něco k oslavě.“
„Díky, Jiraiya.“ Řekl Naruto a zahleděl se do Menu. „Dal bych si výběr ze sushi jako předkrm, hlavní chod by byly mořské plody se zeleninou a rýží, sezonní salát s jogurtem a byliknovým dessingem. Na pití bych si dal zelený čaj.“ Řekl Naruto.
„Já si dám jednohubky jako předkrm, pečené vepřové se sladkými bramborami a rýží jako hlavní chod. Také bych si dal láhev sake a dva šálky.“ Řekl Jiraiya.
„Už se jej snažíte zkazit, Jiraiya-sensei?“ zeptal se Uruho, zatímco si zapisoval objednávku.
„Hele, jednou je ninja. Když je dost starý na to, aby zabil, tak bude dost starý na to, aby se napil. A já si myslím, že bude dobré, když bude mít trochu praxe, než jej představím Gamabuntovi.“ Řekl Jiraiya a Naruto ožil.
„Ty mě chceš nechat podepsat Žabí kontrakt?“ zeptal se překvapeně.
„Vskutku. Podle mého, už jsi se prokázal více, než dost. Jak už jsem ti řekl. Já nemám žádné potomky, kterým bych kontrakt předal, tak se musím spoléhat na své studenty. S tvým otcem, který byl můj student a poslední, kdo se na svitku podepsal, tak není pochyb o tom, že bys byl vhodný.“ Řekl Jiraiya s úsměvem a celou dobu spíše šeptal, protože nechtěl přivolat nechtěnou pozornost.
Naruto si nemohl pomoci, než se šťastně usmát. Kontrakty byly vzácné. Kohona jich měla nejvíc a byl to další z důvodů, proč byla viděna jako nejsilnější z Velkých vesnic. Konoha měla v rukávech, Opičí smlouvu u klanu Sarutobi, Psí v klanu Hatake, Želví u klanu Maito, Vrány měli v držení Uchihové a pak zde byly tři smlouvy u sannino. Slimáky měla pod palcem Tsunade, Hady měl Orochimaru s Mitarashi Anko a Žáby zase Jiraiya.
Uruho šel do kuchyně a nařídil svému personálu, aby Naruta obsloužili pokaždé, když se ukáže. Měl být obsluhován jako každý jiný zákazník. Žádný z těch nesmyslů ohledně démona, jinak si budou hledat novou práci. Jeho varování se zdálo být funkční.
Naruto a Jiraiya dostali své předkrmy o patnát minut později a Jiraiya otevřel sake a nadělil do dvou šálků.
„Můžeme připít na tvé povýšení do hodnosti Mistra Fuuinjutsu, Naruto.“ Řekl Jiraiya.
„Díky Jiraya.“ Odpověděl Naruto a napil se. Pak začal kašlat.
Jiraiya se mu smál, co mu plíce stačily.
„Měl bys být opatrnější. Aspoň ze začátku. Místo aby se to pokusil vypít najednou, tak zkus srkat.“ Poradil.
Naruto na něj sice hodil zlým okem, ale vzal si radu k srdci.
nazdárek...
omlouvám se za trošku větší pauzu, ale měsíc zpátky mi odešel HDD na notebooku a já ztratil všechny programy a zápisky do školy, ntb mi přišel zpět sotva před týdem a od té doby zase překládám
budu se snažit přidávat pravidelně, ale nemůžu nic zajistit..
bomba seríe nijak jinak seto neda ric proste parada .-) sem rad zesemse dostal na tudle povidku a uz se tesim na dalsi dil
ahoj sice si toto ff čtu v anglickém originále ale musím uznat že tvůj překlad je velmi zdařilý a přesný jen tak dál
Ps. kdyžtak to zkus po sobě přečíst jsou tam i nějaké ty chybyčky ale dá se to přečíst
ja že si už skončil a to by ma trafil šľak lebo toto je najlepšie FF aké som čítal
Jiraiya na scéně . Čekání se vážně vyplatilo. Super dil
Super, nemohla jsem se dílu dočkat. Moc se povedl a moc za něj děkuji.
To čakanie sa ale okplatilo táto po. jedná z najlilepšich ktoru som čítal . Diki
milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!
Nevadí. I tak mi tvoje povídka moc chyběla. Jenom pár šťouravých detailů: oprav si na začátku velká písmena u dnů a někdy v půlce máš mámu a tátu s velkými písmeny (mluví Naruto). Pak jsem si taky všimla pár chyb v čárkách, ale jinak jsem ráda, žes přidal další díl ^^ Arigato!
Ach ten sentiment...
Super dilek jen tak dal fakt super naruto sem zvedav na vyvoj dik a jenom dal
Už som si myslel že sa dalšieho prekladu nedočkám Ale som rád že som sa mýlil Klobuk dole ulachčuješ život nám nevzdelaným Thanks za preklad