manga_preview
Boruto TBV 07

Deň Detí týmu sedem

Konoha sa práve zobúdzala do krásneho, teplého rána. Každý obyvateľ sa prebúdzal s dobrou náladou. No najväčšiu radosť s tohto rána, mali všetky deti v Konohe. Jediný dôvod bol ten, že bol deň detí, deň kedy sa v Konohe organizovali disciplíny pre deti s možnými výhrami. Ceny boli rôznorodé. Od kunaiov až po peňažné odmeny. Jediným občanom Konohy, ktorý neznášal tento deň bol asi iba Naruto. Pre neho to bol deň, kedy si všetci užívali so svojimi rodičmi a to ho štvalo najviac, pretože on nemal nikoho takého.
Pomaly sa prebúdzal, hoci sa mu moc nechcelo, no musel ísť na stretnutie s Kakashi-senseiom, Sasukem a Sakurou.
Pozrel sa na hodiny a celkom sa prekvapene buchol do čela: „ A sakra, budem meškať!“ , povedal len tak do vetra a rýchlo si obliekol bundu a vyskočil cez balkón von. Ponáhľal sa na miesto stretnutia so zvyškom týmu.
„Meškáš!“ Okríkla ho Sakura, ktorá sa neustále pozerala iba na Sasukeho a chichotala sa.
„Čo ma tu peskuješ, aj tak tu ešte nie je ani Kakashi-sensei!“ Odsekol smerom k Sakure.
Ešte hodnú chvíľu sa tam potom Sakura aj s Narutom hádali o tom, aký je Naruto drzý a podobné sprostosti.
„Zdravíčko vážený!“ Pozdravil ich Kakashi keď sa z čista jasna objavil pred našou trojicou.
„Dúfam že viete čo je dneska za deň?“ Opýtal sa ich zvedavo.
„Samozrejme že vieme!“ Skríkla Sakura a pozrela sa smerom k Sasukemu.
Naruto a Sasuke sa nad Kakashiho otázkou iba znudene pozreli smerom do zeme.
„Čo sa deje vy dvaja?“ Opýtal sa Kakashi zvedavo.
„To je otrava!“ Odpovedali obaja naraz, akoby boli dohodnutý.
„No tak to mám pre vás zlú správu. Vašou dnešnou misiou bude spoločne absolvovať minimálne päť disciplín a získať ceny. No samozrejme ako tým.“ Oznámil im Kakashi.
„Si robíte srandu!“ Skríkli naraz Sasuke s Narutom.
„Nie! Myslím to smrteľne vážne.“ Tvrdo odpovedal Kakashi.
Sakura sa ešte stále nespamätala s toho, že skoro celý deň, ešte k tomu deň detí, strávi spolu so Sasukem.
„Dobre môžete ísť.“ Zavelil Kakashi a zmizol.
Sakura sa pozrela na dvojicu shinobi s veľkým úsmevom na tvári, no úsmev jej po chvíli zmizol.
„Sasuke!“ ozval sa Naruto.
„Čo chceš?“ Podráždene sa ozval Sasuke.
„Viem, že tento deň nesnášame rovnako, a preto navrhujem rýchlo splniť tých päť disciplín a máme pokoj!“ Predstavil svoj plán Sasukemu.
„Vidím, že sa na niečom konečne zhodneme. To isté som ti chcel navrhnúť aj ja.“ Odpovedal Sasuke a podali si s Narutom ruky na znak dohody.
V tom momente akoby Sakura skamenela. Jej plány stroskotali ihneď na začiatku.
Trojica sa prechádzala po dedine a hľadali, ktorú disciplínu pôjdu ako prvú. Po celej dedine videli rodičov spolu s ich deťmi ako sa spolu bavia, smejú sa a tak. Sasuke s Narutom iba odvracali zraky. Sakura išla v ich závese so sklonenou hlavou a smutným výrazom.
„Toto by sme mohli vyskúšať!“ Ozval sa zrazu Naruto.
Sakura rozradostnene zdvihla hlavu a zbadala tam nápis, spoločné skákanie vo vreci. Sakure sa oči rozžiarili ešte viac.
„Pôjdeme spolu Sasuke?“ Opýtala sa nadšene Sakura.
„Potrebujeme vyhrať, takže sorry, idem s Narutom!“ Odpálkoval ju Sasuke.
Naruto spolu so Sasukem sa išli prihlásiť. No boli prekvapený keď tam tvorili jediný chlapčenský pár.
„Možnože preto chcela ísť Sakura s tebou.“ Prehovoril po tichu Naruto.
„To je jedno, vyhrajme aby sme to mali čím skôr za sebou.“ Zhrnul Sasuke.
Obaja sa museli natlačiť do jedného vreca a spoločne sa dostať do cieľa. Keďže mali tréning, bolo to pre nich jednoduché. Síce vypadali dosť smiešne nalepený na sebe v tom jednom vreci, no povedali si, účel svetí prostriedky.
„Takže, máme prvú cenu, ešte štyri ďalšie a máme to.“ Prehovoril s úsmevom Sasuke a Naruto iba s úsmevom prikyvoval. Jediná ktorá s tým nebola spokojná bola Sakura.
V podobnom duchu našim trom hrdinom ubiehal aj zvyšok dňa. Naruto spolu so Sasukem si asi po tretej disciplíne začali tento deň užívať. Sakura na to neveriacky pozerala. Naruto spolu so Sasukem sa spoločne bavia. Pretrela si pár krát oči a pre istotu sa musela aj štipnúť, či sa jej to iba nesníva.

Na konci dňa sa spoločne stretli s Kakashim aby mu odovzdali výhry a tým mu dokázali splnenú misiu. Kakashi si v momente všimol náladu chlapčenskej dvojice. Nikto by to nepovedal no pod maskou sa mu s toho črtol úsmev.
„Čo si teraz myslíte o tomto dni?“ Opýtal sa Kakashi.
„Nie je pre mňa odteraz nič horšie!“ Štekla po Kakashim Sakura.
„Po dnešku ho začínam mať celkom rád.“ Znovu spoločne odpovedali Sasuke s Narutom.
Kakashi sa na to pozeral s úsmevom a sám sebe pogratuloval sa dobre odvedenú prácu.
„Preto sa tomu hovorí Deň Detí!“ Povedal s úsmevom Kakashi a každému dal balík s prekvapením.
Trojica si balíky od Kakashiho prevzala a pozreli sa udivene na štítok, ktorý tam každý mal.

„VŠETKO NAJLEPŠIE K DŇU DETÍ OD VÁŠHO SENSEIA.“

3.625
Průměr: 3.6 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele strigga
Vložil strigga, Ne, 2013-06-30 22:24 | Ninja už: 4923 dní, Příspěvků: 1637 | Autor je: Konohamarova chůva

Souhlasím s Tallem, taky by se mi líbilo víc, kdybys ten nápad smíření trochu víc rozvedl. Působilo to na mě konečně zas po několika povídkách, že to má nějakou myšlenku, nějakou zlatou spojnici - jen škoda, že je tak krátká Smiling

Pamatuj, tenhle svět není jen pro silný, stvořen byl pro všechny ztracený duše
a počítá se, jestli tě tvá cesta posilní, a ne to, jak rychle jsi ji ušel
~ Radůza

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2013-06-30 20:55 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Taková milá, nenáročná povídka. Ideální na oddych. Smiling
I když si myslím, že máš na navíc. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Ne, 2013-06-30 19:36 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Usmíření kvůli dni dětí jsme tady už měli několikrát. Což by zas tak nevadilo, protože je to zajímavé. Pokud to ale bereš, jako hlavní téma, bylo by zahodno se tomu i věnovat a klidně zkrátit začátek. Zatím to působí tak, že jsi napsala. Neměli se rádi - měli se rádi - konec.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.