manga_preview
Boruto TBV 15

Temný Fénix 13

Výsledky vyšetřování

Danzo a Sandaime Hokage seděli v kompletně zapečetěné Hokageho pracovně. Probírali výsledky vyšetřování agentů ROOT.

„Tohle je ještě problémovější, než jsem si myslel. Byl jsem si vědom, že jsi přehlédl několik vyhlášení, které nebyly nejlepší pro vesnici, ale ani já jsem si nemyslel, že jich bylo tolik.“ Řekl Danzo.

„Ani já. A to si nejsem jist, že jsem je všechny přehlédl, ale spíše, že někdo s přístupem do Hokage Známce, je nechal projít tajně. Navíc jsem neprošel všechna oznámení, žádosti a vyhlášky už jen proto, že jsem neměl čas. Dovolím si myslet, že několik jsem omylem potvrdil, ale některé bych určitě nepotvrdil. Bylo zde poslední dobou tolik úředních výnosů, které mi prošly rukou, že se divím, že jsem si toho nevšiml dřív. Moje Známka je držena v téhle kanceláři celou a budova je hlídána ANBU celou dobu. Takže někdo uvnitř budovy získal přístup ke Známce, nebo ji někdo zkopíroval. Pak už jen stačilo získat tyhle listiny a vyhláška byla oficiální.“ Zachmuřil se Hokage.

Danzo přikývl. Myslel si, že Sarutobi se ve svém věku stal senilním, ale i on okamžitě řekl, že hodně z těchto vyhlášek, které prošly v posledních dvanácti letech, si nebyl vědom a některé byly téměř nemožné. Ve vesnici bylo ještě víc špatného, než si myslel. Dřív to chtěl změnit tím, že se chtěl stát Hokage.

„Můj ROOT také našel dost odposlouchávacích zařízení skrze celou vesnici a našel čtyři pravděpodobné špehy. Jsou dobře skrytí, ale hlídáme je. Doufáme, že když budeme hlídat malé ryby, tak nás zavedou k těm větším. Také jsme našli podivné pečetě ve staré Uchiha čtvrti. Pokud vím, tak Jiraya se vrátí příští týden. Měl by se na ty pečetě podívat.“ Řekl Danzo.

„Ano, to bude asi nejlepší.“ Souhlasil Hokage.

„Jak jsi pokročil s obchodníky, kteří překračují ceny?“ zeptal se Danzo.

Agenti ROOT objevili, že šedesát-tři procent majitelů obchodů požadovali dvou procentní zvýšení jejich podílu na cenách, než Hokage svolil. U takového procenta obchodníků nikdo nenašel nic podezřelého a tak si lidé prostě jen dál kupovali zboží. Jen předpokládali, že stouply ceny dovezeného zboží, ze kterého se vyrábí i ostatní.

„Rozešlu zprávy ohledně těch přídavků na cenách a také budou mít pokuty za neplacení daní. Můžou se rozhodnout, jestli si budou držet ceny, nebo je sníží. Nezáleží na tom, jak se rozhodnou, bude veřejně oznámeno, že se obohacovali na úkor ostatních a proti vůli Hokage. Také zveřejním seznam se všemi, kteří se takhle chovali. To vezme civilní části Rady dost velkou část její moci a také bohatých obchodníků, které podpláceli, aby byli ve vesnici. Musím se ujistit, že Naruto bude mimo vesnici, až tohle udělám. Jsem si docela jistý, že by si na něm zkoušeli vybít zlost a rozhodně není možné říci, jak se odplatí.“ Řekl Hokage.

„Nemluvíš o vtípcích, nebo ano, Hiruzene?“ zeptal se Danzo.

„Ne, mluvím alespoň o zlomených kostech a v nejhorším masivních zraněních a škodách na majetku od Fuutonových jutsu. Naruto už se nebude držet zpět. Je hodně blízko k výbuchu. Navíc má schopnosti podpořit své hrozby, pokud se někdo o něco pokusí.“ Řekl Hokage.

„Neměl bys na něm mít hlídku?“ Zeptal se Danzo, chtíc vědět důvod, proč to Hokage neudělal.

„Co si myslíš, že Kakashi celé dny dělá? Nejsem idiot Danzo. Kakashi se jej snaží udržet a zklidnit, než se věci dostanou z rukou. To je také důvod, proč jsem jej napsal jako senseie týmu a nebylo kvůli Sasukeho možnému Sharinganu.“ Řekl Hokage.

„Hm… zajímavé krytí, se kterým jsi přišel. Každý ve vesnici a mimo si myslí, že Kakashiho hlavní práce je, připravit Sasukeho na probuzení Sharinganu a pak jej naučit používat. Ale protože je to jediný ninja ve vesnici, který vždy držel Uzumakiho v bezpečí a kdo jej má rád, jsi Uzumakimu vytvořil pouto, které jej bude držet ve vesnici. Tréninkové souboje s Týmem 8 a 10 jsou na tom stejně, vytvořit více vazeb k vesnici v případě, že se ti něco stane. Pokud bude cítit, že jej jeho týmoví kolegové přijali, nemusel by z vesnice odejít. Efekt je ještě zesílen Týmy 8 a 10, protože jsou to děti Vůdců Klanů. To znamená, že bude zadobře s příští Shinobi Radou. Pro vesnici by bylo fatální, kdybychom ztratili sílu Kyuubiho a Uzumakiho vlastní. Ještě horší, kdyby se přidal k další vesnici jako je Kumo.“ Řekl Danzo.

„Vidím, že jsi s věkem nezhloupl, Danzo. Jediný způsob, jak to Narutovi ulehčit, je, aby byl přijat těmi, s kterými bude v budoucnu pracovat. Jsem si absolutně jistý, že po zkouškách bude povýšen na Chuunina. Také to znamená, že brzo bude vést týmy genninů na misích. Co jsem od letošních senseiů slyšel, letošní týmy jsou opravdu talentované. Někteří nebudou připraveni na celé chuuninské zkoušky, ale budou schopni se dostat přes první dvě kola a ukáží světu sílu nové generace Konohy. Tihle genninové navíc představují nejznámější klany, které máme. Hyuuga, Yamanaka, Uchiha, Izunuka, Aburame, Nara, Akimichi a ikdyž už svět pozapomněl, tak i Uzumaki. Jak vidíš, téměř všichni jsou to dědicové jejich klanů.“ Řekl Hokage.

„Vskutku důležitá generace.“ Souhlasil Danzo.

Poté pokračovali v plánování, jak dostat peníze zpět do pokladny vesnice.

______________________________________________________________________

Byl pátek a tři Jounin-sensei svolali jejich týmy na první týmové souboje.

„Dnes vám prozkoušíme ve vaší týmové spolupráci. Nastavili jsme trasu s překážkami, kterou musíte jako tým dokončit. Budeme vám měřit časy a sledovat vás. Musíte splnit určitá kritéria, která vám samozřejmě neřekneme, dokud všichni neprojdete. Nejdelší tyčinka jde první a nejkratší poslední.“ Vysvětlil Asuma. Pak vytáhl tři tyčinky, skryl je do ruky a nabídl je Kakashimu a Kurenai. Oba vytáhli tyčinku a porovnali je.

„Dobře, Tým 10 jde první, následuje Tým 8 a nakonec Tým 7.“ Řekla Kurenai.

Týmy 7 a 8 se posadily na zemi a Tým 10 se postavil ke startovací čáře.

„Trasa je označená těmito značkami.“ Řekl Asuma a ukázal papír velikosti tenisového míčku. „Papíry jsou ve třech barvách, každá pro jeden tým. Vy máte žluté, Tým 8 má modré a Tým 7 rudé. Musíte posbírat všechny značky vaší barvy. Překážky vám přijdou do cesty samy a budou lehce poznat. Blízko nich budou umístěni chuuninové, kteří vás budou pozorovat a psát si váš výkon. Body vám budou udělovat oni. Pokud uvidíte Umino Iruku, Hagane Kotetsu nebo Kamizuri Izumo, tak se nedivte, jsou to pozorovatelé.“

Genninové přikývli a Tým 10 se připravil a na Kakashiho signál vyrazil.

„Jak se daří s tvým Taijutsu, Hinato?“ zeptal se Naruto.

„Chce to čas, ale vypadá to nadějně. Kiba a Shino jsou skvělí. Pomáhají mi s tréninkem se všemi přizpůsobenými pohyby a dávají mi postřehy, kde si myslí, že by to mohlo potřebovat vylepšit.“ Řekla Hinata plaše.

„To je skvělé. Jsem si jistý, že to budeš mít za chvíli hotové a pak se tě budou všichni obávat.“

„Vážně si to myslíš, Naruto?“ zeptala se Hinata ostýchavě.

„Samozřejmě. Jsi skvělá Kunoichi, jen si to potřebuješ uvědomit a přizpůsobit si postoje, aby ti sedly. Pak tam přidej pár překvapení, která do původní sady postojů nepatří, čímž můžeš zaskočit. Pak jim můžeš všem ukázat, že nejsi slaboch jen proto, že ti nesedí taijutsu.“ Vysvětlil Naruto.

„Jaká překvapení máš na mysli Naruto?“ zeptal se Shino.

„Každý ninja, obzvláště ze známých klanů by měl mít pár pohybů, kterými může překvapit. Myslím… vezmu si za příklad třeba tebe Shino. Jsi Aburame a brzy budeš muset čelit oponentům, kteří vědí, jak s tebou a tvými brouky bojovat. Jakmile si uvědomí, že bojují s členem klanu Aburame, budou se snažit používat techniky, které si jim předtím osvědčily, jako třeba výbušný lístek s plynem, který uspí tvé brouky, nebo elementární útoky s velkou oblastí zásahu. Ted´ bys byl bezbranný, ale pokud by ses naučil kenjutsu, které by obyčejně u Aburameho nečekali, tak bys měl nějakou šanci. Vím, že kvůli vašim koloniím máte velmi málo chakry, kterou můžete použít na něco jiného než pro vaše brouky, takže používání zbraně by bylo asi nejlepší.“ Objasnil jim Naruto.

„To zní logicky. Budu o tom přemýšlet. Co si myslíš, že by se mohla naučit Hinata?“ zeptal se Shino.

„Hm… možná nějaká ninjutsu, aby mohla zaútočit i z dálky. Jemná pěst je styl s krátkým dosahem. Ale pokud vezmu v úvahu její kontrolu nad chakrou, tak má docela dobrou šanci s genjutsu. Mohla by je v genjutsu uvěznit na dobu, než by je vyřídila pomocí taijutsu.“ Řekl Naruto.

„Co si myslíš o mě?“ zeptal se Kiba se zájmem.

„Ty se specializuješ na taijutsu ve spolupráci s Akamaru. Dosah krátký až střední. Jaký máš element?“

„Raiton.“ Odpověděl Kiba.

„Pak by tvůj první krok měla být cvičení pro kontrolu chakry, myslím tím, že bys je měl umět instinktivně. Bez přemýšlení. Pak bys mohl své útoky pokrýt svým elementem. Útok by měl být více devastující. Nemyslím si, že obyčejné zbraně by pro tebe fungovaly. Mimochodem. Může Akamaru používat jutsu?“ zeptal se Naruto.

„Ano, může. Myslíš, že by se mohl naučit několik jutsu, zatímco by nikdo neočekával, že by je mohl pes použít?“ zeptal se Kiba.

„Ano. Myslím tím několik, která nemáte v klanu. Nemám tolik znalostí o tom, jak své psy trénujete, ale kombinace vašich útoků by mohla být devastující.“ Odpověděl Naruto.

„Týme 8, jste na řadě.” Oznámil Kakashi, jakmile zahlédl vracející se Tým 10.

Tým 10 obdržel nějaké instrukce a posadil se na zemi.

„Jaké to bylo?“ zeptala se Sakura.

„Promiň, ale podle rozkazů vám nesmíme nic říct.“ Odpověděl Shikamaru.

„To jsme měli čekat.“ Řekl Sasuke.

„Tak... jak jde trénink s Odporovými pečetěmi? Byly na vás umístěné minulý týden, nebo ne?“ zeptal se Naruto.

„Ano, byly. Jsou otravné. Připadám si pomalý. Přestože nikam nespěchám, tak je to šílené.“ Ozvalo se od Shikamara.

„Ah… Docela určitě znám způsob, jak si na ně rychleji zvyknout.“ Prohodil Naruto.

„Vyklop to, Naruto, nebo se neznám!“ vykřikla Ino.

„Neříkej. Bude ještě otravnější než teď.“ Prosil Shikamaru.

„Sklapni Shikamaru. Nemám v plánu, aby mě tvá lenost brzdila.“ Křikla nazpět Ino.

„Fajn. Stačí, když budete posilovat svaly chakrou. Až si na pečetě zvyknete s chakrou posílenými svaly tak, že se dokážete pohybovat jako předtím, tak snížíte příděl chakry svalům až se dostanete na nulu. Pak stačí zvýšit obtížnost pečetí a opakovat. Pokud chcete někoho přinutit trénovat více, stačí po nich házet jehlice. To pomůže vždy.“ Řekl Naruto s ďábelským šklebem.

„Sadisto.“ Zamumlala Sakura.

„Buď ráda, že Kakashi-sensei mi dovolí vás během tréninku kropit jen gumovými míčky.“

„Jaké druhy cvičení váš tým dělá?“ zeptal se Chouji.

„Ty šílené.“ Odpověděla Sakura.

„Zábavné.“ Ozval se Naruto. „Všechny členy týmu obklopím mými Kage Bunshin a ty začnou metat gumové míčky, nebo v Kakashi-sensei případě, jehlicemi. Bohužel, používat jedy mi bylo zakázáno.“

„Jak jsem řekla. Šílené.“ Řekla Sakura.

„Váš sensei s vámi trénuje taky?“ zeptal se překvapený Chouji.

„Ano. Trénuje tvrději, než dokonce Naruto. Ale to by se dalo od bývalého ANBU čekat. Opravdu nám pomáhá zesílit.“ Řekl Sasuke.

„Už jste se naučili nějaká jutsu?“ zeptala se Ino.

„Ne, zatím ne. Kakashi-sensei nám taky ukázal pár triků, jak vylepšit jutsu, která už umíme. Podle něj, se nějaká jutsu naučíme, až dokončíme základní trénink, což by se mělo stát koncem měsíce.“ Odpověděl Sasuke spokojeně.

Sasuke byl nejprve mrzutý, že je Kakashi nenaučí žádná jutsu před koncem základního tréninku, ale jakmile poznali tvrdost základního tréninku, tak už si neměl na co stěžovat. Věděl, že si zesiluje své tělo a také zrychluje. Jeho kontrola chakry se také zlepšovala zároveň s velikostí rezerv. Také se naučili dost triků, které budou potřebovat během misí. Objevil, jak nejlépe přepravovat věci a jak myslet jako ninja. Kakashi byl přísný, férový, ale také měl smysl pro humor. A hlavně věděl, jak vytvořil opravdu tvrdé tréninkové schéma. Perfektní cesta k Itachiho úrovni.

„Týme 7, jste na řadě.“ Zavolal Kakashi, zatímco Tým 8 doběhl do cíle.

_____________________________________________________________________

Sasuke, Sakura a Naruto se postavili na start. Kurenai jim dala signál a trio zmizelo. Naruto zaujal první pozici, Sakura vprostřed a Sasuke byl poslední.

„Mějte oči na stopkách a hledejte rudé značky.“ Řekl Naruto vážně.

Oba jeho týmoví společníci věděli, že se přepnul do 'Mise Módu' a bude se ke všem chovat profesionálně. Sasuke spatřil první značku. Naruto zastavil tým a hledal pasti. V tomhle případě zde nebyly žádné pasti a Sakura sebrala značku, kterou vložila do své kapsy. Naruto měl podezření, že tenhle test byl o spolupráci, tak nechali něco dělat i Sakuru. Znova zmizeli. Zanedlouho dorazili k řece. Vprostřed byla značka.

„To se k ní musí doplavat?“ zeptala se Sakura.

„Nezbytně ne. Žádný člen Týmů 8 a 10 nebyl mokrý. Také pochybuji, že vědí, jak se chodí po vodě. To znamená, že zde musí být jiná cesta. Podívejte se okolo.“ Přikázal Naruto.

„Naruto, tady je kunai s rudou značkou na konci rukojeti.“ Řekl Sasuke z břehu řeky.

„Hádám, že budeme muset udeřit cíl. Možná, že naši značku získáme, když trefíme střed.“ Uvažoval Naruto.

„Dobře. Já budu házet, vy mě kryjte. Nechci být překvapen nepěknými překvápky, se kterými by mohl přijít Kakashi-sensei.“ Řekl Sasuke a Naruto přikývl, vytáhl kunai a začal hlídat okolí.

Sasuke zamířil a perfektně trefil. V místě, kde byl předtím kunai, přistál další, ke kterému byla přivázána značka. Naruto se podíval, odkud kunai vyletěl a zahlédl Kotetsua, jak na ně mával ze stromu. Sakura sebrala kunai a značku. Poté pokračovali. Další značka byla schovaná v poli pastí, které museli deaktivovat. Pro Naruta to nic nebylo. Museli vylézt na strom, odkud z ptačího hnízda vytáhli značku. Naruto a Sasuke kryli Sakuru před projektily, které na ně vrhal Izumo, aby jim překazil ‚misi‘.

V další části museli přelézt tenkou kládu vedoucí přes řeku. S pomocí techniky lezení po stromech to nebylo nic složitého. Tuhle značku bylo těžší získat. Byla umístěna dole v doupěti plném hladových lišek. Naruto nechal Sasukeho, aby mu ovázal kotníky. Lišky vyrušil mrtvým králíkem, kterého odpečetil ze svitku. Když lišky skončily s králíkem, Naruto byl už dávno pryč.

Další značka byla skrytá za hromadou sítí. Získat značku seshora by nefungovalo, protože sítě byly z oceli a po krajích byly umístěny Bleskové pečetě, které by se aktivovaly, kdyby se pokusili podvádět. Rozhodně Kakashiho nápad. Naruto byl z nich nejrychlejší, proto Sasuke a Sakura drželi hlídku. Naruto se pomocí Henge přeměnil do veverky, podběhl síť a sebral značku.

Další překážka se skládala z lesní oblasti, kde byly okolo značky umístěny Úly. Potřebovali se proplížit okolo, ale nemohli nechat jednoho, aby to dokončil. Sakura se pořád hodně bála hmyzu. Pořád si opakovala, že to bude brzo hotové. Bohužel se moc nedívala na cestu a vrazila do jednoho Úlu.

„Dopr**le!“ Okomentoval Naruto a pustil se do akce. Pokud byl rozbouřen byť jen jeden Úl, ostatní se probudí během chvilky.

„Sasuke, potřebujeme kouř.“ Rozkázal.

Sasuke přikývl a vypustil modifikovanou verzi jeho ohnivého jutsu na mokrou trávu pod Úlem. To zdrželo včely na dost dlouho, aby Naruto vytvořil dva klony. Jeden sebral Sakuru, a druhý kryl tým. Originál sebral značku a běželi k cíli s včelami v patách. Naštěstí se ukázalo, že byla vztyčena bariéra, která držela včely v dané oblasti. Jakmile překročili cíl, včely se vrátily k Úlům.

Asuma jim stopl čas a zapsal s jej do sešitu.

„Máte hotovo. Odpočívejte, zatímco Kakashi, Kurenai a Já si vyslechneme hodnocení od zbytku sudích.“ Řekl.

Tři genninové Týmu 7 se připojili ke zbytku.

_____________________________________________________________________

„Naštvali jste včely?“ zeptal se Shikamaru.

„Bohužel... Sakura ztratila rovnováhu přesně vedle Úlu a zavadila o něj. Podařilo se nám koupit trochu času, když Sasuke vytvořil kouř, ale museli jsme se odtamtud dostat docela rychle.“ Řekl Naruto.

„Jak jste se skrze ty zatracené včely dostali?“ zeptala se Sakura.

„Chojiho závislost na jídle je kupodivu k něčemu užitečná. Měl sebou oplatky pokryté medem. Shikamaru se rozhodl, že bychom je mohli rozmístit okolo Úlů, aby včely měly něco lepšího na práci než nás a pak jsme se proplížili.“ Řekla hrdě Ino.

„My zase mámě experta přes hmyz. Shino je prostě uklidnil s jedním z jeho klanových jutsu a pak to bylo lehké.“ Prohlásil hrdě Kiba.

„Která z překážek byla podle vás nejtěžší?“ zeptala se Ino ostatních.

„Doupě s liškami. Ty zatracené bestie byly celé rozdivočelé, jakmile vycítily Akamaru. Hinata od nich má několik ošklivých škrábanců.“ Odpověděl Kiba.

„Pro nás to byla ta síť. Trvalo nám zatraceně dlouho, než jsme se dostali ke značce.“ Řekl Chouji.

„To pro nás nebyl problém. Za nás to vyřešil Akamaru. Byl dost malý na to, aby mu to zabralo jen chvilku.“ Odpověděl Kiba. „Jak jste to vyřešili vy?“ zeptal se Týmu 7.

„Naruto se pomocí Henge přeměnil do veverky a asi není co dodat.“ Odpověděl Sasuke.

Shino a Shikamaru se nad tím pozastavili. Nebylo Henge jen obyčejná iluze? Možná to byla jen pokročilá verze, kterou Naruto znal. U něj bylo možné všechno.

Jejich senseiové a tři chuuninové se konečně dohodli a zamířili ke skupince genninů.

„Iruka, Kotetsu a Izumo nám předali jejich hodnocení. Tým 7 má dohromady šestnáct bodů. Tým 8 má devatenáct bodů a Tým 10 má rovných dvacet. Detaily ohledně tohohle hodnocení vám budou sděleny zítra.“ Řekl Kakashi.

Byl lehce zklamán s hodnocením jeho týmu, ale s typem jeho tréninku se to dalo očekávat. Tohle cvičení bylo extrémně zaměřeno na spolupráci, která byla zjevně velkou slabinou jeho týmu.

„HA! Vyhráli jsme!“ křikla vítězně Ino.

Neočekávala že by vyhráli, ale u tohohle cvičení byla očividně hlavní jiná kritéria než mít jen rychlost a rychle to dokončit.

Sasuke nevypadal nadšeně. Nesnášel prohry. Zítra potřeboval vidět hodnocení tohohle cvičení. Možná, že ta překážka se včelami byla hlavní důvod jejich prohry.

____________________________________________________________________

Během diskuse Týmu 7 ohledně cvičené se dozvěděli, že druhé dva týmy dostaly lepší hodnocení, protože ukázaly lepší spolupráci. Řešení překážek mělo být týmové rozhodnutí. V Týmu 7 to byl jednoduše Naruto kdo dal rozkazy a druzí dva je následovali. Zatímco ukázaly nějakou tu spolupráci jako třeba u liščího doupěte nebo u ptačího hnízda, v ostatních se už neobjevila. Incident se včelami se také nepromítl do jejich statistik zrovna nejlépe. Bylo to cvičení, jak tiše a jak dobře se dokázali proplížit. Jejich čas byl sice nejlepší ze všech, ale na tom tolik nezáleželo.

Poznámky: 

čau lidi..

doufám, že jste si to užili a omlouvám se za delší odmlčení, ale čas je sv**ě. Zvlášť, když jej není mnoho a jeden si omylem natrvalo smaže téměř přeložený díl Tak teď ti nevím...
snad tam není moc překlepů a chyb v překladu.

nazdar za dva-tři týdny. Eye-wink

5
Průměr: 5 (45 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, Ne, 2013-09-15 19:27 | Ninja už: 4212 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Uzasne Laughing out loud

Obrázek uživatele popelka
Vložil popelka, Čt, 2013-10-10 19:38 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

proč jsem se jen neučila víc anglinu ve škole Sad anglicka verze ma 29 kapitol a mě se ta povídka tak líbý, prosíím překládej

Obrázek uživatele Jano
Vložil Jano, Út, 2013-09-10 16:22 | Ninja už: 4509 dní, Příspěvků: 440 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

skvelý diel len dúfam že ten budúci príde skôr ako o 3 týždne

Obrázek uživatele Akimoto Kuniumi - 国海 秋本
Vložil Akimoto Kuniumi..., St, 2013-09-11 10:09 | Ninja už: 4277 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Pěstitel rýže

tak budem doufat spolu Laughing out loud

Obrázek uživatele Itarashi-san
Vložil Itarashi-san, Út, 2013-09-10 14:35 | Ninja už: 4503 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Nice Kakashi YES jen tak dál


Itarashi-san podpis

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2013-09-10 09:37 | Ninja už: 4933 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Super, že tohle překládáš, fakt Smiling Moc se těším, až se uvidíme u dalšího dílu!
P.S.: Ten pocit znám...(-.-)

Ach ten sentiment...