manga_preview
Boruto TBV 08

Deň detí / Deň žartov

Toho dňa, prvého júna, sa Kiba ako každý deň prechádzal po lese s Akamarom, keď stretol Naruta. Títo dvaja chlapci sa nemali príliš v láske, takže si Kiba Naruta ani nevšimol. No Naruto mal toho dňa veľmi dobrú náladu a preto sa ku každému choval milo.
"Ahoj Kiba!" pozdravil Naruto.
Kiba však pokračoval v ceste a Naruta ignoroval.
"Ahoj Kiba!!" zopakoval Naruto, no opäť sa nedočkal odpovede, "Ahoj Kiba!!!"
Kiba už stratil trpezlivosť a začal Narutovi nadávať: "Koľkokrát ma ešte mieniš pozdraviť?! Čo nevidíš, že o teba nemám záujem?! Je mi jedno, aký je dnes deň, z nás dvoch nikdy kamaráti nebudú, tak mi daj pokoj!!"
Naruto mal však takú dobrú náladu, že mu ju nepokazilo ani Kibovo správanie a preto s úsmevom na tvári povedal: "Len pokoj, veď nemusíš hneď kričať. Ja som ťa chcel len pozvať.. No nechám to tak, vidím, že máš zlú náladu. Keď nechceš, tak nechceš, poviem ostatným, že neprídeš. No čo už, aspoň mám väčšiu šancu na víťazstvo"
Naruto trafil klinec po hlavičke. Keď Kiba počul poslednú vetu, výraz v jeho tvári sa zmenil.
"Aké víťazstvo?" spýtal sa Kiba.
"Ty nevieš aký je dnes deň?" povedal Naruto, "Veď je predsa prvého júna, deň bláznov. Dnes si všetci ľudia na svete robia žarty zo svojich priateľov. Preto som usporiadal v Ichiraku súťaž o najlepší vtip, chcel som pozvať aj teba, no ale keď nechceš..."
"Nepovedal som, že nechcem," prerušil ho Kiba, "iba som ti chcel naznačiť, že ťa na tej súťaži porazím"
"Takže prídeš?" spýtal sa Naruto.
"Stretneme sa tam" odpovedal Kiba.

"Zdravím všetkých obyvateľov Konohy! Vítam vás na súťaži o najlepší vtip, ktorý sa koná dnes v Ichiraku Ramen. Volám sa Maito Gai, ale to už asi všetci viete, a budem vás sprevádzať dnešnou súťažou. Ešte než si však predstavíme súťažiacich, chcel by som vám predstaviť svojho dobrého priateľa, ktorý vás bude dnešnou súťažou sprevádzať spolu so mnou. Privítajte prosím Hatake Kakashiho!!"
Všetky oči sa pozreli na prázdne kreslo vedľa Gaia, kde mal sedieť Kakashi. Z neznámych dôvodov však Kakashi na tomto kresle nesedel.
"Ehm, Gai-sensei, Kakashi je dnes na misii, takže nepríde" ozvala sa zrazu Sakura.
Gai bol najprv smutný, že nemal svojho rivala pri sebe, no potom si uvedomil, že môže všetku slávu získať on. Preto pokračoval:
"Nevadí! Hatake Kakashi možno neprišiel, no som tu ja, Zelená šelma z Listovej, Maito Gai!!! Teraz si predstavme súťažiacich. Ako prvý prichádza Inuzuka Kiba!!!!!"
Kibu privítal búrlivý potlesk.
"Ako druhý prichádza Akimichi Choji!!!!"
Chojiho privítal ešte búrlivejší potlesk.
"Ako tretí prichádza Uchiha Sasuke!!!!"
Sasukeho privítal obrovský potlesk, krik dievčat a dokonca aj jeden plyšák, ktorý pristál na Sasukeho hlave.
"A posledný súťažiaci je Uzumaki Naruto!!"
Na ulici zavládlo mŕtvolné ticho.
"Táááák, toto sú naši súťažiaci!" pokračoval Gai, "A teraz si predstavíme porotu..., ktorá na súťaž neprišla. To však nevadí, pretože porotou sa v takomto prípade stávam ja. Teraz si vysvetlíme pravidlá. Za prvé, naši štyria súťažiaci budú rozdelení do dvoch dvojíc. Tieto dvojice budú medzi sebou bojovať pomocou vtipov. Jeden z dvojice povie vtip a ja ho obodujem. Druhý z dvojice musí povedať lepší vtip. Ak sa mu to podarí, vyhráva, ak sa mu to nepodarí, prehráva. Víťazi sa napokon stretnú vo finále. Maximálny počet bodov je desať, takže sa snažte milí súťažiaci. Začneme s prvou dvojicou: Akimichi Choji a Inuzuka Kiba!!"
Kiba a Choji si sadli za pripravený stôl oproti sebe.
"Začína Akimichi Choji!" zvolal Gai.
Choji sa uprene pozrel Kibovi do očí, zamyslel sa a po chvíli povedal:
"Ide hovädzie mäso po ulici a stretne iné mäso. Hovädzie mäso hovorí: Tak čo, aj tebe sa podarilo utiecť? Druhé mäso odpovie: Áno, ako sa to podarilo tebe? Hovädzie mäso hovorí: Poznáš to, nešikovný kuchár. Stačil jeden zlý rez, zarezal si do prsta a ja som využilo príležitosť a ušlo som. A ako sa to podarilo tebe? Druhé mäso hovorí: Ja som bol ten prst."
Na ulici vypukol obrovský smiech. Dokonca aj Gai takmer spadol s kresla, keď počul Chojiho vtip.
"Desať bodov!" zvolal Gai a publikum vedelo, že Choji vyhral.
Kiba mal však iný názor.
"Počuj Choji, ty máš rád mäso, však?" spýtal sa.
Choji odpovedal: "Ja nemám rád mäso, ja ho milujem!"
"A vieš, že osoba, ktorá prvá vypadne z tejto súťaže, získa tonu mäsa ako odškodnenie?" usmial sa Kiba.
Keď Choji počul Kibove slová, postavil sa, obrátil sa ku Gaiovi a povedal: "Gai-sensei, odstupujem zo súťaže!"
Gai bol zmätený, no napokon povedal: "Dobre teda, eh, tak teda, no, čiže, víťazom sa stáva Kiba"
Kiba spokojne vstal zo stoličky, zatiaľ čo Choji zamieril ku Gaiovi, aby si vzal svoju cenu. Asuma však vedel, že Kiba si všetko vymyslel a keďže nechcel, aby Choji spôsobil problémy, pozval Chojiho do Yakiniku Q, kde si mal Choji zjesť svoju odmenu. Medzitým však už za stôl zasadla druhá dvojica, Sasuke a Naruto.
"Začína Uzumaki Naruto!" zvolal Gai.
Naruto sa posmešne pozrel na Sasukeho a spustil: "Viete aký je rozdiel medzi klanom Uchiha a klanom Hyuga? Hyugovia majú rozum!"
Sasuke bol vrcholne urazený a ženská časť obecenstva nadávala Narutovi všetkými možnými spôsobmi. Hlavné slovo mal však Gai, ktorý sa váľal po zemi a smial sa.
"Úžasné, skrátka úžasné, desať bodov" povedal po piatich minútach.
Ženská časť obecenstva bol hádam viac urazená, ako samotný Sasuke. Menšie dievčatá začali nadávať na Naruta a na Gaia, zatiaľ čo tie väčšie začali po oboch hádzať všetko, čo našli. Sasuke odstúpil a zabával sa na tom, ako sa Naruto trápi. Po niekoľkých minútach si však uvedomil, že je čas to ukončiť a ešte viac Naruta ponížiť.
"Prestaňte!" zvolal Sasuke a všetci ho poslúchli, "Naruto nemôže za to, že je taký hlúpy. Chudák malý, všetci si z neho uťahujú a potom sa nemožno čudovať, že je zaostalý. Veď ani nevie, že vtipy sa rozprávajú prvého apríla a dnes je prvý jún, Deň detí!"
Obecenstvo si zrazu okamžite prezrelo svoje kalendáre, aby sa presvedčilo o Sasukeho slovách. Naozaj, prvého júna bol Deň detí, takže sa nemali rozprávať vtipy! Vtom sa však ozvala Sakura a povedala niečo, čo nikto nečakal: "Sasuke, ty si o tom vedel? Vedel si, že prvého júna je Deň detí a nič si nepovedal? Všetkých si nás strápnil!"
Po týchto slovách si obecenstvo uvedomilo, že Sakura má pravdu. Všetci sa ako na povel rozbehli za Sasukem, ktorý už stihol ujsť, no ďaleko neušiel. Obecenstvo ho dostihlo hneď pred Yakiniku Q, kde celý výjav pomsty uvideli Choji a Asuma. Gai a Naruto zostali pred Ichiraku sami.
"Škoda, bola to dobrá súťaž," povedal Gai, "Ale na druhú stranu, Naruto, teraz si tu jediný súťažiaci. To znamená, že si vyhral! Dovoľ teda, aby som ti odovzdal hlavnú cenu, dvadsať mís ramenu zadarmo!"
Takto sa teda skončil Deň detí v Konohe. Naruto sa najedol, Choji sa najedol a aj Akamaru sa najedol, keď pohryzol Sasukeho všade, kde sa dalo. Narutovi však ani toto nestačilo a od toho dňa sa Naruto a Sasuke stále podpichovali. Z podpichovania vznikla rivalita, z rivality nenávisť a z nenávisti opäť priateľstvo. Aj keď, kto vie?...

2.25
Průměr: 2.3 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2013-06-30 23:11 | Ninja už: 4944 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Zezačátku mi to připadalo docela slibné... vlastně mě to docela bavilo Smiling pak to bohužel zase sklouzlo do jakési soutěže. Co se dá dělat. Aspoň to nebyl jen prostý popis typu "Můj běžný den numero XY". A přímá řeč byla většinou dokonce i správně, hurá Laughing out loud okay, snaha byla. Eye-wink

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2013-06-30 20:23 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

První věc. Vykříčník vždy jen jeden!
Druhá věc, je z toho cítit křečovitá snaha být vtipný. Komedie má své místa, když se snažíš aby bylo vtipné všechno nebude nic.
Celkově to nemá žádnou výraznou pointu.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.